ONM is al eerder naar de tropen geweest en dat was nou ook niet bijzonder boeiendquote:Op zondag 12 februari 2006 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat wordt interessant!! ONM in de tropen!!
dankjewelquote:
Typisch Telegraafquote:Toen BNN vorig jaar de soap Onderweg naar morgen van Yorin overnam, riep Albert Verlinde in RTL Boulevard dat BNN een ’afgelikte boterham’ in huis haalde. Dit tot grote woede van de acteurs. Maar wraak kan zoet zijn. In nog geen jaar tijd hebben ze bij ONM de kijkcijfers verviervoudigd. Met dagelijks meer dan 800.000 kijkers hebben ze bewezen dat een afgelikte boterham wel degelijk heel smakelijk kan zijn. De voorwaarde van de overname door BNN was dat het script moest worden aangepast. Sneller, brutaler, jonger, heftiger, zoals het hoort te zijn bij een jonge omroep. ONM hield woord en paste zich snel aan. Nog niet zo lang geleden bracht een groepsverkrachting verhitte discussies op gang...
Ze kunnen ook gewoon het voetballen niet uitzenden...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja en in mei zal er de cliffhanger zijn, want op 9 juni begint het WK in Duitsland.
flauw dat Kim Pieters niet op de foto mocht, maar daarentegen wordt Viviënne heel stoer als derde genoemd!quote:Maarten Heijmans, Cees Geel, Frank Lammers, Bart de Vries, Reinout Bussemaker, Esther Waij, Kim Pieters, Miryanna van Reeden, Hugo Haenen, Viviënne van den Assem, Anna Speller, Peter Drost, Ottolien Boeschoten, Joost Prinsen, René van ‘t Hof, Bob Radstaak, Marcel Faber, Rosa Knaup, Frederik Brom, Thomas de Bres, Peer Mascini, Mirjam de Rooij, Frits Lambrechts, Ruben Brinkman, Michel Visser, Nyncke Beekhuyzen, Lizelotte van Dijk, Ad Hoeymans, Tatiana Radier, Cas Enklaar, Arthur Roffelsen, Elisa Beuger
ik vind 't juist helemaal niet b-filmerig overkomen, maar weer lekker old-stylequote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Zowel de trailer als de poster zien er erg B-filmerig uit. Toch ben ik erg benieuwd
hopelijk net zo spannend als gisterenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vandaag gaat het superspannend worden.
Ja, Frommelmans gaat de vader van Kyra omleggen....quote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
hopelijk net zo spannend als gisteren
Het huidige seizoen kan in de verste verte niet tippen aan seizoen 10 en 11.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ONM is stukken beter dan toen het nog bij yorin was. Bij BNN leeft de serie helemaal op IMHO. Ik ben het wel eens met et telegraaf artikel. ONM is gewoon erg leuk.
Die kleuters kijken nog niet zo lang.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huidige seizoen kan in de verste verte niet tippen aan seizoen 10 en 11.
Sterkte met Kyra's unfunniest homevideo... gelukkig bestaat er zoiets als een FFW button.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, Frommelmans gaat de vader van Kyra omleggen....
10 heb ik helaas maar half gezien, maar 11 was briljantquote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huidige seizoen kan in de verste verte niet tippen aan seizoen 10 en 11.
Fucking winterspelen .. Lekker belangrijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Riann het volgende:
het komt vanavond helaas niet de rest van de week geloof ik niet
wat hij zeg....quote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind er geen fuck meer aan sinds het op BNN is, alleen dat homolijntje is wel aardig![]()
Nou en? Ik vind het onzin dat de winterspelen voor gaan. Ik hou niet van de winterspelen. Bah.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat hij zeg....
en naar de rest: nou niet twee weken gaan lopen janken he...
geloof me, de wereld draait ook zonder onm gewoon door.... heus waar
onzinquote:Op maandag 13 februari 2006 19:41 schreef Taurus het volgende:
Nou en? Ik vind het onzin dat de winterspelen voor gaan. Ik hou niet van de winterspelen. Bah.
volgens mij heeft ze de camera gemist, ze is in 2006 in 4 speelfilms te zien!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond is Karina Smulders (ONM: Lotje Konings) te zien in een nieuwe aflevering van 'Keyzer & De Boer Advocaten'.
Iwan dank je wel hiervoor, leuk hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Spijkerhoek (RTL Boulevard, VR. 03-02-2006)RTL Boulevard: Spijkerhoek
quote:'Lotte' gaat toch niet tegenover 'ONM'
Jep, Talpa heeft de schema's weer aangepast. Het is bijna niet te volgen, maar inmiddels staat 'Lotte' om 19:00u geprogrammeerd. Dat was een paar weken geleden nog 19:30u en stond daarmee recht tegenover ONM (zie ook ONM en Liefdes van Lotte vechten om soapkijker).
ONM beleeft weer ouderwetse gloriedagen tegenwegenwoordig. De Telegraaf beweerde afgelopen weekend nog dat ONM een verviervoudiging van de kijkcijfers heeft meegemaakt sinds het te zien is bij BNN, maar dat is weer overdreven.
De titel van 'De Liefdes van Lotte' is overigens ook aangepast. Die is nu kortweg 'Lotte'. 'Lotte' krijgt van Talpa een droompremière: de eerste aflevering is op zondag 26 februari te zien na 'De Wedstrijden' op zondag, om vervolgens daarna dagelijks uitgezonden te worden om 19:00u.
bron
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
stond ik van de week in de supermarkt, zie ik Kim Pieters op de cover van [ik geloof] de Vriendin staan
bleek vanwege een artikel over "de vrouwen uit de energiereclames" te zijn
she'll be backquote:Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Kim Pieters heeft dat 'uit de energiereclames' iets te letterlijk genomen.![]()
ik krijg steeds alleen de laatste zin meequote:Ik heb de nieuwe commercial met dhr. Kroon nog steeds niet gezien.![]()
En zij is niet de enige die terugkomt... er is namelijk weer een doktertje-van-niks gesignaleerd.quote:
quote:Donderdag 2 maart
Bettina moet persoonlijk optreden als er een kwakzalver op Oncologie rondloopt.
Smeetje!quote:Korte aanvulling: Uit de rapportage blijkt dat de onderzoekers voornamelijk volwassen mannen met de tienermeisjes hebben gesignaleerd; mannen van 30 jaar en ouder, goed gekleed met opvallende sieraden en in het bezit van een dure auto. Vaak worden de meisjes meegenomen naar seksueel getinte feestjes. (info toegevoegd om 14:30)
Tja, zo zijn die wijven van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef pberends het volgende:
Betaalde tienerseks 'normaal' in Amsterdam
Smeetje!
Ach, er zijn tenminste geen Uefa Cup deelnemers meer, dus vanaf nu is er veel minder uitval.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha inderdaad... Hillard
Klote trouwens dat ze volgende week vrijdag weeeeeer geen OnM uitzenden. Grmbl.
dat lijkt me meer een uitspraak voor mijj.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb ONM de afgelopen 2 weken eigenlijk helemaal niet gemist.![]()
Onderweg Naar Overmorgenquote:BNN en Endemol starten nieuw bedrijf
BNN en Endemol Nederland hebben een nieuw bedrijf opgericht dat mobiele content gaat ontwikkelen en produceren. Onder de titel O, NO (Onderweg naar Overmorgen) wordt er gekeken naar de ontwikkeling en productie van digitale toepassingen. Zowel BNN als Endemol Nederland zijn voor 50% eigenaar van het nieuwe bedrijf.
In eerste instantie is gesproken over digitale toepassingen voor de BNN-soap Onderweg naar Morgen waarvan Endemol de producent is, maar in de toekomst zullen ook andere programma's worden bekeken.
BNN en Endemol gaan zich richten op de vertaling van ONM naar nieuwe crossmediale platformen. Hierbij zal de kijker de mogelijkheid krijgen om ONM te bekijken op zijn of haar mobiel en via breedband. "We staan aan de vooravond van een crossmediale revolutie", aldus BNN-voorzitter Laurens Drillich. "BNN is een sterk merk, met goede titels op radio, tv en internet. Maar we willen en zullen ook op andere gebieden van ons doen spreken, zoals met digitale kanalen en mobiele toepassingen. Het doel is altijd hetzelfde: onze doelgroep, de jongeren tussen 15 en 35, bereiken. Dus waar de doelgroep zich bevindt, daar zal BNN ook te horen, te zien en te lezen zijn. Deze samenwerking met Endemol maakt dat mogelijk op het gebied van de mobiele toepassingen. De kennis die we daar bei- den op gaan doen kan van onschatbare waarde blijken in een omroeptoekomst die niemand kent."
Dick van der Graaf, commercieel directeur van Endemol Nederland, vindt dat 'O, NO' goed past bij de digitale ambities van Endemol. Van der Graaf: "Bovendien is ONM vanwege de trouwe en grotendeels jonge kijkersgroep een zeer geschikt platform voor digitale initiatieven. Net als Endemol is BNN een creatief bolwerk. Dat maakt de samenwerking op voorhand al iets om naar uit te kijken."
bron
Ik heb het ook niet zo gemist hoor, schaatsen was ook wel leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb ONM de afgelopen 2 weken eigenlijk helemaal niet gemist.![]()
Verrader!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:20 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb het ook niet zo gemist hoor, schaatsen was ook wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |