Ik vraag mij bij dit soort progamma's eigenlijk altijd af wat mensen bezielt om eraan mee te doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:53 schreef goatee het volgende:
ik ben de deur uitgegaan. mijn vriend kreeg de moeder van het andere gezin in ons huis. dus ik moest op de kids passen, naar school brengen, koken, strijken, pappa verzorgen, haha. een totaal ander leven ineens.
De reden dat ze hem toch wel mochten uiteindelijk had er mee te maken dat hij niet zo was om macht uit te oefenen, hij probeerde gewoon zo goed mogelijk zijn werk te doen, was hard voor zichzelf en eistte dat ook voor anderen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef hannekethemaster het volgende:
echt hoe die stu de boel lekker wist te manipuleren bij de vrouwtjes![]()
en natuurlijk meteen alle veranderingen ongedaan maken as soon as he got back
Oei bijna gemist, bedankt voor de tip. Staat niet bij mij in de gids en kut, gelijk met Hollands next top model EN Expeditie Robinson!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef static het volgende:
Vanavond weer, RTL4.
Ik ging er gister helemaal voor klaarzitten, altijd leuk jouw vrouw, mijn vrouw...helaas had ik deze afl. met die k*tkinderen al gezien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
iemand de aflevering van gisteren bekeken? (met de dikke deftige dame en het eco gezin?)
de laatste aflvering waren wij dus! dat was me wat hoor! ik(de man) heb het niet zwaar gehquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef goatee het volgende:
RTL4 is momenteel aan het schuiven met de programmering. (Heb ze vorige week nog gesproken.) Er zit een kans in dat JVMV op donderdag wordt uitgezonden i.p.v. maandag. Wij zitten waarschijnlijk in aflevering 3. De laatste aflevering is dit weekend gedraaid (afgerond).
Planning is/was de nieuwe reeks te starten vanaf 23 oktober. Wij krijgen op korte termijn de exacte datum te horen.
ik heb niks te verbergen, maar ik ben gewoon heel erg gesteld op mijn privacy.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef goatee het volgende:
lady-wrb en assepoes .... waarom zo negatief over deelname aan JVMV !!! blijkt dat je misschien toch iets te verbergen hebt ... haha (buiten dat, probeer eerst maar eens door de screening te komen, misschien zijn jullie wel te saai ....) *geintje hoor*
ennuh full_moon ... wij kijken echt uit naar jullie uitzending. had al het één en ander gehoord van D. (jou wel bekend :-) geef haar een knuffel van me
Ik heb ook niets te verbergen, maar ben gewoon camerashuw.quote:[lady-wrb en assepoes .... waarom zo negatief over deelname aan JVMV !!! blijkt dat je misschien toch iets te verbergen hebt ... haha (buiten dat, probeer eerst maar eens door de screening te komen, misschien zijn jullie wel te saai ....) *geintje hoor*
Zou goed kunnen ik had het ook opgenomen omdat ik Wie is de Mol wil zienquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat het uitstel te maken heeft met kijkcijfertrekker Wie is de Mol dat vandaag begint en volgende week start de hit Van Speijk ook weer. Ik denk dat ze een minder bezet uitzendtijdstip zoeken
Wat bleven die mensen vriendelijk tegen haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |