We staan 10 punten voor op de nummer 10 RKC, dus reken maar uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef zatoichi het volgende:
Spannend, wanneer is het eigenlijk zeker dat we in ieder geval plek 9 vast hebben gesteld (oftewel playoffs)?
Waarom hebben we dan gister geen feest gevierd ?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We staan 10 punten voor op de nummer 10 RKC, dus reken maar uit.
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:50 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja vorig jaar eindigden we toch op die plek? Dit jaar moet gewoon beter lukken!
Als we 12e wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef zatoichi het volgende:
Mijn MSN is lorion21 at hotmail.com
Maar ik MSN vrijwel nooit....
Ik kwam net in het VBL forum de thread tegen waarin je kan zien wat theoretisch nog mogelijk is. Als we alles verliezen, en er wordt ongunstig gespeeld, dan kunnen we nog 12de worden. Andersom kunnen we nog 2de worden.
Theoretisch had ik het over he? De kans dat we vijfde worden is veel en veel groter. We gaan volgend jaar gewoon weer lekker Europa in!quote:
SCH moet altijd wat te zeiken hebben over FCUquote:Op zondag 26 maart 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, maar het is wel veelzeggend dat zo'n slechte ploeg op de 4e plek staat. Maar dat zegt meer over de rest dan over Utrecht.
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH moet altijd wat te zeiken hebben over FCU
En dan toch nog winnen! Da's pas klassequote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
Ik hoor op Langs de Lijn weer 90 minuten hoe slecht ze spelen en hoe ongemotiveerd.
Vroeger heette je dan Ajaxquote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dan toch nog winnen! Da's pas klasse
Ben je woensdag al vergeten ?quote:
Komtie weer hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
Ik hoor op Langs de Lijn weer 90 minuten hoe slecht ze spelen en hoe ongemotiveerd.
Gewoon de waarheid vertellen.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Komtie weer hoorwat moet je nou de hele tijd
Dat Utrecht te hoog staat voor het vertoonde spel van de afgelopen maanden en enorm veel geluk heeft dat kun je toch niet ontkennen? Heerenveen staat ook veel te hoog. De enige ploeg die het enigszins heeft verdiend is Groningen.quote:
Als ze allemaal matig zijn, dan staat het toch allemaal op z'n plek en is de een net wat matiger dan de ander?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat Utrecht te hoog staat voor het vertoonde spel van de afgelopen maanden en enorm veel geluk heeft dat kun je toch niet ontkennen? Heerenveen staat ook veel te hoog. De enige ploeg die het enigszins heeft verdiend is Groningen.
Ik vind het niveau van de meeste ploegen gewoon erg matig momenteel.
Dat zei ik dus ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef Eilanden het volgende:
Je hoort mij absoluut niet zeggen dat Utrecht werelds speelt en het verbaast mij dat door dat spel ze zo hoog staan, alhoewel dat misschien meer zegt over de andere ploegen dan over Utrecht.
Dat er een paar parels nu zijn weggekocht, of overleden, wil niet zeggen dat het van een meer matig niveau is. Het valt gewoon op over de hele linie, omdat Ajax een dipseizoen heeft en Feyenoord/AZ zich indekken voor de play-off. Verder zijn diverse velden op dit moment nog erg slecht. Als je het zo bekijkt, valt het mij nog mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat Utrecht te hoog staat voor het vertoonde spel van de afgelopen maanden en enorm veel geluk heeft dat kun je toch niet ontkennen? Heerenveen staat ook veel te hoog. De enige ploeg die het enigszins heeft verdiend is Groningen.
Ik vind het niveau van de meeste ploegen gewoon erg matig momenteel.
Utrecht is niet meer of minder lucky dan andere ploegen. Omdat ze nu lucky te noemen omdat ze nu eens in blessuretijd winnen... dat gebeurt elke ploeg weleens.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Maar vertel dan nog eens even waarom Utrecht zo veel geluk heeft .. Clau zei dat ook al in het FCG-topic. Ik ben toch wel benieuwd waarom jullie Utrecht zo lucky vinden!
Ik vind ze van de ploegen in de top 9 echt het slechts spelen. Straalt niks uit, slechte coach en over het algemeen echt bloedeloos. En dan toch winnen. Hele slechte wedstrijden tegen Heerenveen, Sparta, en Heracles winnen, vooral de laatste 2 - dat is echt puur mazzel. Als Ajax dat soort wedstrijden met 1-0 zou winnen, zijn jullie de eersten die dat soort dingen roepen en nu wordt het eens over Utrecht gezegdquote:Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Maar vertel dan nog eens even waarom Utrecht zo veel geluk heeft .. Clau zei dat ook al in het FCG-topic. Ik ben toch wel benieuwd waarom jullie Utrecht zo lucky vinden!
Ik bedoel meer van wat moet je hier hele tijd negatief lullen over Utrecht volgens mij ben je gewoon nog geirriteerd na FCU -Heerenveenquote:
Nee hoor, ik ben altijd geirriteerd over FCUquote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van wat moet je hier hele tijd negatief lullen over Utrecht volgens mij ben je gewoon nog geirriteerd na FCU -Heerenveen![]()
Zo is het. Je kunt geluk hebben of pech hebben, hoort allemaal bij het spelletje.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ze daarvoor voldoende punten halen, is dat gewoon verdiend.
En lucky Heerenveen gisteren en misschien lucky Groningen volgende week?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo is het. Je kunt geluk hebben of pech hebben, hoort allemaal bij het spelletje.
Als je 4e wordt na een seizoen waarin je 34 wedstrijden speelt verdien je het ook. En dat daar misschien geluk bij komt kijken? Tja, dat je het afdwingt vind ik altijd maar onzin, maar 't heurt dr bie.
Desalniettemin is erover zeuren ook wel weer ok, lucky Utrecht vandaag!
Wij hadden heel veel geluk gisteren, daar hoor je mij niet over.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:47 schreef Eilanden het volgende:
En ik denk dat jij dit weekend niet veel over geluk kan zeggen, als ik bijvoorbeeld kijk hoe vaak Twente de paal en/of lat raakte gisteren.....
Men lult je er gewoon weer uit en dat kun je niet hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Ik reageer alleen op Utrecht-fans zoals Eilanden en paultjuhhh. En niet op rel-wannabees zoals CMT.
Dit soort reacties bedoel ik dus Eilanden.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef thaduck het volgende:
whoehahah die reacties![]()
Ik vond het alles behalve ongemotiveerd (getuige de ontlading na het doelpunt). Het was alleen verdomde lastig om er iets van te maken. Heracles had met man en macht vooraf al geschept en lagen klaar in de schutterputten, compleet ingegraven. Heracles heeft geen kans gehad en op het middenveld ook geen voet aan de grond gekregen. Dat ze ook nog eens de laatste 5 minuten van de reguliere speeltijd allemaal zielig gingen liggen janken op de grond (die gast die niet terug mocht van de scheids bij de corner na het liggen janken: priceless!) en het constant proberen door overtredingen wat te creeeren. Wat verwacht je dan, dat het sterren van de hemel voetbal is? Dat is onmogelijk tegen een ploeg als Heracles.
Ik vond het al met al best aardig, zaten best leuke acties in op ze tijd. Alleen die Nelisse.. Wat een drama weerDat die gast de voorkeur krijgt boven Fortuné en Rossini (die een goede invalbeurt maakte) vind ik onbegrijpelijk, maar het zal allemaal bij het tactische inzicht horen wat ik dan mis gok ik
SCH is gewoon jaloers, zijn rommeltje staat een paar plekkies onder Utreg. Wonderbaarlijk wat die jongen wel niet probeert om aandacht te krijgen. Hij zit constant in het Utreg topic te posten, waarom is mij een raadsel eik. Maar laat hem lekker, misschien dat ze nog net de playoffs kunnen halen daar in heereveen![]()
Trouwens bij de samenvatting.. Wat deed die mafkees met die neuzenjas daar? Die had ik graag in de gracht zien belanden, wat een mafkees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |