Kut, dat jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef zoeperzazke het volgende:
yolanthe en dionne? Julia en Dionne?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een kuttopictitel!
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ga dat maar in de Klaagbaak doen!
Jij vindt het alleen maar leuk als Nikkie/Petra in de TT staat ..quote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een kuttopictitel!
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
Jij vindt het alleen maar leuk als Nikkie/Petra in de TT staat ..
Therapeut Jacob Sluiter a.k.a. Nico Stenders (GTST)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
Hein van Beem?
Wat een duffe zak was die shrink!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Therapeut Jacob Sluiter a.k.a. Nico Stenders (GTST)
Alsof je daar vrijwillig je hart uitstort......quote:Op maandag 27 februari 2006 21:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat een duffe zak was die shrink!
quote:NOS BEMACHTIGT RECHTEN WB SCHAATSEN
De NOS zal ook de komende vier jaar de Essent World Cups gaan uitzenden.
BRON: NOS-TT P302
Ik vraag 't me af waarom ze Duuk hebben weggejaagd als er toch weer een shrink in moet.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Laat het in hemelsnaam een psycho/seriemoordenaar zijn. [afbeelding]
Dan kon hij vanavond bij Esmée terecht, voor ¤ 500,-.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Duuk was echt zo'n type die zich liet pijpen door een patient en zei dat het een goede therapie voor der was.
Niet als hij nog steeds op zwart zaad zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan kon hij vanavond bij Esmée terecht, voor ¤ 500,-.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Die leerplichtambtenaar zou wel eens een klant van Esmee kunnen zijn.![]()
Gaaaaaaaafquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Die leerplichtambtenaar zou wel eens een klant van Esmee kunnen zijn.![]()
Nee, ze zuigt de lucht uit die slappe hap!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef pberends het volgende:
Stikt ie nou in haar lippenbalsem?
quote:Donderdag 9 maart
Julia probeert op slinkse wijze dichter bij het geld te komen. Het lot zit haar echter niet mee. Ze zal moeten lullen als brinkman om zich uit haar penibele situatie te redden.
ben jij gek!! Julia is de leukste van 't stelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik word hartstikke knettergestoord van dat gelieg en bedrieg de hele tijd in ONM, vooral dat van Julia
Ik hoop dat die trut gauw optyft naar Mark van Veen en dat we haar nooit meer hoeven te zien
die laatste verwacht ik nog wel eens terug eigenlijk, bij gebrek aan betere baantjesquote:
Maar ze heeft wel een paar lekkere tieten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik word hartstikke knettergestoord van dat gelieg en bedrieg de hele tijd in ONM, vooral dat van Julia
Ik hoop dat die trut gauw optyft naar Mark van Veen en dat we haar nooit meer hoeven te zien
Tja, die Smee leeft goedkoop. Op andermans kosten vreten en voor ¤ 500 met de benen wijd gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Weer uit eten, verzin iets origineels!
volgens mij is er geen straathoer die meer dan 50 euro voor 'n wip krijgtquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tja, die Smee leeft goedkoop. Op andermans kosten vreten en voor ¤ 500 met de benen wijd gaan.
Eerder de lachers op de handen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
die lijn rond Esmee bezorgd elke Jeugdzorger & leerplichtambtenaar kromme tenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |