Het zijn al herhalingen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:06 schreef Aagje500 het volgende:
hallo,
worden de uitzendingen van 'jouw vrouw mijn vrouw' nog herhaald in de komende week. Eigenlijk zou ik graag de uitzending van vorige week (6 maart) nog eens terugzien. Wie weet hoe en waar ik dat kan vinden.
volgens mij vanavond!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:12 schreef izzypizzy het volgende:
Ik wil die ene zien waar dat enge wijf helemaal geilde op die andere man!! Die man was heel groot en sterk en haar eigen man was echt een zielig iel ventje...Die was ZOOOOOOOOOOOOO grappig!!!Ik had echt plaatsvervangende schaamte toen...Ik hoop dat die ook nog een x wordt uitgezonden
![]()
![]()
Same here, en dan zijn we nog maar op de helft van het programmaquote:Op maandag 20 maart 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:
omfg ik heb nu al last van laatsvervangende schaamte
wat dacht je van die kinderen..quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Karina het volgende:
Mijn god, dat mens denkt echt dat Jan haar leuk vindt, ik heb medelijden met hem. En ook zielig voor haar eigen man, die heeft dit later teruggezien.
Ja, als je het intro moet geloven, moet hij zich de vrouwen van het lijf scheuren. Nou ,dat straalt hij dus niet uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef Sputnik het volgende:
[..]
wat dacht je van die kinderen..
maar in begin zeiden ze toch al zoiets van dat ze vrij vrij waren?
Je zei : sletquote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef bxie het volgende:
whaaa tering dat in de sneeuw net, en maar geen stop zeggen want slet je voor dat hij van haar af gaat
Ik hoopte net dat dat iets anders was, maar bedankt dat je m'n eetlust nog even verpest hebt...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef Sputnik het volgende:
die string :eek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |