Jij hebt toch van alles van Sonic Youth en Husker Du? Of blijft het daar bij?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef ranja het volgende:
Jaren 80 indie blijft een gat in mijn collectie. Al dan niet terecht.
Over wie heeft AMG het hier?quote:was the dirty old man of popular music; a singer/songwriter and provocateur notorious for his voracious appetite for alcohol, cigarettes, and women, his scandalous, taboo-shattering output made him a legend in Europe but only a cult figure in America.
Ik heb alles van SY en een paar van HD, verder 2 Replacements, 1 Dinosaur en wat vage label verzamelaars maar dan houdt wel vrij snel op, jaquote:Op maandag 27 februari 2006 22:25 schreef Z het volgende:
Jij hebt toch van alles van Sonic Youth en Husker Du? Of blijft het daar bij?
Yep.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef bukgeit het volgende:
Serge Gainsbourg?
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef bukgeit het volgende:
Is deze foto laatst al niet gevraagd? Poco.
Weet ik niet, Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef bukgeit het volgende:
Is deze foto laatst al niet gevraagd? Poco.
En wie maakt 'm helemaal af?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:15 schreef cafca het volgende:
Poco Loco had je ook nog
Nehee. Poco Loco + nog iets.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:16 schreef cafca het volgende:
of heet deze groep ook Poco?
Verdrongen.. dat moet welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:21 schreef bukgeit het volgende:
Toch een top 10-hit in '99 met 'Poco Loco', en daarna nog een keer elfde.
quote:... Rajko Müller is a minimalist house producer whose throwback tracks evoke the advent of indie electronic pop of the early '80s, as well as ambient techno from a decade on. Thanks to the international success of his single "Beau Mot Plague," Müller became the most famous of the producers associated with a collective of funky, minimalist, experimentalist labels in Germany, including Playhouse, Perlon, and Klang Elektronik (the latter begun early in the '90s by Roman Flügel and Jörn Elling Wuttke of Alter Ego). Müller's first ... material appeared on Playhouse in 1997 and at the end of the following year, "Beau Mot Plague" earned an inordinate amount of attention -- it was originally included on the B-side of "Cite Grande Terre" -- from DJs including Roger Sanchez, Danny Tenaglia, and Ben Watt, among others. The full-length Rest followed in 2000, also on Playhouse.
Wijze woordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Niet editten tussendoor svp, dan moet ik dat ook weer doen en gaan we de mist is.
quote:
Daarom zei ik ook: lijkt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:47 schreef cafca het volgende:
geen Ram Jam
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:57 schreef Berkery het volgende:
Roky Erickson?
En we kunnen weer verderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef MadMaster het volgende:
Racoon
Uit welk nummer van wie?quote:I tried to get in my taxi
A man in a tracksuit attacked me
He said that he saw it before me
Wants to get things a bit gory
Girls run around with no clothes on
To borrow a pound for a condom
If it wasn't for chip fat, well they'd be frozen
They're not very sensible
yep, maar hoe heet ie ook al weer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het die dude van Papa Roach?
Coby Dickquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Coby nogwat.
2x goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef peaceman het volgende:
Elbow...
Dan staan ze vast in het voorprogramma van dEUS....?
DD +1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:26 schreef DaisyDuke het volgende:
The Chalets en We Are Scientists
Jij was daar ook? Diaan73 en ik ook....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef GLO het volgende:
'Middag
Ah, Elbow gemist. Vorig jaar op Music In My Head nog gebiologeerd staan bekijken wegens onverwacht sterke stage presence (muziek vind ik dan weer minder).
Wel leuk om te weten hoe de idd alomtegenwoordige Leland Sklar er uitziet
Kaiser Chiefs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:32 schreef ranja het volgende:
bij wie staan The Chalets in het voorprogramma dan?
Kuch, kuch. Ik was er ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij was daar ook? Diaan73 en ik ook....
BRMC was super... Elbow vonden wij wat te saai.
Kaiser Chiefs... feestje weer! En nee ik weet t.. muzikaal niet echt bijzonder...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:32 schreef ranja het volgende:
bij wie staan The Chalets in het voorprogramma dan?
En niemand die ons gegroet heeftquote:
Uhhh, nee. Dat was jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
En niemand die ons gegroet heeft![]()
Heb je die lui nog zien onderhandelen bij de shirts van BRMC?
BRMC waren idd op dreefquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij was daar ook? Diaan73 en ik ook....
BRMC was super... Elbow vonden wij wat te saai.
Nee, maar ik stond er wel toevallig bij en werd erbij betrokken waardoor ik het shirt ineens veel goedkoper had en door die besparing eigenlijk maar 5 euro betaalde voor het laatste (quote:
quote:Wie heeft zijn tour de "Touch The Sky Tour" genoemd en komt er volgende week mee naar Ahoy?
Weeeh, voor mij viel er niets te onderhandelen: het BRMC-shirt dat ikwilde was er alleen nog in girlie-uitvoeringquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar ik stond er wel toevallig bij en werd erbij betrokken waardoor ik het shirt ineens veel goedkoper had en door die besparing eigenlijk maar 5 euro betaalde voor het laatste (Voor de bijdehandjes: lees: meest recente) album .
Oei da's lullig... Was je zo laat dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Weeeh, voor mij viel er niets te onderhandelen: het BRMC-shirt dat ikwilde was er alleen nog in girlie-uitvoering![]()
Dat dacht je dan goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:43 schreef peaceman het volgende:
Ow ja een vraag.. Kayne West dacht ik...
Euh... dat mag ik hier geloof ik niet zeggen, maar kan je hier iets mee?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... dat mag ik hier geloof ik niet zeggen, maar kan je hier iets mee?
MM-MCSM-4 cardiods -> MM-EBM-1 -> Sony MZ-RH10
Ja, was aan het eind van de avond, op weg naar de uitgang, toen mijn oog op dat ontwerp viel. Too fucking late idd...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oei da's lullig... Was je zo laat dan?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn de artikelen die ik eerder bij naam/afkorting noemde.
Maar laten we het er op houden dat ik je waarschijnlijk donderdag een CD'tje kan aanbieden van het concert van morgen.
Yep, v/h Groenewoud en Kreunersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:03 schreef peaceman het volgende:
Nee het zijn buitenlandse acts...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep, v/h Groenewoud en Kreuners
Komt goed, eerst eens kijken wat het resultaat wordt. Na het weekend zal het waarschijnlijk pas klaar zijn...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Mail me dan maar, dan geef ik je mijn adres....
![]()
Met 1 vinger altijd langzamerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef Z het volgende:
Met bullit nog sneller.
Ze speelt gitaar...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef GLO het volgende:
Is de soliste een zangeres of bespeelt ze (ook) een instrument?
Janis Ian en Madness?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze speelt gitaar...
Geen Duran Duran, maar wel goed gedacht!
Texas was de 1e 2/3 platen wel goed, maar tegenwoordig is het![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef dolle_hond het volgende:
dus madness, texas en heather nova
net op stubru gehoord
Tijd voor een iPodquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef ranja het volgende:
ik volg:
Here comes the summer
Ik heb een verzamelaar van ze. Maar ja, die lp ligt ook al thuisMoet echt eens m'n collectie meenemen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef bukgeit het volgende:
Wat waren ze goed, die Undertones.
Daar kan ik me de clip nog wel van herinneren, dus ja, vast welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef MadMaster het volgende:
My Perfect Cousin mogelijk...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef GLO het volgende:
Ik trap af: Teenage Kicks
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef MadMaster het volgende:
It's Going To Happen moet er wel op staan...
quote:
jullie staan op 4quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef MadMaster het volgende:
My Perfect Cousin mogelijk...
Deden ze toen ook op Lowlands...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef ranja het volgende:
Breeders hebben het gecovered.
Op LL was het ook wel geinig dat er bolletjes wol op het podium gegooid werden nav die uitzending van het Uur van de wolf over hun...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef ranja het volgende:
In datzelfde jaar van Lowlands heb ik ze op Pukkelpop gezien (denk tenminste dat ze niet daarna nog een keer op Lowlands zijn geweest). Maar daar speelden ze geen Buffy
TSE +1quote:
Zij diequote:
Hè..net jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen.
quote:I'll bring the wine you bring the bread and cheese
It's hard to eat when you're headbanging
Makin' out in the middle of the pit
How come Slayer doesn't sing about this
If anything comes between you and me
Then heavy metal heaven, that's where we'll meet
We are Pantera fans in love
quote:I was thinking of you when I jerked off into my sock last night
I was thinking of you when I jerked off into my sock
I was thinking of you, I wish I had more than two
'Cause I can't find anything else to do
I was thinking of you when I jerked off into my sock
Johnny Cash - titel ben ik kwijtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
welk nummer van wie?
i shot a man in reno just to see him die
jahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef peaceman het volgende:
Folsom Prison Blues - The Man in Black?
Kijk omhoog....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Johnny Cash - titel ben ik kwijt
Tuurlijk niet...quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
was not was?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Infadels toch?
quote:We shoot power to your heart, a mighty thunderbolt
We charge all batteries, we save your soul
We don't know when we're licked,
But we turn lead into gold
We know alchemy, we bring you rock and roll
We are the ones you love, or we're the ones you hate
We are the first and we just still might be the last
We are- born to kick your ass
We bring the firestorm to brighten up your life
We mend all broken hearts, we cure all pain
We bring you attitude and razor teeth to bite
We bring machine gun law and we're the ones to blame
We are the ones you need, the ones that you despise
We are the ones who wanna poke you in the eye
We are the future, baby, used to be the past
We areand we don't have no class...
We bring you UFOs, saucers in the sky
We shoot you full of noise, we aim to kill
We burn like motherfuckers, spit right in your eye
We fight authority, we glorify free will
We are the ones you heard of, but you never heard
We are electric prophets, here to twist the world
We are the flame at night, the fire in the trash
We are, we are
![]()
We are, we are
![]()
We are, we are
![]()
Nee.quote:
Rijmt niet op -Assquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef Berkery het volgende:
Rijmt op -Ass - Supergrass?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef Mark het volgende:
Motorhead?
Prachtigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:51 schreef Prep2Fight het volgende:
Jammer, net gemist die vraag.. was wel een goede docu!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:57 schreef pyl het volgende:
John Cale.
quote:
Beredeneerde gok.... GLO was vanmiddag lovend over ze... vandaar de gokquote:
U is een slimme jongenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beredeneerde gok.... GLO was vanmiddag lovend over ze... vandaar de gok![]()
Dank uquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij beginnen echt coole bandnamen een beetje op te raken.
Ik ken Macabre niet, dus ik geloof het onmiddellijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
maar vast een ander genre?
Leuke death-metal over serie moordenaarsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken Macabre niet, dus ik geloof het onmiddellijk![]()
Je hebt alle benodigde letters, maar 2x 2 teveel....zeer warm dus..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die band die klinkt als Mahna Mahna?
ik wil zo naar bed, dus ik doe als weggever nog zeggen dat er per woord maar 1 klinker in zit..... wie f5-ed het snelste...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja , Grobbel heeft er ooit eens een topic over geopend..uiteraard met slechts 2 a 3 reacties
Weet alleen nog het 'klinkt als'
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef GLO het volgende:
Mah Mah?
Sorry TSE, maar dit vind ik wat teveel op de bonefooi....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opties zijn dus:
Maa Maa
Man Man
Mah Mah
Ja, en de post van GLO was pure wijsheid zeker....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry TSE, maar dit vind ik wat teveel op de bonefooi....![]()
Nee dat niet, maar die doet geen 3 gokken per post...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en de post van GLO was pure wijsheid zeker....
Truste!![]()
Precies... bovendien had ik al aangegeven dat het gelijke woorden zijn en dat er 1 klinker per woord in zit... 1+1=2, dus in elk 1x a.... (per woord)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef GLO het volgende:
Dan zou hij 1 soort klinker gezegd hebben denk ik
Niet als ik dit al eerder zei:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat peaceman gezegd zou hebben is een 2e, maar als er maar 1 klinker in een woord zit, kan die er best 5 of meer keer inzitten..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt alle benodigde letters, maar 2x 2 teveel....zeer warm dus..
Zoiets jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef Tokay het volgende:
Man Parrish
Manfred Mann
Mandy Moore
Manke Nelis
Manzanera, Phil
Zoiets?
Yellowman en Raggende Manne zijn natuurlijk niet goed...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
manfred mann's earthband
yellowman
aimee man
vera man
raggende manne
waarom raggende manne niet dan ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Yellowman en Raggende Manne zijn natuurlijk niet goed...
Omdat dat met rag begint...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom raggende manne niet dan ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
bekende kop... is het Terence Trent D'arby? Grootste hit dan Sign your name
Was dat groot nieuws danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |