Zoom maar eens in en dan kun je het enorme detail zienquote:Op zondag 26 februari 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Was der met die foto ?
beetje met die pijltjes fixen nzowquote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar moet ik inzoomen.
Ik kom telkens op het dak terecht.
Je kan het met je muis besturenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar moet ik inzoomen.
Ik kom telkens op het dak terecht.
Ik had wat mensen gevonden die zaten op een grasveldje.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat me wel opvalt aan die foto is dat er geen mensen lopen.. Alleen een paar fietsers.
Niks is gewoon leukquote:Op zondag 26 februari 2006 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik naartoe en op letten ?
ALs je goed zoekt zie je nog wel aardig wat mensen lopen hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat me wel opvalt aan die foto is dat er geen mensen lopen.. Alleen een paar fietsers.
er lopen wel degelijk mensen.. sommige dingen zijn ook half.. is wel grappigquote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja ik heb ook wat slordigheids foutjes ontdekt enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef spenky het volgende:
[..]
er lopen wel degelijk mensen.. sommige dingen zijn ook half.. is wel grappig
dingen die door elkaar heen staan enzo.. vanwege dat het best lang duurde de foto te maken..
te zien aan de 2 kerk klokkenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef spenky het volgende:
[..]
er lopen wel degelijk mensen.. sommige dingen zijn ook half.. is wel grappig
dingen die door elkaar heen staan enzo.. vanwege dat het best lang duurde de foto te maken..
Waar?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
te zien aan de 2 kerk klokken![]()
Ja dat is wel wazig op die grote zie je geen mensen lopen maar als je inzoomt wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
helemaal boven aan de foto in het midden, daar een beetje inzoomen en je kunt de tijd aflezen op de kerklokkenquote:
nou praat nog wel met me andere exen.. 1 ervan is zelfs me beste vriendin ;pquote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef snopprinses het volgende:
exen zijn stom.blijven stom
Maar toch vond je ze vroeger niet stomquote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef snopprinses het volgende:
daarom zijn het nu mn exen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar toch vond je ze vroeger niet stom![]()
Je avaquote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
DjDev? Waarom zie ik die Shaky Sukkel niet meer terug in mijn icon?
Ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef snopprinses het volgende:
Dat is juist niet kansloosquote:Op zondag 26 februari 2006 20:28 schreef spenky het volgende:
tis uit met me vriendin 2weken geleden ofzo.. en nou negeert ze me..
beetje kansloos
hoezo dat dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of Bupatah , Bupathi en al het andere![]()
Yo, Dev! Er staat een vraag op jou te wachten op de vorige pagina.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat is juist niet kansloos
Het is toch uit?
Als het uit is met een vriendin is het klaar
Dan is ze foetsie voor mij
Als jij het zegtquote:
* DjDev gaat zoekenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yo, Dev! Er staat een vraag op jou te wachten op de vorige pagina.
Ik zal ff kieken..quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
DjDev? Waarom zie ik die Shaky Sukkel niet meer terug in mijn icon?
Kun je niet kiezen?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij staat er niet meer op [afbeelding]
Weet je nog waar dat plaatje staat? [afbeelding]?
bijna :/quote:
Cito, onze geliefde examinators?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef DjDev het volgende:
WTF...Ik heb gewoon wachtwoorden van Cito zooi die online staan
Ja..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef IFASS het volgende:
[..]
Cito, onze geliefde examinators?![]()
Bupatih.. dat plaatje _is_ irritant![]()
Kies maar voor frietquote:
Leeft dat tuig niet van ons belastinggeld? (okay, van onze oudersquote:
quote:
Je kan net zo goed wegblijven het is zo dood hierquote:
Ik heb nu ook wachtwoorden van Gmail-adressen en Hotmail adressenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:15 schreef IFASS het volgende:
[..]
Leeft dat tuig niet van ons belastinggeld? (okay, van onze ouders)
quote:
ja dat gaat het worden denk ikquote:
Waar gaat het heen met de beveiligingquote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wachtwoorden van Gmail-adressen en Hotmail adressen
Best grappig mailtjes
je wil friet in huis hebben om het niet zelf te maken?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja dat gaat het worden denk ik
hoop wel dat we friet in huis hebben..geen zin om zelf te maken
Is ook zoveel werk ehquote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja dat gaat het worden denk ik
hoop wel dat we friet in huis hebben..geen zin om zelf te maken
Alles goedquote:
Ja vind je hem leukquote:
Yup, en daar?quote:
quote:
Jawelquote:
Heb de 'Friends' dvd's weer afgestoftquote:
Ik ben maar weer Battle Royale gaan kijkenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef IFASS het volgende:
[..]
Heb de 'Friends' dvd's weer afgestoft![]()
"Oh..... My..... God...."![]()
![]()
![]()
2 weken terug weer gezien.. blijft leukquote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ben maar weer Battle Royale gaan kijken![]()
van die diepvriestroep..ik heb geen zin om zelf aardappel te gaan schillen enzoquote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je wil friet in huis hebben om het niet zelf te maken?![]()
valt weer tegenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van die diepvriestroep..ik heb geen zin om zelf aardappel te gaan schillen enzo
Ja hoor met jou?quote:
Haha, Ik zou mijn schoolklas wel eens voor zo iets op willen gevenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef IFASS het volgende:
[..]
2 weken terug weer gezien.. blijft leuk![]()
Moeten we hier eensch doen met heel PUB![]()
Ga je dan zelf ook mee?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha, Ik zou mijn schoolklas wel eens voor zo iets op willen geven
Juistquote:
Ik doe meequote:
das toch niet lekker. Heb vanmiddag patat gehad van de snackbar. Met een trias-burgerquote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van die diepvriestroep..ik heb geen zin om zelf aardappel te gaan schillen enzo
Wat heb je met je mond gedaan dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das toch niet lekker. Heb vanmiddag patat gehad van de snackbar. Met een trias-burgerOndanks dat mn mond nog niet zo ver open kan, wassie toch best snel op
Het is rustigquote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Is het nog een beetje gezellig hier?
(nog) matigjesquote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Is het nog een beetje gezellig hier?
Kaakchirurg geweest vrijdagquote:
Ah vandaar, nog nooit hoeven doen.. weet niet of ik het ooit moet, zal vast welquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Kaakchirurg geweest vrijdagMoest verstandskies trekken
Nee is niet erg dat je het niet weetquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wat een trias-burger is ?
Trias dat was toch een tijd perk waar dino's in leefde?
Als je geluk hebt hoef je er nooit heen. Mja, als pech hebt zoals mij .. ben er nu al voor de 3e x geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef IFASS het volgende:
[..]
Ah vandaar, nog nooit hoeven doen.. weet niet of ik het ooit moet, zal vast wel![]()
Was ff bezig met het antwoordquote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef Canisfire het volgende:
Maar de ham vraag is nu wat is nou een Trias burger
Aah een goedkope bigmac dusquote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee is niet erg dat je het niet weetBij die snackbar hebben ze van iedere plaatselijke voetbalclub een hamburger. En aangezien TRIAS 'mijn' clubje is (ook al voetbal ik er niet) heb ik die genomen. Samen met mn vader en broertje
Was een dubbele hamburger
![]()
Hij was nog duurderquote:
Call me ignorant, mare.. hoeveel kun je er hebben, 4?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als je geluk hebt hoef je er nooit heen. Mja, als pech hebt zoals mij .. ben er nu al voor de 3e x geweest
je hebt er 4 volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef IFASS het volgende:
[..]
Call me ignorant, mare.. hoeveel kun je er hebben, 4?
Nu nog 2 te gaanquote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je hebt er 4 volgens mijWaarvan ik al 2 getrokken heb
Haha duurder dan een bigmac .quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hij was nog duurderMaar wel stuk lekkerder
![]()
Je betaald voor de naam ehquote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha duurder dan een bigmac .
Maar dan is die dan ook echt van jou voetbal club![]()
quote:
Idd een Trias burger wie wil dat nou nietquote:
Die andere 2 hoef ik gelukkig nietquote:
Mooi zoquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die andere 2 hoef ik gelukkig niet
Mensen die voor een andere voetbalclub zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd een Trias burger wie wil dat nou niet![]()
*opbelt en besteldquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd een Trias burger wie wil dat nou niet![]()
Met allen dezelfde beleg?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mensen die voor een andere voetbalclub zijner waren iets van 6 verschillende van die voetbalclub-burgers
die wil ik ook zienquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo ik heb net Hooligans gezien, wel een goeie film.
En het geld van die broodjes ging ook naar de voetbal clubquote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mensen die voor een andere voetbalclub zijner waren iets van 6 verschillende van die voetbalclub-burgers
neequote:
Denk het nietquote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En het geld van die broodjes ging ook naar de voetbal club?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee1tje was er met ei
Maar alleen TRIAS burger was een dubbele
Gewoon zonder eiquote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Canisfire het volgende:
Broodje hamburger met ei ?
Dat klinkt niet al te lekker![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Canisfire het volgende:
is ook van totaal verkeerde clubquote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Canisfire het volgende:
complotquote:
Trias burger is lekkerder dan een MC burger hoorquote:
ik heb het niet bedachtquote:
quote:
Nee MCquote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Trias burger is lekkerder dan een MC burger hoor
Dat wil ik ook welquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef snopprinses het volgende:
broodje kroket en broodje frikandel
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef snopprinses het volgende:
Haha en dan is het zeker ook nog gekookt ei zeker?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef snopprinses het volgende:
Je hebt niet eens een trias burger gehadquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens dat je fok scherm wegvalt?
ja uhmquote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een trias burger gehad
Geen ideequote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha en dan is het zeker ook nog gekookt ei zeker?
In van die plakjes.![]()
Je weet dat [X]niet 'reply' betekent?quote:
Haha je broertje wou geen veraader als vaderquote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Geen ideeHoef het ook niet te weten
![]()
Me vader had um bijna besteld maar dat mocht niet van mn broertje
![]()
quote:
Beter lezen jaquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef -Marlii- het volgende:
Nee
Ik heb wel af en toe last van een uitschietende arm waardoor je per ongeluk op [x] druktMaar goed dat ie een waarschuwing geeft als ik dat onverwachts doe
inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha je broertje wou geen veraader als vader?
wattequote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je weet dat [X]niet 'reply' betekent?
hij was flauwquote:
Ejsquote:
Ik nog laterquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef snopprinses het volgende:
whaah ik hoef de 7e pas weer naar school
computertaal?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken geen computer taal![]()
Ik moet morgen weer...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef snopprinses het volgende:
whaah ik hoef de 7e pas weer naar school
eenschquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef snopprinses het volgende:
ok..broodje kroket is echt veel lekkerder dan broodje frikandel
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef snopprinses het volgende:
Nu word het eentonig maarquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef snopprinses het volgende:
Rauwe kroket in je oor na een kroketgevecht is niet fijnquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef snopprinses het volgende:
Nogmaals, wattes?quote:
waarom dat danquote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef IFASS het volgende:
[..]
Nogmaals, wattes?![]()
(jeez, al 10 afleveringen friends gezien vandaag)
Duidelijk teveel info..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Rauwe kroket in je oor na een kroketgevecht is niet fijn.
The root of all evil... vervelingquote:
Jij speelt dat?quote:
Gadverdammequote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Rauwe kroket in je oor na een kroketgevecht is niet fijn.
Friendsquote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef IFASS het volgende:
[..]
Nogmaals, wattes?![]()
aha .. als ik me verveel zit ik op FOKquote:
niksquote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef IFASS het volgende:
[..]
Nogmaals, wattes?![]()
Dus jij verveelt je veelquote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
aha .. als ik me verveel zit ik op FOK
Het is wel een goeie film, zitten alleen wel heel wat foutjes in, dat is jammer. Maar als je daar door heen kijkt is het wel een goeie filmquote:
Succesquote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- gaat de muziek maar weer es bijwerken met nieuwe liedjes
okquote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Het is wel een goeie film, zitten alleen wel heel wat foutjes in, dat is jammer. Maar als je daar door heen kijkt is het wel een goeie film.
Kom maar eens rond een uur of 4 in de morgen op fokquote:Op zondag 26 februari 2006 22:10 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ook weer niet, want ik kan me niet voorstellen dat je je op fok verveelt.
hele maal het goede antwoordquote:Op zondag 26 februari 2006 22:10 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ook weer niet, want ik kan me niet voorstellen dat je je op fok verveelt.
dan slaap ikquote:Op zondag 26 februari 2006 22:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kom maar eens rond een uur of 4 in de morgen op fok![]()
op een pak hem beet een Dinsdag![]()
nee, om 4 uur 's nachtsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon leuk om "Trackmania" te zeggen
Ja en de meeste andere mensen dus ook.quote:
dissedquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en de meeste andere mensen dus ook.
Ik laatst een keertje niet en toen verveelde ik me zelfs op fok![]()
Dat heb ik ook heel vaak, vooral op zondagen. Vanmiddag bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en de meeste andere mensen dus ook.
Ik laatst een keertje niet en toen verveelde ik me zelfs op fok![]()
Gezellig hequote:
Vannacht om 3 uur was hier ook niemandquote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]gek he
Ik verveelde me trouwens vanochtend om half 9 ook op FOK
Was geen mens in PUB
kwartiertje later was XBM erquote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur was hier ook niemand
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon leuk om "Trackmania" te zeggen
Gek hé?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur was hier ook niemand
Ja ik heb het gezien ja, ik ging toen maar slapen. Maarja ik lag dan ook tot 12 uur in mijn bedquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kwartiertje later was XBM eren daarna was ik degene die er was
Ja op die on menselijke tijden slaap ik dusquote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]gek he
Ik verveelde me trouwens vanochtend om half 9 ook op FOK
Was geen mens in PUB
ik nietquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien ja, ik ging toen maar slapen. Maarja ik lag dan ook tot 12 uur in mijn bed
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja op die on menselijke tijden slaap ik dus![]()
Wel in en rondom het weekendquote:
En veel PUBers gaan uit op zaterdagnachtquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]. De meeste PUBers zijn zondags wel vrij.
tja, dat weet ik niet, meestal slaap ik danquote:
Latersquote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga nog even wat pingelen op mn piano, en dan slapen.
.
Ik ook, maar om 2 uur was hier alles al dicht. Als je het aan mij vraagt ga ik liever de stad in waar het gewoon open is tot 6 uur. Hier in dit kut gat gaat alles veels te vroeg dichtquote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
En veel PUBers gaan uit op zaterdagnacht.
hier in dit kutgat is bijna niks te beleven ..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, maar om 2 uur was hier alles al dicht. Als je het aan mij vraagt ga ik liever de stad in waar het gewoon open is tot 6 uur. Hier in dit kut gat gaat alles veels te vroeg dicht.
topic killerquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, maar om 2 uur was hier alles al dicht. Als je het aan mij vraagt ga ik liever de stad in waar het gewoon open is tot 6 uur. Hier in dit kut gat gaat alles veels te vroeg dicht.
half 4 's middags neem ik aan?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben pas vanaf half 4 wakker en nu al moe
Hier net niet, valt nu wel weer mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef -Marlii- het volgende:
Valt mee, hij is redelijk snel hie r:)
Haha het is nu al weer opgelost zo te zienquote:
* Luistertquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha het is nu al weer opgelost zo te zien
*Luisterd
Him-Beautifull
Ik zou er ook eens opgaanquote:
Ik zit op mn andere msn, kga wel ff op mn fok msnquote:
Je bent toch een taal purpquote:
Nee hoorquote:
Dit als de tweede keer in mijn korte pub loopbaan dat ik je hier op betrapquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dit als de tweede keer in mijn korte pub loopbaan dat ik je hier op betrap![]()
Hellowquote:
En dan ga je het na doenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Tja, ik word ook té vaak verbeterd
Ik hoef pas te werken om half 11 in de avond.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wat doen jullie hoor nog zó laat
ga slapenmorgen weer shcool joh
![]()
dan mag jij blijvenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoef pas te werken om half 11 in de avond.
Ik heb vakantiequote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wat doen jullie hoor nog zó laat
ga slapenmorgen weer shcool joh
![]()
Jij ook weer hier? Om me te beledigen zekerquote:
Welke fifa?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar ik ga zo Fifa doen effe
Ik blijf het fout zeggen irl, maar hier verbeter ik het af en toequote:
ga dan maar weer wegquote:Op zondag 26 februari 2006 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar ik ga zo Fifa doen effe
Nee joh, gekkiequote:Op zondag 26 februari 2006 22:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jij ook weer hier? Om me te beledigen zeker
Prutser!quote:
Maar toch ga ik wegquote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh, gekkieZou ik toch nooit doen
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prutser!
Ik speel al maanden Fifa 2008.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Dat was dus weer zo'n tof grapje van mij.
DjDev heeft een ava switch script gemaakt voor Bupatih.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Boepatih wrom wissel je steeds van ava
Ik lees al wel heel lang mee hoor, dus ... maar hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |