Ik.quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef Elvislives het volgende:
NEC lijkt zeker van de play-offs. Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen?
Doet me toch weer terugdenken aan de briljante grap: "Als Ajax op papier zo goed is hadden ze beter A4tjes neer kunnen leggen in plaats van een knollenveld!"quote:Op zondag 2 april 2006 18:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tjah, ik achtte NEC er wel toe in staat. In ieder geval tot het meedoen om een play-off-ticket. Op papier staat er gewoon een heel goed elftal.
Nee, NEC speelt uit tegen NAC, dus het is NEC naar Leonardo...quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Leonardo naar NEC?
Wielaert naar NACquote:Op maandag 3 april 2006 17:15 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Nee, NEC speelt uit tegen NAC, dus het is NEC naar Leonardo...
Ik begreep ook nooit waarom iedereen elkaar na lulde over de zogenaamde lelijke shirts.quote:
voor een wedstrijd 15 minuten verderopquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vandaag kaartje gehaald voor Vitesse-uit. Ziet er naar uit dat de kaarten niet uitverkocht zijn, en daar is de uitkaart verantwoordelijk voor. Rotding. Heb 'm ook pas vandaag aangeschaft, met tegenzin. Gelukkig hoefde ik niet te betalen
Vertrektijd mijn bus 16 april: 11:40... Twee uur voor aanvang in die evenementenhal zitten...![]()
Met die werkzaamheden toch zeker al een minuutje of 25quote:Op woensdag 5 april 2006 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor een wedstrijd 15 minuten verderop
Van Omroep Gelderland. Het kan me gestolen worden zo lang die 2e ring er maar komt.quote:Uitbreiding De Goffert megaproject
NIJMEGEN - De uitbreiding van het Goffertstadion
behelst meer dan alleen een tweede ring op de
tribune erbij. Nijmegen wil naast De Goffert een
multifunctioneel sportcomplex plaatsen.
Met dit project houdt scheidend voorzitter Hans
van Delft zich bezig in een stuurgroep. Dit plan
is onderdeel van 52 Degrees-ontwikkelingsplan op
het Philipsterrein. In het sportcomplex moet alle
topsport van Nijmegen gaan plaatsvinden. Ook komt
er een afdeling fysiotherapie en een
healthcentre.
Daarmee moet het het modernste complex van
Nederland worden. De gemeenteraad moet zich hier
nog over buigen.
zou het er dn eindelijk van komen...........quote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef Dutch_Courage het volgende:
12:40 rij ik weg. Bus 19. Da's wel een betere tijd in elk geval. Moest gisteren wel nog langs het stadion maarja, niks aan te doen. Ik moet die pasfoto toch inleveren voor volgend seizoen, kan ik het net zo goed nu doen. Was toch gratis dus.
Nieuws:
[..]
Van Omroep Gelderland. Het kan me gestolen worden zo lang die 2e ring er maar komt.
Het wordt nog spannend.quote:8. NEC .......... 32 13 7 12 46 42-39
9. FC Twente 32 13 6 13 45 43-35
10. Roda JC .. 32 13 5 14 44 52-53
11. Vitesse ... 32 13 4 15 43 50-51
0-2quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wat denken jullie dat het morgen wordt?:)
Tot morgen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |