FC amsterdam.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
in de tijd dat feyenoord niet te verslaan was?
Bron: Algemeen Dagblad en Utrechts Nieuwsblad incl. spelfouten van svfcu.nlquote:"De beats van de Bunnikside"
Datum: 24-02-2006
Twintig jaar is Rick Kruys nu, middenvelder van FC Utrecht en zoon van trainer en oud-profvoetbal1er Gert Kruys. Met die genen en achtergrond wekt het geen verbazing dat Kruys al vergroeid is met stadion Galgenwaard.
Zoals de centimeters er bij de jonge Kruys bijkwamen, nam de capaciteit van de Utrechtse voetbaltempel toe. Rick Kruys: "Van kleins af aan waren er de videobanden. Het begon bij het oude stadion Galgenwaard. Ik herinner me de afbraak. Mijn vader scoorde nog in die laatste wedstrijd."
Z'n allereerste bezoek aan stadion Galgenwaard? Rick Kruys blijft het antwoord schuldig: "Ik zal een jaar of twee zijn geweest. 'Te jong dus om me er iets van te herinneren." Maar reconstruerend moet het ongeveer zo zijn gegaan: moeder en de andere spelersvrouwen hielden peuter Rick op de tribune in het oog, terwijl Gert beneden op het veld zijn werk deed.
Echt bewust naar voetbal kijkt Kruys in Galgenwaard pas sinds het FC Utrecht onder trainer Simon Kistemaker. "Ik herinner me een wedstrijd tegen Roda JC. Utrecht speelde best goed., maar verloor toch. Het was in een tijd dat het voetbal niet zo leefde. In het stadion zaten hooguit 5.000 mensen. Het was er toen op de een of andere manier niet zo gezellig. Sinds die wedstrijd veranderde dat." Zelfs als hij niet lijfelijk in het stadion was, dacht Rick Kruys aan Galgenwaard."
Toen mijn vader trainer van Holland was, zetten we in de kantine de televisie aan om te kijken hoe het bij Utrecht stond." Het stadion spookte ook door zijn hoofd, toen de kleine Kruys 'in de kooi' speelde, als straatvoetbalIertje: "Ik wilde altijd Mols zijn, ja, we maakten ruzie over de vraag wie er in ons partijtje in de kooi Mols mocht zijn. Dat je dan later nog samen met hem speelt, is natuurlijk prachtig." Uitzicht op Galgenwaard: Rick Kruys kwam zelf als 11-jarige in de jeugdopleiding van FC Utrecht. "Daardoor kreeg je automatisch een seizoenskaart. Daardoor werd ik een vaste bezoeker van onze thuiswedstrijden."
Er trekt een glimlach langs z'n lippen als Kruys nadenkt over het aantal uren dat hij in Galgenwaard heeft doorgebracht. "Reken maar uit, van 10 tot 17 jaar... dat zijn acht seizoenen maal 17 thuiswedstrijden. En tel daarbij de bekerwedstrijden, de wedstrijden voor de Europacup. Het zijn heel wat uren geweest." "Sinds mijn elfde heb ik geen wedstrijd meer gemist. Daarvoor zat ik wel eens met m'n vader en oom op de tribune. De hoofdtribune, de marathontribune, maar ik heb ook op de Bunnik-side gezeten. Ik heb het er met de oudere jongens van nu wel eens over. Dan bedoel ik Jean-Paul de Jong en Dave van den Bergh. Ze hoeven me niks over die wedstrijden te vertellen.
De sfeer in Galgenwaard: Kruys {ent de verhalen van tegenstanders, die opzien tegen de fanatieke Utrechtse aanhang. Het is de sfeer vlak voor de wedstrijd die het jongenshart van Rick Kruys al vervulde met blijdschap en verwachting. "Ik Den heel vaak ballenjongen geweest. Die beat in het stadion, daar kreeg je echt kippenvel van." Mar Kruys herinnert zich qua sfeer mindere tijden in Galgenwaard. "In het begin was het wennen aan het grote stadion. Daardoor moest door de supporters meer geluid worden gemaakt. Maar de laatste tijd is die sfeer weer terug. Het is weer helemaal top."
"Ik vind het stadion heel mooi geworden, prachtig. Met de Kuip is de Galgenwaard het mooiste stadion van Nederland. Vanwege die sfeer. Over zijn mooiste moment in stadion Galgenwaard hoeft Rick Kruys geen seconde na te denken, FC Utrecht - De Graafschap 1-0: "Natuurlijk de goal tegen mijn vader. Toch mooi dat dat hier in de Galgenwaard is gebeurd, een stukje Utrechtse voetbalhistorie. Mijn vader kon toen natuurlijk niet zegge dan hij het mooi vond, maar reken maar dat hij het mooi vond.”
Was jij erbij ?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef thaduck het volgende:
1 kans gehad.. In de 2e helft.. Voor de rest opzich niet eens heel slecht voetbal in mijn ogen, het probleem was meer dat Feyenoord gewoon veel en veel beter was
Iets beter kijkken dan de volgende keer. Waren 2 kansen hoor. En ja ik was er bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef thaduck het volgende:
1 kans gehad.. In de 2e helft.. Voor de rest opzich niet eens heel slecht voetbal in mijn ogen, het probleem was meer dat Feyenoord gewoon veel en veel beter was
TELE 2 sinds kort, kheb die shit ook, maar in t stadion kijken blijft toch leuker maar met een clubkaart van Ado kan ik sowiezo lastig bij andere clubs gaan kijkenquote:
Is zowieso kut geregeld tegenwoordig, gisteren toen ik naar feyenoord ging werd zelfs mijn seizoens(uit)kaart gescanned. Op dat apparaat zie je dan zo al je gegevens inclusief je pasfoto verschijnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef bergkampf het volgende:
[..]
TELE 2 sinds kort, kheb die shit ook, maar in t stadion kijken blijft toch leuker maar met een clubkaart van Ado kan ik sowiezo lastig bij andere clubs gaan kijken
Ja en dat heeft dan wel zoveel zin. Die zelfde gegevens met pasfoto stond ook op de gescande kaart. Maar goed ik had een OK.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Is zowieso kut geregeld tegenwoordig, gisteren toen ik naar feyenoord ging werd zelfs mijn seizoens(uit)kaart gescanned. Op dat apparaat zie je dan zo al je gegevens inclusief je pasfoto verschijnen.
Sorry, 2.. Net of het uitmaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 10:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
Iets beter kijkken dan de volgende keer. Waren 2 kansen hoor. En ja ik was er bij.
Tuuk is het stadion leuker (en ik noem het gewoon Versatel, boeiuh). Maar voor een normaal mens (en normale supporter) als ik is hetquote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef bergkampf het volgende:
[..]
TELE 2 sinds kort, kheb die shit ook, maar in t stadion kijken blijft toch leuker maar met een clubkaart van Ado kan ik sowiezo lastig bij andere clubs gaan kijken
Ach.. Ik zou zeggen wat meer op het middenveld en aanvallend spelen. Achterin 1 op 1 en kijken waar het eindigd.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Je mist 3 verdedigers aankomende zondag.![]()
Je bent me net 2 minuten voorquote:Op maandag 6 maart 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Grandel en Shew-Atjon dus bij de geblesseerden, vooral Grandel een tijdje out waarschijnlijk.
Was toch ook het debuut van Ricky Kruys.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef thaduck het volgende:
Twas trouwens seizoen 2003/2004 (1 december 2003) in een thuiswedstrijd tegen Roda JC toen er zoveel ziek waren bij FC Utrecht.
Bron: http://www.fc-utrecht.nl/(...)dicijnVoorUtrec.html
Wat gaat de tijd fukking snel
Nee, want we zitten zo lekker ruim met de verdedigers...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Shewie zal ik niet zo snel missen
iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:49 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Nee, want we zitten zo lekker ruim met de verdedigers...![]()
Zoals ik al dacht is Bas Mooij over gehaald van Jong Utrecht. Daan en Kees had ik niet verwacht, maar goede zaak.quote:Jongelingen bij de selectie
Datum: 09-03-2006
Pijnlijke knie Sander Keiler na botsing
Het was even schrikken, tijdens de woensdagtraining van FC Utrecht invaller Darl Douglas - net herteld van een knieoperatie - botste rij een solo op verdediger Sander Keller. Die raakte gekwetst aan zijn knie. KeIler verbeet de pijn en speelde op halve kracht het partijtje uit. Nog een verdediger missen in de aanloop naar de ontmoeting met SC Heerenveen zou coach Foeke Booy rel heel slecht uitkomen. Tenslotte heeft hij voor zondag al een behoorlijke puzzel te maken, bij afwezigheid van de backs Edson Braafheid, Dwight Tiendalli en Etienne Shew-Atjon. Booy heeft rechtsback Kees van Buuren van de Utrechtse beloften bij de hoofdmacht gehaald, hetzelfde geldt voor centrale verdediger Bas Mooij en doelman Daan Huiskamp. Over de knie van centrale verdediger KeIler maakte Booy zich gisteren na de training echter weinig zorgen. Hij miste bij de training ook linkerflankspeler Dave van den Bergh. Booy: "Dave heeft last van zijn knie. Had hij zondag al." Etienne Shew-Atjon - geschorst het eerste van FC Utrecht en maandagavond geblesseerd uitgevallen bij Jong FC Utrecht en doelman Franck Grandel - geblesseerd aan het scheenbeen - ondergaan morgen een mri-scan om de aard van de blessures in kaart te brengen.
bron: ad/un
Ik niet, maar het was me ook al opgevallenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef zatoichi het volgende:
Tja.... Nou ja als het goed voetbal is, wie weet wat de jonge spelers doen....
Wie van jullie stond er trouwens gisteren bij Lyon met zijn FC Urecht vlag?
Een club als FCU heeft nou eenmaal niet de financiele machte om nog meer verdedigers aan te trekken voor zulke omstandigheden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:35 schreef thaduck het volgende:
Fijn.. Zowel Grandel als Shewie zijn we kwijt tot volgend seizoen.. Dat zijn al 3 mensen uit de achterhoede nu (Schut, Cornelisse, Shewie) en onze 2e keeper...
FOEKE WAKKER WORDEN!!! WE HEBBEN FUKKING VERDEDIGERS NODIG!!!
Indeed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
We zullen zien. Volgens mij zijn we geen van beiden erg zelfverzekerd momenteel.
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef Utrecht een goede kans, ik denk dat het elftal solide genoeg is.
Zeur niet zo , FCU naar de CLquote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het zou echt lachwekkend zijn als zo'n soort elftal voor een CL-plaats gaat. Ik ben dan ook geen fan van die play-offs. Het slaat nergens op dat een ploeg als Heerenveen, Groningen of Utrecht en eigenlijk ook Ajax dit seizoen voor een CL-plaats in aanmerking zouden komen. Dat hoort gewoon tussen AZ en Feyenoord uitgevochten te worden.
Met beide opmerkingen ben ik het 100% met je eens! Somers speelde echt een fantastische wedstrijd, huldequote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef thaduck het volgende:
van Buuren stond trouwens netjes te ballen!
Ennuh.. Somers.. Wat een man! Kroep het al vanaf het begin, onopvallende jongen waar je op kan bouwen. En zo bleek ook weer vandaag. Meer dan terecht MOTM!
Je mag ook wel wat over de negatieve dingen zeggen hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef thaduck het volgende:
van Buuren stond trouwens netjes te ballen!
Ennuh.. Somers.. Wat een man! Kroep het al vanaf het begin, onopvallende jongen waar je op kan bouwen. En zo bleek ook weer vandaag. Meer dan terecht MOTM!
Waarom negatief melden? Ik vond het al met al niet bar slecht eik. Eerste helft was minder dan de 2e, maar niet slecht. Weinig balverlies, veel keer de 2e bal en bij vlagen goed voetbal. In vergelijking met de wedstrijden tegen Roda en Feyenoord vond ik het best wel ok vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je mag ook wel wat over de negatieve dingen zeggen hoor.
1e helft vond ik echt dramatisch , 2e helft was ook niet goed trouwens.
En vond het ook best een saaie rommelige wedstrijd , ja vanaf de 1-0 werd het wel weer leuk natuurlijk omdat we voor stonden.
Wat vonden jullie trouwens van dat luchtalarm
Nee vandaag voor het eerst, veel mensen om me heen zaten zich er ook rot om te ergen in het begin later hoorde je er niemand meer over , je went er aan hequote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Laten we eerlijk zijn, een gelijkspel was een betere afspiegeling geweest. Die drie open kansen van Heerenveen
Dat luchtalarm is echt een kwelling zeg, is dat er altijd?
Wie waren die kinderen met witte petjes eigenlijk ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
Waarom negatief melden? Ik vond het al met al niet bar slecht eik. Eerste helft was minder dan de 2e, maar niet slecht. Weinig balverlies, veel keer de 2e bal en bij vlagen goed voetbal. In vergelijking met de wedstrijden tegen Roda en Feyenoord vond ik het best wel ok vandaag.
Luchtalarm was weer terug van weggeweestVorig seizoen heb die er ook aantal keer gehangen en ik kan het wel waarderen.. Al ben ik blij dat ik er een stukkie vanaf zit
![]()
Gelukkig nietquote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Laten we eerlijk zijn, een gelijkspel was een betere afspiegeling geweest. Die drie open kansen van Heerenveen
Gelijkspel een betere afspiegeling?? Zo goed stond Heerenveen niet te ballen, weinig kansen en weinig druk. Alleen in de 2e helft een paar minuten voetbal.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Mis, ding is al er veel langer hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee vandaag voor het eerst, veel mensen om me heen zaten zich er ook rot om te ergen in het begin later hoorde je er niemand meer over , je went er aan he
Ja ik las het netquote:Op zondag 12 maart 2006 17:34 schreef thaduck het volgende:
[..]
Mis, ding is al er veel langer hoorAlleen dit seizoen nog niet geweest
![]()
Nou gelijkspel was wel redelijk geweest, ik vond FCU echt niet veel beter ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Gelijkspel een betere afspiegeling?? Zo goed stond Heerenveen niet te ballen, weinig kansen en weinig druk. Alleen in de 2e helft een paar minuten voetbal.
Nee, ik vond het meer dan verdiend. Net als Feyenoord vorige week verdiend van ons gewonnen heeft.
Jij bent ook een nepsupporter van Heerenveen:quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Waar heb jij gezeten dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou gelijkspel was wel redelijk geweest, ik vond FCU echt niet veel beter ofzo
Dat ben ik dan niet met je eens. Ik vond Utrecht zwaar tegen vallen maar wij waren gewoon erg slecht. Dit soort wedstrijden mogen we niet verliezen. Maar ja, zonder spitsen he, dat begint zich nu wel echt te wreken.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Gelijkspel een betere afspiegeling?? Zo goed stond Heerenveen niet te ballen, weinig kansen en weinig druk. Alleen in de 2e helft een paar minuten voetbal.
Nee, ik vond het meer dan verdiend. Net als Feyenoord vorige week verdiend van ons gewonnen heeft.
Die gele kaart die hij kreeg, was echt van de zotte. Jol zat niet echt lekker in de wedstrijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:47 schreef Eilanden het volgende:
Zowel FCU als SCH speelden niet super, maar als je het negatief wil bekijken dan was FCU de minst slechte. En over slap ouwehoeren, daar weet Bruggink ook wel over mee te praten![]()
wehehehquote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft diegene met die sirene al een stadionverbod?
Tjezis, ik werd van de samenvatting al gek van, laat staan als je er in de buurt zit in het stadion.
Hij ging als een achtelijke tekeer tegen Jol en dan is een gele kaart niet terecht?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Die gele kaart die hij kreeg, was echt van de zotte. Jol zat niet echt lekker in de wedstrijd.
Ik ook, echt machtig irritant. Ik neem aan dat die de volgende thuismatch weg is.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft diegene met die sirene al een stadionverbod?
Tjezis, ik werd van de samenvatting al gek van, laat staan als je er in de buurt zit in het stadion.
Je vergist je. Bruggink was boos op de grens, hij reageerde helemaal niet op Jol. HIj ageerde met zijn handen tegen de grens die een hele rare beslissing nam. Als dat al niet meer mag?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij ging als een achtelijke tekeer tegen Jol en dan is een gele kaart niet terecht?![]()
![]()
Genantquote:Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef Takemenow het volgende:
Booy is ook lekker zeg, weet niet eens meer de naam van zn debutant!![]()
Idd debiel gedoequote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, echt machtig irritant. Ik neem aan dat die de volgende thuismatch weg is.
Of AZ of Feyenoord dan zo veel recht hebben op voorronders. Op welke basis heeft az meer recht dan heerenveen op de V cl omdat ze het de afgelopen 2 jaar beter doen. Onzin.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het zou echt lachwekkend zijn als zo'n soort elftal voor een CL-plaats gaat. Ik ben dan ook geen fan van die play-offs. Het slaat nergens op dat een ploeg als Heerenveen, Groningen of Utrecht en eigenlijk ook Ajax dit seizoen voor een CL-plaats in aanmerking zouden komen. Dat hoort gewoon tussen AZ en Feyenoord uitgevochten te worden.
Ok door Jol hebben jullie verlorenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Jol was gewoon niet zo in vorm vanmiddag, echt aan het thuisfluiten, jammer.
Dat is inderdaad de gedachte achter de playoffs. En het levert nog wel wat spanning op tijdens die playoffs. Maar als je 2e in de competitie wordt met 20 punten voorsprong op de nummer 5 heb je het over het geheel gezien beter gedaan en dus in die zin meer recht op die Champion's League voorronde plaats. En aan de andere kant, laat dan maar zien dat je terecht 2e staat ook...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:10 schreef Druppel het volgende:
Maar in de play off's hebben feyenoord en ajax en az en de 5 plek netzoveel kans om die v cl te pakken en wie hem dan pakt heeft na mijn idee dit jaar het meeste recht er op.
Nee, dat zeg ik niet, maar ik heb me wel aan hem gestoord en zon gele kaart is daar een voorbeeld van.quote:
Vond Jol eigenlijk een goede wedstrijd fluiten. Is wel eens anders geweest in de galgenwaard.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, maar ik heb me wel aan hem gestoord en zon gele kaart is daar een voorbeeld van.
Voor jullie wel ja. Enorm tijdrekken en dan maar 3 minuten bij tellen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
Vond Jol eigenlijk een goede wedstrijd fluiten.
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de gedachte achter de playoffs. En het levert nog wel wat spanning op tijdens die playoffs. Maar als je 2e in de competitie wordt met 20 punten voorsprong op de nummer 5 heb je het over het geheel gezien beter gedaan en dus in die zin meer recht op die Champion's League voorronde plaats. En aan de andere kant, laat dan maar zien dat je terecht 2e staat ook...
Och och och. Alleen onze club utrecht rekt tijd. Mijn oprechte excuses daarvoor. Misschien kan je beter naar heerenveen kijken die de eeste 60 minuten van de wedstrijd niet wou voetballen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jullie wel ja. Enorm tijdrekken en dan maar 3 minuten bij tellen.![]()
Dat ontken ik toch ook niet. Heerenveen speelde slap en ongemotiveerd, Utrecht was ook niet echt sterk dus het was dom om te verliezen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef Druppel het volgende:
[..]
Och och och. Alleen onze club utrecht rekt tijd. Mijn oprechte excuses daarvoor. Misschien kan je beter naar heerenveen kijken die de eeste 60 minuten van de wedstrijd niet wou voetballen.
Was toch echt een kans voor ze hoor. Utrecht laatste tijd slecht in eigen huis. Veel gebleseerde spelers maar zo uit de start blokken starten roep je het over je eigen af. Dus het antwoord van verbeek de spelers hebben het aan hun eigen te danken. Vond IK een zeer goed antwoord.
klopt, ivm verjaardag niet bij kunnen zijn (ook eens maar nooit meer)quote:Op maandag 13 maart 2006 11:22 schreef zatoichi het volgende:
Wout Smit (ex?) bestuurslid is vorige week overleden; vandaar ook de minuut stilte voor de wedstrijd, maar ik neem aan dat je er dus niet bij was...
Dat gebeurd toch overal. En daar is ook maar 1 oplossing voor. En dan is de tijd op de zelfde manier gaan doen als ze doen bij hockey.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet. Heerenveen speelde slap en ongemotiveerd, Utrecht was ook niet echt sterk dus het was dom om te verliezen.
Maar dat neemt niet weg dat na die 1-0 de Utrecht-spelers ineens als dominosteentjes omvielen, wat ze zelf moeten weten, maar een scheids die dan doet alsof hij op zijn klokje kijkt, en nog minder dan 3 minuten bijtelt, terwijl er zeker 8 minuten verloren is gegaan, is niet goed bezig. Dat kan je toch wel gewoon beamen?
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef thaduck het volgende:
Zolang dat jankkind van een Bruggink bij Heerenveen speelt moet er vooral niet gezeverd worden over zogenaamd tijdrekken.
Al had er nog een helft aangeplakt geweest, Heerenveen had nog geen deuk in een pakje boter geslagen..
Ach, zo`n gemis zal het ook weer niet zijn hoor... En wat wil je dan, dat ie met tegenzin gaat lopen spelen?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef dribbel79 het volgende:
Wat een dwazen, vd Bergh loopt zo de Galgenwaard uit
Dat heb die al maanden gedaan. Pas sinds Maachi opeens in beeld kwam is ie weer aan het voetballen geslagen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:10 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ach, zo`n gemis zal het ook weer niet zijn hoor... En wat wil je dan, dat ie met tegenzin gaat lopen spelen?
Het is dan ook voetbal, en niet boksen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef thaduck het volgende:
Al had er nog een helft aangeplakt geweest, Heerenveen had nog geen deuk in een pakje boter geslagen..
Klopt.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Foeke Booy is ook nog bij een wedstrijd van Beveren geweest dit weekend, om te scouten. Gervinho beviel hem wel.
De rest van de spelers was dan weer niet eens goed genoeg om in het 2e elftal mee te mogen doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Foeke Booy is ook nog bij een wedstrijd van Beveren geweest dit weekend, om te scouten. Gervinho beviel hem wel.
Ik ga hem wel missenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:10 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ach, zo`n gemis zal het ook weer niet zijn hoor... En wat wil je dan, dat ie met tegenzin gaat lopen spelen?
Daarentegen kunnen we natuurlijk 3 punten inlopen op de neuzen... Gunstigst is dus een gelijkspel tussen Groningen en Ajax, en winst tegen Sparta....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:04 schreef Takemenow het volgende:
Dude!
Als wij zondag van Sparta winnen kunnen we 5 punten los komen van Gruning die tegen de neuzen moeten....
Dan moet Gervinho op eenzame hoogte hebben gestaan!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De rest van de spelers was dan weer niet eens goed genoeg om in het 2e elftal mee te mogen doen.
Wat is je msn zatochi ? ff over bunnikside ouwehoeren enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja dat is Utregs he, afgelopen zondag hoorde ik overal op de Bunnikside mensen praten over de championsleague, alsof we daar ooit terecht zouden komen, en dan nog, alsof we daar uberhaupt iets kunnen presteren. (FC Utrecht - Barcelona, wel leuk!)
Ja in de CL kunnen we terecht komen. Het zal gek moeten lopen maar als we 5 de worden bestaat er een groote mogelijkheid om de voorrondes te halen. Of we er goed aan doen om de CL te spelen blijt natuurlijk de vraag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja dat is Utregs he, afgelopen zondag hoorde ik overal op de Bunnikside mensen praten over de championsleague, alsof we daar ooit terecht zouden komen, en dan nog, alsof we daar uberhaupt iets kunnen presteren. (FC Utrecht - Barcelona, wel leuk!)
Ikke niet ajax word toch wel 4de zoveel punten gaan die tog niet meer inleveren. En als grunn wint lopen we er niet op uit waardoor de 5de plek handhaven moeilijker word. Dus laat die neuzen maar winnen of beter gelijk spelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zie Utrecht liever inlopen op Ajax dan uitlopen op Grunn, persoonlijk.
En van Heracles, RKC, Vitesse, Groningen, en Willem II .quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Druppel het volgende:
[..]
....
Maar goed het belangrijkste voordat we alle mogelijk scenario’s uizoeken. Laten we eerst is van sparta gaan winnen.
Voorronde CL toch? Kunnen we toch leuk aan verdienen en dan in de Uefa Cup spelen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk kunnen we beter voor de UEFA cup gaan, CL heeft FCU niets te zoeken idd
Ohja das waar je gaat daarna altijd nog naar de UEFA cup zat al te twijfelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Voorronde CL toch? Kunnen we toch leuk aan verdienen en dan in de Uefa Cup spelen?
Sorry Paul hebben we in de UEFA cup wel wat te zoeken dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk kunnen we beter voor de UEFA cup gaan, CL heeft FCU niets te zoeken idd
CL Voorrronde is wat anders dan de eerste poule-fase.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef zatoichi het volgende:
Behalve als je laatste wordt toch? Je moet toch derde worden in de voorrondes om UEFA te halen? Anders heb je het idd wel goed voor elkaar. Of een hoop blessures voor de wintersport...
Ja waarom nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:23 schreef Druppel het volgende:
[..]
Sorry Paul hebben we in de UEFA cup wel wat te zoeken dan?![]()
Ja waarom niet in de CL dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou heb liever uit wedstrijden op het momentquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef thaduck het volgende:
Mooie overwinning! Nu nog een paar thuiswedstrijden voor de boeg, ziet goed uit!
Forza Utreg!!
Hoezo ?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef Takemenow het volgende:
Zeker mooi dat we gewonnen hebben! Maar jammer dat Groningen weer zonodig van die neuzen moest winnen
Ja is heel leuk, maar ik denk eigenlijk niet dat die neuzen die plek nog afstaan. Hoop het natuurlijk wel, zou prachtig zijn! Maar ik wil liever 5e worden, denk dat AZ ons meer ligt dan Feyenoord...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Op naar de 4e plek man !
We staan 10 punten voor op de nummer 10 RKC, dus reken maar uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef zatoichi het volgende:
Spannend, wanneer is het eigenlijk zeker dat we in ieder geval plek 9 vast hebben gesteld (oftewel playoffs)?
Waarom hebben we dan gister geen feest gevierd ?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We staan 10 punten voor op de nummer 10 RKC, dus reken maar uit.
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:50 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja vorig jaar eindigden we toch op die plek? Dit jaar moet gewoon beter lukken!
Als we 12e wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef zatoichi het volgende:
Mijn MSN is lorion21 at hotmail.com
Maar ik MSN vrijwel nooit....
Ik kwam net in het VBL forum de thread tegen waarin je kan zien wat theoretisch nog mogelijk is. Als we alles verliezen, en er wordt ongunstig gespeeld, dan kunnen we nog 12de worden. Andersom kunnen we nog 2de worden.
Theoretisch had ik het over he? De kans dat we vijfde worden is veel en veel groter. We gaan volgend jaar gewoon weer lekker Europa in!quote:
SCH moet altijd wat te zeiken hebben over FCUquote:Op zondag 26 maart 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, maar het is wel veelzeggend dat zo'n slechte ploeg op de 4e plek staat. Maar dat zegt meer over de rest dan over Utrecht.
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH moet altijd wat te zeiken hebben over FCU
En dan toch nog winnen! Da's pas klassequote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
Ik hoor op Langs de Lijn weer 90 minuten hoe slecht ze spelen en hoe ongemotiveerd.
Vroeger heette je dan Ajaxquote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dan toch nog winnen! Da's pas klasse
Ben je woensdag al vergeten ?quote:
Komtie weer hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
Ik hoor op Langs de Lijn weer 90 minuten hoe slecht ze spelen en hoe ongemotiveerd.
Gewoon de waarheid vertellen.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Komtie weer hoorwat moet je nou de hele tijd
Dat Utrecht te hoog staat voor het vertoonde spel van de afgelopen maanden en enorm veel geluk heeft dat kun je toch niet ontkennen? Heerenveen staat ook veel te hoog. De enige ploeg die het enigszins heeft verdiend is Groningen.quote:
Als ze allemaal matig zijn, dan staat het toch allemaal op z'n plek en is de een net wat matiger dan de ander?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat Utrecht te hoog staat voor het vertoonde spel van de afgelopen maanden en enorm veel geluk heeft dat kun je toch niet ontkennen? Heerenveen staat ook veel te hoog. De enige ploeg die het enigszins heeft verdiend is Groningen.
Ik vind het niveau van de meeste ploegen gewoon erg matig momenteel.
Dat zei ik dus ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef Eilanden het volgende:
Je hoort mij absoluut niet zeggen dat Utrecht werelds speelt en het verbaast mij dat door dat spel ze zo hoog staan, alhoewel dat misschien meer zegt over de andere ploegen dan over Utrecht.
Dat er een paar parels nu zijn weggekocht, of overleden, wil niet zeggen dat het van een meer matig niveau is. Het valt gewoon op over de hele linie, omdat Ajax een dipseizoen heeft en Feyenoord/AZ zich indekken voor de play-off. Verder zijn diverse velden op dit moment nog erg slecht. Als je het zo bekijkt, valt het mij nog mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat Utrecht te hoog staat voor het vertoonde spel van de afgelopen maanden en enorm veel geluk heeft dat kun je toch niet ontkennen? Heerenveen staat ook veel te hoog. De enige ploeg die het enigszins heeft verdiend is Groningen.
Ik vind het niveau van de meeste ploegen gewoon erg matig momenteel.
Utrecht is niet meer of minder lucky dan andere ploegen. Omdat ze nu lucky te noemen omdat ze nu eens in blessuretijd winnen... dat gebeurt elke ploeg weleens.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Maar vertel dan nog eens even waarom Utrecht zo veel geluk heeft .. Clau zei dat ook al in het FCG-topic. Ik ben toch wel benieuwd waarom jullie Utrecht zo lucky vinden!
Ik vind ze van de ploegen in de top 9 echt het slechts spelen. Straalt niks uit, slechte coach en over het algemeen echt bloedeloos. En dan toch winnen. Hele slechte wedstrijden tegen Heerenveen, Sparta, en Heracles winnen, vooral de laatste 2 - dat is echt puur mazzel. Als Ajax dat soort wedstrijden met 1-0 zou winnen, zijn jullie de eersten die dat soort dingen roepen en nu wordt het eens over Utrecht gezegdquote:Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Maar vertel dan nog eens even waarom Utrecht zo veel geluk heeft .. Clau zei dat ook al in het FCG-topic. Ik ben toch wel benieuwd waarom jullie Utrecht zo lucky vinden!
Ik bedoel meer van wat moet je hier hele tijd negatief lullen over Utrecht volgens mij ben je gewoon nog geirriteerd na FCU -Heerenveenquote:
Nee hoor, ik ben altijd geirriteerd over FCUquote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van wat moet je hier hele tijd negatief lullen over Utrecht volgens mij ben je gewoon nog geirriteerd na FCU -Heerenveen![]()
Zo is het. Je kunt geluk hebben of pech hebben, hoort allemaal bij het spelletje.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ze daarvoor voldoende punten halen, is dat gewoon verdiend.
En lucky Heerenveen gisteren en misschien lucky Groningen volgende week?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo is het. Je kunt geluk hebben of pech hebben, hoort allemaal bij het spelletje.
Als je 4e wordt na een seizoen waarin je 34 wedstrijden speelt verdien je het ook. En dat daar misschien geluk bij komt kijken? Tja, dat je het afdwingt vind ik altijd maar onzin, maar 't heurt dr bie.
Desalniettemin is erover zeuren ook wel weer ok, lucky Utrecht vandaag!
Wij hadden heel veel geluk gisteren, daar hoor je mij niet over.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:47 schreef Eilanden het volgende:
En ik denk dat jij dit weekend niet veel over geluk kan zeggen, als ik bijvoorbeeld kijk hoe vaak Twente de paal en/of lat raakte gisteren.....
Men lult je er gewoon weer uit en dat kun je niet hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Ik reageer alleen op Utrecht-fans zoals Eilanden en paultjuhhh. En niet op rel-wannabees zoals CMT.
Dit soort reacties bedoel ik dus Eilanden.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef thaduck het volgende:
whoehahah die reacties![]()
Ik vond het alles behalve ongemotiveerd (getuige de ontlading na het doelpunt). Het was alleen verdomde lastig om er iets van te maken. Heracles had met man en macht vooraf al geschept en lagen klaar in de schutterputten, compleet ingegraven. Heracles heeft geen kans gehad en op het middenveld ook geen voet aan de grond gekregen. Dat ze ook nog eens de laatste 5 minuten van de reguliere speeltijd allemaal zielig gingen liggen janken op de grond (die gast die niet terug mocht van de scheids bij de corner na het liggen janken: priceless!) en het constant proberen door overtredingen wat te creeeren. Wat verwacht je dan, dat het sterren van de hemel voetbal is? Dat is onmogelijk tegen een ploeg als Heracles.
Ik vond het al met al best aardig, zaten best leuke acties in op ze tijd. Alleen die Nelisse.. Wat een drama weerDat die gast de voorkeur krijgt boven Fortuné en Rossini (die een goede invalbeurt maakte) vind ik onbegrijpelijk, maar het zal allemaal bij het tactische inzicht horen wat ik dan mis gok ik
SCH is gewoon jaloers, zijn rommeltje staat een paar plekkies onder Utreg. Wonderbaarlijk wat die jongen wel niet probeert om aandacht te krijgen. Hij zit constant in het Utreg topic te posten, waarom is mij een raadsel eik. Maar laat hem lekker, misschien dat ze nog net de playoffs kunnen halen daar in heereveen![]()
Trouwens bij de samenvatting.. Wat deed die mafkees met die neuzenjas daar? Die had ik graag in de gracht zien belanden, wat een mafkees!
Soms heb je geluk... Soms niet.. En wij bij Utreg hebben beide kanten gezien.. Bijvoorbeeld Hercales uit waar het alsnog 1-1 wordt tegen de verhouding in. Nu maken we 1-0 vlak voor het einde van de verlenging (die nog zeker een minuut zou moeten duren) en hebben wij dus het geluk eens aan onze kant.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo is het. Je kunt geluk hebben of pech hebben, hoort allemaal bij het spelletje.
Als je 4e wordt na een seizoen waarin je 34 wedstrijden speelt verdien je het ook. En dat daar misschien geluk bij komt kijken? Tja, dat je het afdwingt vind ik altijd maar onzin, maar 't heurt dr bie.
Desalniettemin is erover zeuren ook wel weer ok, lucky Utrecht vandaag!
quote:SCH is gewoon jaloers, zijn rommeltje staat een paar plekkies onder Utreg. Wonderbaarlijk wat die jongen wel niet probeert om aandacht te krijgen. Hij zit constant in het Utreg topic te posten, waarom is mij een raadsel eik. Maar laat hem lekker, misschien dat ze nog net de playoffs kunnen halen daar in heereveen
Daar mag je ook over zeuren.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En lucky Heerenveen gisteren en misschien lucky Groningen volgende week?
Nee hoor, met iemand als Eilanden valt goed te discussieren en is er wel wederzijds respectquote:Op zondag 26 maart 2006 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Men lult je er gewoon weer uit en dat kun je niet hebben.
Je gezeik over FCU slaat nergens op, dat ziet iedereen hier wel in. Jij ook wel, als je heel eerlijk bent.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, met iemand als Eilanden valt goed te discussieren en is er wel wederzijds respect
Ik ben het niet helemaal met je eens. Utrecht is nog altijd wel onvoorspelbaar, maar ze zijn wel volwassener geworden en zijn meer in staat dan voorgaande jaren om ook slechte wedstrijden en uitwedstrijden winnend af te sluiten.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:51 schreef okee6 het volgende:
Utrecht verliest dit soort duels net zo makkelijk als dat het ze wint. Het enig verschil dit seizoen is dat Ajax alle punten cadeau deed. En van de topploegen werd ook nog wat gesnoept. Maakt het wel spannend
En dat geldt dus voor elke ploeg buiten de huidige top 3. Dat is, imo, het leuke aan de competitie dit jaar.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:51 schreef okee6 het volgende:
Utrecht verliest dit soort duels net zo makkelijk als dat het ze wint.
Mooi inhoudelijk gereageerdquote:Op zondag 26 maart 2006 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit soort reacties bedoel ik dus Eilanden.![]()
Dat was een geestelijk gehandicapte hoor, laat hem ...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef thaduck het volgende:
Trouwens bij de samenvatting.. Wat deed die mafkees met die neuzenjas daar? Die had ik graag in de gracht zien belanden, wat een mafkees!
Precies, dat is ook wel leuk maar Booij doet een beetje alsof het onderdeel is van een hoger plan terwijl het gewoon toevallig is en stuivertje wisselen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
En dat geldt dus voor elke ploeg buiten de huidige top 3. Dat is, imo, het leuke aan de competitie dit jaar.
Maar slechte of matige wedstrijden winnend afsluiten heeft niet alleen met geluk te maken...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Mjah lucky vandaag..ik bedoel meer dat ik het gevoel heb dat de wedstrijden van FCU de laatste weken niet bijster zijn en ze toch vierde staan. Maar ik ben het wel met SCH eens, ik zou niet weten wie van de overige clubs er dan 'recht' op plek vier mag hebben.
Ik zou het echt niet weten - het valt bijna niet te voorspellen momenteel.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoeveelste denken jullie dat FCU wordt trouwens ik zeg 6e
Klopt, maar zoals ik eerder al zei: 'geluk dwing je af' is ook onzinquote:Op zondag 26 maart 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar slechte of matige wedstrijden winnend afsluiten heeft niet alleen met geluk te maken...
IK ben het absoluut niet met de vergelijking eens, maar dat zul je wel begrijpenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij hadden heel veel geluk gisteren, daar hoor je mij niet over.
Het valt me bij Utrecht op, net als bij Ajax - ik vind die clubs qua mentaliteit altijd heel veel op elkaar lijken, dat er weinig zelfreflectie is - Booij is daar het boegbeeld van. Dan ben jij nog een redelijk positieive uitzondering hoor.
Dit is nou echt de gemiddelde Utrecht-supporter. Daar ken ik er misschien iets te veel van. Zelden kritisch over de club, altijd maar wat wauwelen en de boel recht praten en verongelijkt zijn. Maar misschien komt het omdat ik tussen de Utrechters woon en teveel van dit gezeur moet aanhoren.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef thaduck het volgende:
Wat SCH allemaal roept is net zulke onzin als die mafkezen op TV soms roepen.
Net als beweren dat ADO vandaag gewonnen heeft door een slecht Feyenoord of dat ze geluk hebben gehad. Gelul, ADO speelde blijkbaar gewoon goed genoeg, anders win je niet 0-2 uit bij Feyenoord. Punt uit.
Johan Cruyf heeft er trouwens ooit is iets moois over gezegd, iets van dat het gaat om de uitslag na de wedstrijd (je moet een doelpunt meer hebben dan je tegenstander). Dat is wat telt. En als je dat vaak genoeg doet of niet dan sta je op een bepaalde plek. Daar zal je dan wel recht op hebben, anders stond je er niet.. Simpel..
Geluk dwing je niet af.. Kansen dwing je af. En als je genoeg kansen afdwingt dan heb je statistisch gezien meer kans om te winsen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals ik eerder al zei: 'geluk dwing je af' is ook onzin
Ik ben alleen bang voor Groningen nog eigenlijk dat we daar punten morsen , willem 2 , vitesse en RKC moet te doen zijn ( hoop ikquote:Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten - het valt bijna niet te voorspellen momenteel.
Groningen-Utrecht is cruciaal.
Je weet nooit wat Ajax gaat doen.
Heerenveen moet thuis tegen AZ en Feyenoord maar doet thuis soms weer de gekste dingen.
Ik vind Booy in iedere nabeschouwing een verschrikking. Maar ik kan niet tegen dat soort mensen. Ik zou direct mot met hem krijgen, dat weet ik zeker. Echt van die leger-typesquote:Op zondag 26 maart 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
IK ben het absoluut niet met de vergelijking eens, maar dat zul je wel begrijpenMaar ik zou graag van je specifieke voorbeelden zien, waaruit blijkt dat Booy geen zelfreflectie heeft. Ik vind hem namelijk behoorlijk realistisch.
Misschien niet. SCH en FCG doen dat ook. Dus waar zeuren we overquote:Op zondag 26 maart 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar slechte of matige wedstrijden winnend afsluiten heeft niet alleen met geluk te maken...
Ik zeg een gelijkspelquote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef clauwheee het volgende:
FCG-FCU is een belangrijke wedstrijd inderdaad, denk ik ook.
Wat is dat voor slap gelul mafkees? Je zit echt ergens in een ei volgens mij? Als er fukking IEMAND kritisch is dan ben IK het wel... Ik zal mezelf eens quoten van 10 minuten geleden:quote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is nou echt de gemiddelde Utrecht-supporter. Daar ken ik er misschien iets te veel van. Zelden kritisch over de club, altijd maar wat wauwelen en de boel recht praten en verongelijkt zijn. Maar misschien komt het omdat ik tussen de Utrechters woon en teveel van dit gezeur moet aanhoren.
Volgens mij is dat toch behoorlijk kritisch hoor...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het al met al best aardig, zaten best leuke acties in op ze tijd. Alleen die Nelisse.. Wat een drama weerDat die gast de voorkeur krijgt boven Fortuné en Rossini (die een goede invalbeurt maakte) vind ik onbegrijpelijk, maar het zal allemaal bij het tactische inzicht horen wat ik dan mis gok ik
Maar dat heeft dan meer te maken met je persoonlijke mening over iemand, dan met specifieke voorbeelden. Ik vind bijvoorbeeld die Zwamborn van Willem II een sprekende paspop en kan niets serieus van hem nemen, terwijl hij misschien soms best verstandige dingen zou kunnen zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind Booy in iedere nabeschouwing een verschrikking. Maar ik kan niet tegen dat soort mensen. Ik zou direct mot met hem krijgen, dat weet ik zeker. Echt van die leger-types
Preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Geluk dwing je niet af.. Kansen dwing je af. En als je genoeg kansen afdwingt dan heb je statistisch gezien meer kans om te winsen.
Weet je niet, hangt van momenten af. Toch denk dat FCG-FCU en W2-FCU lastiger zijn dan die 2. Maar de tijd zal het gaan leren.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Ajax heeft geen moeilijk programma maar dat zegt momenteel niet zoveel.
En waarom zou Utrecht niet van Vitesse en/of RKC verliezen?
En daarom is het spannend! Utrecht is dit seizoen zeer goed in uitwedstrijden, maar kan inderdaad ook van Vitesse en/of RKC verliezen. Maar ze kunnen ook zomaar in de twee uitwedstrijden die nog te gaan zijn (Vitesse/Groningen) ook nog punten pakken.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk heeft het met persoonlijke voorkeur te maken - maar toevallig zitten er bij Utrecht gemiddeld wat vaker mensen die mij irriteren en dan is weer de vraag of het toeval is. Misschien dat dan echt het verschil tussen de Noordelijke relativering en de wat grotere mond van de Randstad naar voren komt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan meer te maken met je persoonlijke mening over iemand, dan met specifieke voorbeelden. Ik vind bijvoorbeeld die Zwamborn van Willem II een sprekende paspop en kan niets serieus van hem nemen, terwijl hij misschien soms best verstandige dingen zou kunnen zeggen.
Plus dat kansen benutten ook een kwaliteit is die onderdeel is van het spelletje.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Geluk dwing je niet af.. Kansen dwing je af. En als je genoeg kansen afdwingt dan heb je statistisch gezien meer kans om te winsen.
Eik is het heel simpel, de bal is rond en er staan 22 man op het veld. De minst slechte die wint over het algemeen![]()
Psssst duckie ... het is FCU-WIIquote:Op zondag 26 maart 2006 23:02 schreef thaduck het volgende:
[..]
Weet je niet, hangt van momenten af. Toch denk dat FCG-FCU en W2-FCU lastiger zijn dan die 2. Maar de tijd zal het gaan leren.
Gert-Jan Verbeek heeft ook de uitstraling van een zak aardappelen die net uit bed komt.. En Sturing ziet eruit als een militair met ze haar.. Blind ziet er altijd uit offie gaat huilen en Maaskant heb ze looks altijd mee.. Zo kan je nog wel ff doorgaan, wat maakt het uit? Ik vind Huntelaar en Arveladze ook niet om aan te zien, maar ze doen wat ze moeten doen: scoren. Dus zijn ze goed in mijn ogen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan meer te maken met je persoonlijke mening over iemand, dan met specifieke voorbeelden. Ik vind bijvoorbeeld die Zwamborn van Willem II een sprekende paspop en kan niets serieus van hem nemen, terwijl hij misschien soms best verstandige dingen zou kunnen zeggen.
Correctquote:
En dan is Foeke nog een FrieSCH ookquote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het met persoonlijke voorkeur te maken - maar toevallig zitten er bij Utrecht gemiddeld wat vaker mensen die mij irriteren en dan is weer de vraag of het toeval is. Misschien dat dan echt het verschil tussen de Noordelijke relativering en de wat grotere mond van de Randstad naar voren komt.
En toch weer het geluk, al dwing je het niet af. Een bal kan net raar op de lat komen (voorbeeld was vanavond, weet ff niet welke wedstrijd maar stuite ook terug). Tjah.. Gebeurd nou eenmaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Plus dat kansen benutten ook een kwaliteit is die onderdeel is van het spelletje.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef thaduck het volgende:
[..]
Gert-Jan Verbeek heeft ook de uitstraling van een zak aardappelen die net uit bed komt.
Jah, blijken er toch nog goede te zijn die Nederlands begrijpen, spreken en schrijven.. ROFL.quote:
Gokje wordt lekker druk @ galgenwaard gok ik vrijdagquote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Laat je niet zo kennenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef thaduck het volgende:
'Tis stiiihilll in Friesland!'
Ow wacht, ze zijn de hartjes aan het opblazen in die absurde vlag van ze![]()
Enige voordeel is dat de keeper bekend is natuurlijk van Vitesse. Maar of dat helptquote:Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gokje wordt lekker druk @ galgenwaard gok ik vrijdag
Hoop dat dat het steuntje wordt voor FCU , vitesse kan wel heel lastig worden btw
Ik kon niet bij de wedstrijd zijn vandaagquote:
Nergens, die issur nie altijd hequote:Op zondag 26 maart 2006 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik kon niet bij de wedstrijd zijn vandaag
Waar was trouwens het luchtalarm?
Maar wtf is Braun????quote:Op zondag 26 maart 2006 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Braun gaat ook naar FCU - RKC btw
Voor de liefhebbers
Reactie BrauN:quote:Op zondag 26 maart 2006 23:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar wtf is Braun????
Bedoel je Braun Oral B? Ik denk dat die niet door de beveiliging komt![]()
Ik kijk liever, dan dat ik erover lul en zulksquote:Op zondag 26 maart 2006 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo kom jij ook eens een x hier zeg![]()
Goed he van Utrecht
Nee, is een zwartwit foto uit 1932 dat zie je toch???quote:Op maandag 27 maart 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
Is die foto van gisteren?
Wat zegt het dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
Jezus, kutwedstrijd en met mazzel in de laatste seconde winnen en dan zo'n foto
Dat zegt veel
Dat zie ik niet op die foto, dat had je wel verwacht inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frustratie...
Gewoon blijdschap na een gewonnen wedstrijd en een geintje van Van den Bergh met een fotograaf. Ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
Dat zegt veel
Jij komt wat gefrustreerd over. Niet als troll bedoeld, maar gewoon even een vaststelling. Zit het zo diep dat FCU momenteel boven Heerenveen staat?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zie ik niet op die foto, dat had je wel verwacht inderdaad.
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij komt wat gefrustreerd over. Niet als troll bedoeld, maar gewoon even een vaststelling. Zit het zo diep dat FCU momenteel boven Heerenveen staat?
Vanwaar dan al die verzuurde posts in dit topic?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]Waarom zou ik gefrustreerd zijn? We hebben gewonnen van Twente dit weekend, de play offs zijn nagenoeg zeker. En dat na de winterstophandelsbeurs, nee, mij hoor je niet klagen.
Er wordt altijd gezegt kampioen word je door ook de slechte wedstrijden te winnnen. Misschien geldt dat ook wel voor de 5 de plaats. Maar goed ook heerenveen heeft het nog in eigenhand hoor. Dus ff uithuilen in je eigen topic en dan volgende week weer lekker je ploeg in het stadion aanmoedigen.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Schaamteloosheid, geen realiteitszin, arrogantie en overmoed.
Realistisch en kritisch bedoel je. Eigenschappen waar Utrecht-supporters een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vanwaar dan al die verzuurde posts in dit topic?
Trollestein? Je kan beterquote:Op maandag 27 maart 2006 10:00 schreef Eilanden het volgende:
SCH moet gewoon wat te zeiken hebben over Utrecht en elke dag draait hij aan het 'rad van trollestein' om weer een nieuw onderwerp te hebben om over te zeuren![]()
Je hebt wel een zuig-fixatie he?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Realistisch en kritisch bedoel je. Eigenschappen waar Utrecht-supporters een puntje aan kunnen zuigen.
Nee, overdreven verzuurd. Scoren in de 94e minuut is niet verboden en slechte wedstrijden winnen is ook 'n kwaliteit. Alsof FCU de enige ploeg is die slechte wedstrijden wint...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Realistisch en kritisch bedoel je. Eigenschappen waar Utrecht-supporters een puntje aan kunnen zuigen.
Ik denk dat de meeste SCH dan toch niet zo goed kennenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:06 schreef clauwheee het volgende:
Heren hap toch niet zo. Anders ga ik nog echt denken dat jullie op Ajax beginnen te lijken hoor! Jullie kennen SCH toch.
Kom dan ook het topic niet vol spammen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:45 schreef SCH het volgende:
Zonder mij bloedt het meteen dood, stelletje saaineuzen
Wat moet jij trouwens met een clubcard van FC Utrecht ?????quote:
Ja dat is toch logisch; je zit 90 minuten te wachten op die goal, in de aller, allerlaatste minuut scoor je hem alsnog, dan ben je echt blij; bovendien zit je dan na de wedstrijd nog in de roes van dat ene doelpunt.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
Dat zegt veel
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:14 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Wat moet jij trouwens met een clubcard van FC Utrecht ?????
de enige neus hier ben jij als ik al dat gerel zo eens nalees...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:45 schreef SCH het volgende:
Zonder mij bloedt het meteen dood, stelletje saaineuzen
Hehehe ik denk dat je eindelijk uit de kast komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |