Ten eerste dat wist Ludo niet en ten tweede Duarte is Ludo persoonlijk komen opzoeken om die bedreiging wat kracht bij te zetten in de Rozenboom.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en die bedreiging van Luis Duarte was gelukkig ech![]()
Het lijkt me toch sterk dat de lijkschouwer zicht vergist heeft. Overigens weten we inmiddels al wel zeker dat Frits dood is, want die ligt opgebaard in die vrieskist.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van een elektrische schok hoef je helemaal niet dood te gaan, dat is een flinke misvatting die heleboel mensen hebben.
[..]
Dat weet je dus niet
Dan zou de serie zich echt ongeloofwaardig maken, maar het zou wel vermakelijk zijn ja. Overigens denk ik dat een beetje humor de serie geen kwaad zou doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef Radegast het volgende:
Lijkt mij ook wel geinig dat wanneer iemand die vrieskist laten ontdooien, en dan op het moment dat ze die amulet willen pakken dat Frits dan wakker wordt en roept: Hoho, dat gaat zomaar niet!
It's alive!
Mij ook als er een lijkschouwer was, dat stuk heeft de kijker nooit te zien gekregen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef clayregazzoni het volgende:
[..]
Het lijkt me toch sterk dat de lijkschouwer zicht vergist heeft.
Dan ken jij het principe van invriezen niet, als je sommige dieren invriest en ontdooit dan leven ze weer, sommige mensen dachten dat dat ook bij mensen kon en lieten zich levend, dood of tussen leven en dood invriezenquote:Overigens weten we inmiddels al wel zeker dat Frits dood is, want die ligt opgebaard in die vrieskist.
Of gtst nu wel zo geloofwaardig is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef clayregazzoni het volgende:
O ja natuurlijk, dat maakt `t een stuk geloofwaardiger!
Dat klopt Dennis en Arnie zijn verwisseld door Guus Tuinman, dat is dus de vader van degene die wij als Arnie kennen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef clayregazzoni het volgende:
En hoe zit het nou eigenlijk met Dennis? Dat was eigenlijk de echte Arnie en deed het met zijn biologische moeder en bijna met zijn biologische zus, maar gelukkig heeft zijn beste vriend hem zo in elkaar gemept dat ie geheugenverlies heeft, zodat ie het toch allemaal niet begrijpt.
Laure heeft helemaal geen dokter vermoord, ze heeft Cleo geholpen met het vermoorden van Mari Verstraete, die een belastende verklaring zou kunnen afleggen ten nadele van Laura.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef clayregazzoni het volgende:
En by the way! Wanneer zal die Laura nou een keer berecht worden voor de moord op die dokter die ze samen met Cleo gepleegd heeft?
Die roos en kralen die er als een soort The A-team BA-ketting om der halsje hangtquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:09 schreef Terreros85 het volgende:
Sjors ziet er weer beeldschoon uit. Dat mondje![]()
Ja, Sjors die heel lang onschuldig keek.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:10 schreef TrenTs het volgende:
Wat heb ik gemist! Wat heb ik gemist?
wat is het ook een leukerdquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Die roos en kralen die er als een soort The A-team BA-ketting om der halsje hangt.
Dat sjaaltje van Morrisquote:
Maar waarom keek notorious B met zo'n janksmoel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, Sjors die heel lang onschuldig keek.
Hij imiteerde Sjors, algemeen bekend fenomeen dat je de houding van je gesprekspartner overneemt als je het eens bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar waarom keek notorious B met zo'n janksmoel?
ach, die leegte is er toch al wel in haar hoofdquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Charlie, je hebt misschien wat te neuken, maar daarna voel je een enorme leegte.
het leek mij wel 'n momentje voor m'n eigen sc-quote, maar ik heb geen zin om 'm te zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef Canisfire het volgende:
En ten derde wat zeurt Sjors tegen Bing het was toch uit.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Bing wou het goedmaken, maar Sjors ging weg omdat Bing met Florien heeft liggen neuqenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Nou, iemand die het me wel even kan uitleggen?
quote:
0wned.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bing wou het goedmaken, maar Sjors ging weg omdat Bing met Florien heeft liggen neuqen![]()
Ik wil hierbij iedereen vragen geen caps te maken.quote:
dat zou echt té tof zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Florien krijgt een kind, Bing huurt Sjors in voor als au-pair.
Of ze vriest er aan vast, net zoals wanneer je een lantaarnpaal aflikt en het is -10.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
Niet janken Sjors, strax smelt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |