quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat doet het forum automatisch toch
Hier ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef miss_sly het volgende:
ik kan ook weer mee posten
mijn hele systeem loopt vast op die foto's
Mooi he?quote:
ik wil komen kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi he?
Ik zag Trin iets zeggen over de rode muur, maar die heb ik juist weggehaald. Mijn muren in de huiskamer zijn allemaal krijtwit, inclusief het plafond. Het is overal wit, behalve op de slaapkamer, daar is het cremekleurig met een wand in de kleur "koffie verkeerd"
Dat mag, als het helemaal klaar isquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mag, als het helemaal klaar is
Ik doe mijn bestquote:
Mja, dat zei schaap ook al. Ach, het blijft mooi. Koffie verkeerdkleur lijkt me ook mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Mooi he?
Ik zag Trin iets zeggen over de rode muur, maar die heb ik juist weggehaald. Mijn muren in de huiskamer zijn allemaal krijtwit, inclusief het plafond. Het is overal wit, behalve op de slaapkamer, daar is het cremekleurig met een wand in de kleur "koffie verkeerd"
jij eet veel pannenkoeken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, dat zei schaap ook al. Ach, het blijft mooi. Koffie verkeerdkleur lijkt me ook mooi.
Zometeen werken, eten bij paps (pannenkoeken bakken) en daarna meteen door naar Rianne (echtgenote
).
Ehm, niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ehm, niet.Misschien dat ik al eerder had gezegd dat ik vandaag pannenkoeken ging maken ofzo, dat je dat daarom denkt?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi zo, ik hou niet van blond.
Ik welquote:
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt. Maar ik had 't meer over vrouwen. Ik vind donkerharige vrouwen doorgaans veel mooier.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat deed jij vanmiddag in Zuid-Oost
Vrouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt. Maar ik had 't meer over vrouwen. Ik vind donkerharige vrouwen doorgaans veel mooier.
nu wel weer jaquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef qu63 het volgende:
mag er geen plakkertje meer op omdat Alicey weg is
Kan kloppenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef het_fokschaap het volgende:
ik reed daar met de auto langs de achterkant van Villa Arena en zag je lopen![]()
zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
was even naar de renault garage
Daar ben ik ook nog langs gelopenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
AH voor altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het 100%-sap sinaasappelsap is bij de Aldi 3 cent duurder dan bij de AH.
je hebt een Volkswagenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het? Hij zegt het ook tegen mij als hij een andere vrouw heel mooi vindt. Ik zie daar geen probleem in. Als je daar al jaloers om wordt, is er denk ik ets mis met je zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef Triggershot het volgende:
geen probleme mee?
Geen idee, mijn vader liet me moeder nooit over andere mannen praten. Mijn moeder voeld zich vaak ook onzeker als haar vriendje naar andere vrouwen kijkt, of mee praat etc.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het? Hij zegt het ook tegen mij als hij een andere vrouw heel mooi vindt. Ik zie daar geen probleem in. Als je daar al jaloers om wordt, is er denk ik ets mis met je zelfvertrouwen.
Ik heb daar geen last van. Er zijn duizenden vrouwen die veel mooier zijn dan ik, dat kan ik moeilijk gaan ontkennen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:41 schreef Triggershot het volgende:
Geen idee, mijn vader liet me moeder nooit over andere mannen praten. Mijn moeder voeld zich vaak ook onzeker als haar vriendje naar andere vrouwen kijkt, of mee praat etc.
duidelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van. Er zijn duizenden vrouwen die veel mooier zijn dan ik, dat kan ik moeilijk gaan ontkennen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook een renault Clio, die moet ik nog verkopeninteresse ?
3500 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 klein ventje met 2 auto's!
kwanta kosta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |