Een nieuw deel openen
Vorige delen
je spreekt Arabisch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laatste had ik zelf ook nog kunnen raden.
even van google opgepikt.quote:MashaAllah dat vind ik dus mooi! Die laatste is ook zeer apart! ... MashaAllah dames echt prachtig en een goed idee om
Naar mijn weten, zit je er alleen zelf mee, ik verwijt jou niets. Jij komt over mij klagen, een niet echt nobel daad, maar goed je bent vrij om te klagen zoals u het wenst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik typ nou eenmaal vaak te snel iets ja en ik trek me vaak dingen persoonlijk aankan je nu ajb normaal doen> en me niet van alles verwijten
Ik klaag niet over jouquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar mijn weten, zit je er alleen zelf mee, ik verwijt jou niets. Jij komt over mij klagen, een niet echt nobel daad, maar goed je bent vrij om te klagen zoals u het wenst.
Tuurlijk accepteert hij jouw excuses wel. Het was gewoon een misverstandje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik klaag niet over jouhad alleen het idee dat je me negeerde (fout gedacht dus) maar bied mn excuses niet aan wat dat accepteer je toch nooit he?
damn ben al opgetieft
Nee ik accepteer geen excuses van jou, omdat ik vind dat er niets is om je excuses voor te bieden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik klaag niet over jouhad alleen het idee dat je me negeerde (fout gedacht dus) maar bied mn excuses niet aan wat dat accepteer je toch nooit he?
damn ben al opgetieft
Dit gata over iets andersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk accepteert hij jouw excuses wel. Het was gewoon een misverstandje.
Nee, sinds begin zei ik al tegen haar, er is geen aanleiding/reden tot excuus, en nog blijft ze het maar doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk accepteert hij jouw excuses wel. Het was gewoon een misverstandje.
Dat maak jij er van,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
omdat jij mij er wel op afrekent ja![]()
Naar mijn eigen mening heb ik me nog behoorlijk netjes gedragen, of ik lijd aan een onbewuste hoogmoed, kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dat heb jezelf zo laten merken
Je hebt je verhaal al afgemaakt wat dat betreft dus.quote:maar goed ik zeg er niks meer over.
valt mee tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Invictus_ het volgende:
Goh wat een weer he....?
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Invictus_ het volgende:
Goh wat een weer he....?
Oh, okee, dan mis ik blijkbaar iets.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Invictus_ het volgende:
Goh wat een weer he....?
wie zei dat Lupa geen inzicht op zaken heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, okee, dan mis ik blijkbaar iets.In elk geval is Trigger niet kwaad op je, dus is het probleem opgelost, zou ik denken.
Mooi kunnen we dan normaal tegen elkaar doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar mijn eigen mening heb ik me nog behoorlijk netjes gedragen, of ik lijd aan een onbewuste hoogmoed, kan ook natuurlijk.
[..]
Je hebt je verhaal al afgemaakt wat dat betreft dus.![]()
Ik doe niet anders?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mooi kunnen we dan normaal tegen elkaar doen?
Hoe staat het nou met je spirituele band?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Gezellig....
Johquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef Invictus_ het volgende:
Vandaag hebben we hier als sneeuw, natte sneeuw, hagel, regen, natte regen, motregen en zon gehad. Fucking dualitisch klimaat.
De band tussen schaap en mij is goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met je spirituele band?![]()
Hier zon en af en toe een ongedefinieerd buitje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef Invictus_ het volgende:
Vandaag hebben we hier als sneeuw, natte sneeuw, hagel, regen, natte regen, motregen en zon gehad. Fucking dualitisch klimaat.
Eh... Waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn mensen in onze omgeving die fel gekant zijn tegen ons idee om onze relatie voorlopig als LAT-relatie voor te zetten
En je omgeving beinvloed jou niet op je visie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De band tussen schaap en mij is goed
Hoe je die band dan wilt noemen, is denk ik gewoon een persoonlijke invulling. En ook hoe je dan met die relatie omgaat. Er zijn mensen in onze omgeving die fel gekant zijn tegen ons idee om onze relatie voorlopig als LAT-relatie voor te zetten, en er zijn mensen die dat een goed idee vinden.
Nee, niet omdat ze er last van hebben. Er zijn mensen die uberhauptn iet geloven in een LAT-relatie, maar er zijn ook mensen die bang zijn voor ons dat het goede en mooie van onze relatie minder zal worden omdat we zo vasthouden aan ons oorspronkelijke idee om te gaan LAT-en, terwijl het zo goed gaat tussen ons. Ze zijn bang dat het daardoor juist fout zal gaan ipv goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Waarom?Hebben ze er last van?
Hm okee, beetje vaag. Ik heb zelf juist het idee dat een LAT-relatie in heel veel gevallen béter voor je relatie is dan samenwonen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet omdat ze er last van hebben. Er zijn mensen die uberhauptn iet geloven in een LAT-relatie, maar er zijn ook mensen die bang zijn voor ons dat het goede en mooie van onze relatie minder zal worden omdat we zo vasthouden aan ons oorspronkelijke idee om te gaan LAT-en, terwijl het zo goed gaat tussen ons. Ze zijn bang dat het daardoor juist fout zal gaan ipv goed.
Nee, niet in die mate dat ik er vanaf zal zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En je omgeving beinvloed jou niet op je visie?
Dit was geeneens ruzie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
En nu geen ruzie meer maken. Ruzie is heel erg on-LFC![]()
Alleen dus wss geen honeymoon?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, niet in die mate dat ik er vanaf zal zien.
Ik denk dat wij oud en wijs genoeg zijn om onze eigen beslissingen te nemen, en daarnaast ook wijs genoeg en gek genoeg op elkaar om geen onnodige risico's te nemen. Als in de praktijk blijkt dat onze LAT niet goed uitpakt en we daar niet minstens net zo gelukkig bij blijven, dan zijn we ook flexibel genoeg om te gaan kijken hoe we het dan willen gaan doen om op z'n minst te behouden wat we hebben: een erg fijne relatie
t was alweer voorbij hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
En nu geen ruzie meer maken. Ruzie is heel erg on-LFC![]()
Het posten van deze poster heeft ooit een keer geholpen bij het sussen van een crewruziequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit was geeneens ruzie.Dit waren enkele misverstanden die even uit de weg geruimd moesten worden.
Zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Gezellig....
Dat idee hebben wij ook en daarom gaan we het ook doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm okee, beetje vaag. Ik heb zelf juist het idee dat een LAT-relatie in heel veel gevallen béter voor je relatie is dan samenwonen.
Nee, maar wel een hoop hele leuke, gezellige en romantische vakantiesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen dus wss geen honeymoon?
maar ik wou taartquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar wel een hoop hele leuke, gezellige en romantische vakanties
geneuzelquote:
Daar zie ik niet zo een probleem in, eigenlijk...quote:Allah in de TT..
als je een keer op een meet komt, krijg jij van mij taartquote:
In Arabische landen geweest?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had ooit een armbandje met mijn naam in het Arabisch, maar dat is foetsie geraakt.
Mijn moeder had het meegenomen uit Marokko.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Triggershot het volgende:
In Arabische landen geweest?
In arabisch hebben ze geen Pquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn moeder had het meegenomen uit Marokko.
Ik heb hem ooit een keer gevonden op google, nu kan ik alleen nog Anne in het Japans (Kanji) vinden, maar dat levert ook verschillende dingen op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had ooit een armbandje met mijn naam in het Arabisch, maar dat is foetsie geraakt.
hou ik je aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als je een keer op een meet komt, krijg jij van mij taart
Moet je wel op een meet komen, natuurlijkquote:
Is er een meet dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet je wel op een meet komen, natuurlijk
die zijn er regelmatigquote:
Mijn profiel heeft het over Schiedamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
die zijn er regelmatig
Waar woon je?
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelatenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn profiel heeft het over Schiedam
Uitzonderingen dara gelatenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelaten
Schiedam = Randstad is voor bijna iedere meet goed te doen
Gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Uitzonderingen dara gelatenmaar ik ga ook eens komen
waar komt gij vandaan dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar profielen, oa omdat ik de mijne ook vrijwel leeg heb gelaten
Schiedam = Randstad is voor bijna iedere meet goed te doen
uit Amsterdam of Bestquote:
jammer, teveel afstand om jullie irittante buur jongen te kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uit Amsterdam of Best
mijn appartement is in Best, dat van schaap in Amsterdam.
Dan verhuis je tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jammer, teveel afstand om jullie irittante buur jongen te kunnen zijn
je moet toch een keer het huis uit en op jezelf gaan wonenquote:
nog een tijdje niet hoor, ben mama's kindjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je moet toch een keer het huis uit en op jezelf gaan wonen![]()
ik heb een zyxel prestige 2000 seriesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in de LFC gebruikt niemand een modem
althans, geen 56k6 ofzo
dat rood is inmiddels witquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
Oh wouw, wat mooi Syl! Vooral dat rood.
handige schaapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat rood is inmiddels wit
heb ik gedaan
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
dat rood is inmiddels wit
heb ik gedaan
wat jij wil. als je daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef qu63 het volgende:
ik trek even in een keer je hele open dir leeg
Tiscali?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zelfs mijn T4-verbinding heeft trouwens moeite met zoveel grote foto's...
Ik eet vanaaf spinazie à la crème met vissticks.Het is wel twintig jaar geleden dat ik vissticks heb gegeten.
Tiscali is okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, Kutprovider.
[..]
Welke controle?
Altijd mailproblemen.quote:
Het was gezellig bij de huisarts, mijn huisarts is een lekker ding.quote:Huisarts
gebruik dan gewoon een alternatief, Gmailquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd mailproblemen.
[..]
Het was gezellig bij de huisarts, mijn huisarts is een lekker ding.
als je het over het mintgroen en rood hebt dan is dat nu weg. zo was het. het is nu allemaal netjes wit geschilderdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat mooi sly.![]()
Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.
Oh.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef het_fokschaap het volgende:
als je het over het mintgroen en rood hebt dan is dat nu weg. zo was het. het is nu allemaal netjes wit geschilderd
en da's veel mooier ja![]()
Dat doe ik al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Triggershot het volgende:
gebruik dan gewoon een alternatief, Gmail![]()
Ja, en?quote:Dalijk lees heiden mee joh![]()
gelukkig is het dan niet jouw huisjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht dat de foto's in omgekeerde volgorde stonden. Ik vind die kleuren veel mooier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |