ONM is al eerder naar de tropen geweest en dat was nou ook niet bijzonder boeiendquote:Op zondag 12 februari 2006 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat wordt interessant!! ONM in de tropen!!
dankjewelquote:
Typisch Telegraafquote:Toen BNN vorig jaar de soap Onderweg naar morgen van Yorin overnam, riep Albert Verlinde in RTL Boulevard dat BNN een ’afgelikte boterham’ in huis haalde. Dit tot grote woede van de acteurs. Maar wraak kan zoet zijn. In nog geen jaar tijd hebben ze bij ONM de kijkcijfers verviervoudigd. Met dagelijks meer dan 800.000 kijkers hebben ze bewezen dat een afgelikte boterham wel degelijk heel smakelijk kan zijn. De voorwaarde van de overname door BNN was dat het script moest worden aangepast. Sneller, brutaler, jonger, heftiger, zoals het hoort te zijn bij een jonge omroep. ONM hield woord en paste zich snel aan. Nog niet zo lang geleden bracht een groepsverkrachting verhitte discussies op gang...
Ze kunnen ook gewoon het voetballen niet uitzenden...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja en in mei zal er de cliffhanger zijn, want op 9 juni begint het WK in Duitsland.
flauw dat Kim Pieters niet op de foto mocht, maar daarentegen wordt Viviënne heel stoer als derde genoemd!quote:Maarten Heijmans, Cees Geel, Frank Lammers, Bart de Vries, Reinout Bussemaker, Esther Waij, Kim Pieters, Miryanna van Reeden, Hugo Haenen, Viviënne van den Assem, Anna Speller, Peter Drost, Ottolien Boeschoten, Joost Prinsen, René van ‘t Hof, Bob Radstaak, Marcel Faber, Rosa Knaup, Frederik Brom, Thomas de Bres, Peer Mascini, Mirjam de Rooij, Frits Lambrechts, Ruben Brinkman, Michel Visser, Nyncke Beekhuyzen, Lizelotte van Dijk, Ad Hoeymans, Tatiana Radier, Cas Enklaar, Arthur Roffelsen, Elisa Beuger
ik vind 't juist helemaal niet b-filmerig overkomen, maar weer lekker old-stylequote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Zowel de trailer als de poster zien er erg B-filmerig uit. Toch ben ik erg benieuwd
hopelijk net zo spannend als gisterenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vandaag gaat het superspannend worden.
Ja, Frommelmans gaat de vader van Kyra omleggen....quote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
hopelijk net zo spannend als gisteren
Het huidige seizoen kan in de verste verte niet tippen aan seizoen 10 en 11.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ONM is stukken beter dan toen het nog bij yorin was. Bij BNN leeft de serie helemaal op IMHO. Ik ben het wel eens met et telegraaf artikel. ONM is gewoon erg leuk.
Die kleuters kijken nog niet zo lang.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huidige seizoen kan in de verste verte niet tippen aan seizoen 10 en 11.
Sterkte met Kyra's unfunniest homevideo... gelukkig bestaat er zoiets als een FFW button.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, Frommelmans gaat de vader van Kyra omleggen....
10 heb ik helaas maar half gezien, maar 11 was briljantquote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huidige seizoen kan in de verste verte niet tippen aan seizoen 10 en 11.
Fucking winterspelen .. Lekker belangrijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Riann het volgende:
het komt vanavond helaas niet de rest van de week geloof ik niet
wat hij zeg....quote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind er geen fuck meer aan sinds het op BNN is, alleen dat homolijntje is wel aardig![]()
Nou en? Ik vind het onzin dat de winterspelen voor gaan. Ik hou niet van de winterspelen. Bah.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat hij zeg....
en naar de rest: nou niet twee weken gaan lopen janken he...
geloof me, de wereld draait ook zonder onm gewoon door.... heus waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |