In IDO.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand Tha-Erik nog ergens gezien??
Je hebt nog minder dan 12 uur de tijd..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, ik ben echt nog van plan om te stemmen, maar komt het er gewoon niet van. Druk school, thuis, alles. Het zit niet helemaal mee, maar ik ben écht van plan om te stemmen.![]()
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt nog minder dan 12 uur de tijd..
En ik hou jou in de gaten. Eerst zeuren en dan niet stemmen....quote:
Ja, nou, het kost tijd en concentratie voor mij om de inzendingen door te nemen. Aangezien ik de laatste tijd beide tekort kom...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik hou jou in de gaten. Eerst zeuren en dan niet stemmen....
Dat weet ik, dat is ook duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Inzendingen plaatsen doe ik ook niet met een vingerknip..
Pardon? Ik neem aan dat iedereen toch blij was toen het er stond? En de vragen naar wanneer het geplaatst zou worden zijn niet om druk op jullie uit te oefenen, maar uit enthousiasme naar een wedstrijd.quote:Daar kregen Isa en ik ook niet veel begrip voor
Ze zeggen 1 tot 2 weken... dus dat zullen wel maanden zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |