Ik vind Booy in iedere nabeschouwing een verschrikking. Maar ik kan niet tegen dat soort mensen. Ik zou direct mot met hem krijgen, dat weet ik zeker. Echt van die leger-typesquote:Op zondag 26 maart 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
IK ben het absoluut niet met de vergelijking eens, maar dat zul je wel begrijpenMaar ik zou graag van je specifieke voorbeelden zien, waaruit blijkt dat Booy geen zelfreflectie heeft. Ik vind hem namelijk behoorlijk realistisch.
Misschien niet. SCH en FCG doen dat ook. Dus waar zeuren we overquote:Op zondag 26 maart 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar slechte of matige wedstrijden winnend afsluiten heeft niet alleen met geluk te maken...
Ik zeg een gelijkspelquote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef clauwheee het volgende:
FCG-FCU is een belangrijke wedstrijd inderdaad, denk ik ook.
Wat is dat voor slap gelul mafkees? Je zit echt ergens in een ei volgens mij? Als er fukking IEMAND kritisch is dan ben IK het wel... Ik zal mezelf eens quoten van 10 minuten geleden:quote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is nou echt de gemiddelde Utrecht-supporter. Daar ken ik er misschien iets te veel van. Zelden kritisch over de club, altijd maar wat wauwelen en de boel recht praten en verongelijkt zijn. Maar misschien komt het omdat ik tussen de Utrechters woon en teveel van dit gezeur moet aanhoren.
Volgens mij is dat toch behoorlijk kritisch hoor...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het al met al best aardig, zaten best leuke acties in op ze tijd. Alleen die Nelisse.. Wat een drama weerDat die gast de voorkeur krijgt boven Fortuné en Rossini (die een goede invalbeurt maakte) vind ik onbegrijpelijk, maar het zal allemaal bij het tactische inzicht horen wat ik dan mis gok ik
Maar dat heeft dan meer te maken met je persoonlijke mening over iemand, dan met specifieke voorbeelden. Ik vind bijvoorbeeld die Zwamborn van Willem II een sprekende paspop en kan niets serieus van hem nemen, terwijl hij misschien soms best verstandige dingen zou kunnen zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind Booy in iedere nabeschouwing een verschrikking. Maar ik kan niet tegen dat soort mensen. Ik zou direct mot met hem krijgen, dat weet ik zeker. Echt van die leger-types
Preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Geluk dwing je niet af.. Kansen dwing je af. En als je genoeg kansen afdwingt dan heb je statistisch gezien meer kans om te winsen.
Weet je niet, hangt van momenten af. Toch denk dat FCG-FCU en W2-FCU lastiger zijn dan die 2. Maar de tijd zal het gaan leren.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Ajax heeft geen moeilijk programma maar dat zegt momenteel niet zoveel.
En waarom zou Utrecht niet van Vitesse en/of RKC verliezen?
En daarom is het spannend! Utrecht is dit seizoen zeer goed in uitwedstrijden, maar kan inderdaad ook van Vitesse en/of RKC verliezen. Maar ze kunnen ook zomaar in de twee uitwedstrijden die nog te gaan zijn (Vitesse/Groningen) ook nog punten pakken.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk heeft het met persoonlijke voorkeur te maken - maar toevallig zitten er bij Utrecht gemiddeld wat vaker mensen die mij irriteren en dan is weer de vraag of het toeval is. Misschien dat dan echt het verschil tussen de Noordelijke relativering en de wat grotere mond van de Randstad naar voren komt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan meer te maken met je persoonlijke mening over iemand, dan met specifieke voorbeelden. Ik vind bijvoorbeeld die Zwamborn van Willem II een sprekende paspop en kan niets serieus van hem nemen, terwijl hij misschien soms best verstandige dingen zou kunnen zeggen.
Plus dat kansen benutten ook een kwaliteit is die onderdeel is van het spelletje.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Geluk dwing je niet af.. Kansen dwing je af. En als je genoeg kansen afdwingt dan heb je statistisch gezien meer kans om te winsen.
Eik is het heel simpel, de bal is rond en er staan 22 man op het veld. De minst slechte die wint over het algemeen![]()
Psssst duckie ... het is FCU-WIIquote:Op zondag 26 maart 2006 23:02 schreef thaduck het volgende:
[..]
Weet je niet, hangt van momenten af. Toch denk dat FCG-FCU en W2-FCU lastiger zijn dan die 2. Maar de tijd zal het gaan leren.
Gert-Jan Verbeek heeft ook de uitstraling van een zak aardappelen die net uit bed komt.. En Sturing ziet eruit als een militair met ze haar.. Blind ziet er altijd uit offie gaat huilen en Maaskant heb ze looks altijd mee.. Zo kan je nog wel ff doorgaan, wat maakt het uit? Ik vind Huntelaar en Arveladze ook niet om aan te zien, maar ze doen wat ze moeten doen: scoren. Dus zijn ze goed in mijn ogen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan meer te maken met je persoonlijke mening over iemand, dan met specifieke voorbeelden. Ik vind bijvoorbeeld die Zwamborn van Willem II een sprekende paspop en kan niets serieus van hem nemen, terwijl hij misschien soms best verstandige dingen zou kunnen zeggen.
Correctquote:
En dan is Foeke nog een FrieSCH ookquote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het met persoonlijke voorkeur te maken - maar toevallig zitten er bij Utrecht gemiddeld wat vaker mensen die mij irriteren en dan is weer de vraag of het toeval is. Misschien dat dan echt het verschil tussen de Noordelijke relativering en de wat grotere mond van de Randstad naar voren komt.
En toch weer het geluk, al dwing je het niet af. Een bal kan net raar op de lat komen (voorbeeld was vanavond, weet ff niet welke wedstrijd maar stuite ook terug). Tjah.. Gebeurd nou eenmaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Plus dat kansen benutten ook een kwaliteit is die onderdeel is van het spelletje.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef thaduck het volgende:
[..]
Gert-Jan Verbeek heeft ook de uitstraling van een zak aardappelen die net uit bed komt.
Jah, blijken er toch nog goede te zijn die Nederlands begrijpen, spreken en schrijven.. ROFL.quote:
Gokje wordt lekker druk @ galgenwaard gok ik vrijdagquote:Op zondag 26 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |