2 weken terug weer gezien.. blijft leukquote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ben maar weer Battle Royale gaan kijken![]()
van die diepvriestroep..ik heb geen zin om zelf aardappel te gaan schillen enzoquote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je wil friet in huis hebben om het niet zelf te maken?![]()
valt weer tegenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van die diepvriestroep..ik heb geen zin om zelf aardappel te gaan schillen enzo
Ja hoor met jou?quote:
Haha, Ik zou mijn schoolklas wel eens voor zo iets op willen gevenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef IFASS het volgende:
[..]
2 weken terug weer gezien.. blijft leuk![]()
Moeten we hier eensch doen met heel PUB![]()
Ga je dan zelf ook mee?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha, Ik zou mijn schoolklas wel eens voor zo iets op willen geven
Juistquote:
Ik doe meequote:
das toch niet lekker. Heb vanmiddag patat gehad van de snackbar. Met een trias-burgerquote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van die diepvriestroep..ik heb geen zin om zelf aardappel te gaan schillen enzo
Wat heb je met je mond gedaan dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das toch niet lekker. Heb vanmiddag patat gehad van de snackbar. Met een trias-burgerOndanks dat mn mond nog niet zo ver open kan, wassie toch best snel op
Het is rustigquote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Is het nog een beetje gezellig hier?
(nog) matigjesquote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Is het nog een beetje gezellig hier?
Kaakchirurg geweest vrijdagquote:
Ah vandaar, nog nooit hoeven doen.. weet niet of ik het ooit moet, zal vast welquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Kaakchirurg geweest vrijdagMoest verstandskies trekken
Nee is niet erg dat je het niet weetquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wat een trias-burger is ?
Trias dat was toch een tijd perk waar dino's in leefde?
Als je geluk hebt hoef je er nooit heen. Mja, als pech hebt zoals mij .. ben er nu al voor de 3e x geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef IFASS het volgende:
[..]
Ah vandaar, nog nooit hoeven doen.. weet niet of ik het ooit moet, zal vast wel![]()
Was ff bezig met het antwoordquote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef Canisfire het volgende:
Maar de ham vraag is nu wat is nou een Trias burger
Aah een goedkope bigmac dusquote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee is niet erg dat je het niet weetBij die snackbar hebben ze van iedere plaatselijke voetbalclub een hamburger. En aangezien TRIAS 'mijn' clubje is (ook al voetbal ik er niet) heb ik die genomen. Samen met mn vader en broertje
Was een dubbele hamburger
![]()
Hij was nog duurderquote:
Call me ignorant, mare.. hoeveel kun je er hebben, 4?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als je geluk hebt hoef je er nooit heen. Mja, als pech hebt zoals mij .. ben er nu al voor de 3e x geweest
je hebt er 4 volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef IFASS het volgende:
[..]
Call me ignorant, mare.. hoeveel kun je er hebben, 4?
Nu nog 2 te gaanquote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je hebt er 4 volgens mijWaarvan ik al 2 getrokken heb
Haha duurder dan een bigmac .quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hij was nog duurderMaar wel stuk lekkerder
![]()
Je betaald voor de naam ehquote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha duurder dan een bigmac .
Maar dan is die dan ook echt van jou voetbal club![]()
quote:
Idd een Trias burger wie wil dat nou nietquote:
Die andere 2 hoef ik gelukkig nietquote:
Mooi zoquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die andere 2 hoef ik gelukkig niet
Mensen die voor een andere voetbalclub zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd een Trias burger wie wil dat nou niet![]()
*opbelt en besteldquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd een Trias burger wie wil dat nou niet![]()
Met allen dezelfde beleg?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mensen die voor een andere voetbalclub zijner waren iets van 6 verschillende van die voetbalclub-burgers
die wil ik ook zienquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo ik heb net Hooligans gezien, wel een goeie film.
En het geld van die broodjes ging ook naar de voetbal clubquote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mensen die voor een andere voetbalclub zijner waren iets van 6 verschillende van die voetbalclub-burgers
neequote:
Denk het nietquote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En het geld van die broodjes ging ook naar de voetbal club?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee1tje was er met ei
Maar alleen TRIAS burger was een dubbele
Gewoon zonder eiquote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Canisfire het volgende:
Broodje hamburger met ei ?
Dat klinkt niet al te lekker![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Canisfire het volgende:
is ook van totaal verkeerde clubquote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Canisfire het volgende:
complotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |