hallelujaquote:
Ja precies, wat een sukkels en wat ZIELIG voor die kinders!!!!! "mijn moeder doet mee aan jouw vrouw mijn vrouw, leuk he?"quote:Op maandag 20 maart 2006 21:35 schreef _Boo_ het volgende:
Wat een wijf zeg, denk ook ff aan je dochter. Die ziet dat programma terug waarin haar moeder zich aanstelt als een 16 jarige puber. En dan bij terugkomst die honden uitgebreid knuffelen en dat kind ff snel tussendoor. Het leek me juist een hele lieve dochter. En dat met twee van die sicko's als ouders, want die Tonnie had ook een steekje los.
Die stoeipartij in de sneeuw bijvoorbeeld. We zagen niet wat er aan vooraf ging.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:09 schreef Catootje het volgende:
...redelijk wat denk ik....ze knippen het natuurlijk ook leuk: zo zie je niet wat die Jan doet om dat vrouwtje te laten denken dat ze een kans bij hem maakt.......
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Dacht dat Mongolen uit Mongolië kwamen...en niet uit Zoetermeer.
Ik vind deze mensen cool hoor, ze kunnen helemaal blij worden van allerdaagse dingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:21 schreef SeaOfLove het volgende:
@Arise:
Sorry had duidelijker moeten zijn , was een reactie op Lambiekje. Term mongool is nogal achterhaald en op de manier waarop Lambiekje het gebruikt ook nogeens beledigend, ik zelf gebruik liever gewoon downsyndroom;-).
Ja, fout fout.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:36 schreef lady-wrb het volgende:
wat een eikel van een vent zeg. zeiken over een scheefhangend gordijn en verwachten dat je ruilvrouw je vriezer komt ontdooien
die leeft nog in het slaventijdperk.
vandaar vast ook die donkere vrouw.
idd, ze hebben ms een te duur huis gekocht of zo?quote:Op maandag 3 april 2006 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom heeft dat jonge stel maar 75 euro per maand?
Ze zien er niet uit alsof ze niet kunnen werken![]()
ze zei dat ze van die 75 euro alles moest doen, eten, kleding, kapper etc.quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef Cheesecake het volgende:
75 euro per week aan 'huishoudgeld' dacht ik.
Wat cool die vogel!
Ik vind dat ook ja. En die opmerkingen ook "Ze moet een weekje langer blijven".quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
Die man raakt haar net iets te veel aan? of lijkt dat maar zo
nou, ik krijg het idee dat hij eerder als nog een dochter ziet, dan als potentieel neukmeubel, hoor, maar ms heb ik het mis.quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
Die man raakt haar net iets te veel aan? of lijkt dat maar zo
Typical american family uit het zuiden of het midden.quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef Rahl het volgende:
Wat een bekrompen kutvent is die Bill zeg
en dat zoontje ook, wat een ontzettende kutlui
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef G-Mart het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
Grappig, in de VS hebben ze ook Jouw Vrouw, Mijn Vrouw. Hier zie je het resultaat van wat er gebeurd als je een Christelijke vrouw naar een niet-gelovig gezin stuurt. In dit filmpje komt ze even verslag doen van haar avontuur bij haar eigen gezin. Hilarisch om te zien, wel even je speakers aanzetten :-p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |