abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36170880
Leuke keuze. Stijlvolle goalie, heel anders dan Babos wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 19 maart 2006 @ 22:46:44 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36184947
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:58 schreef Dutch_Courage het volgende:
Het is ook stil gehouden. Gelukkig hebben we de trouwe honden nog:
[..]
ik kan altijd een keer of 3 a 4 per seizoen komen kijken op de seizoenkaart van een ander
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36467243
Otten waarschijnlijk terug volgens Forzanec:

De kans is groot dat Mark Otten volgend seizoen in de Goffert speelt. De speler, die twee jaar geleden nog naar Feyenoord vertrok, staat in de belangstelling van NEC. Zijn komst zal dan ook niet geheel onlogisch zijn, aangezien hij zijn roets in Nijmegen heeft, het goed doet dit seizoen en zijn trainer ook in Nijmegen aan de slag gaat.

Forzanec.nl heeft dit bericht uit diverse bronnen vernomen. Het past in de lijn die NEC volgt, jonge spelers voor de oudere, en in dit geval dus als vervanger van Patrick Pothuizen, die na dit seizoen de Goffert gaat verlaten.
pi_36467385
En nog een nieuwtje:

Paes volgt Van Delft op bij N.E.C.

NEC-voorzitter Hans van Delft kan binnenkort met een gerust hart vertrekken bij N.E.C., want zijn opvolger is gevonden. Volgens bronnen rondom de club maakt N.E.C. zeer binnekort bekend dat Vincent Paes de nieuwe preses van de club wordt.

Van Delft is vanaf 1997 voorzitter van de Nijmeegse club. De Nijmegenaar is al een jaar op zoek naar zijn opvolger. Oaes is een goede bekende in de Nijmeegse voetbalwereld. Hij is momenteel voorzitter van vv Union.

NEC en Paes verwachten er snel uit te komen en hopen dinsdag officieel met het nieuws naar buiten te treden.
pi_36471358
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Otten waarschijnlijk terug volgens Forzanec:

De kans is groot dat Mark Otten volgend seizoen in de Goffert speelt. De speler, die twee jaar geleden nog naar Feyenoord vertrok, staat in de belangstelling van NEC. Zijn komst zal dan ook niet geheel onlogisch zijn, aangezien hij zijn roets in Nijmegen heeft, het goed doet dit seizoen en zijn trainer ook in Nijmegen aan de slag gaat.

Forzanec.nl heeft dit bericht uit diverse bronnen vernomen. Het past in de lijn die NEC volgt, jonge spelers voor de oudere, en in dit geval dus als vervanger van Patrick Pothuizen, die na dit seizoen de Goffert gaat verlaten.
Mooi zo, zat mijn bron goed:
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef methodmich het volgende:
Mark Otten terug, is ook weer een gerucht.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:38:14 #106
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36479905
quote:
Vincent Paes nieuwe voorzitter van NEC | Door: Steven, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 18:15 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 21:27 | 23 reacties

Vincent Paes wordt de nieuwe voorzitter van de Nijmeegse voetbalclub NEC. Paes volgt preses Hans van Delft op. Dat gaat de club donderdag officieel bekendmaken.

Van Delft is vanaf 1997 voorzitter van de Nijmeegse club. Onder zijn leiding behaalde NEC in 2000 de bekerfinale. Ander hoogtepunt was de vijfde plek in het seizoen 2002/2003, waardoor NEC het jaar erop Europees voetbal speelde. De 59-jarige Nijmegenaar was al bijna een jaar op zoek naar zijn opvolger.

Vincent Paes is een goede bekende in de Nijmeegse voetbalwereld. Hij is momenteel voorzitter van vv Union.

Bron: Omroep Gelderland
quote:
Sponsoren niet blij met Vincent Paes | Door: JJ, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 20:18 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 21:19 | 18 reacties

[Exclusief] Vincent Paes wordt de nieuwe voorzitter van NEC. De sponsoren van de Nijmeegse club zijn niet blij met deze naam, zegt Frans Hendriks tegenover ForzaNEC.nl. ''De omgeving reageert niet positief.''

''De naam van Paes is vaker gevallen,'' geeft Frans Hendriks tegenover ForzaNEC aan. ''En morgen wordt hij gepresenteerd als opvolger van Van Delft. Ik kan je zeggen dat veel sponsoren daar absoluut niet enthousiast over zijn. Dat zegt genoeg.''

Hendriks vervolgt: ''Als de omgeving niet positief is dan wordt het onuitvoerbaar voor die man. Misschien is NEC blij dat ze iemand hebben gevonden om Hans op te volgen, maar wat voor draagvlak heeft Paes? We hebben wel iemand nodig die bekend is in Nijmegen. Dat heb ik ook tegen Van Delft gezegd, maar die zegt dat zo iemand er niet is. Ik denk dat dat wel het geval is.''

''Ik zeg niet dat Paes niet capabel is maar als iemand niet bekend is heb ik mijn twijfels. En met mij nog een heleboel andere sponsoren.'' Wat de gevolgen zijn voor de sponsoren kan Hendriks niet zeggen. ''Dat is niet in te schatten maar het kan zijn dat sommige anders gaan denken ja. In ieder geval staat niemand te juichen.''

edit: Van het AD:
quote:
Opstand dreigt bij NEC
Door LUDO VAN DENDEREN

NIJMEGEN - De invloedrijke investeringsgroep van NEC, die het mogelijk maakt dat dure topspelers naar de Nijmeegse club komen, is in opstand gekomen. Aanleiding is het aanstellen van de nieuwe voorzitter Vincent Paes, die de na dit seizoen vertrekkende Hans van Delft opvolgt. De sponsorgroep had liever Ton van Galen als nieuwe preses gezien. De geldschieters heroverwegen nu hun rol bij NEC.

Al tijden is er binnen de top van NEC een fikse machtsstrijd gaande. Grootste probleem zijn de strubbelingen tussen het kamp-Van Delft enerzijds en de investeringsgroep met Marcel Boekhoorn en Frans Hendriks anderzijds.

De geldschieters kunnen zich niet vinden in de koers van Van Delft en willen het liefst van hem af. De preses kiest nu eieren voor zijn geld, maar niet voordat hij de bevriende Paes als zijn opvolger naar voren heeft geschoven. Vanuit de Raad van Commissarissen zal Van Delft ook in de toekomst nog enigszins een vinger in de Nijmeegse pap houden.

Van Delft stapt mede op, omdat hij niet meer het volledige vertrouwen geniet van de investeerders. Het is echter zeer de vraag of de problemen met de aanstelling van Paes, op dit moment voorzitter van amateurclub Union uit Malden, uit de wereld zijn.

,,Ik ben verkozen tot Sponsor van de Eeuw bij NEC,’’ zo begint Frans Hendriks zijn reactie op de komst van Paes. ,,Ik ken iedereen bij deze club, maar van die Paes weet ik niets. Hij is een grote onbekende, die door Van Delft via via is binnengehaald. Wij als investeerders vinden het heel onverstandig dat deze man nu naar voren wordt geschoven. Wij hadden in Van Galen, de voorzitter van de NEC-sponsorgroep (niet te verwarren met de investeerdersgroep, red.) , een uitstekende kandidaat, maar daar wordt niet naar gekeken. Ik ben bang dat we met NEC terug naar af gaan. Ik verwacht dat de sponsoren dit niet zullen pikken.’’

Binnen de investeerdersgroep wordt niet uitgesloten dat geldschieters hun betrekkingen met de Gelderse eredivisieclub heroverwegen.

NEC helemaal in de steek laten wil niemand van de investeerders, daarvoor is de club hen te dierbaar. Wel moet er eventueel gezocht worden naar nieuwe wegen om steun te verlenen.

Geconfronteerd met de uitspraken van Hendriks reageert Paes ontwijkend. ,,Mij is niets bekend van eventueel verzet,’’ zegt hij. ,,Mijn aanstelling is een besluit van NEC. Als er problemen zijn, moeten we in een later stadium bekijken hoe we daarmee omgaan. Maar verder zeg ik nog even niets. De club heeft mijn benoeming nog niet officieel naar buiten gebracht, ik vind het niet kies om daarom al hele interviews te geven.’’

Paes wil wel kwijt enorm veel zin te hebben in zijn nieuwe functie. ,,Ook ik heb een bepaalde ambitie. Het is een grote eer gevraagd te worden als voorzitter van NEC. Ik pas denk ik wel binnen het gestelde profiel. Ik ben een beetje voetbalgek en heb de nodige managment-ervaring. Onder meer als voorzitter van de liefdadigheidsinstelling Nijmeegse Offensief Tegen Kanker (NOTK).’’

Tijdens een gala van het NOTK leerde Van Delft zijn opvolger kennen. Van Delft, die gisteren niet bereikbaar was voor commentaar, is vanaf 1997 voorzitter van NEC. Onder zijn leiding groeide de Nijmeegse club uit tot een gewaardeerde subtopper.

Voor een groot deel is dit te danken aan het feit dat het de succesvol ondernemer Van Delft lukte het Nijmeegse bedrijfsleven te interesseren voor NEC. Inmiddels beschikt de eredivisionist over een aanzienlijke business-club.

[ Bericht 44% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 29-03-2006 23:48:09 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_36487483
Kansloze KUT investeerders! Wel de hele tijd zeggen dat ze gewoon supporters zijn die de club een warm hart toedragen maar wel gaan zeiken als die club iets doet dat ze niet bevalt. Ze hadden toch afgesproken dat ze zich NOOIT met het beleid van de club zouden bemoeien!? Echt heel erg triest dit. Laat ze nu ook maar opflikkeren ook als het zo moet.
quote:
,,Ik ben verkozen tot Sponsor van de Eeuw bij NEC,’’ zo begint Frans Hendriks zijn reactie op de komst van Paes. ,,Ik ken iedereen bij deze club, maar van die Paes weet ik niets. Hij is een grote onbekende, die door Van Delft via via is binnengehaald. Wij als investeerders vinden het heel onverstandig dat deze man nu naar voren wordt geschoven. Wij hadden in Van Galen, de voorzitter van de NEC-sponsorgroep (niet te verwarren met de investeerdersgroep, red.) , een uitstekende kandidaat, maar daar wordt niet naar gekeken. Ik ben bang dat we met NEC terug naar af gaan. Ik verwacht dat de sponsoren dit niet zullen pikken.’’

Wat een aandachtzoekende eikel is die Frans Hendriks, dat blijkt wel weer. Hij was toch supporter? Blijkbaar vindt hij interessant doen met zijn rol bij NEC veel belangrijker. Waardeloos. Laat hem dan in elk geval gewoon zijn kop houden naar buiten toe.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_36495310
Domenica: Regel je nog de 2 kaartjes op West voor me? Voor Vitesse-NEC? Zoals afgesproken?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:26:01 #109
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36496133
Vanmiddag was de perspresentatie van Paes. En wie sprak daar:

Vreemd. Benieuwd wat-ie te zeggen had..
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:36:36 #110
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36496493
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik kan altijd een keer of 3 a 4 per seizoen komen kijken op de seizoenkaart van een ander
Dat kan nog steeds is door NEC verzekerd (heb ff geen bron om naar te verwijzen, stond vorige week in de Gelderlander)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 maart 2006 @ 17:06:35 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36497474
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat kan nog steeds is door NEC verzekerd (heb ff geen bron om naar te verwijzen, stond vorige week in de Gelderlander)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:08:59 #112
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36497534
Staat trouwens ook op de NEC-site:

Meer informatie over de pasfotoregistratie (23/03/2006)
Recentelijk is bekend geworden dat met ingang van het seizoen 2006-2007 alle seizoenkaarthouders verplicht zijn hun pasfoto in te leveren voor hun seizoenkaart. Hieronder vindt u nadere praktische informatie over deze maatregel.

De lokale autoriteiten hebben bepaald dat met ingang van het seizoen 2006-2007 alle seizoenkaarthouders verplicht zijn hun pasfoto in te leveren voor hun seizoenkaart. Ook bij een groot aantal andere clubs waaronder AZ, FC Utrecht en ADO Den Haag, zal deze maatregel worden doorgevoerd met ingang van het nieuwe seizoen. De N.E.C. seizoenkaart blijft gewoon overdraagbaar binnen dezelfde prijscategorie.

Van de uitkaarthouders is de pasfoto inmiddels in het bezit. De bestaande uitkaarthouders hoeven niet nogmaals hun pasfoto in te leveren. Voor seizoenkaarthouders zonder uitkaart wordt een pasfoto verplicht gesteld. Hiervoor verwijzen wij u tevens naar het aanvraagformulier voor de N.E.C. Seizoenkaart 2006-2007 welke u voor 10 april in uw brievenbus kunt verwachten.

De pasfoto wordt digitaal opgeslagen en gekoppeld aan de seizoenkaart. Uw foto zal hierdoor niet zichtbaar zijn op uw seizoenkaart. Aan de pasfoto worden dezelfde eisen gesteld als een pasfoto ten behoeve van uw rijbewijs of uw paspoort.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:51:20 #113
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_36546580
vanavond komen de friesen op bezoek in onze goffert
en ik heb de hoop dat wij de punten kunnen behouden
al is het geen makkie maarja forza nec en we zien wel
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:00:45 #114
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36546806
Pothuizen doet mee he.. Dus dat wordt een moeilijke avond voor Fryslan..

zaterdag 1 april 2006 @ 13:41:48 #115
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_36549331
Hey man, was afgelopen woensdag in Nijmegen... Zag ik deze bus:

Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:23:41 #116
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_36562536
hiep 4 1 hoi
pi_36562568
Nette overwinning!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 april 2006 @ 22:53:38 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_36563384
GVD ik wilde net posten dat Pothuizen naar Charlton Atletic gaat. Stink ik er toch in. Maar mooie prestatie jongens.

Ik moet altijd aan Anton denken. Een cafetaria eigenaar in Zaltbommel die boven op z'n friettent de vlag van NEC laat wapperen. Zo fanatiek kom je ze zelden tegen. Iemand die toevallig Anton kent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 april 2006 @ 04:18:28 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36569419
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
GVD ik wilde net posten dat Pothuizen naar Charlton Atletic gaat. Stink ik er toch in. Maar mooie prestatie jongens.

Ik moet altijd aan Anton denken. Een cafetaria eigenaar in Zaltbommel die boven op z'n friettent de vlag van NEC laat wapperen. Zo fanatiek kom je ze zelden tegen. Iemand die toevallig Anton kent ?

Anton?

Ik ken dan vooral Anton Jansen
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 2 april 2006 @ 16:12:33 #120
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36580402
Prachtige reactie van Pothuizen gister.
  zondag 2 april 2006 @ 16:14:49 #121
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36580459
Judas

zondag 2 april 2006 @ 16:15:57 #122
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36580489
Ik doe niet mee aan Pothuizen bashen aangezien 95% van de selectie minder affiniteit heeft met NEC dan Pothuizen.
pi_36581117
quote:
Op zondag 2 april 2006 04:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Anton?

Ik ken dan vooral Anton Jansen
Het is Janssen
  zondag 2 april 2006 @ 16:39:56 #124
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36581135
Ach, ik doe er ook niet aan mee. Van mij mag die ook best blijven als hij zo'n goede back-up blijkt. Ik bash alleen spelers als ze ruk zijn. Jammer dat Demouge weg is wat dat betreft..
pi_36581166
Op Roda na is het een gunstig weekend geweest qua uitslagen!
pi_36581647
Jack de Gier mis je dan ook, Krulleput!

Maar een prima zege van NEC zeg en Niedzielan aan de 10 seizoensgoals.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 april 2006 @ 17:03:35 #127
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36581716
Jack was allesbehalve ruk. Jack was een held.

Niedzielan idd 10 goals, Denneboom 8.. Blijkt gewoon een uitstekend spitsenduo. Hopenlijk volgend jaar weer te bewonderen samen. Niedzielan hoopt namelijk wat minuten op het WK te maken en zich zo in de kijker te spelen..
  zondag 2 april 2006 @ 17:28:49 #128
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36582352
NEC lijkt zeker van de play-offs. Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  Trouwste user 2022 zondag 2 april 2006 @ 17:38:03 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_36582596
Het blijft één van mijn favoriete clubs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 april 2006 @ 17:39:21 #130
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36582642
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef Elvislives het volgende:
NEC lijkt zeker van de play-offs. Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen?
Ik.
  zondag 2 april 2006 @ 18:06:36 #131
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36583403
Tjah, ik achtte NEC er wel toe in staat. In ieder geval tot het meedoen om een play-off-ticket. Op papier staat er gewoon een heel goed elftal.
  zondag 2 april 2006 @ 18:45:05 #132
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36584617
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tjah, ik achtte NEC er wel toe in staat. In ieder geval tot het meedoen om een play-off-ticket. Op papier staat er gewoon een heel goed elftal.
Doet me toch weer terugdenken aan de briljante grap: "Als Ajax op papier zo goed is hadden ze beter A4tjes neer kunnen leggen in plaats van een knollenveld!"
  maandag 3 april 2006 @ 16:46:17 #133
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36612005
Leonardo naar NEC?
  maandag 3 april 2006 @ 17:15:36 #134
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36613035
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Leonardo naar NEC?
Nee, NEC speelt uit tegen NAC, dus het is NEC naar Leonardo...
pi_36613158
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef tong80 het volgende:
Het blijft één van mijn favoriete clubs.

Dat hoor je ook niet vaak!
  maandag 3 april 2006 @ 18:09:55 #136
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36614566
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:15 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Nee, NEC speelt uit tegen NAC, dus het is NEC naar Leonardo...
Wielaert naar NAC
  Trouwste user 2022 maandag 3 april 2006 @ 18:41:10 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_36615559
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:22 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Dat hoor je ook niet vaak!
Ik begreep ook nooit waarom iedereen elkaar na lulde over de zogenaamde lelijke shirts.

dinsdag 4 april 2006 @ 21:35:48 #138
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36654676
Vandaag kaartje gehaald voor Vitesse-uit. Ziet er naar uit dat de kaarten niet uitverkocht zijn, en daar is de uitkaart verantwoordelijk voor. Rotding. Heb 'm ook pas vandaag aangeschaft, met tegenzin. Gelukkig hoefde ik niet te betalen

Vertrektijd mijn bus 16 april: 11:40... Twee uur voor aanvang in die evenementenhal zitten...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 april 2006 @ 01:47:38 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36662386
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vandaag kaartje gehaald voor Vitesse-uit. Ziet er naar uit dat de kaarten niet uitverkocht zijn, en daar is de uitkaart verantwoordelijk voor. Rotding. Heb 'm ook pas vandaag aangeschaft, met tegenzin. Gelukkig hoefde ik niet te betalen

Vertrektijd mijn bus 16 april: 11:40... Twee uur voor aanvang in die evenementenhal zitten...
voor een wedstrijd 15 minuten verderop
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 5 april 2006 @ 02:29:58 #140
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36662809
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor een wedstrijd 15 minuten verderop
Met die werkzaamheden toch zeker al een minuutje of 25
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_36667222
12:40 rij ik weg. Bus 19. Da's wel een betere tijd in elk geval. Moest gisteren wel nog langs het stadion maarja, niks aan te doen. Ik moet die pasfoto toch inleveren voor volgend seizoen, kan ik het net zo goed nu doen. Was toch gratis dus.

Nieuws:
quote:
Uitbreiding De Goffert megaproject

NIJMEGEN - De uitbreiding van het Goffertstadion
behelst meer dan alleen een tweede ring op de
tribune erbij. Nijmegen wil naast De Goffert een
multifunctioneel sportcomplex plaatsen.

Met dit project houdt scheidend voorzitter Hans
van Delft zich bezig in een stuurgroep. Dit plan
is onderdeel van 52 Degrees-ontwikkelingsplan op
het Philipsterrein. In het sportcomplex moet alle
topsport van Nijmegen gaan plaatsvinden. Ook komt
er een afdeling fysiotherapie en een
healthcentre.

Daarmee moet het het modernste complex van
Nederland worden. De gemeenteraad moet zich hier
nog over buigen.
Van Omroep Gelderland. Het kan me gestolen worden zo lang die 2e ring er maar komt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 april 2006 @ 12:19:31 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36668953
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef Dutch_Courage het volgende:
12:40 rij ik weg. Bus 19. Da's wel een betere tijd in elk geval. Moest gisteren wel nog langs het stadion maarja, niks aan te doen. Ik moet die pasfoto toch inleveren voor volgend seizoen, kan ik het net zo goed nu doen. Was toch gratis dus.

Nieuws:
[..]

Van Omroep Gelderland. Het kan me gestolen worden zo lang die 2e ring er maar komt.
zou het er dn eindelijk van komen...........
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 5 april 2006 @ 13:20:16 #143
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36670952
Ik denk dat het een beetje vroeg is voor een tweede ring, zeker met de huidige prijzen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_36792648
van Dijk doet woensdag niet mee met Roda lijkt me. Hij pakte vandaag een rode kaart.
pi_36796015
quote:
8. NEC .......... 32 13 7 12 46 42-39
9. FC Twente 32 13 6 13 45 43-35
10. Roda JC .. 32 13 5 14 44 52-53
11. Vitesse ... 32 13 4 15 43 50-51
Het wordt nog spannend.
NEC moet nog tegen Roda (thuis) en Vitesse (uit)
Vitesse ook nog naar Ajax.
Roda nog naar Nijmegen en thuis tegen Heracles.
Twente nog naar AZ, en thuis tegen Groningen.

Erg spannend dus!
  maandag 10 april 2006 @ 15:16:15 #146
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36823569

pi_36862374
Wat denken jullie dat het morgen wordt?:)
Tot morgen!
pi_36862438
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wat denken jullie dat het morgen wordt?:)
Tot morgen!
0-2
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 april 2006 @ 18:35:02 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_36862440
Kwam Anton Tigo net tegen. Was zich aan het haasten want hij moest naar een supporters-forum of zoiets.

dinsdag 11 april 2006 @ 19:01:28 #150
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36863263
Leiwakabessy nu echt definitief weg. Babos' blijven wordt steeds waarschijnlijker. Contract Worm met twee jaar opengebroken. Zelfde staat te gebeuren met Grot's contract.
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:34 schreef Greetings het volgende:

[..]

2-0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')