Zolang ze maar buiten honger krijgt, thuis eet. Is er geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en wat zou jij er zelf van vinden als je vriendin andere mannen als mooi bestempeld ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang ze maar buiten honger krijgt, thuis eet. Is er geen probleem
Was het weer zoverquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat wat je wél zei (op MSN of in een topic, dat weet ik echt niet meer), was voor mij voldoende aanleiding om niet verder te willen spreken inderdaad.
Bij Trigger heb ik echter gewoon netjes aangegeven dat ik er niet over wilde spreken. Jou was ik de afgelopen keer even zo zat dat ik gewoon offline ben gegaan. Onbeschoft, ja, maar dat vond ik ook van de dingen die jij over me zei.quote:
tja, onzekerheid in relaties laat mensen vaak rare sprongen makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoiets verbieden werkt natuurlijk nooit
Maar je vader deed dat wel...?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef Triggershot het volgende:
Zoiets verbieden werkt natuurlijk nooit
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, onzekerheid in relaties laat mensen vaak rare sprongen maken
Hij deed wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je vader deed dat wel...?
Niet zo'n fijne vader?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef Triggershot het volgende:
Hij deed wel meer dan dat.
hehe, zo kwam het iig wel overquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar daarom kan ik het nog wel treurig vinden
En je vader en moeder zijn nu gescheiden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Nooit als vader gezien wat dat betreft
al 12 jaar volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En je vader en moeder zijn nu gescheiden?
Oh, dus je hebt je vader ook maar kort gekend?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef Triggershot het volgende:
al 12 jaar volgens mij
volgens het christendom kan het ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt je vader ook maar kort gekend?
Waren hij en je moeder moslim? Was het dan niet moeilijk om te scheiden? Dat kan toch niet volgens de islam...?
quote:In 58-jierrige karnavalfierder út Snits
is mei syn scootmobyl by Nijmegen troch
de plysje fan de autodyk A73 helle. De
man wie dêr oan it spoekriden. De
Snitser wie sneontemoarn om njoggen oere
ôfset út syn wenplak om yn de omkriten
fan Nijmegen karnaval te fieren.
De plysje hat mei de man praat en him
derfan oertsjûge dat it better wie nei
hûs te gean.
Zeggen dat ik hem niet zou kennen zou vreemd zijn, hij heeft nooit echt een centraal vader rol gespeeld, eerder als man waar ik uit ben gekomen. Ik zoek hem af en toe wel eens op, maar daar blijft het bij, wil voor rest nie echt veel met hem te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt je vader ook maar kort gekend?
Een vrouw mag gewoon scheiden volgens de islam, maar dan nog mijn moeder is nooit een moslima geweest. Mijn vader zal wel zeggen dat hij moslim is maar hij doet alles wat God verboden heeftquote:Waren hij en je moeder moslim? Was het dan niet moeilijk om te scheiden? Dat kan toch niet volgens de islam...?
Vandaar ook dat ik niet zo gauw zal trouwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens het christendom kan het ook niet.
"wat god verbonden heeft, zal de mens niet scheiden"
en bij ongelovigen is scheiden ook niet de bedoeling als je trouwt
Aha.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Triggershot het volgende:
Zeggen dat ik hem niet zou kennen zou vreemd zijn, hij heeft nooit echt een centraal vader rol gespeeld, eerder als man waar ik uit ben gekomen. Ik zoek hem af en toe wel eens op, maar daar blijft het bij, wil voor rest nie echt veel met hem te maken hebben.
Je bent dus niet met de islam opgegroeid?quote:Een vrouw mag gewoon scheiden volgens de islam, maar dan nog mijn moeder is nooit een moslima geweest. Mijn vader zal wel zeggen dat hij moslim is maar hij doet alles wat God verboden heeft
het is een taboe, maar een vrouw kan wel makkelijk scheiden als ze dat wenst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik niet zo gauw zal trouwen.Maar bij moslims is het dacht ik een groter taboe dan bij christenen.
Christelijke Basisschool (protestant) en voorgezet onderwijs was een katholiek scholengemeenschap, thuis kreeg ik niets van de islam nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Je bent dus niet met de islam opgegroeid?
Dat hangt er maar net van af waar je woont neem ik aan. In Iran is het niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef Triggershot het volgende:
het is een taboe, maar een vrouw kan wel makkelijk scheiden als ze dat wenst.
En wanneer heb je dan besloten om zelf wel moslim te worden en waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Triggershot het volgende:
Christelijke Basisschool (protestant) en voorgezet onderwijs was een katholiek scholengemeenschap, thuis kreeg ik niets van de islam nee.
is dit één van de redenen dat jij je bent gaan verdiepen in de islam ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Triggershot het volgende:
Mijn vader zal wel zeggen dat hij moslim is maar hij doet alles wat God verboden heeft
Tsjaah als je het zo bekijkt, in Dubai is het maar een kwestie van een smsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af waar je woont neem ik aan. In Iran is het niet zo makkelijk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wanneer heb je dan besloten om zelf wel moslim te worden en waarom?
11 september is toch wel een van belangrijkste redenen waarom ik me ging verdiepen in de islam vooral als iedereen roept van: "Heey, jouw vader was toch een moslim"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit één van de redenen dat jij je bent gaan verdiepen in de islam ?
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat 11 september een reden zou kunnen zijn om vóór de islam te kiezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Triggershot het volgende:
11 september is toch wel een van belangrijkste redenen waarom ik me ging verdiepen in de islam vooral als iedereen roept van: "Heey, jouw vader was toch een moslim"![]()
het zou je verbazen joh, opeens had iedereen een mening over de islam, en ja ik als zoon van een "moslim" zat daar met een mond vol tanden, niet eens wetend wat de islam inhield.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat 11 september een reden zou kunnen zijn om vóór de islam te kiezen.
*slikt woorden in om de sfeer te behouden*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij Trigger heb ik echter gewoon netjes aangegeven dat ik er niet over wilde spreken. Jou was ik de afgelopen keer even zo zat dat ik gewoon offline ben gegaan. Onbeschoft, ja, maar dat vond ik ook van de dingen die jij over me zei.
Waarom zou je dat moeten weten dan? Voor mij zou het -zeker met zo'n vader- eerder een reden zijn geweest om er dan helemáál niks meer mee te maken te willen hebben...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef Triggershot het volgende:
het zou je verbazen joh, opeens had iedereen een mening over de islam, en ja ik als zoon van een "moslim" zat daar met een mond vol tanden, niet eens wetend wat de islam inhield.
Tja. Zolang jij bij de mening blijft die je daar aangaf over mij, denk ik dat wij elkaar niet zoveel meer te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef livEliveD het volgende:
*slikt woorden in om de sfeer te behouden*
Teneerste gaat het natuurlijk om nieuwschierigheid, je hoorde elke dag wel iets nieuws over Bin-taliban clubje en de media zelf, maar niemand vertelde hoe de islam tegenover zulke dingen stond, tsjaah dan gaat er een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten weten dan? Voor mij zou het -zeker met zo'n vader- eerder een reden zijn geweest om er dan helemáál niks meer mee te maken te willen hebben...
ik had het bericht al in het Nederlands gelezenquote:
zullen we dat net zo regelen als met dat kastje?quote:
Okay, maar wat was jouw eigen reden dan om je tot de islam te bekeren...?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:22 schreef Triggershot het volgende:
Teneerste gaat het natuurlijk om nieuwschierigheid, je hoorde elke dag wel iets nieuws over Bin-taliban clubje en de media zelf, maar niemand vertelde hoe de islam tegenover zulke dingen stond, tsjaah dan gaat er een wereld voor je open.
Ik vergeleek me vader nooit als een moslim, want ik wist niet wat de islam inhield, wat een moslim wel/niet hoort te doen, pas toen ik me er in begon te verdiepen kwam ik erachter dat ik hem omwille van zijn gedrag niet eens moslim zou kunnen noemen.
Die mening heb ik nog steeds ja en ik zal (je) er ook naar (be)handelen. Dat jij er ook consequenties aan verbindt is jouw rechtmatige keuze. Als je maar gelukkig wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja. Zolang jij bij de mening blijft die je daar aangaf over mij, denk ik dat wij elkaar niet zoveel meer te vertellen hebben.
Dat was ik allang.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:38 schreef livEliveD het volgende:
Die mening heb ik nog steeds ja en ik zal (je) er ook naar (be)handelen. Dat jij er ook consequenties aan verbindt is jouw rechtmatige keuze. Als je maar gelukkig wordt![]()
Dinsdagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Doffy het volgende:
Pizza en film!
En welzijn voor elkaar hier he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |