Ik heb niets tegen Isa, hoor. Maar ik vind het nu wel lang genoeg duren, ik kan niet wachten om de andere inzendingen te lezen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat denken jullie nu eigenlijk?
Dat Isa de boel aan het vernachelen is en grinnikend achter haar toetsenbordje zit?
Dat hoop ik wel voor haar. Ik zou het erg voor d'r vinden als ze haar humeur liet verpesten door het ongeduld in dit topic. Dat is het toch bepaald niet waard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
en grinnikend achter haar toetsenbordje zit?
Het kan altijd erger, maar dat is natuurlijk een waardeloze uitspraak. "Mijn vader is overleden." "Ach, het kan altijd erger, het had ook je broertje kunnen zijn." Of zoiets.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ongeduldig zijn we toch niet?
Vertrouw mij, het kan erger.
* Tha_Erik sluit zich hier bij aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, maar dat is natuurlijk een waardeloze uitspraak. "Mijn vader is overleden." "Ach, het kan altijd erger, het had ook je broertje kunnen zijn." Of zoiets.
Maar dan nog vind ik het jammer dat de inzendingen er nog niet op staan, ik heb erg zin om ze te zien en had eigenlijk gehoopt dat ze vandaag zouden komen, omdat Isa zei dat het waarschijnlijk zo zou zijn. Da's alles.
Dat vind ik ook. En dat dat soms een beetje in ongeduld resulteert, is logisch. Als je ergens zin in hebt, kan je simpelweg niet wachten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik sluit zich hier bij aan.
Maar ik bedoelde dat ik vond dat we (ik) eigenlijk niet zo ongeduldig overkwamen, maar meer werwachtingsvol en hoopvol..
En als je gewoon iedereen eens verrast door alles te plaatsen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef Augustina het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ik het niet even mag doen. Vorige keer is het ook goed gegaan toch?
Zo iedereen laten wachten vind ik niet zo sjiek, vooral niet als iemand het zo even over kan nemen.
Het is gewoon ouderwets taalgebruik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef OldJeller het volgende:
Ik vond het niet echt waard om een heel nieuw topic hieraan te wijden, dus vraag ik het eventjes hier.
Welk een wijsheid!
Betekent dit: "Wat een wijsheid!" ?
Het gaat hier dus om het woordje 'welk'..
Welk een.. is een zin waarbij je iets 'uitroept', verbazing?
En een tweede: kan je dit alleen in een bepaalde context gebruiken of is dat niet nodig?
Waarom doet AR het eigenlijk niet gewoon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef Augustina het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ik het niet even mag doen. Vorige keer is het ook goed gegaan toch?
Zo iedereen laten wachten vind ik niet zo sjiek, vooral niet als iemand het zo even over kan nemen.
Ja, dat dus. Same here.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin me lichtelijk zorgen te maken..
Maar AR had het toch ook kunnen doen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me goed kut, ook omdat ik had gezegd dit wel even te doen. (en het is helemaal niet even, ik ben er best lang mee bezig)
Oh, dan begrijp ik 't.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Die had zijn liefbij zich, dus die wilde ik niet vragen
Waarop?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom op, Chowi...
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:35 schreef Augustina het volgende:
Waarom zou je je niet mogen afvragen waar ze zijn, Do?
Oh, hoeft ook niet voortdurend. En als het één of twee dagen verlaat is al helemaal niet. Maar wat is het probleem nu precies?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom zou je jezelf ( - als modje - ) voortdurend moeten verantwoorden?
Wat maken die 2 of 3 dagen nu uit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef Augustina het volgende:
Wie zegt dat dat voortdurend moet?
Er loopt nu eenmaal een wedstrijd ie iedereen graag een succes wil laten worden. Als de inzendingen dat niet geplaatst kunnen worden door de modjes, dan kunnen ze best voor vervanging zorgen. Iedereen die mee doet, zit met spanning te wachten. Hebben zij daar geen recht op dan?
Precies.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Louter nieuwsgierigheid die gestild moet worden, dus?
Voor jou blijkbaar niks. Moet dat dan ook zo gelden voor de anderen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat maken die 2 of 3 dagen nu uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |