Mijn moeder had het meegenomen uit Marokko.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Triggershot het volgende:
In Arabische landen geweest?
In arabisch hebben ze geen Pquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn moeder had het meegenomen uit Marokko.
Ik heb hem ooit een keer gevonden op google, nu kan ik alleen nog Anne in het Japans (Kanji) vinden, maar dat levert ook verschillende dingen op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had ooit een armbandje met mijn naam in het Arabisch, maar dat is foetsie geraakt.
hou ik je aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als je een keer op een meet komt, krijg jij van mij taart
Moet je wel op een meet komen, natuurlijkquote:
Is er een meet dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet je wel op een meet komen, natuurlijk
die zijn er regelmatigquote:
Mijn profiel heeft het over Schiedamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
die zijn er regelmatig
Waar woon je?
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelatenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn profiel heeft het over Schiedam
Uitzonderingen dara gelatenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelaten
Schiedam = Randstad is voor bijna iedere meet goed te doen
Gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Uitzonderingen dara gelatenmaar ik ga ook eens komen
waar komt gij vandaan dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelaten
Schiedam = Randstad is voor bijna iedere meet goed te doen
uit Amsterdam of Bestquote:
jammer, teveel afstand om jullie irittante buur jongen te kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uit Amsterdam of Best
mijn appartement is in Best, dat van schaap in Amsterdam.
Dan verhuis je tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jammer, teveel afstand om jullie irittante buur jongen te kunnen zijn
je moet toch een keer het huis uit en op jezelf gaan wonenquote:
nog een tijdje niet hoor, ben mama's kindjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je moet toch een keer het huis uit en op jezelf gaan wonen![]()
ik heb een zyxel prestige 2000 seriesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in de LFC gebruikt niemand een modem
althans, geen 56k6 ofzo
dat rood is inmiddels witquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
Oh wouw, wat mooi Syl! Vooral dat rood.
handige schaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat rood is inmiddels wit
heb ik gedaan
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
dat rood is inmiddels wit
heb ik gedaan
wat jij wil. als je daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef qu63 het volgende:
ik trek even in een keer je hele open dir leeg
Tiscali?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zelfs mijn T4-verbinding heeft trouwens moeite met zoveel grote foto's...
Ik eet vanaaf spinazie à la crème met vissticks.Het is wel twintig jaar geleden dat ik vissticks heb gegeten.
Tiscali is okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, Kutprovider.
[..]
Welke controle?
Altijd mailproblemen.quote:
Het was gezellig bij de huisarts, mijn huisarts is een lekker ding.quote:Huisarts
gebruik dan gewoon een alternatief, Gmailquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd mailproblemen.
[..]
Het was gezellig bij de huisarts, mijn huisarts is een lekker ding.
als je het over het mintgroen en rood hebt dan is dat nu weg. zo was het. het is nu allemaal netjes wit geschilderdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat mooi sly.![]()
Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.
Oh.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef het_fokschaap het volgende:
als je het over het mintgroen en rood hebt dan is dat nu weg. zo was het. het is nu allemaal netjes wit geschilderd
en da's veel mooier ja![]()
Dat doe ik al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Triggershot het volgende:
gebruik dan gewoon een alternatief, Gmail![]()
Ja, en?quote:Dalijk lees heiden mee joh![]()
gelukkig is het dan niet jouw huisjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht dat de foto's in omgekeerde volgorde stonden. Ik vind die kleuren veel mooier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |