Vorige Delenquote:10 dagen ruilen van gezin
Als moeder je eigen gezin verruilen voor een vreemd gezin? Ook in Nederland zijn er gezinnen bereid gevonden om voor tien dagen van moeder te wisselen. Deze reality-serie laat zien hoe het is als de hoeksteen van de samenleving ineens een totaal andere spil krijgt toebedeeld. De ene vrouw is de andere nog niet.
als henk even een profieltje aanmaakt om wat dingen recht te zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kijken of we deze weer in een weekje kunnen vol krijgen.
Dan mischien wel ja. Was vorige week wel weer een leuke rel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als henk even een profieltje aanmaakt om wat dingen recht te zetten
Nee idd vandaar kon ik hem me ook niet echt herinneren denk ikquote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef BVO het volgende:
Niet echt spannend vandaag.
en dan die andere vrouw heel droog thuiskomenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
Het einde was wel weer leuk ..
Dat de gehele buurt is opgetrommeld, rode lopers, ballonen en andere gelul. Prachtig.
Weet je wat nu ineens opvalt, ze kan haar lachen nauwelijks inhouden wanneer die man zich begint te ergeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:54 schreef Stansfield het volgende:
Dat wordt lachen met die vrouw met die bril
En van mij een linker hoek erbij!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef ZilverZwaard het volgende:
Die friese zeug had van mij al lang een rechter hoek gehad, met haar grote bek.
Ze denkt ook echt dat ze volledig in haar recht staatquote:Op maandag 13 maart 2006 21:22 schreef Stansfield het volgende:
Tering wat een takkewijf.
Het zijn al herhalingen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:06 schreef Aagje500 het volgende:
hallo,
worden de uitzendingen van 'jouw vrouw mijn vrouw' nog herhaald in de komende week. Eigenlijk zou ik graag de uitzending van vorige week (6 maart) nog eens terugzien. Wie weet hoe en waar ik dat kan vinden.
volgens mij vanavond!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:12 schreef izzypizzy het volgende:
Ik wil die ene zien waar dat enge wijf helemaal geilde op die andere man!! Die man was heel groot en sterk en haar eigen man was echt een zielig iel ventje...Die was ZOOOOOOOOOOOOO grappig!!!Ik had echt plaatsvervangende schaamte toen...Ik hoop dat die ook nog een x wordt uitgezonden
![]()
![]()
Same here, en dan zijn we nog maar op de helft van het programmaquote:Op maandag 20 maart 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:
omfg ik heb nu al last van laatsvervangende schaamte
wat dacht je van die kinderen..quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Karina het volgende:
Mijn god, dat mens denkt echt dat Jan haar leuk vindt, ik heb medelijden met hem. En ook zielig voor haar eigen man, die heeft dit later teruggezien.
Ja, als je het intro moet geloven, moet hij zich de vrouwen van het lijf scheuren. Nou ,dat straalt hij dus niet uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef Sputnik het volgende:
[..]
wat dacht je van die kinderen..
maar in begin zeiden ze toch al zoiets van dat ze vrij vrij waren?
Je zei : sletquote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef bxie het volgende:
whaaa tering dat in de sneeuw net, en maar geen stop zeggen want slet je voor dat hij van haar af gaat
Ik hoopte net dat dat iets anders was, maar bedankt dat je m'n eetlust nog even verpest hebt...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef Sputnik het volgende:
die string :eek:
hallelujaquote:
Ja precies, wat een sukkels en wat ZIELIG voor die kinders!!!!! "mijn moeder doet mee aan jouw vrouw mijn vrouw, leuk he?"quote:Op maandag 20 maart 2006 21:35 schreef _Boo_ het volgende:
Wat een wijf zeg, denk ook ff aan je dochter. Die ziet dat programma terug waarin haar moeder zich aanstelt als een 16 jarige puber. En dan bij terugkomst die honden uitgebreid knuffelen en dat kind ff snel tussendoor. Het leek me juist een hele lieve dochter. En dat met twee van die sicko's als ouders, want die Tonnie had ook een steekje los.
Die stoeipartij in de sneeuw bijvoorbeeld. We zagen niet wat er aan vooraf ging.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:09 schreef Catootje het volgende:
...redelijk wat denk ik....ze knippen het natuurlijk ook leuk: zo zie je niet wat die Jan doet om dat vrouwtje te laten denken dat ze een kans bij hem maakt.......
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Dacht dat Mongolen uit Mongolië kwamen...en niet uit Zoetermeer.
Ik vind deze mensen cool hoor, ze kunnen helemaal blij worden van allerdaagse dingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:21 schreef SeaOfLove het volgende:
@Arise:
Sorry had duidelijker moeten zijn , was een reactie op Lambiekje. Term mongool is nogal achterhaald en op de manier waarop Lambiekje het gebruikt ook nogeens beledigend, ik zelf gebruik liever gewoon downsyndroom;-).
Ja, fout fout.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:36 schreef lady-wrb het volgende:
wat een eikel van een vent zeg. zeiken over een scheefhangend gordijn en verwachten dat je ruilvrouw je vriezer komt ontdooien
die leeft nog in het slaventijdperk.
vandaar vast ook die donkere vrouw.
idd, ze hebben ms een te duur huis gekocht of zo?quote:Op maandag 3 april 2006 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom heeft dat jonge stel maar 75 euro per maand?
Ze zien er niet uit alsof ze niet kunnen werken![]()
ze zei dat ze van die 75 euro alles moest doen, eten, kleding, kapper etc.quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef Cheesecake het volgende:
75 euro per week aan 'huishoudgeld' dacht ik.
Wat cool die vogel!
Ik vind dat ook ja. En die opmerkingen ook "Ze moet een weekje langer blijven".quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
Die man raakt haar net iets te veel aan? of lijkt dat maar zo
nou, ik krijg het idee dat hij eerder als nog een dochter ziet, dan als potentieel neukmeubel, hoor, maar ms heb ik het mis.quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
Die man raakt haar net iets te veel aan? of lijkt dat maar zo
Typical american family uit het zuiden of het midden.quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef Rahl het volgende:
Wat een bekrompen kutvent is die Bill zeg
en dat zoontje ook, wat een ontzettende kutlui
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef G-Mart het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
Grappig, in de VS hebben ze ook Jouw Vrouw, Mijn Vrouw. Hier zie je het resultaat van wat er gebeurd als je een Christelijke vrouw naar een niet-gelovig gezin stuurt. In dit filmpje komt ze even verslag doen van haar avontuur bij haar eigen gezin. Hilarisch om te zien, wel even je speakers aanzetten :-p.
Volgens mij zit God in haar ofzo, misschien heeft ze hem wel opgegeten tijdens het laatste avondmaal. Jezus wat een smerig vadsig wijf.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef G-Mart het volgende:
Grappig, in de VS hebben ze ook Jouw Vrouw, Mijn Vrouw. Hier zie je het resultaat van wat er gebeurd als je een Christelijke vrouw naar een niet-gelovig gezin stuurt. In dit filmpje komt ze even verslag doen van haar avontuur bij haar eigen gezin. Hilarisch om te zien, wel even je speakers aanzetten :-p.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef G-Mart het volgende:
Is dat echt?? Wtf ze is echt eng, religious warrior met een kop als een demoonquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef G-Mart het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spousesquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij zit God in haar ofzo, misschien heeft ze hem wel opgegeten tijdens het laatste avondmaal. Jezus wat een smerig vadsig wijf.
Ik ben blij dat ik niet gelovig ben. Dan ontloop ik haar toch mooi in het hiernamaals
Ja vreselijkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef _Boo_ het volgende:
Die man praat wel lekker zeg in het bijzijn van acht kinderen.
She's trying to make me look like a fucking dickhead.
She was reading the fucking manual and she just thought fuck him.
She just had to fucking do it.
Hangt ervan af hóe het gezegd wordt. Hoe harder ze ging schreeuwen, hoe belachelijker ze zichzelf maakte. Voor dat andere stel was het geloof ik alleen maar amusant.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
haha als ik zo op tv voor hoer zou worden uitgemaakt zou ik weggaan
De vrouw met de acht kinderen is voortijdig naar huis gegaan omdat ze bang was dat de ruilvrouw haar man zou verleidenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:33 schreef Moja het volgende:
Ik heb het einde gemistIs die ene vrouw nou toch eerder naar huis gegaan zoals ze dat liep te bleren?
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:41 schreef Netflier het volgende:
Die oudere vrouw die vertelde hoe het huishouden er werkelijk aan toe ging. Was dat de moeder van dat hysterische wijf?
Terwijl ze eerder bang zou moeten zijn dan dat die man haar zou willen verleiden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef kissa het volgende:
[..]
De vrouw met de acht kinderen is voortijdig naar huis gegaan omdat ze bang was dat de ruilvrouw haar man zou verleiden![]()
![]()
Ze hebben elkaar 9 jaar niet gezien zei de commentator, wat zijn die rijke mensen toch vervelendquote:Op maandag 12 juni 2006 20:53 schreef kissa het volgende:
Hoe kan het dat twee broers van vrouw ruilen en dat de vrouwen de huizen van hun zwagers geen van tweeen herkennen![]()
Ja die vrouw is wel weer terug gekomen op haar quote dat geld niet gelukkig maakt volgens mijquote:
Ik vraag mij bij dit soort progamma's eigenlijk altijd af wat mensen bezielt om eraan mee te doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:53 schreef goatee het volgende:
ik ben de deur uitgegaan. mijn vriend kreeg de moeder van het andere gezin in ons huis. dus ik moest op de kids passen, naar school brengen, koken, strijken, pappa verzorgen, haha. een totaal ander leven ineens.
De reden dat ze hem toch wel mochten uiteindelijk had er mee te maken dat hij niet zo was om macht uit te oefenen, hij probeerde gewoon zo goed mogelijk zijn werk te doen, was hard voor zichzelf en eistte dat ook voor anderen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef hannekethemaster het volgende:
echt hoe die stu de boel lekker wist te manipuleren bij de vrouwtjes![]()
en natuurlijk meteen alle veranderingen ongedaan maken as soon as he got back
Oei bijna gemist, bedankt voor de tip. Staat niet bij mij in de gids en kut, gelijk met Hollands next top model EN Expeditie Robinson!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef static het volgende:
Vanavond weer, RTL4.
Ik ging er gister helemaal voor klaarzitten, altijd leuk jouw vrouw, mijn vrouw...helaas had ik deze afl. met die k*tkinderen al gezien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
iemand de aflevering van gisteren bekeken? (met de dikke deftige dame en het eco gezin?)
de laatste aflvering waren wij dus! dat was me wat hoor! ik(de man) heb het niet zwaar gehquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef goatee het volgende:
RTL4 is momenteel aan het schuiven met de programmering. (Heb ze vorige week nog gesproken.) Er zit een kans in dat JVMV op donderdag wordt uitgezonden i.p.v. maandag. Wij zitten waarschijnlijk in aflevering 3. De laatste aflevering is dit weekend gedraaid (afgerond).
Planning is/was de nieuwe reeks te starten vanaf 23 oktober. Wij krijgen op korte termijn de exacte datum te horen.
ik heb niks te verbergen, maar ik ben gewoon heel erg gesteld op mijn privacy.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef goatee het volgende:
lady-wrb en assepoes .... waarom zo negatief over deelname aan JVMV !!! blijkt dat je misschien toch iets te verbergen hebt ... haha (buiten dat, probeer eerst maar eens door de screening te komen, misschien zijn jullie wel te saai ....) *geintje hoor*
ennuh full_moon ... wij kijken echt uit naar jullie uitzending. had al het één en ander gehoord van D. (jou wel bekend :-) geef haar een knuffel van me
Ik heb ook niets te verbergen, maar ben gewoon camerashuw.quote:[lady-wrb en assepoes .... waarom zo negatief over deelname aan JVMV !!! blijkt dat je misschien toch iets te verbergen hebt ... haha (buiten dat, probeer eerst maar eens door de screening te komen, misschien zijn jullie wel te saai ....) *geintje hoor*
Zou goed kunnen ik had het ook opgenomen omdat ik Wie is de Mol wil zienquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat het uitstel te maken heeft met kijkcijfertrekker Wie is de Mol dat vandaag begint en volgende week start de hit Van Speijk ook weer. Ik denk dat ze een minder bezet uitzendtijdstip zoeken
Wat bleven die mensen vriendelijk tegen haarquote:
Dat is de naam van de Joekskepel; Zonger Drank Geine Klank.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Remzz het volgende:
Die man van dat rijke gezin, wat een aparte kerel "zonder drank, geen klank"
Dat was idd goorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:21 schreef mrsd het volgende:
Hoe die vrouw uit Zwolle het toilet schoonmaakte.. Eerst ragt ze de toiletborstel door de pot om vervolgens de bril ermee "schoon" te maken
Een soort Patty Brard idee dus
Hoe komen die gasten zo rijk eigenlijk? Die vent was helemaal geen helder licht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Remzz het volgende:
Die man van dat rijke gezin, wat een aparte kerel "zonder drank, geen klank"
True, die zijn echt erg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 07:11 schreef tonks het volgende:
Kijk ook wel eens "Jouw Vrouw Mijn Vrouw" in de USA (trading spouses) dit was een aflevering met die god warrior die vrouw die helemaal freakte. En verassend genoeg was zijn niet de ergste van de aflevering, wat zijn sommige zwarten in amerika toch belachelijk"Bush does not like black people" denken ze dat katrina was veroorzaakt door de blanken om de zwarten daar weg te krijgen. Stelletje debielen
Sinds wanneer moet je een helder licht zijn om rijk te wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:32 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hoe komen die gasten zo rijk eigenlijk? Die vent was helemaal geen helder licht.
Ja die lippenstift vooral wat mensquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik keeg idd net een aanval van heftige plaatsvervangende schaamte toen die Limburgse troela lippenstift aanbracht bij een van die homo's. Ook moest hij op al de tasjes van de dames letten.
Rare ideeen heersen er nog zeg, over homo's,,,
Ik vind dat al niet eens 'n lul meer, die zijn gewoon wereldvreemdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die schipper echt een enorme lul.... hij noemt zijn vrouw gewoon 'personeel' en ziet haar niet staan... vre-se-lijk
Het leukste vind ik dat ze over die blonde begint te zeuren dat die zo'n troep heeft aan kleren en ze wel een kast kan gebruiken, terwijl zij dezelfde troep heeft, maar dan in vuilniszakkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat al niet eens 'n lul meer, die zijn gewoon wereldvreemdDie vrouw is ook niet helemaal wijs hoor. Gewoon simpele mensen volgens mij.
Die kinderen waren dan ook wel erg verwend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:03 schreef Karina het volgende:
Gemist! In mijn tv gids stond heel wat anders aangekondigd. Wel een heel klein stukje gezien. Die schippersvrouw liet die kinderen flink opruimen.
Ik denk dat er in de Engelse/Amerikaanse afleveringen veel meer word gescript. Dat de families veel meer word opgedragen te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:40 schreef Pleione het volgende:
toch vind ik de nederlandse afleveringen altijd maar wat braafjes. Ze worden vriendjes en zien elkaar nog na de uitzending... pffff Heb liever dat ze elkaar de haren uit het hoofd trekken, das veel leuker om te zien als die vriendschappen die ontstaan![]()
Nou nou nou, rustig maarquote:Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef goatee het volgende:
Waar zal ik beginnen, positief of negatief .... grrrrrrrrr
Positief: Ik had het vandaag nog met Suus (aflevering 3) hierover. Wat zijn wij blij dat onze ruil zo geslaagd was, dit is het risico van JVMV, je weet het gewoon niet met wie je wordt geruild, maar wat zijn we blij achteraf.
Negatief: <Pleione> wat zou jij een kut nicht kunnen zijn zeg ,,,, (of ben je dat ook !!!!) maar dan verlaagd tot het laagste laagste laagste niveau, gezien je reactie, echt sorry hoor .... wij krijgen zeer positieve reacties, dat gays gewoon niet anders zijn dan hetero setjes, en er een leuke vriendschap is ontstaan :-)
Is Joyce een van de twee gewisselde vrouwen? In dat ajaxshirt ziet ze eruit als een 14-jarige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |