*meldtquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe mod.
Interesse, iemand?
Je hebt mail...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef Augustina het volgende:
Blegh.
Mwoah, hij denkt er gewoon anders over.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, wat ben je eigenlijk een zeikerd.
Het is toch niet vreemd hoe wij reageren? Wij, of in ieder geval ik, vragen ons gewoon af wanneer het komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, blijkbaar.
Ik heb niet het idee dat ze worden aangevallen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het gewoon lullig tegenover Isa en AR...
That's all...
Maar ik ben al weg, hoor.
Je ziet het de hele tijd als zeuren. Ik niet. En ik wil mezelf niet met stomme excuses voor mijn wellicht ietwat ongeduldige gedrag verontschuldigen, maar ik vind het logisch dat ik en anderen hier het wachten beu zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus waar zeuren we nog over.
Nu ja, zo letterlijk moet je 'zeuren' in die context ook niet nemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je ziet het de hele tijd als zeuren. Ik niet. En ik wil mezelf niet met stomme excuses voor mijn wellicht ietwat ongeduldige gedrag verontschuldigen, maar ik vind het logisch dat ik en anderen hier het wachten beu zijn.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:15 schreef HijoDeDios het volgende:
GODVERDOMME, SCHIET NU EENS OP MET DIE KANKERONZIN,,
,
,
,
,
!!!
....emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, zo letterlijk moet je 'zeuren' in die context ook niet nemen.
Zeuren, bakkeleien, praten....
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het gewoon lullig tegenover Isa en AR...
That's all...
Maar ik ben al weg, hoor.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, wat ben je eigenlijk een zeikerd.

Ja, tuurlijk is jullie reactie logisch, maar tegelijkertijd is het ook wel een beetje 'zeuren'quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je ziet het de hele tijd als zeuren. Ik niet. En ik wil mezelf niet met stomme excuses voor mijn wellicht ietwat ongeduldige gedrag verontschuldigen, maar ik vind het logisch dat ik en anderen hier het wachten beu zijn.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een te groot inlevingsvermogen.
Is 'inlevevingsvermogen' een bestaand woord?
Ik kom iedere dag verschillende keren in TTK, ik lees de nieuwe topics, topics met 0 replies maar misschien wel interesant geef ik een schopje. En kijk bijvoorbeeld eens in het feedbacktopic hoe snel een 'probleem' opgelost wordt!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:27 schreef p-etr-a het volgende:
.... Maar van een moderator hier wordt iets verwacht, namelijk dat hij tijd maakt voor het forum. En in het geval van zo'n wedstrijd vind ik dat het geval, maar zeker ook om je forum goed draaiende te houden. Want ook al is TTK qua onderhoud een makkelijk forum, het moet wel in de gaten gehouden worden.
Nou, dat laatste begint voor mij persoonlijk wel te ontstaan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:08 schreef Biancavia het volgende:
Het zou natuurlijk jammer zijn als er hierdoor onenigheid komt en de mods met tegenzin en een rotgevoel de inzendingen moeten gaan plaatsen.
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Augustina het volgende:
Ik ga nu de inzendingen plaatsen.
Ik heb deze keer de wedstrijd niet zo heel goed gevolgd omdat ik heel druk ben met werk en school, maar klopt het dat er nu 4 categorieen zijn? Gedichten, Verhalen, 55 en beeldend?
Toch nog!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Augustina het volgende:
Ik heb deze keer de wedstrijd niet zo heel goed gevolgd omdat ik heel druk ben met werk en school, maar klopt het dat er nu 4 categorieen zijn? Gedichten, Verhalen, 55 en beeldend?
Top, ik zie ze zeeeer graag tegemoet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Augustina het volgende:
Klopt precies.quote:Ik heb deze keer de wedstrijd niet zo heel goed gevolgd omdat ik heel druk ben met werk en school, maar klopt het dat er nu 4 categorieen zijn? Gedichten, Verhalen, 55 en beeldend?
Over een half uurtje zal ik ze plaatsen, oke?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:
*PROBLEEM ALERT!*
Oh shit, een van de kunstinzendingen is een filmpje. Ik kan die niet op Internet zetten, ik heb geen webspace namelijk. En photobucket kan alleen foto's aan.
Iemand een oplossing hiervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |