Done. Dank je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een topic reportje maken gaat het snelst (dat gele driehoekje bovenaan ieder topic
Let wel op dat je het wel bij het juiste topic plaatst)
In principe het eerste.:)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef Augustina het volgende:
Heb ik dat nagekomen gedicht en verhaal over het hoofd gezien, AR? Of is het nog snel ingestuurd?
Als het dat eerste is, mijn excuses.
Voor als je een "mailconversatie" hebt met iemand is het wel een handig systeem om alles achter elkaar te hebben, maar voor de wedstrijd niet praktisch inderdaad. Kwam het doordat ze dezelfde titel hadden? Want dan is het makkelijk te voorkomen door gewoon bij de inzendingsreglementen (ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In principe het eerste.:)
Maar Gmail had ze een beetje verstopt (3mailtjes van dezelfde user met dezelfde titel staan maar 1x in de inbox (met een drie ervoor). Als je de naam aanklikt kan je de andere 2 mailtjes zien...
Vind het zelf ook geen prettig systeem van Gmail eigenlijk
Ik doe het altijd met categorie + onderwerp van de inzending. Mijn laatste heette bijvoorbeeld Fiftyfivefiction: Verloren. Best een handig systeem, ook in gmail, om het voor mezelf terug te vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijvoorbeeld door in het onderwerp "TTKwedstrijd + categorie + titel van 't werk" ofzo?
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met categorie + onderwerp van de inzending. Mijn laatste heette bijvoorbeeld Fiftyfivefiction: Verloren. Best een handig systeem, ook in gmail, om het voor mezelf terug te vinden.
De fiftyfiction heb ik nu allemaal gelezen, een aantal gedichten, alleen ik merk dat ik mijn ogen niet meer goed kan focussen op de letters. Morgen lees ik er weer een paar, en een paar opnieuw, en een aantal verhalen. Zondag de rest en dan stemmen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef p-etr-a het volgende:
Dat deed ik ook als eerste inderdaad. Het gekke is dat ik ze ook allemaal weer heb gelezen. Doe jij dat ook?
Bedankt. Zat al de hele wiki af te zoeken, maar vond niks!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:01 schreef p-etr-a het volgende:
[TTK-wedstrijd] Stem-Topic Februari
Hier, LXIV. Hij was alweer een beetje afgezakt.
En inderdaad Erik, er zijn veel kortere verhalen. Ik hou daar wel van.
Ik wel!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef p-etr-a het volgende:
Dat deed ik ook als eerste inderdaad. Het gekke is dat ik ze ook allemaal weer heb gelezen. Doe jij dat ook?
Ja precies, heel maf. Ik heb mijn inzendingen toch al twintig keer gelezen, waarom dan nog een keer? Er kan toch niks meer aan veranderd worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wel!
Net alsof je dan je eigen verhaal/gedicht door de ogen van een ander leest ofzo.
Helemaal niets?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb deze keer niets ingestuurd... Volgende keer misschien weer wel.
Ja, maarrr, Hij is wel stickyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:39 schreef Biancavia het volgende:
Nu kunnen we er alleen niet meer in stemmen.
0,0. Ons huis is net opgeleverd, flink aan het klussen. En ik kreeg ook nog een proefopdracht, moest daarvoor iemand interviewen en een tekst schrijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Helemaal niets?![]()
Ga je wel stemmen?
Oh, da's zonde ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Schaam me best wel, ik heb nb het onderwerp voor deze wedstrijd verzonnen. En ik had dus ook flink wat inspiratie. Maar ja...
Mooi!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, maarrr, Hij is wel sticky
Mijn excusses, foutje van mijn kant.., nu is ie sticky en open
Dit doet me denken aan Frankenstein, 'het monster' zei iets dergelijks tegen zijn maker. Ik vind het een mooi gegeven, maar op een baby vind ik het dan weer iets minder van toepassing.quote:Dan geef je me een leven, mond en brein en leer je me niet hoe deze te
gebruiken.
Inderdaad, meer iets om tegen God (of dus idd tegen je maker) te zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:41 schreef Pauline het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Frankenstein, 'het monster' zei iets dergelijks tegen zijn maker. Ik vind het een mooi gegeven, maar op een baby vind ik het dan weer iets minder van toepassing.
Ik heb me aan m'n woord gehouden, mijn stemmen zijn binnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:56 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga denk ik morgen alles uitgebreid lezen en stemmen.
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
En die 55fiction verhaaltjes zijn best een leuk idee!
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik ook stemmen dan? Ik heb niet bij de email gekeken van wie wat is
Misschien is een maandelijkse wedstrijd ook te veel. Ik bedoel, we zitten alweer ruim in maart en moeten nog stemmen voor de februari wedstrijd. Ik denk dat je beter eens in de twee maanden een wedstrijd kunt plannen. Wellicht wordt de kwaliteit dan ook iets hoger.quote:
Daar zit misschien wel wat in. Of een anderhalvemaandelijkse wedstrijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Misschien is een maandelijkse wedstrijd ook te veel. Ik bedoel, we zitten alweer ruim in maart en moeten nog stemmen voor de februari wedstrijd. Ik denk dat je beter eens in de twee maanden een wedstrijd kunt plannen. Wellicht wordt de kwaliteit dan ook iets hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |