Beredeneerde gok.... GLO was vanmiddag lovend over ze... vandaar de gokquote:
U is een slimme jongenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beredeneerde gok.... GLO was vanmiddag lovend over ze... vandaar de gok![]()
Dank uquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij beginnen echt coole bandnamen een beetje op te raken.
Ik ken Macabre niet, dus ik geloof het onmiddellijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
maar vast een ander genre?
Leuke death-metal over serie moordenaarsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken Macabre niet, dus ik geloof het onmiddellijk![]()
Je hebt alle benodigde letters, maar 2x 2 teveel....zeer warm dus..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die band die klinkt als Mahna Mahna?
ik wil zo naar bed, dus ik doe als weggever nog zeggen dat er per woord maar 1 klinker in zit..... wie f5-ed het snelste...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja , Grobbel heeft er ooit eens een topic over geopend..uiteraard met slechts 2 a 3 reacties
Weet alleen nog het 'klinkt als'
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef GLO het volgende:
Mah Mah?
Sorry TSE, maar dit vind ik wat teveel op de bonefooi....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opties zijn dus:
Maa Maa
Man Man
Mah Mah
Ja, en de post van GLO was pure wijsheid zeker....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry TSE, maar dit vind ik wat teveel op de bonefooi....![]()
Nee dat niet, maar die doet geen 3 gokken per post...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en de post van GLO was pure wijsheid zeker....
Truste!![]()
Precies... bovendien had ik al aangegeven dat het gelijke woorden zijn en dat er 1 klinker per woord in zit... 1+1=2, dus in elk 1x a.... (per woord)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef GLO het volgende:
Dan zou hij 1 soort klinker gezegd hebben denk ik
Niet als ik dit al eerder zei:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat peaceman gezegd zou hebben is een 2e, maar als er maar 1 klinker in een woord zit, kan die er best 5 of meer keer inzitten..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt alle benodigde letters, maar 2x 2 teveel....zeer warm dus..
Zoiets jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef Tokay het volgende:
Man Parrish
Manfred Mann
Mandy Moore
Manke Nelis
Manzanera, Phil
Zoiets?
Yellowman en Raggende Manne zijn natuurlijk niet goed...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
manfred mann's earthband
yellowman
aimee man
vera man
raggende manne
waarom raggende manne niet dan ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Yellowman en Raggende Manne zijn natuurlijk niet goed...
Omdat dat met rag begint...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom raggende manne niet dan ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
bekende kop... is het Terence Trent D'arby? Grootste hit dan Sign your name
Was dat groot nieuws danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |