nee, om 4 uur 's nachtsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon leuk om "Trackmania" te zeggen
Ja en de meeste andere mensen dus ook.quote:
dissedquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en de meeste andere mensen dus ook.
Ik laatst een keertje niet en toen verveelde ik me zelfs op fok![]()
Dat heb ik ook heel vaak, vooral op zondagen. Vanmiddag bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en de meeste andere mensen dus ook.
Ik laatst een keertje niet en toen verveelde ik me zelfs op fok![]()
Gezellig hequote:
Vannacht om 3 uur was hier ook niemandquote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]gek he
Ik verveelde me trouwens vanochtend om half 9 ook op FOK
Was geen mens in PUB
kwartiertje later was XBM erquote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur was hier ook niemand
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon leuk om "Trackmania" te zeggen

Gek hé?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur was hier ook niemand
Ja ik heb het gezien ja, ik ging toen maar slapen. Maarja ik lag dan ook tot 12 uur in mijn bedquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kwartiertje later was XBM eren daarna was ik degene die er was
Ja op die on menselijke tijden slaap ik dusquote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]gek he
Ik verveelde me trouwens vanochtend om half 9 ook op FOK
Was geen mens in PUB
ik nietquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien ja, ik ging toen maar slapen. Maarja ik lag dan ook tot 12 uur in mijn bed
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja op die on menselijke tijden slaap ik dus![]()
Wel in en rondom het weekendquote:
En veel PUBers gaan uit op zaterdagnachtquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]. De meeste PUBers zijn zondags wel vrij.
tja, dat weet ik niet, meestal slaap ik danquote:
Latersquote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga nog even wat pingelen op mn piano, en dan slapen.
.
Ik ook, maar om 2 uur was hier alles al dicht. Als je het aan mij vraagt ga ik liever de stad in waar het gewoon open is tot 6 uur. Hier in dit kut gat gaat alles veels te vroeg dichtquote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
En veel PUBers gaan uit op zaterdagnacht.
hier in dit kutgat is bijna niks te beleven ..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, maar om 2 uur was hier alles al dicht. Als je het aan mij vraagt ga ik liever de stad in waar het gewoon open is tot 6 uur. Hier in dit kut gat gaat alles veels te vroeg dicht.
topic killerquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, maar om 2 uur was hier alles al dicht. Als je het aan mij vraagt ga ik liever de stad in waar het gewoon open is tot 6 uur. Hier in dit kut gat gaat alles veels te vroeg dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |