Ik hoop het ook, maar het is niet zo dat de wereld vergaat als je het niet haaltquote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik hoop dat ik er nog aan toe kom. Er kwam iets onverwachts tussen![]()
Of Augustina weer!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Is AR er trouwens niet meer ofzo? Kan die niet inpringen?
Van mijne ook niet. Ik denk niet dat ik in de prijzen ga vallenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef DaMart het volgende:
Ik enk trouwens dat het winnende verhaal dit keer niet van mijn hand komt
Gaat het morgen wel lukken?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik hoop dat ik er nog aan toe kom. Er kwam iets onverwachts tussen![]()
Nou! Niet als het aan mij ligt, jongetje! Dan ben jij nog lang niet jarig! Ha!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:40 schreef Ancient het volgende:
Ik ga in de prijzen vallen, ik weet het zeker!![]()
Maar ik heb niet eens een verhaal ingezonden, dus denk ik niet dat ik die categorie winquote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ook niet hoor. Is me nog nooit gelukt en ik ben nu nog minder onder de indruk van mijn inzendingen.
En toch denk je niet dat je gaat winnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het gedicht dat ik heb ingezonden vind ik zelf overigens het beste gedicht dat ik tot nu toe heb geschreven.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens een verhaal ingezonden,
In de verhalencategorie niet... over de gedichtencategorie heb ik niet gesproken. Ik denk dat ik daarin zeker mogelijkheden heb, al zitten er hier naar mijn mening ook veel betere poëten dan ik ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En toch denk je niet dat je gaat winnen?
Een overvloed aan inspiratie, in combinatie met een groot gebrek aan tijd om die inspiratie om te zetten in een verhaal dat goed genoeg is om in te zenden. Of uberhaupt in een verhaal dat af kwam... ik ben meerdere malen begonnen, bedacht iets nieuws wat ik een nog beter idee vond, en begon weer opnieuw... uiteindelijk had ik niet voldoende tijd om ook maar één idee af te schrijven.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef DaMart het volgende:
Een overvloed aan inspiratie, in combinatie met een groot gebrek aan tijd om die inspiratie om te zetten in een verhaal dat goed genoeg is om in te zenden. Of uberhaupt in een verhaal dat af kwam... ik ben meerdere malen begonnen, bedacht iets nieuws wat ik een nog beter idee vond, en begon weer opnieuw... uiteindelijk had ik niet voldoende tijd om ook maar één idee af te schrijven.
Dat wel ja. Maar ja, ik had natuurlijk ook iets andere deadlines... ik moet voorlopig vanaf mijn werk mailen, en kan dat dus niet in het weekeinde doen.quote:
En...?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Pauline het volgende:
Test.. Ik kan op de een of andere manier geen inhoud zien van dit topic. Merkwaardig. Kijken of het wel lukt na een reply.
Ja, dat heb ik heel af en toe ook wel eens bij een topic. Heel vreemd!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Pauline het volgende:
Test.. Ik kan op de een of andere manier geen inhoud zien van dit topic. Merkwaardig. Kijken of het wel lukt na een reply.
Bij mij werkt alles prima,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Pauline het volgende:
Je wist een glimlach op mijn gezicht te toverenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Bij mij werkt alles prima,
maar ook ik kan geen inhoud ontdekken.
Grapje, lieve kijkbuiskinderen...Grapje.
En nu al helemaal bijna.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef p-etr-a het volgende:
Niet om te zeuren hoor, maar het moet er toch wel binnenkort op komen... Het is al bijna maart!
Om met de grote joodse literator COMPOTE te spreken: inhoud, schminhoud. Het gaat om de vorm. De rest is waardeloos.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij werkt alles prima,
maar ook ik kan geen inhoud ontdekken.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Isabeau het volgende:
HoiNog even geduld.
Vandaag plaats ik het, tenzij AR er nu mee bezig is natuurlijk.
Ik moet vandaag m'nquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Isabeau het volgende:
HoiNog even geduld.
Vandaag plaats ik het, tenzij AR er nu mee bezig is natuurlijk.
En wat is dit danquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet vandaag m'nnaar het vliegveld brengen
![]()
![]()
Vanaf morgen ben ik weer aan het fokken...
Maar als dit nog veel langer duurt, dan komen we volgende maand ook weer in de problemen qua tijd, en daarna weer en weer...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nounounounounou...Niet zo ongeduldig allemaal.
Nog aanraders?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Luister liever naar een stukje Jazz...
Sonny Rollins! Saxophone Colossus!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog aanraders?
Ella Fitzgerald zingt nu vanuit de boxen, maar ik weet niet hoelang zij het nog volhoudt.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als dit nog veel langer duurt, dan komen we volgende maand ook weer in de problemen qua tijd, en daarna weer en weer...
Ik probeer het positief in te blijven zien, maar het duurt wel lang vind ik.
Is best goed aan te horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Sonny Rollins! Saxophone Colossus!
Ik heb niets tegen Isa, hoor. Maar ik vind het nu wel lang genoeg duren, ik kan niet wachten om de andere inzendingen te lezen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat denken jullie nu eigenlijk?
Dat Isa de boel aan het vernachelen is en grinnikend achter haar toetsenbordje zit?
Dat hoop ik wel voor haar. Ik zou het erg voor d'r vinden als ze haar humeur liet verpesten door het ongeduld in dit topic. Dat is het toch bepaald niet waard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
en grinnikend achter haar toetsenbordje zit?
Het kan altijd erger, maar dat is natuurlijk een waardeloze uitspraak. "Mijn vader is overleden." "Ach, het kan altijd erger, het had ook je broertje kunnen zijn." Of zoiets.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ongeduldig zijn we toch niet?
Vertrouw mij, het kan erger.
* Tha_Erik sluit zich hier bij aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, maar dat is natuurlijk een waardeloze uitspraak. "Mijn vader is overleden." "Ach, het kan altijd erger, het had ook je broertje kunnen zijn." Of zoiets.
Maar dan nog vind ik het jammer dat de inzendingen er nog niet op staan, ik heb erg zin om ze te zien en had eigenlijk gehoopt dat ze vandaag zouden komen, omdat Isa zei dat het waarschijnlijk zo zou zijn. Da's alles.
Dat vind ik ook. En dat dat soms een beetje in ongeduld resulteert, is logisch. Als je ergens zin in hebt, kan je simpelweg niet wachten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik sluit zich hier bij aan.
Maar ik bedoelde dat ik vond dat we (ik) eigenlijk niet zo ongeduldig overkwamen, maar meer werwachtingsvol en hoopvol..
En als je gewoon iedereen eens verrast door alles te plaatsen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef Augustina het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ik het niet even mag doen. Vorige keer is het ook goed gegaan toch?
Zo iedereen laten wachten vind ik niet zo sjiek, vooral niet als iemand het zo even over kan nemen.
Het is gewoon ouderwets taalgebruik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef OldJeller het volgende:
Ik vond het niet echt waard om een heel nieuw topic hieraan te wijden, dus vraag ik het eventjes hier.
Welk een wijsheid!
Betekent dit: "Wat een wijsheid!" ?
Het gaat hier dus om het woordje 'welk'..
Welk een.. is een zin waarbij je iets 'uitroept', verbazing?
En een tweede: kan je dit alleen in een bepaalde context gebruiken of is dat niet nodig?
Waarom doet AR het eigenlijk niet gewoon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef Augustina het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ik het niet even mag doen. Vorige keer is het ook goed gegaan toch?
Zo iedereen laten wachten vind ik niet zo sjiek, vooral niet als iemand het zo even over kan nemen.
Ja, dat dus. Same here.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin me lichtelijk zorgen te maken..
Maar AR had het toch ook kunnen doen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me goed kut, ook omdat ik had gezegd dit wel even te doen. (en het is helemaal niet even, ik ben er best lang mee bezig)
Oh, dan begrijp ik 't.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Die had zijn liefbij zich, dus die wilde ik niet vragen
Waarop?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom op, Chowi...
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef Augustina het volgende:
Waarom zou je je niet mogen afvragen waar ze zijn, Do?
Oh, hoeft ook niet voortdurend. En als het één of twee dagen verlaat is al helemaal niet. Maar wat is het probleem nu precies?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom zou je jezelf ( - als modje - ) voortdurend moeten verantwoorden?
Wat maken die 2 of 3 dagen nu uit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef Augustina het volgende:
Wie zegt dat dat voortdurend moet?
Er loopt nu eenmaal een wedstrijd ie iedereen graag een succes wil laten worden. Als de inzendingen dat niet geplaatst kunnen worden door de modjes, dan kunnen ze best voor vervanging zorgen. Iedereen die mee doet, zit met spanning te wachten. Hebben zij daar geen recht op dan?
Precies.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Louter nieuwsgierigheid die gestild moet worden, dus?
Voor jou blijkbaar niks. Moet dat dan ook zo gelden voor de anderen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat maken die 2 of 3 dagen nu uit?
*meldtquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe mod.
Interesse, iemand?
Je hebt mail...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef Augustina het volgende:
Blegh.
Mwoah, hij denkt er gewoon anders over.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, wat ben je eigenlijk een zeikerd.
Het is toch niet vreemd hoe wij reageren? Wij, of in ieder geval ik, vragen ons gewoon af wanneer het komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, blijkbaar.
Ik heb niet het idee dat ze worden aangevallen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het gewoon lullig tegenover Isa en AR...
That's all...
Maar ik ben al weg, hoor.
Je ziet het de hele tijd als zeuren. Ik niet. En ik wil mezelf niet met stomme excuses voor mijn wellicht ietwat ongeduldige gedrag verontschuldigen, maar ik vind het logisch dat ik en anderen hier het wachten beu zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus waar zeuren we nog over.
Nu ja, zo letterlijk moet je 'zeuren' in die context ook niet nemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je ziet het de hele tijd als zeuren. Ik niet. En ik wil mezelf niet met stomme excuses voor mijn wellicht ietwat ongeduldige gedrag verontschuldigen, maar ik vind het logisch dat ik en anderen hier het wachten beu zijn.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:15 schreef HijoDeDios het volgende:
GODVERDOMME, SCHIET NU EENS OP MET DIE KANKERONZIN,,
,
,
,
,
!!!
....emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, zo letterlijk moet je 'zeuren' in die context ook niet nemen.
Zeuren, bakkeleien, praten....
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het gewoon lullig tegenover Isa en AR...
That's all...
Maar ik ben al weg, hoor.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, wat ben je eigenlijk een zeikerd.
Ja, tuurlijk is jullie reactie logisch, maar tegelijkertijd is het ook wel een beetje 'zeuren'quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je ziet het de hele tijd als zeuren. Ik niet. En ik wil mezelf niet met stomme excuses voor mijn wellicht ietwat ongeduldige gedrag verontschuldigen, maar ik vind het logisch dat ik en anderen hier het wachten beu zijn.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een te groot inlevingsvermogen.
Is 'inlevevingsvermogen' een bestaand woord?
Ik kom iedere dag verschillende keren in TTK, ik lees de nieuwe topics, topics met 0 replies maar misschien wel interesant geef ik een schopje. En kijk bijvoorbeeld eens in het feedbacktopic hoe snel een 'probleem' opgelost wordt!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:27 schreef p-etr-a het volgende:
.... Maar van een moderator hier wordt iets verwacht, namelijk dat hij tijd maakt voor het forum. En in het geval van zo'n wedstrijd vind ik dat het geval, maar zeker ook om je forum goed draaiende te houden. Want ook al is TTK qua onderhoud een makkelijk forum, het moet wel in de gaten gehouden worden.
Nou, dat laatste begint voor mij persoonlijk wel te ontstaan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:08 schreef Biancavia het volgende:
Het zou natuurlijk jammer zijn als er hierdoor onenigheid komt en de mods met tegenzin en een rotgevoel de inzendingen moeten gaan plaatsen.
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Augustina het volgende:
Ik ga nu de inzendingen plaatsen.
Ik heb deze keer de wedstrijd niet zo heel goed gevolgd omdat ik heel druk ben met werk en school, maar klopt het dat er nu 4 categorieen zijn? Gedichten, Verhalen, 55 en beeldend?
Toch nog!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Augustina het volgende:
Ik heb deze keer de wedstrijd niet zo heel goed gevolgd omdat ik heel druk ben met werk en school, maar klopt het dat er nu 4 categorieen zijn? Gedichten, Verhalen, 55 en beeldend?
Top, ik zie ze zeeeer graag tegemoet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Augustina het volgende:
Klopt precies.quote:Ik heb deze keer de wedstrijd niet zo heel goed gevolgd omdat ik heel druk ben met werk en school, maar klopt het dat er nu 4 categorieen zijn? Gedichten, Verhalen, 55 en beeldend?
Over een half uurtje zal ik ze plaatsen, oke?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:
*PROBLEEM ALERT!*
Oh shit, een van de kunstinzendingen is een filmpje. Ik kan die niet op Internet zetten, ik heb geen webspace namelijk. En photobucket kan alleen foto's aan.
Iemand een oplossing hiervoor?
Done. Dank je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een topic reportje maken gaat het snelst (dat gele driehoekje bovenaan ieder topic
Let wel op dat je het wel bij het juiste topic plaatst)
In principe het eerste.:)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef Augustina het volgende:
Heb ik dat nagekomen gedicht en verhaal over het hoofd gezien, AR? Of is het nog snel ingestuurd?
Als het dat eerste is, mijn excuses.
Voor als je een "mailconversatie" hebt met iemand is het wel een handig systeem om alles achter elkaar te hebben, maar voor de wedstrijd niet praktisch inderdaad. Kwam het doordat ze dezelfde titel hadden? Want dan is het makkelijk te voorkomen door gewoon bij de inzendingsreglementen (ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In principe het eerste.:)
Maar Gmail had ze een beetje verstopt (3mailtjes van dezelfde user met dezelfde titel staan maar 1x in de inbox (met een drie ervoor). Als je de naam aanklikt kan je de andere 2 mailtjes zien...
Vind het zelf ook geen prettig systeem van Gmail eigenlijk
Ik doe het altijd met categorie + onderwerp van de inzending. Mijn laatste heette bijvoorbeeld Fiftyfivefiction: Verloren. Best een handig systeem, ook in gmail, om het voor mezelf terug te vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijvoorbeeld door in het onderwerp "TTKwedstrijd + categorie + titel van 't werk" ofzo?
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met categorie + onderwerp van de inzending. Mijn laatste heette bijvoorbeeld Fiftyfivefiction: Verloren. Best een handig systeem, ook in gmail, om het voor mezelf terug te vinden.
De fiftyfiction heb ik nu allemaal gelezen, een aantal gedichten, alleen ik merk dat ik mijn ogen niet meer goed kan focussen op de letters. Morgen lees ik er weer een paar, en een paar opnieuw, en een aantal verhalen. Zondag de rest en dan stemmen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef p-etr-a het volgende:
Dat deed ik ook als eerste inderdaad. Het gekke is dat ik ze ook allemaal weer heb gelezen. Doe jij dat ook?
Bedankt. Zat al de hele wiki af te zoeken, maar vond niks!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:01 schreef p-etr-a het volgende:
[TTK-wedstrijd] Stem-Topic Februari
Hier, LXIV. Hij was alweer een beetje afgezakt.
En inderdaad Erik, er zijn veel kortere verhalen. Ik hou daar wel van.
Ik wel!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef p-etr-a het volgende:
Dat deed ik ook als eerste inderdaad. Het gekke is dat ik ze ook allemaal weer heb gelezen. Doe jij dat ook?
Ja precies, heel maf. Ik heb mijn inzendingen toch al twintig keer gelezen, waarom dan nog een keer? Er kan toch niks meer aan veranderd worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wel!
Net alsof je dan je eigen verhaal/gedicht door de ogen van een ander leest ofzo.
Helemaal niets?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb deze keer niets ingestuurd... Volgende keer misschien weer wel.
Ja, maarrr, Hij is wel stickyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:39 schreef Biancavia het volgende:
Nu kunnen we er alleen niet meer in stemmen.
0,0. Ons huis is net opgeleverd, flink aan het klussen. En ik kreeg ook nog een proefopdracht, moest daarvoor iemand interviewen en een tekst schrijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Helemaal niets?![]()
Ga je wel stemmen?
Oh, da's zonde ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Schaam me best wel, ik heb nb het onderwerp voor deze wedstrijd verzonnen. En ik had dus ook flink wat inspiratie. Maar ja...
Mooi!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, maarrr, Hij is wel sticky
Mijn excusses, foutje van mijn kant.., nu is ie sticky en open
Dit doet me denken aan Frankenstein, 'het monster' zei iets dergelijks tegen zijn maker. Ik vind het een mooi gegeven, maar op een baby vind ik het dan weer iets minder van toepassing.quote:Dan geef je me een leven, mond en brein en leer je me niet hoe deze te
gebruiken.
Inderdaad, meer iets om tegen God (of dus idd tegen je maker) te zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:41 schreef Pauline het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Frankenstein, 'het monster' zei iets dergelijks tegen zijn maker. Ik vind het een mooi gegeven, maar op een baby vind ik het dan weer iets minder van toepassing.
Ik heb me aan m'n woord gehouden, mijn stemmen zijn binnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:56 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga denk ik morgen alles uitgebreid lezen en stemmen.
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
En die 55fiction verhaaltjes zijn best een leuk idee!
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik ook stemmen dan? Ik heb niet bij de email gekeken van wie wat is
Misschien is een maandelijkse wedstrijd ook te veel. Ik bedoel, we zitten alweer ruim in maart en moeten nog stemmen voor de februari wedstrijd. Ik denk dat je beter eens in de twee maanden een wedstrijd kunt plannen. Wellicht wordt de kwaliteit dan ook iets hoger.quote:
Daar zit misschien wel wat in. Of een anderhalvemaandelijkse wedstrijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Misschien is een maandelijkse wedstrijd ook te veel. Ik bedoel, we zitten alweer ruim in maart en moeten nog stemmen voor de februari wedstrijd. Ik denk dat je beter eens in de twee maanden een wedstrijd kunt plannen. Wellicht wordt de kwaliteit dan ook iets hoger.
Persoonlijk vind ik een deadline wel fijn, anders neem ik gerust mijn hele leven de tijd. ;-)quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Of we houden ons verder niet aan de maanden, maar nemen gewoon de tijd die er elke keer nodig is.
Deadlines zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Pauline het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een deadline wel fijn, anders neem ik gerust mijn hele leven de tijd. ;-)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deadlines zeker, maar als we die gewoon per ronde afspreken, en ons niet per see binden aan een maand.
Da's wel lastig voor als je een keer niet meedoet en het niet bijhoudt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Of we houden ons verder niet aan de maanden, maar nemen gewoon de tijd die er elke keer nodig is.
Ja, maar dan kan je het gewoon ook navragen, of in het centrale topic kijken (als dat wordt bijgehoudenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's wel lastig voor als je een keer niet meedoet en het niet bijhoudt.
Dat was ook mijn oorspronkelijke plan toen ik de spelregels aan het maken was.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deadlines zeker, maar als we die gewoon per ronde afspreken, en ons niet per see binden aan een maand.
Mijn vraag wordt geloof ik stelselmatig genegeerd hier...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef DaMart het volgende:
Maar tot wanneer kunnen we nu stemmen? Of loopt die termijn totdat ik heb gestemd? In dat geval zal het wel na het weekend worden, want vanavond en morgenavond heb ik weinig tijd om te lezen (heb wel alles uitgeprint), en het weekend ben ik niet online...
Uiteraard, maar het is minder onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:25 schreef p-etr-a het volgende:
Dat vind ik zelf ook een groot voordeel Sweet16, want ook al zal je het nooit kunnen bewijzen komt het vast voor dat mensen op vrienden stemmen.
UHmm, er is pas 5x gestemdquote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Is al duidelijk tot wanneer er gestemd kan worden?
Laten we dat maar doen, ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
UHmm, er is pas 5x gestemd
Zelfs Erik die zo aan het zeuren was heeft nog niet gestemd volgens mij
Dus ja, nog maar tot woensdag wachten dan??
Indirect toch nog een antwoord op mijn vraag!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
UHmm, er is pas 5x gestemd
Zelfs Erik die zo aan het zeuren was heeft nog niet gestemd volgens mij
Dus ja, nog maar tot woensdag wachten dan??
Nu je het zegt, erg veel "ik" inderdaad. Zelf heb ik hier geen moeite mee, het was me dus ook nieteens opgevallen.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de verhalen overigens wel heel moeilijk om uit te kiezen....ik hou namelijk niet zo van de 'ik-vorm' in een verhaal. Ik kan er niets aan doen, ik vind dat bij voorbaat moeizaam lezen![]()
Niet iedereen heeft al gestemd.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:10 schreef Pauline het volgende:
Ik dacht dat iedereen die heeft meegedaan ditmaal ook zou stemmen? Blijkt niet uit het aantal stemmers, jammer.
In IDO.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand Tha-Erik nog ergens gezien??
Je hebt nog minder dan 12 uur de tijd..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, ik ben echt nog van plan om te stemmen, maar komt het er gewoon niet van. Druk school, thuis, alles. Het zit niet helemaal mee, maar ik ben écht van plan om te stemmen.![]()
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt nog minder dan 12 uur de tijd..
En ik hou jou in de gaten. Eerst zeuren en dan niet stemmen....quote:
Ja, nou, het kost tijd en concentratie voor mij om de inzendingen door te nemen. Aangezien ik de laatste tijd beide tekort kom...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik hou jou in de gaten. Eerst zeuren en dan niet stemmen....
Dat weet ik, dat is ook duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Inzendingen plaatsen doe ik ook niet met een vingerknip..
Pardon? Ik neem aan dat iedereen toch blij was toen het er stond? En de vragen naar wanneer het geplaatst zou worden zijn niet om druk op jullie uit te oefenen, maar uit enthousiasme naar een wedstrijd.quote:Daar kregen Isa en ik ook niet veel begrip voor
Ze zeggen 1 tot 2 weken... dus dat zullen wel maanden zijnquote:
Ach arme...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Biancavia het volgende:
Mijn verhaal had weinig optelwerk nodig deze keer.
Mijn gedicht, dat ik zelf het beste gedicht vond dat ik tot nu toe heb geschreven ook... en of het nu was omdat de concurrentie zoveel beter was (uiteraard vind ik van nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Biancavia het volgende:
Mijn verhaal had weinig optelwerk nodig deze keer.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag er niet meer gestemd worden?
Of geef je nu gewoon weg welk verhaal van jou is, Tha_Erik?
Zegt dit genoeg?quote:
Wat mij betreft Bianca, aangezien mijn verhaal ookal heeft gewonnen. (Of natuurlijk alletwee en een extra keuzemogelijkheid bij het onderwerp-stemmen).quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:22 schreef p-etr-a het volgende:
Dus wie heeft nu 55 gewonnen, Biancavia of Tha_Erik?
Is goed hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:40 schreef p-etr-a het volgende:
Laatste lijkt mij inderdaad een prima idee, vijf keuzemogelijkheden in de poll kan ik wel aan.
De reden dat ik hier niet op heb gestemd is dat ik in het eerste stukje vind dat je overbodige woorden gebruikt, namelijk "een" (gesloten kist) en "met" (hoofd vol met mist). Daarnaast vind ik het "nu toe, nacht en dag" gek overkomen: is dit gedaan om te rijmen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef DaMart het volgende:
De volgende meesterwerken waren van mijn hand:
Poëzie: Het laatste afscheid
Bedankt voor de feedback!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
De reden dat ik hier niet op heb gestemd is dat ik in het eerste stukje vind dat je overbodige woorden gebruikt, namelijk "een" (gesloten kist) en "met" (hoofd vol met mist). Daarnaast vind ik het "nu toe, nacht en dag" gek overkomen: is dit gedaan om te rijmen?
Ook heb je 2 keer "hoop vervlogen" opgenomen, jammer.
In het laatste stukje gebruik je in de eerste regel weer een "een" die ik niet lekker vind. Ik denk dat het komt omdat het niet consequent is, als ik dit hardop lees dan voelt het gewoon niet zoals het hoort.
Tot zover mijn feedback.
4de worden van de 6 verhalen that is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voor een verhaal dat ik heb geschreven in 20 minuten (dacht ik) vind ik 4e worden niet slecht
Jong Geleerd.
Verdulleme, altijd heb ik er wel van die kleine foutjes in zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:54 schreef Biancavia het volgende:
Even over de verhalen.
'De rand', sterk voor zo'n kort verhaal. Duidelijk spijt van een beslissing die je niet meer ongedaan kan maken. Alleen jammer van 'Er is geen ligt aan het eind van die tunnel'.
Zeker niet; ik hou gewoon van realiveren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doet niets af aan haar prestatie, Pauline!
(. )
Aangezien de wedstrijd een beetje dood lijkt te bloeden, herhaal ik de vraag maar evenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:58 schreef DaMart het volgende:
Wanneer komen de officiële uitslag en een onderwerpenstemtopic?
Goed planquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa en ik heb gisteren een TTK-modjes-msn-vergadering gehouden
Daar is iig uit gekomen dat we om vrijwillers voor de wedstrijd gaan vragen, en het maand-principe los gaan laten..
Vanmiddag/avond zal ik het uitgebreider uitleggen, en dan komt ook de officiële uitslag, plus de nieuw poll
Dat is misschien wel een goed plan, dat loslaten van het maand-principe!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa en ik heb gisteren een TTK-modjes-msn-vergadering gehouden
Daar is iig uit gekomen dat we om vrijwillers voor de wedstrijd gaan vragen, en het maand-principe los gaan laten..
Vanmiddag/avond zal ik het uitgebreider uitleggen, en dan komt ook de officiële uitslag, plus de nieuw poll
Toppie!quote:
Ja, eigenaardig dat wij hetzelfde onderwerp hebben. Met "tussen hemel en aarde" kan ik ook wel iets leuks verzinnen, denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef p-etr-a het volgende:
Hey Tha_Erik wat toevallig. Ik heb op "tussen hemel en aarde" gestemd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb echt al sinds het begin van de wedstrijd dit onderwerp met mijn inzendingen mee gestuurd.
Nou, als je toch maar in 1 catogorie denkt te winnen, dan hoef je voor de volgende wedstrijd ook maar 1 nieuw onderwerp te bedenken. De andere onderwerpen die niet gewonnen hebben kan je gewoon weer gebruiken toch??quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef p-etr-a het volgende:
Ja had ik ook bij eentje gedaan. Brengt me ook op een puntje waar ik al een tijd mee loop: waarom niet met elke inzending hetzelfde onderwerp meesturen? Je wint waarschijnlijk toch niet in alle categorieën, en zo wel dan is er een soort "backup-lijstje" wat je meestuurt. Lijkt mij geen gek idee, als de mods het ook goed vinden doe ik het volgende keer zo.
Daar heb ik ook een tijdje mee rondgelopen, want soms denk je een leuk onderwerp te hebben, maar dan is het een kans van één op drie dat die inzending wint met dat onderwerp (van jou kant) en een kans van één op weetikhethoeveel dat die het ook echt haalt tot de poll en dan weer een kans van één op ligteraanhoeveel dat dat onderwerp dan ook nog gekozen wordt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef p-etr-a het volgende:
Ja had ik ook bij eentje gedaan. Brengt me ook op een puntje waar ik al een tijd mee loop: waarom niet met elke inzending hetzelfde onderwerp meesturen? Je wint waarschijnlijk toch niet in alle categorieën, en zo wel dan is er een soort "backup-lijstje" wat je meestuurt. Lijkt mij geen gek idee, als de mods het ook goed vinden doe ik het volgende keer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |