Zoom maar eens in en dan kun je het enorme detail zienquote:Op zondag 26 februari 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Was der met die foto ?
beetje met die pijltjes fixen nzowquote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar moet ik inzoomen.
Ik kom telkens op het dak terecht.
Je kan het met je muis besturenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar moet ik inzoomen.
Ik kom telkens op het dak terecht.
Ik had wat mensen gevonden die zaten op een grasveldje.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat me wel opvalt aan die foto is dat er geen mensen lopen.. Alleen een paar fietsers.
Niks is gewoon leukquote:Op zondag 26 februari 2006 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik naartoe en op letten ?
ALs je goed zoekt zie je nog wel aardig wat mensen lopen hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat me wel opvalt aan die foto is dat er geen mensen lopen.. Alleen een paar fietsers.
er lopen wel degelijk mensen.. sommige dingen zijn ook half.. is wel grappigquote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja ik heb ook wat slordigheids foutjes ontdekt enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef spenky het volgende:
[..]
er lopen wel degelijk mensen.. sommige dingen zijn ook half.. is wel grappig
dingen die door elkaar heen staan enzo.. vanwege dat het best lang duurde de foto te maken..
te zien aan de 2 kerk klokkenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef spenky het volgende:
[..]
er lopen wel degelijk mensen.. sommige dingen zijn ook half.. is wel grappig
dingen die door elkaar heen staan enzo.. vanwege dat het best lang duurde de foto te maken..
Waar?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
te zien aan de 2 kerk klokken![]()
Ja dat is wel wazig op die grote zie je geen mensen lopen maar als je inzoomt wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
helemaal boven aan de foto in het midden, daar een beetje inzoomen en je kunt de tijd aflezen op de kerklokkenquote:
nou praat nog wel met me andere exen.. 1 ervan is zelfs me beste vriendin ;pquote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef snopprinses het volgende:
exen zijn stom.blijven stom
Maar toch vond je ze vroeger niet stomquote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef snopprinses het volgende:
daarom zijn het nu mn exen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar toch vond je ze vroeger niet stom![]()
Je avaquote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
DjDev? Waarom zie ik die Shaky Sukkel niet meer terug in mijn icon?
Ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef snopprinses het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |