quote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef Utrecht een goede kans, ik denk dat het elftal solide genoeg is.
Zeur niet zo , FCU naar de CLquote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het zou echt lachwekkend zijn als zo'n soort elftal voor een CL-plaats gaat. Ik ben dan ook geen fan van die play-offs. Het slaat nergens op dat een ploeg als Heerenveen, Groningen of Utrecht en eigenlijk ook Ajax dit seizoen voor een CL-plaats in aanmerking zouden komen. Dat hoort gewoon tussen AZ en Feyenoord uitgevochten te worden.
Met beide opmerkingen ben ik het 100% met je eens! Somers speelde echt een fantastische wedstrijd, huldequote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef thaduck het volgende:
van Buuren stond trouwens netjes te ballen!
Ennuh.. Somers.. Wat een man! Kroep het al vanaf het begin, onopvallende jongen waar je op kan bouwen. En zo bleek ook weer vandaag. Meer dan terecht MOTM!
Je mag ook wel wat over de negatieve dingen zeggen hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef thaduck het volgende:
van Buuren stond trouwens netjes te ballen!
Ennuh.. Somers.. Wat een man! Kroep het al vanaf het begin, onopvallende jongen waar je op kan bouwen. En zo bleek ook weer vandaag. Meer dan terecht MOTM!
Waarom negatief melden? Ik vond het al met al niet bar slecht eik. Eerste helft was minder dan de 2e, maar niet slecht. Weinig balverlies, veel keer de 2e bal en bij vlagen goed voetbal. In vergelijking met de wedstrijden tegen Roda en Feyenoord vond ik het best wel ok vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je mag ook wel wat over de negatieve dingen zeggen hoor.
1e helft vond ik echt dramatisch , 2e helft was ook niet goed trouwens.
En vond het ook best een saaie rommelige wedstrijd , ja vanaf de 1-0 werd het wel weer leuk natuurlijk omdat we voor stonden.
Wat vonden jullie trouwens van dat luchtalarm
Nee vandaag voor het eerst, veel mensen om me heen zaten zich er ook rot om te ergen in het begin later hoorde je er niemand meer over , je went er aan hequote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Laten we eerlijk zijn, een gelijkspel was een betere afspiegeling geweest. Die drie open kansen van Heerenveen
Dat luchtalarm is echt een kwelling zeg, is dat er altijd?
Wie waren die kinderen met witte petjes eigenlijk ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
Waarom negatief melden? Ik vond het al met al niet bar slecht eik. Eerste helft was minder dan de 2e, maar niet slecht. Weinig balverlies, veel keer de 2e bal en bij vlagen goed voetbal. In vergelijking met de wedstrijden tegen Roda en Feyenoord vond ik het best wel ok vandaag.
Luchtalarm was weer terug van weggeweestVorig seizoen heb die er ook aantal keer gehangen en ik kan het wel waarderen.. Al ben ik blij dat ik er een stukkie vanaf zit
![]()
Gelukkig nietquote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Laten we eerlijk zijn, een gelijkspel was een betere afspiegeling geweest. Die drie open kansen van Heerenveen
Gelijkspel een betere afspiegeling?? Zo goed stond Heerenveen niet te ballen, weinig kansen en weinig druk. Alleen in de 2e helft een paar minuten voetbal.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Mis, ding is al er veel langer hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee vandaag voor het eerst, veel mensen om me heen zaten zich er ook rot om te ergen in het begin later hoorde je er niemand meer over , je went er aan he
Ja ik las het netquote:Op zondag 12 maart 2006 17:34 schreef thaduck het volgende:
[..]
Mis, ding is al er veel langer hoorAlleen dit seizoen nog niet geweest
![]()
Nou gelijkspel was wel redelijk geweest, ik vond FCU echt niet veel beter ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Gelijkspel een betere afspiegeling?? Zo goed stond Heerenveen niet te ballen, weinig kansen en weinig druk. Alleen in de 2e helft een paar minuten voetbal.
Nee, ik vond het meer dan verdiend. Net als Feyenoord vorige week verdiend van ons gewonnen heeft.
Jij bent ook een nepsupporter van Heerenveen:quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Waar heb jij gezeten dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou gelijkspel was wel redelijk geweest, ik vond FCU echt niet veel beter ofzo
Dat ben ik dan niet met je eens. Ik vond Utrecht zwaar tegen vallen maar wij waren gewoon erg slecht. Dit soort wedstrijden mogen we niet verliezen. Maar ja, zonder spitsen he, dat begint zich nu wel echt te wreken.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Gelijkspel een betere afspiegeling?? Zo goed stond Heerenveen niet te ballen, weinig kansen en weinig druk. Alleen in de 2e helft een paar minuten voetbal.
Nee, ik vond het meer dan verdiend. Net als Feyenoord vorige week verdiend van ons gewonnen heeft.
Die gele kaart die hij kreeg, was echt van de zotte. Jol zat niet echt lekker in de wedstrijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:47 schreef Eilanden het volgende:
Zowel FCU als SCH speelden niet super, maar als je het negatief wil bekijken dan was FCU de minst slechte. En over slap ouwehoeren, daar weet Bruggink ook wel over mee te praten![]()
wehehehquote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft diegene met die sirene al een stadionverbod?
Tjezis, ik werd van de samenvatting al gek van, laat staan als je er in de buurt zit in het stadion.
Hij ging als een achtelijke tekeer tegen Jol en dan is een gele kaart niet terecht?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Die gele kaart die hij kreeg, was echt van de zotte. Jol zat niet echt lekker in de wedstrijd.
Ik ook, echt machtig irritant. Ik neem aan dat die de volgende thuismatch weg is.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft diegene met die sirene al een stadionverbod?
Tjezis, ik werd van de samenvatting al gek van, laat staan als je er in de buurt zit in het stadion.
Je vergist je. Bruggink was boos op de grens, hij reageerde helemaal niet op Jol. HIj ageerde met zijn handen tegen de grens die een hele rare beslissing nam. Als dat al niet meer mag?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij ging als een achtelijke tekeer tegen Jol en dan is een gele kaart niet terecht?![]()
![]()
Genantquote:Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef Takemenow het volgende:
Booy is ook lekker zeg, weet niet eens meer de naam van zn debutant!![]()
Idd debiel gedoequote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, echt machtig irritant. Ik neem aan dat die de volgende thuismatch weg is.
Of AZ of Feyenoord dan zo veel recht hebben op voorronders. Op welke basis heeft az meer recht dan heerenveen op de V cl omdat ze het de afgelopen 2 jaar beter doen. Onzin.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het zou echt lachwekkend zijn als zo'n soort elftal voor een CL-plaats gaat. Ik ben dan ook geen fan van die play-offs. Het slaat nergens op dat een ploeg als Heerenveen, Groningen of Utrecht en eigenlijk ook Ajax dit seizoen voor een CL-plaats in aanmerking zouden komen. Dat hoort gewoon tussen AZ en Feyenoord uitgevochten te worden.
Ok door Jol hebben jullie verlorenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Jol was gewoon niet zo in vorm vanmiddag, echt aan het thuisfluiten, jammer.
Dat is inderdaad de gedachte achter de playoffs. En het levert nog wel wat spanning op tijdens die playoffs. Maar als je 2e in de competitie wordt met 20 punten voorsprong op de nummer 5 heb je het over het geheel gezien beter gedaan en dus in die zin meer recht op die Champion's League voorronde plaats. En aan de andere kant, laat dan maar zien dat je terecht 2e staat ook...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:10 schreef Druppel het volgende:
Maar in de play off's hebben feyenoord en ajax en az en de 5 plek netzoveel kans om die v cl te pakken en wie hem dan pakt heeft na mijn idee dit jaar het meeste recht er op.
Nee, dat zeg ik niet, maar ik heb me wel aan hem gestoord en zon gele kaart is daar een voorbeeld van.quote:
Vond Jol eigenlijk een goede wedstrijd fluiten. Is wel eens anders geweest in de galgenwaard.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, maar ik heb me wel aan hem gestoord en zon gele kaart is daar een voorbeeld van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |