quote:Op zondag 19 maart 2006 01:58 schreef Dutch_Courage het volgende:
Het is ook stil gehouden. Gelukkig hebben we de trouwe honden nog:
[..]
Mooi zo, zat mijn bron goed:quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Otten waarschijnlijk terug volgens Forzanec:
De kans is groot dat Mark Otten volgend seizoen in de Goffert speelt. De speler, die twee jaar geleden nog naar Feyenoord vertrok, staat in de belangstelling van NEC. Zijn komst zal dan ook niet geheel onlogisch zijn, aangezien hij zijn roets in Nijmegen heeft, het goed doet dit seizoen en zijn trainer ook in Nijmegen aan de slag gaat.
Forzanec.nl heeft dit bericht uit diverse bronnen vernomen. Het past in de lijn die NEC volgt, jonge spelers voor de oudere, en in dit geval dus als vervanger van Patrick Pothuizen, die na dit seizoen de Goffert gaat verlaten.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef methodmich het volgende:
Mark Otten terug, is ook weer een gerucht.
quote:Vincent Paes nieuwe voorzitter van NEC | Door: Steven, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 18:15 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 21:27 | 23 reacties
Vincent Paes wordt de nieuwe voorzitter van de Nijmeegse voetbalclub NEC. Paes volgt preses Hans van Delft op. Dat gaat de club donderdag officieel bekendmaken.
Van Delft is vanaf 1997 voorzitter van de Nijmeegse club. Onder zijn leiding behaalde NEC in 2000 de bekerfinale. Ander hoogtepunt was de vijfde plek in het seizoen 2002/2003, waardoor NEC het jaar erop Europees voetbal speelde. De 59-jarige Nijmegenaar was al bijna een jaar op zoek naar zijn opvolger.
Vincent Paes is een goede bekende in de Nijmeegse voetbalwereld. Hij is momenteel voorzitter van vv Union.
Bron: Omroep Gelderland
quote:Sponsoren niet blij met Vincent Paes | Door: JJ, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 20:18 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 21:19 | 18 reacties
[Exclusief] Vincent Paes wordt de nieuwe voorzitter van NEC. De sponsoren van de Nijmeegse club zijn niet blij met deze naam, zegt Frans Hendriks tegenover ForzaNEC.nl. ''De omgeving reageert niet positief.''
''De naam van Paes is vaker gevallen,'' geeft Frans Hendriks tegenover ForzaNEC aan. ''En morgen wordt hij gepresenteerd als opvolger van Van Delft. Ik kan je zeggen dat veel sponsoren daar absoluut niet enthousiast over zijn. Dat zegt genoeg.''
Hendriks vervolgt: ''Als de omgeving niet positief is dan wordt het onuitvoerbaar voor die man. Misschien is NEC blij dat ze iemand hebben gevonden om Hans op te volgen, maar wat voor draagvlak heeft Paes? We hebben wel iemand nodig die bekend is in Nijmegen. Dat heb ik ook tegen Van Delft gezegd, maar die zegt dat zo iemand er niet is. Ik denk dat dat wel het geval is.''
''Ik zeg niet dat Paes niet capabel is maar als iemand niet bekend is heb ik mijn twijfels. En met mij nog een heleboel andere sponsoren.'' Wat de gevolgen zijn voor de sponsoren kan Hendriks niet zeggen. ''Dat is niet in te schatten maar het kan zijn dat sommige anders gaan denken ja. In ieder geval staat niemand te juichen.''
quote:Opstand dreigt bij NEC
Door LUDO VAN DENDEREN
NIJMEGEN - De invloedrijke investeringsgroep van NEC, die het mogelijk maakt dat dure topspelers naar de Nijmeegse club komen, is in opstand gekomen. Aanleiding is het aanstellen van de nieuwe voorzitter Vincent Paes, die de na dit seizoen vertrekkende Hans van Delft opvolgt. De sponsorgroep had liever Ton van Galen als nieuwe preses gezien. De geldschieters heroverwegen nu hun rol bij NEC.
Al tijden is er binnen de top van NEC een fikse machtsstrijd gaande. Grootste probleem zijn de strubbelingen tussen het kamp-Van Delft enerzijds en de investeringsgroep met Marcel Boekhoorn en Frans Hendriks anderzijds.
De geldschieters kunnen zich niet vinden in de koers van Van Delft en willen het liefst van hem af. De preses kiest nu eieren voor zijn geld, maar niet voordat hij de bevriende Paes als zijn opvolger naar voren heeft geschoven. Vanuit de Raad van Commissarissen zal Van Delft ook in de toekomst nog enigszins een vinger in de Nijmeegse pap houden.
Van Delft stapt mede op, omdat hij niet meer het volledige vertrouwen geniet van de investeerders. Het is echter zeer de vraag of de problemen met de aanstelling van Paes, op dit moment voorzitter van amateurclub Union uit Malden, uit de wereld zijn.
,,Ik ben verkozen tot Sponsor van de Eeuw bij NEC,’’ zo begint Frans Hendriks zijn reactie op de komst van Paes. ,,Ik ken iedereen bij deze club, maar van die Paes weet ik niets. Hij is een grote onbekende, die door Van Delft via via is binnengehaald. Wij als investeerders vinden het heel onverstandig dat deze man nu naar voren wordt geschoven. Wij hadden in Van Galen, de voorzitter van de NEC-sponsorgroep (niet te verwarren met de investeerdersgroep, red.) , een uitstekende kandidaat, maar daar wordt niet naar gekeken. Ik ben bang dat we met NEC terug naar af gaan. Ik verwacht dat de sponsoren dit niet zullen pikken.’’
Binnen de investeerdersgroep wordt niet uitgesloten dat geldschieters hun betrekkingen met de Gelderse eredivisieclub heroverwegen.
NEC helemaal in de steek laten wil niemand van de investeerders, daarvoor is de club hen te dierbaar. Wel moet er eventueel gezocht worden naar nieuwe wegen om steun te verlenen.
Geconfronteerd met de uitspraken van Hendriks reageert Paes ontwijkend. ,,Mij is niets bekend van eventueel verzet,’’ zegt hij. ,,Mijn aanstelling is een besluit van NEC. Als er problemen zijn, moeten we in een later stadium bekijken hoe we daarmee omgaan. Maar verder zeg ik nog even niets. De club heeft mijn benoeming nog niet officieel naar buiten gebracht, ik vind het niet kies om daarom al hele interviews te geven.’’
Paes wil wel kwijt enorm veel zin te hebben in zijn nieuwe functie. ,,Ook ik heb een bepaalde ambitie. Het is een grote eer gevraagd te worden als voorzitter van NEC. Ik pas denk ik wel binnen het gestelde profiel. Ik ben een beetje voetbalgek en heb de nodige managment-ervaring. Onder meer als voorzitter van de liefdadigheidsinstelling Nijmeegse Offensief Tegen Kanker (NOTK).’’
Tijdens een gala van het NOTK leerde Van Delft zijn opvolger kennen. Van Delft, die gisteren niet bereikbaar was voor commentaar, is vanaf 1997 voorzitter van NEC. Onder zijn leiding groeide de Nijmeegse club uit tot een gewaardeerde subtopper.
Voor een groot deel is dit te danken aan het feit dat het de succesvol ondernemer Van Delft lukte het Nijmeegse bedrijfsleven te interesseren voor NEC. Inmiddels beschikt de eredivisionist over een aanzienlijke business-club.
quote:,,Ik ben verkozen tot Sponsor van de Eeuw bij NEC,’’ zo begint Frans Hendriks zijn reactie op de komst van Paes. ,,Ik ken iedereen bij deze club, maar van die Paes weet ik niets. Hij is een grote onbekende, die door Van Delft via via is binnengehaald. Wij als investeerders vinden het heel onverstandig dat deze man nu naar voren wordt geschoven. Wij hadden in Van Galen, de voorzitter van de NEC-sponsorgroep (niet te verwarren met de investeerdersgroep, red.) , een uitstekende kandidaat, maar daar wordt niet naar gekeken. Ik ben bang dat we met NEC terug naar af gaan. Ik verwacht dat de sponsoren dit niet zullen pikken.’’
Dat kan nog steeds is door NEC verzekerd (heb ff geen bron om naar te verwijzen, stond vorige week in de Gelderlander)quote:Op zondag 19 maart 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kan altijd een keer of 3 a 4 per seizoen komen kijken op de seizoenkaart van een ander
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds is door NEC verzekerd (heb ff geen bron om naar te verwijzen, stond vorige week in de Gelderlander)
Anton?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
GVD ik wilde net posten dat Pothuizen naar Charlton Atletic gaat. Stink ik er toch in. Maar mooie prestatie jongens.
Ik moet altijd aan Anton denken. Een cafetaria eigenaar in Zaltbommel die boven op z'n friettent de vlag van NEC laat wapperen. Zo fanatiek kom je ze zelden tegen. Iemand die toevallig Anton kent ?
Het is Janssenquote:Op zondag 2 april 2006 04:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Anton?
Ik ken dan vooral Anton Jansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |