Kut, dat jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef zoeperzazke het volgende:
yolanthe en dionne? Julia en Dionne?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een kuttopictitel!
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ga dat maar in de Klaagbaak doen!
Jij vindt het alleen maar leuk als Nikkie/Petra in de TT staat ..quote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een kuttopictitel!
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
Jij vindt het alleen maar leuk als Nikkie/Petra in de TT staat ..
Therapeut Jacob Sluiter a.k.a. Nico Stenders (GTST)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
Hein van Beem?
Wat een duffe zak was die shrink!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Therapeut Jacob Sluiter a.k.a. Nico Stenders (GTST)
Alsof je daar vrijwillig je hart uitstort......quote:Op maandag 27 februari 2006 21:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat een duffe zak was die shrink!
quote:NOS BEMACHTIGT RECHTEN WB SCHAATSEN
De NOS zal ook de komende vier jaar de Essent World Cups gaan uitzenden.
BRON: NOS-TT P302
Ik vraag 't me af waarom ze Duuk hebben weggejaagd als er toch weer een shrink in moet.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Laat het in hemelsnaam een psycho/seriemoordenaar zijn. [afbeelding]
Dan kon hij vanavond bij Esmée terecht, voor ¤ 500,-.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Duuk was echt zo'n type die zich liet pijpen door een patient en zei dat het een goede therapie voor der was.
Niet als hij nog steeds op zwart zaad zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan kon hij vanavond bij Esmée terecht, voor ¤ 500,-.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Die leerplichtambtenaar zou wel eens een klant van Esmee kunnen zijn.![]()
Gaaaaaaaafquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Die leerplichtambtenaar zou wel eens een klant van Esmee kunnen zijn.![]()
Nee, ze zuigt de lucht uit die slappe hap!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef pberends het volgende:
Stikt ie nou in haar lippenbalsem?
quote:Donderdag 9 maart
Julia probeert op slinkse wijze dichter bij het geld te komen. Het lot zit haar echter niet mee. Ze zal moeten lullen als brinkman om zich uit haar penibele situatie te redden.
ben jij gek!! Julia is de leukste van 't stelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik word hartstikke knettergestoord van dat gelieg en bedrieg de hele tijd in ONM, vooral dat van Julia
Ik hoop dat die trut gauw optyft naar Mark van Veen en dat we haar nooit meer hoeven te zien
die laatste verwacht ik nog wel eens terug eigenlijk, bij gebrek aan betere baantjesquote:
Maar ze heeft wel een paar lekkere tieten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik word hartstikke knettergestoord van dat gelieg en bedrieg de hele tijd in ONM, vooral dat van Julia
Ik hoop dat die trut gauw optyft naar Mark van Veen en dat we haar nooit meer hoeven te zien
Tja, die Smee leeft goedkoop. Op andermans kosten vreten en voor ¤ 500 met de benen wijd gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Weer uit eten, verzin iets origineels!
volgens mij is er geen straathoer die meer dan 50 euro voor 'n wip krijgtquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tja, die Smee leeft goedkoop. Op andermans kosten vreten en voor ¤ 500 met de benen wijd gaan.
Eerder de lachers op de handen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
die lijn rond Esmee bezorgd elke Jeugdzorger & leerplichtambtenaar kromme tenen
Is het hem toch?! Hij zag er een stuk ouder uit.quote:
quote:Van theater naar soap
"Ik kijk heel weinig tv en soaps interesseren mij dus het allerminst", vertelt Olaf Malmberg. "Toen ik gevraagd werd voor de rol van Mark van Veen in ONM ben ik speciaal naar de serie gaan kijken. Ik zag allemaal hele knappe mensen in een soort verhevigde realiteit: alle ellende en geluk in een kookpot." Desondanks heeft Olaf de rol van Mark met veel plezier op zich genomen: "Ik speel de rol van een gewiekste accountant die mede onder invloed van een prachtige dame buiten zijn boekje is gegaan en nu langzaam is gaan glijden op zijn schaal van normbesef. Het is een superleuke rol om te spelen; slechte mensen zijn altijd leuker om te spelen. Mijn doel is om Mark zo mysterieus en onvoorspelbaar mogelijk te maken."
Biertje?
En zo kwam Olaf op 40-jarige leeftijd toch nog in een soap terecht. Dat had hij een jaar of vijftien geleden niet verwacht: "Na de afronding van mijn opleiding op de toneelschool ben ik regelmatig benaderd voor een rol in GTST. Daar ben ik nooit op ingegaan; ik was heel principieel in mijn keuzes. Nu zie je dat veel mooie filmrollen gaan naar mensen die opvielen in een soap. En dan zit ik vijftien jaar in het vak en ben ik bekend van ‘Biertje’ (de commercial waarin hij skileraar Rudi speelt, red.) Dat steekt wel; als ik nu van de toneelschool was gekomen en GTST was langsgekomen, dan had ik het wel geweten."
Theaterwereld
Is de stap naar ONM dan een tactische keuze van Malmberg, omdat hij alsnog de stap naar het grote publiek maakt? "Dat is nu niet meer nodig. Anders dan vijftien jaar geleden heb ik nu naam gemaakt, in de theaterwereld. Ik heb veel mooie producties gespeeld, onder andere Peer Gynt met Toneelgroep Oostpool – een solo van tweeënhalf uur was dat eigenlijk. Het is zonde dat er in totaal maar drieduizend mensen geweest zijn die dit huzarenstukje gezien hebben. Ik heb nu een sabbatical van een jaar in het theater, die ik dus vul met de rol in ONM en gastrollen in verschillende andere series. Maar daarna ga ik wel weer terug naar het theater. Want dat blijft toch echt mijn ding." [RR]
bron
Maandag. Morgen is er weer dat kutschaatsen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Chris gaat ff lekker op zn plaat morgen..
dat doet 't..........quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Chris gaat ff lekker op zn plaat morgen..eens zien of dat Julia stimuleert naar Brazilie te gaan.
Joachim van Waalberghequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
is dit de broer van Stephan Brouwer?!?
Dat is een charlatan. Een restauranthouder die de geitenwollensok uithangt. Een soort van Ratelband.quote:
Klinkt als een verhaallijntje dat we in de Yorin-tijd voor Ron Raven bedacht hadden, maar dan met Daan als lijdend voorwerp.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dat is een charlatan. Een restauranthouder die de geitenwollensok uithangt. Een soort van Ratelband.
Pfff.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maandag. Morgen is er weer dat kutschaatsen!
Tara en Hugo zijn in de prullenbak beland.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
Oh?
Oh ja, en terecht. Nu nog wachten op de nieuwe leader met Nikkie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara en Hugo zijn in de prullenbak beland.
Is ze ook zwanger van Iele Jas dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
als Kyra het waagt om dat kutfilmpje op te zetten.............................![]()
edit: ze zal trouwens binnenkort wel met zwangerschapsverlof gaan
Volgens mij bedoelt Iwan dat die acteur zo'n 20 jaar geleden in een commercial van Felix (kattenbrokjes) speelde. De slogan was:"Felix! Oeh! Dat smaakt!", op een salsamelodietje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er met die Felix Schippers? Speelde die ook Stephan Brouwer ofzo? Ik herkende hem niet iig
Felix was een personage in Westenwind... hij werd door Anton Noordermeer door de gehaktmolen gehaald en vervolgens aan zijn eigen katten gevoerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Volgens mij bedoelt Iwan dat die acteur zo'n 20 jaar geleden in een commercial van Felix (kattenbrokjes) speelde. De slogan was:"Felix! Oeh! Dat smaakt!", op een salsamelodietje.
Bijna goed. Felix werd gevoerd aan zijn eigen honden, waarna Anton kwam met de briljante uitspraak "Felix, oeh, dat smaakt!".quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef babette21 het volgende:
Felix was een personage in Westenwind... hij werd door Anton Noordermeer door de gehaktmolen gehaald en vervolgens aan zijn eigen katten gevoerd
De acteur die Felix speelde, speelt nu dus dat Tiresias-mannetje
quote:BNN presents: Louis
In de ONM-uitzending van 2 maart maakt Louis Verbeek voor het eerst zijn opwachting als Joachim Fuller. Deze geneesheer heeft het beste voor met Bettina. Maar of ze hier zo blij mee moet zijn is een tweede. Wij spraken in ieder geval de acteur achter de goeroe...
Naam: Louis Verbeek
Geboren: 11 december 1968
Sterrenbeeld: Boogschutter
Bezet: al 11 jaar.
Theater
Hoewel Louis zich grotendeels met theater bezighield, is het tv-wereldje hem niet vreemd.
Louis: "Na een opleiding aan de Herman Teirlinck Studio in Antwerpen (inderdaad, dezelfde als Robert de la Haye, red.) heb ik eigenlijk vooral in het theater gewerkt. Mijn allereerste productie was "Willeke the Musical" en daarna deed ik wat jeugdtheater. Vervolgens kwam ik bij de Paardenkathedraal terecht en daar speel ik nu bijna elk jaar wel in een productie. Zo"n zes jaar geleden heb ik twee seizoenen in "Westenwind"gespeeld. Ik weet dus wel hoe het is om in een tv-serie te spelen. Het is erg leuk om voor de camera te staan. Vorige jaar heb ik met Medina Schuurman en Isa Hoes de film "MAN" opgenomen. Die komt als het goed is dit jaar uit. En tussendoor heb ik ook gastrollen gespeeld in series als Luifel en Luifel en Grijpstra & De Gier."
In ONM
'Ik vind het erg leuk om weer deel uit te maken van een ploeg mensen die een serie produceert. De rol die ik speel, is ook heel erg leuk. Joachim heeft alles in zich om ontzettend fout te zijn, maar ik mag het niet fout spelen. Zo"n gebedsgenezer, daar kun je van alles over vinden, maar toch zit er altijd wel iets in. Het is heel leuk om zo"n persoon te spelen, iemand die heilig in zichzelf gelooft. Het is ook geweldig om met Bettina te spelen, zij is zo"n oude rot in het soapvak!
Met de regisseurs is het ook heel fijn werken, het is een hecht team. Ik ben gewend om in het theater vrij groot te spelen, dus het gevaar om van Joachim een karikaturale goeroe te maken, ligt op de loer. Het moet wel geloofwaardig blijven, want Joachim is heel oprecht in zijn bedoelingen. Hij gelooft echt dat hij Bettina op zijn manier kan helpen."
Joachim
"Ik lijk zelf totaal niet op Joachim, haha. Daar ben ik veel te nuchter voor. Ik moet zeggen dat ik wel een relatie heb gehad met iemand die daar helemaal into was en daar kan ik dan wel een eindje in mee gaan. Maar op een gegeven moment houdt dat wel op. Ik ben ook veel meer een twijfelaar terwijl Joachim er zo heilig van overtuigd is dat zijn manier juist is."
oh jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Bijna goed. Felix werd gevoerd aan zijn eigen honden, waarna Anton kwam met de briljante uitspraak "Felix, oeh, dat smaakt!".
quote:
quote:Joachim
This boy's name is used in German, English, French and Polish. Its source is Johoiachin, a Hebrew name meaning "Founded by God."
bron
Ik dacht al zoietsquote:
Idd.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
GENIALE AFLEVERING WEER!!!!![]()
![]()
ONM ROELEERT BIGZTIME EN IS GENOMINEERD DE BESTE TV SERIE ALLERTIJDEN!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Hij was wel nuchter.... hij was de BOB.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef Lovechild het volgende:
Zou die meneer haar nou na de beurt oppoetsen met Glorix-doekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef DeTolk het volgende:
Volgende week:Als ze geluk hebben is Santiago in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie was dat nogeens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze geluk hebben is Santiago in de buurt.
De visser uit Venezuela door wie Joyce was gered tijdens de Bonaire-verhaallijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie was dat nogeens?
Oh ja, nou weet ik het weer.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef Iwan1976 het volgende:
De visser uit Venezuela door wie Joyce was gered tijdens de Bonaire-verhaallijn.
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
heeft Kyra nu alweer 'n nieuwe moeder??![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
heeft Kyra nu alweer 'n nieuwe moeder??![]()
Is Kyra zwanger???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
die hoer-lijn begint eindelijk 'n beetje vorm te krijgen....
als Kyra straks met d'r moeder meegaat [zwangerschapsverlof], mag ze op zich best wegblijven
I know, maar dit was Gerda Cronie toch niet???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:Vorig jaar werd ze ook al gespeeld door Gerda Cronie.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik wegdoezelde tijdens die scène met de Isarintjes.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
als Kyra straks met d'r moeder meegaat [zwangerschapsverlof], mag ze op zich best wegblijven
Oh ik kan me vaag nog een andere herinneren. Dan is dat zeker langer geleden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Vorig jaar werd ze ook al gespeeld door Gerda Cronie.
mislukt oprotlijnjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde toen ik wegdoezelde tijdens die scène met de Isarintjes.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
I know, maar dit was Gerda Cronie toch niet???![]()
Wat dan?? Laat me raden: van die bontlaarzen, met van die bolletjes?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
ik zag Katarina Justic trouwens zondag in de stad...
de kleding die ze aan had, onbeschrijfbaar![]()
ik heb op Eva Duijvestein gestemdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Gürkan is genomineerd voor De Hoofd Prijs 2006... in de categorie Acteren!![]()
[[url=http://www.omroep.nl/bnn/dehoofdprijs2006beta/TV-Images/gurkan.gif]afbeelding][/url]
nee, erger: een bermuda [ja heus] met 'n panty ofzo eronder, en laarzenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat dan?? Laat me raden: van die bontlaarzen, met van die bolletjes?
Bermuda hoe? Volgens mij is dat een Brits eiland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, erger: een bermuda [ja heus] met 'n panty ofzo eronder, en laarzen
en korte broek, tot vlak boven de knie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Bermuda hoe? Volgens mij is dat een Brits eiland.
Hehe, ik vraag me altijd af waarom die BN'ers vage lelijke kleren dragen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
en korte broek, tot vlak boven de knie...
die laarzen kwam tót de knie, dus het sloot bíjna op elkaar aan
omdat er dan geen stylist is die het voor ze doet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Hehe, ik vraag me altijd af waarom die BN'ers vage lelijke kleren dragen...
Zeker gratis, ja dan willen ze het welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omdat er dan geen stylist is die het voor ze doet?
Rekening houdend met het WK Voetballen zal dat dan wel de cliffhanger worden..............quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
Goed einde, komt weer wat vaart in zo.
Dan heeft mammie Isarin een erg jonge vriend, want die is dus blijkbaar maar één jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM Presents: Victor
Er is maar één Victor!
Dionnequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Die Dionne lijkt erg slim vergeleken met de andere Juniorhoertjes...
Ben jij van 1969? Wauw...en ik maar denken dat ík tot de oudere (qua leeftijd) kijkers van ONM behoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan heeft mammie Isarin een erg jonge vriend, want die is dus blijkbaar maar één jaar ouder dan ik.
dat was me eerst nog niet eens opgevallen, viel mn broertje ook al op, maar die waren echt té viesquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Wat een enorm enge punten had die Mark op z'n schouders. Brrr!!
Hoe oud ben jij dan? Uit 1970?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef Lovechild het volgende:
Ben jij van 1969? Wauw...en ik maar denken dat ík tot de oudere (qua leeftijd) kijkers van ONM behoor![]()
![]()
Maar ze schrijft ze tenminste zonder fouten......quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Wat ongelovelijk stom dat Julia die mailtjes ook niet verwijderd ofzo.
Dat deed hij verleden seizoen al met de telefoonkosten toen Kyra's vader werd vermoord en haar moeder even wilde bellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef pberends het volgende:
Na 1 nacht logeren vraagt Chris gelijk kostgeld aan moeder Isarin.
Gerda Cronie is leuk. Die vond ik als Tineke Hagenbeek in Medisch Centrum West ook altijd leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef pberends het volgende:
Vreselijke moeder overigens. Maar ik zou de ouders van Tonnie wel eens willen zien!
In elk geval zou ik bij haar geen problemen met "de ophanging" hebben als ze over me heen valt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef --Globe-- het volgende:
Dat blonde meisje bij de Casper heb ik ergens eerder gezien in een programma..
Volgens mij Idols II of Popstars ofzo..
Is me niet opgevallen. Ik was meer met Yolanthe bezig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef -Marlii- het volgende:
dat was me eerst nog niet eens opgevallen, viel mn broertje ook al op, maar die waren echt té vies
zou het niet weten eigenlijk ..quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
Weet er al iemand wanneer we de cliff kunnen verwachten? Is dat al bekendgemaakt?
oh echt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook of iemand het wel weet....
Misschien ken je Sarah Chronis van Het Glazen Huis. Hierin speelde ze de rol van Emma Romein, de dochter van Tim Romein (Herman Boerman a.k.a. Frank Reitsema #1).quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef --Globe-- het volgende:
Dat blonde meisje bij de Casper heb ik ergens eerder gezien in een programma..
Volgens mij Idols II of Popstars ofzo..
In verband met de bezuinigingen duurt de zomerstop dit jaar langer dan normaal en ONM gaat (samen met het voetbalquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
Weet er al iemand wanneer we de cliff kunnen verwachten? Is dat al bekendgemaakt?
Dat jij dat nog weet. Ik onthou al die kleren echt niet hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
die gast heeft de blouse van Ravi aan
zie hier, bovenste fotoquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat jij dat nog weet. Ik onthou al die kleren echt niet hoor.![]()
quote:
Elmer deed te geforceerd leuk daarstraks in de keuken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Kyra moet gewoon haar moeder even bij de Elmer vandaan trekken en haar probleem uit de doeken doen. Haar moeder begrijpt het vast wel.
Elmer en zij zijn behoorlijk irritant trouwens. Komen voortdurend luid lachend binnen
en te familiair.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Elmer deed te geforceerd leuk daarstraks in de keuken.![]()
ja, van danoontjequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Zag ik trouwens Eva Duivestein (of hoe je dat ook schrijft) als nanny in een reclamespot?
Dat torso van Markquote:
Ja, leuk bij vrienden hangen... iedereen is met zichzelf bezig, alleen ze zitten in een hetzelfde gebouw. ja, dat zijn vrienden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lekker bij mn ""vriemden" hangen..![]()
en Junior wordt ook steeds meer een echte psychopaat..
een echte "kutmarokkaan" zou Rob Oudkerk gezegd hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
Youssef was lachen vandaag, de hele tijd zeggen dat ie gediscrimineerd werd.
Dat zei hij zelf toch ook "Hey ben ik weer de kutmarokkaan".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
een echte "kutmarokkaan" zou Rob Oudkerk gezegd hebben.
Tja... of niet juist. Volgens mij is hij juist een kapitalist pur sang en probeert zo snel mogelijk fast money te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik dacht dat die agenten voor hem kwamen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Leuk filmpje iddquote:Op zondag 12 maart 2006 09:23 schreef -Marlii- het volgende:
Iemand die een kijkje gaat nemen in de studio's met een missie
best leuk filmpje eigenlijk
In Aalsmeer hebben ze ook geen geld voor detectiepoortjes.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:23 schreef -Marlii- het volgende:
Iemand die een kijkje gaat nemen in de studio's met een missie
best leuk filmpje eigenlijk
Maar verder is het toch niet echt gelukt.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In Aalsmeer hebben ze ook geen geld voor detectiepoortjes.
maar ze is wél binnen geweest, en op zich mag dat al nietquote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar verder is het toch niet echt gelukt.![]()
Ja oke.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar ze is wél binnen geweest, en op zich mag dat al niet
quote:
Nadat het hier al eerder is gezegd heb ik er nogsteeds niet op geletquote:En die Mark heeft gekke knokkels op z'n schouders.
Kun je ook beter niet doen, is echt té viesquote:Op zondag 12 maart 2006 15:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nadat het hier al eerder is gezegd heb ik er nogsteeds niet op gelet![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is Hillard in België?
Belg valt medepatiënten aan: 1 dode
Wanneer is dat filmpje opgenomen???? Er stond iets van 1 maart 2006 bij, maar dat zou betekenen dat Robin terug zou zijn.....quote:
dank je! ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
Wat is er jongen? Probeer je leuk te zijn?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
JP draait goede muziek.!
Racoon grote winnaar 3FM Awards
Misschien kunnen ze Bettina vragen, die doet niks anders.!
NS laat reizigers stoelen testen
Junior was toch ineens meerderjarig?
Man (18) rijdt pand binnen en is rijbewijs kwijt
Maurice en Margot?
Stel dobbert 35 dagen over Grote Oceaan
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat is er jongen? Probeer je leuk te zijn?
Ja, maar jij bent nou mod en moet de verstandigste zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
Ik doe hetzelfde wat jij doet hoor. Een willekeurig nieuwsbericht pakken en er een link met ONM mee leggen
!
Hij moet al wel opgenomen zijn voordat Robin geen opnames meer had .. gok ik zo ..quote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Wanneer is dat filmpje opgenomen???? Er stond iets van 1 maart 2006 bij, maar dat zou betekenen dat Robin terug zou zijn.....
Misschien gaat hij zich op de set gedragen en mag hij terugkomen?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:49 schreef -Marlii- het volgende:
Hij moet al wel opgenomen zijn voordat Robin geen opnames meer had .. gok ik zo ..
Geef eens één goede reden waarom hij terug zou willen komen?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
Misschien gaat hij zich op de set gedragen en mag hij terugkomen?
Omdat hij al zijn geld heeft verhoerd, vergokt en verzopen?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Geef eens één goede reden waarom hij terug zou willen komen?
Gaat ze ook zelf experimenteren?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef BVO het volgende:
Yolanthe vanavond in Spuiten & Slikken, 23:00, Nederland 2.
Was het maar zo'n feest.quote:
Ja, maar dan is het natuurlijk weer net afgelopen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:54 schreef babette21 het volgende:
de eerste goeie actie van Sanne in 1,5 jaar![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Krijgen we warempel een heuse verhaallijn die spannend is?
Kinderslotquote:Op maandag 13 maart 2006 19:54 schreef babette21 het volgende:
de eerste goeie actie van Sanne in 1,5 jaar![]()
quote:Lengte: 1.77 m
Ouders: Renee en Gyman (allebei dood)
Wat ik nooit meer wil meemaken: Het Anton f**king Jacobs Instituut
Misschien moeten ze Bob meenemen, kan ie een review geven.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik verheug me nu al op de reactie van Marnix als hij het hoort!
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Bob meenemen, kan ie een review geven.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Willen we dit wel zien????
Jasmine Sendar uit de kleren in Flair
Dan toch maar liever de beruchte filmpjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Willen we dit wel zien????
Jasmine Sendar uit de kleren in Flair
Wat is er? Mis je Wup ook al?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan toch maar liever de beruchte filmpjes.![]()
Ziet hij tenminste voor een keer zijn eigen zoon.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:18 schreef pberends het volgende:
Hopelijk gaat Ilyas helpen bij de bevalling van Iris...
of van Sid.... of van Hugo... [of van Ellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Hebben ze nou de boot van Wouter en Aafke ook weer van stal gehaald?
wist je dat niet??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Is dit de zomerrcliff al dan?
Dat las ik laatst idd ook alquote:Op maandag 13 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
http://onm.bnn.nl/page/karakters/43074/Junior%20Couwenberg
[..].
Ik vond dat ook wel raar ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De scènewisselingen op de boot in Aruba waren hilarisch... zon aan, zon uit.![]()
Wie zag ik eigenlijk in de preview voor morgen? Dat was volgens mij niet de kop van Frommelmans.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Hoe Chris dat hoofd van Mark op en neerde pareerde![]()
.
Ik vroeg me ook al af of dat gekraai nou echt moest.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
En Julia moet stoppen met roken ofzo, met die stem.
Die stem is supersexy.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat gekraai nou echt moest.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Die voeten van Iris, en dan gaat Niels met z'n vieze handen aan z'n telefoon zitten, ik zou de telefoon echt nooit willen lenen.
zo was het idd avond, en zo volop dagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De scènewisselingen op de boot in Aruba waren hilarisch... zon aan, zon uit.![]()
Het zou een broer van Quintis 'Lassie' Ristie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie zag ik eigenlijk in de preview voor morgen? Dat was volgens mij niet de kop van Frommelmans.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wie zag ik eigenlijk in de preview voor morgen? Dat was volgens mij niet de kop van Frommelmans.
Gekraai past wel bij die Judas... arme Chris.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat gekraai nou echt moest.![]()
Twee mogelijkheden:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou een broer van Quintis 'Lassie' Ristie kunnen zijn.
Beeetje late reactie, sorry daarvoor, maar nee, ik ben niet uit 1970. Paar jaartjes later. Maar wél uit de 70'squote:
En vervolgens zat hij met zijn hand in zijn haar!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Die voeten van Iris, en dan gaat Niels met z'n vieze handen aan z'n telefoon zitten, ik zou de telefoon echt nooit willen lenen.
Frommel mag niet uit ONM !quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik snap het dus niet.. Julia hield Chris vast en in het voorstukje was ze alleen en werd ze rustig gemaakt door iemand die haar probeert te redden... Gaat Chris de serie uit? Nee toch zeker?
Volgens mij is het idd de boot van Wouter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Hebben ze nou de boot van Wouter en Aafke ook weer van stal gehaald?
Ze was aan het hallucineren geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Of die van Sid Porter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef DeTolk het volgende:
Volgens mij is het idd de boot van Wouter.
Whehehe dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
julia en chris verdrinken in de branding 20m van het strand..Beetje slecht camerawerk zeg!
Liggen ze soms op het arme Curacao of het rijke Arubaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |