En? Hebben we wat gewonnen???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo gemist hoor, schaatsen was ook wel leuk
Heb jij het óóit over ONM in dit topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
En? Hebben we wat gewonnen???![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
En? Hebben we wat gewonnen???![]()
hij staat nu net aan op Baantjerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
de grote vriendin van Wup zit nu in Baantjer
[dus als je meelurkt.......]
Welk rolletje had ze? Ik heb die aflevering opgenomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
Ze heeft een hoofdrol te pakken in de nieuwe Talpa politieserie 'BOKS'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
En op de koffiepot na ben jij de leukste thuis?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft een hoofdrol te pakken in de nieuwe Talpa politieserie 'BOKS'.
Dat gaat moeilijk. Kan het toch niet de hele tijd hebben over het feit dat Marnix een botte lul is, onm nogal bagger is de laatste tijd(op Annemieke en Robert na dan...Oh, en Pamela) Dat ik het ruk vind dat Bettina ontslagen is en Dominique...Moet ik nog even doorgaan???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij het óóit over ONM in dit topic?
Waarom kijk je dan nog?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat gaat moeilijk. Kan het toch niet de hele tijd hebben over het feit dat Marnix een botte lul is, onm nogal bagger is de laatste tijd(op Annemieke en Robert na dan...Oh, en Pamela) Dat ik het ruk vind dat Bettina ontslagen is en Dominique...Moet ik nog even doorgaan???
je kan ook gewoon niks zeggen natuurlijk.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Als jij zorgt dat er iets LEUKS gebeurd, zorg ik ervoor dat ik nuttige dingen ga lullen. Deal?
Tja, jij kan me ook ¤ 500,- geven, doe je toch ook niet? Weet je wat, waarom gaat het zonnetje op FOK(jij dus) niet gewoon een rolletje spelen in onm?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niks zeggen natuurlijk.....
Nou ... met Pamela is het dit seizoen afgelopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Omdat ik Annemieke en Robert top vind. En Pamela.
Welnee, dat wijf gaat nog 25 jaar mee. Minstens. Of Bettina ook zolang meegaat??? Geen idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou ... met Pamela is het dit seizoen afgelopen.
Tante Betje's laatste uur gaat slaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Welnee, dat wijf gaat nog 25 jaar mee. Minstens. Of Bettina ook zolang meegaat??? Geen idee.
Zegt wie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Tante Betje's laatste uur gaat slaan.
Ze heeft weer opnamen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Anyway. Nikki komt niet terug in onm. (jaaaa, ik kan het wel!)
Dan kan ze over een tijdje met die andere ingevrorene terugkomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:30 schreef DeTolk het volgende:
Bettina wordt ingevroren .
het viel mij ook erg meequote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Veel ex-ONM'ers net bij de nieuwe Talpa-serie Lotte. Oa. Wouter Lansink, het neukertje van Ron Raven, en het neukertje van Joost (Van die cliff met Lizzy en de horrorfilm)
Was best een aardige serie..
Aanvulling: René Retel, Sonja Silva... en de (helaas) onvergetelijke Saskia Troccoli.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Veel ex-ONM'ers net bij de nieuwe Talpa-serie Lotte. Oa. Wouter Lansink, het neukertje van Ron Raven, en het neukertje van Joost (Van die cliff met Lizzy en de horrorfilm)
Was best een aardige serie..
ik zat maar half te kijken, René enquote:Op zondag 26 februari 2006 22:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Aanvulling: René Retel, Sonja Silva... en de (helaas) onvergetelijke Saskia Troccoli.
Geert Hoes zat ook alleen maar in de preview.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zat maar half te kijken, René enSaskia
heb ik wel gezien, maar Sonja niet
lekker laten zitten daarquote:Op maandag 27 februari 2006 08:43 schreef Svensational het volgende:
Geert Hoes zat ook alleen maar in de preview.
René speelde heeeeeeeeeeeeel lang geleden [quote:Maar wie zijn die René en Saskia?
Volgens mij niet, de aankomst van olympische sporters is live op Ned. 2 tot 19.45.quote:
Niet volgens teletekst...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de aankomst van olympische sporters is live op Ned. 2 tot 19.45.
Zo te zien begint het om 19.40 uur.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef -Marlii- het volgende:
En in de nieuwsbrief van BNN stond dat ONM wel iets na 19.30 uur kon beginnen ivm de aankomst van de sporters
Ben ik ff blij dat dat hoerengekut van die OS zometeen is afgelopen. Waarom kan dat niet op een andere zender?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
grr, de sporthuldiging loopt uit!!! en ik zat me zo te verheugen!!!!!
Tut tutquote:Op maandag 27 februari 2006 19:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ga wel GTST kijken, wat een gebagger op Nederland 2.!
Over 5 minuten gaan ze beginnen met ONM.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ga wel GTST kijken, wat een gebagger op Nederland 2.!
Als we je dan ook kwijt zijn op dit forum is het idd een zegen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
besef nou maar dat dit 'n mooi moment is om onm aan de kant te zetten....
't is net als roken: als je dat twee weken niet hebt mogen doen omdat je ziek was, is het zonde om daarna weer te beginnen![]()
en daarnaast: "De wereld draait door" is toch veel leuker
zeg íemand moet jullie toch af en toe wijzen op het 20+ zijn,quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als we je dan ook kwijt zijn op dit forum is het idd een zegen.
Ga dat maar in de Klaagbaak doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
zeg íemand moet jullie toch af en toe wijzen op het 20+ zijn,
en het feit dat daar bepaald gedrag bij hoort [waar janken om een soap niet bij past]
ik dacht dat ik daar al 2 jaar zat?!?!?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ga dat maar in de Klaagbaak doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |