jij had de OPquote:
fuckquote:Op zondag 26 februari 2006 14:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je het niet weet, dan deert het ook niet
klinkt het niet alleenquote:
ik denk dat ik ff wijselijk m'n mond ga dichthoudenquote:
alweer of nog steeds?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef OoAstridoO het volgende:
zijn jullie hier alweer(had de vorige nog staan, was de lounge een beetje vergeten)
idd, niet praten met volle mondquote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat ik ff wijselijk m'n mond ga dichthouden
dan kan er niets inquote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat ik ff wijselijk m'n mond ga dichthouden
inkoppertjequote:
of niets uitquote:
quote:
dan maar snel doorslikkenquote:
dat komt omdat dr mond vol zitquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er valt niets door te slikken als er niets in kan
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een hoog niveau ja, da's overal op Fok vandaag volgens mij
* MutZ zegt nietsquote:
quote:
buiten sneeuwt hetquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen iets nuttigs aan het doen?
zoals?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg nuttige dingen gedaan vandaag
.
je had iig wel gelijk, toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Kimske het volgende:
vandaag, stond ik voor lul...
We hadden de wasmachine en de droger aan. Ik wilde frituren, en om te zorgen dat de stop niet zou doorslaan, had ik de droger op pauze gezet.
Vriend vroeg of de droger uitstond.
Ik vond het erg raar dat ie t niet hoorde en
wilde laten horen wat t verschil was tussen een draaiende droger en een droger die op pauze staat, dus doe de droger 1 sec aan...
SLAAN DIE *$^# STOPPEN DOOR...
Spelletje met Romekquote:
leuk die graafgrage konijnenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Spelletje met Romek. Nachthok van het nijn verschoont en zijn ren geschoffeld (moet hij weer opnieuw met zijn tunnel naar China beginnen), tuin opgeruimd (teveel fietsjes hier
), beetje poetswerk, wasje gedraaid, enzovoorts...
Wij hadden ook een stroomdinges vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Kimske het volgende:
vandaag, stond ik voor lul...
We hadden de wasmachine en de droger aan. Ik wilde frituren, en om te zorgen dat de stop niet zou doorslaan, had ik de droger op pauze gezet.
Vriend vroeg of de droger uitstond.
Ik vond het erg raar dat ie t niet hoorde en
wilde laten horen wat t verschil was tussen een draaiende droger en een droger die op pauze staat, dus doe de droger 1 sec aan...
SLAAN DIE *$^# STOPPEN DOOR...
5 kinderfietsen, 1 fiets die opgeknapt moet worden, Pat's fiets en een skelter (en een postkar). Mijn fiets staat op de voorstraat, dus die telt nog niet eens meequote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
leuk die graafgrage konijnen
allemaal fietsen van jullie?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
5 kinderfietsen, 1 fiets die opgeknapt moet worden, Pat's fiets en een skelter (en een postkar). Mijn fiets staat op de voorstraat, dus die telt nog niet eens mee.
hard gelachen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef es70 het volgende:
Naar de stoppenkast... Eerste poging gilt Nina van zolder dat de pc het ineens niet meer doet, tweede poging begint de printer te ratelen (dat was dus de woonkamer). Derde poging was de juiste.
Ik heb erg hard gelachen idd (onder het mompelen van: Dat hoeft niet, ik weet het welquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
Ja, ik ben dus net zo'n vervelend wijf als die uit dat Lotto-spotje (gaat 'ie lekker, tijger? ).
wat doe jij hier!quote:Op maandag 27 februari 2006 02:37 schreef purplerose het volgende:
Nog iemand wakker hier?
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:48 schreef leonieke het volgende:
Alles goed hier?
is er al meer duidelijkheid over jullie kasteeltje?quote:
Het is zo'n prachthuis eh.. echt waar, maar iedereen zit het ons af te raden omdat je geen duidelijk zicht kan hebben op de kosten.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
is er al meer duidelijkheid over jullie kasteeltje?
dus niet kopen nu?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is zo'n prachthuis eh.. echt waar, maar iedereen zit het ons af te raden omdat je geen duidelijk zicht kan hebben op de kosten.
Maar ik voel dat we er allebei zoveel spijt gaan van hebben als we het niet kopen. Maar wat als je binnen 2 jaar merkt dat de rest gelijk had en de kosten te hoog zijn...![]()
We (phille en ik) hebben het er gisteren nog eens goed overgehad. En als we dit niet kopen, gaan we een tijdje minder intensief zoeken naar een koophuis of bouwgrond en kijken we ook uit naar een huurwoning zodat we dan met minder druk verder kunnen zoeken
Ik weet het echt niet...quote:
Thx,quote:
hoe wonen jullie nu danquote:Op maandag 27 februari 2006 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet...
We zijn nu even tot morgenavond helemaal alleen dus vermoedelijk denken zijn ouders er nu ook nog even over na en kunnen wij dat nu ook op ons gemak doen. En dan zien we morgenavond of woensdag wel weer verder.
Maar we willen het allebei nog heel erg. Alleen is het verschil tussen 75k of 125k kosten heel groot, beter gezegd: té groot voor ons budget.
We zoeken nu ook zo intensief omdat we echt op ons eigen willen wonen, gewoon wij tweetjes. Dus toch huren (iets waar we allebei wat tegen zijn) zou dan een mogelijke (hopelijk korte) tussenoplossing kunnen zijn.
Idd en ik wou echt dat ik een glazen bol had waar ik 1 keer kon in kijken... Ale nee, 2 keer want er is nog wel iets dat ik wil wetenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx,
nog steeds zwaar aan het twijfelen lees ik. Moeilijk hoor.
Tijdens de week bij de ouders van phille en tijdens het weekend reizen we 100km naar West-Vlaanderen om bij mijn ma te verblijven en op zondagavond terug 100km naar de ouders van phille.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tijdens de week bij de ouders van phille en tijdens het weekend reizen we 100km naar West-Vlaanderen om bij mijn ma te verblijven en op zondagavond terug 100km naar de ouders van phille.
Als je dan toch bezig ben, gewoon die bol houden hequote:Op maandag 27 februari 2006 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd en ik wou echt dat ik een glazen bol had waar ik 1 keer kon in kijken... Ale nee, 2 keer want er is nog wel iets dat ik wil weten![]()
Maar nu mag die ene keer zijn ja![]()
Het was voorzien als tijdelijke oplossing ondertussen duurt het al anderhalfjaar en zoals het er nu naar uitziet (nog geen huis/bouwgrond) zal het nog makkelijk een jaar duren.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik idd ook heel snel op mezelf willen gaan wonen
Als je zo'n bol vindt, wil ik zelfs regelmatig eens voor jou kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig ben, gewoon die bol houden he
Inderdaad.. Dat is ook de enige reden waarom we zo twijfelen. Moesten we onze keuze baseren op ons hart waren we nu waarschijnlijk al vloeren aan het uitbrekenquote:T enige dat ik kan meegeven is dat je je keus zoveel mogelijk op je verstand moet maken. Dus zeker gezien de komende kosten etc. Zo niet zou het wel eens niet goed kunnen gaan en dat zou jammer zijn.
psies jaquote:Op maandag 27 februari 2006 12:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was voorzien als tijdelijke oplossing ondertussen duurt het al anderhalfjaar en zoals het er nu naar uitziet (nog geen huis/bouwgrond) zal het nog makkelijk een jaar duren.
En dit zie ik echt niet meer zitten. Ik loop hier te vaak op de toppen van mijn tenen rond en dat is voor niemand gezond, zeker niet als het nog zo lang zou duren, zonder uitzicht op verandering.
quote:There was once a poor woodchopper. "This woodchopping", he said to his woman: there sits no dry bread in it. I work myself an accident the whole day, but you and our twelve children have not eat. I see the future dark in." His woman agreed. "We must try to fit a sleeve on it", the woodchopper resumed: "I have a plan. Tomorrow we shall go on step with the children, and then in the middle of the wood we'll leave them to their fate over." His woman almost went of her little stick when she heard this. "What is there with you on the hand?", she cried: "Aren't you good sob?" But the woodchopper wasn't brought of his piece by her wailing; he gave no shrink. "It cannot differ to me what you think", he said: "There sits nothing else on; tomorrow we leave them in the wood."
Little Thumbie, the youngest son, had listened off his parents' conversation. The next morning before day and dew he went out and filled his pockets with pebbles. During the walk into the wood he knew unmarked-up to drop them one by one. Then the parents told their children to sprockle some wood and shined the plate. When the parents didn't come for the day any more, the children understood that they had been left in the stitch. Soon the waterlanders appeared. But Thumbie said: "Don't sit down by your packages. I will sorrow for it that we all get home wholeskins." Thank be the pebbles, he was able to find his way back.
"By God!", the parents said as they turned up: "How have you ragged him that?" "No art on", said Thumbie and explained what he had done. "If you want to be rid of us you will have to stand up a bit earlier." That is just what the parents did. This time there came no pebbles on the pass. All Thumbie had was a piece of dry bread. He decided that his bread there then must believe to it. He left a trail of breadcrumbs but he didn't have it in the holes that they were being made into soldiers by the birds. His parents departed with the northern sun, as on the day before, but this time Thumbie soon touched rid of the trail. What now? Good counsel was expensive. The sun was already under, it was raning pipestems and the crying stood Little Thumbie nearer than the laughing. At last he saw a tiny light through the trees. It turned out to be a house.
The lady who stood them to word was a giantess. She gave them what to eat but Little Thumbie received the feeling that something wasn't fluff. He had understood that the giantess' man, the giant, was a people-eater who would see no bone in devouring them.
"If we do not pass up", he thought: "we shall be the cigar." As soon as they saw their chance clean, they took the legs and smeared him.
When the giant came home, he sniffed the air and bellowed: "I smell people flesh! Woman, why have you let them go there from through? Bring me my seven-league boots, I go them behind after!"
He was about to haul the children in, but, wonder above wonder, just then he decided to lie down in order to snap a little owl. "Shoot up, help me!", Thumbie said to his brothers: "As soon as the giant lay there pipping, we must see to make him his seven-league boots off-handy." He squeezed him like an old thief, but they went ahead and knew him to draw his boots out. "Now we must make that we come away!", Little Thumbie said. He put on the boots and quickly made himself out of the feet, carrying his brothers along. Also, he had seen chance to roll the giant's pockets and pick in all his gold pieces.
"How have you boxed that before each other?", cried Thumbie's parents in amazement when he showed up. "It was a pod-skin.", said LittIe Thumbie modestly. "I may be small but I stand my little man. And look, I have also brought a lot of poon. We used not to be able to allow ourselves billy-goat's leaps, but now we have our sheep on the dry. We will never come anything too short again! I shall be able to buy myself a nail-sut at last! and a woody-stringy!" "And I a soup-dress.", cried his mother: "They are you of it these days." "Great!", his father exulted: "I shall buy us a motor-car."
That afternoon he came riding to the fore in a sled of a wagon. "I seem to be having trouble riding straight out.", Thumbies father complained. "That you thank the cuckoo", his woman said: "You have a piece in your collar. You have him around again. I shall stop you in bed."
The next day all the children were stuck in the clothes as well. In her new soup-dress mother looked a cleanliness. After that, they moved to The Hague, where they bought a chest of a house on the New Explanation, and Iived happily ever after.
Thxquote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
psies ja
hoop dat je snel iets vind wat goed en betaalbaar is
Schiet maar eens op met zoeken danquote:Op maandag 27 februari 2006 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als je zo'n bol vindt, wil ik zelfs regelmatig eens voor jou kijken
Ken de gevolgen daarvan. Neem het echt goed door, maak een nette begroting. Doe daar een procent of 20 bij. Kan dat financieel gezien ben je erquote:Inderdaad.. Dat is ook de enige reden waarom we zo twijfelen. Moesten we onze keuze baseren op ons hart waren we nu waarschijnlijk al vloeren aan het uitbreken![]()
eetzequote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
En nu gaan we iets etenTot straks
Yeps, zo zijn we ook bezig, alleen ligt het bij sommige dingen nogal moeilijk omdat je dat maar ziet als je aan het kappen bent.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schiet maar eens op met zoeken dan
[..]
Ken de gevolgen daarvan. Neem het echt goed door, maak een nette begroting. Doe daar een procent of 20 bij. Kan dat financieel gezien ben je er
*wakker schudtquote:Op maandag 27 februari 2006 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben in slaap aan het vallen, help
thuis is beter bedoel jequote:
Tegen wie zeg je hetquote:Op maandag 27 februari 2006 16:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
thuis is beter bedoel je
eigen huis en alles verder geregeld is goed
tegen mezelfquote:
zoveel?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
tegen mezelf
ik wli echt op mezelf, maar dan moet er eerst zoveel beter zijn
mijn gezondheid, mn financién etc.quote:
en dat kan bij mij nog wel even durenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k, mja die dingen moeten idd eerst op punt staan![]()
Maar anderzijds ben je ook nog maar 20 jaarquote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat kan bij mij nog wel even duren
ik ben ook singlequote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar anderzijds ben je ook nog maar 20 jaar![]()
Op die leeftijd was ik zelfs nog single en dacht ik daar nog niet aan
Ga zoeken dan naar een kamerquote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben ook single
maar wil wel huis uit
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
ik wli echt op mezelf, maar dan moet er eerst zoveel beter zijn
quote:
krikken!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Kimske het volgende:
*kimske komt het aantal hilversummers weer ff opkrikken*
sexueel gefrustreerdquote:
Ik ben net een week 18 en single, maar uit huis? liever vandaag dan morgen nog.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar anderzijds ben je ook nog maar 20 jaar![]()
Op die leeftijd was ik zelfs nog single en dacht ik daar nog niet aan
ik kan het hier bijna ruikenquote:
Mja, ik denk dat ik in die tijd gewoon constant op mijn kamer leefde en er dus minder last van had ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben net een week 18 en single, maar uit huis? liever vandaag dan morgen nog.
*ik ben al weg qu, ik ben al weg*
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef OoAstridoO het volgende:
*ik ben al weg qu, ik ben al weg*
idd nu ook nog veel voordelenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik in die tijd gewoon constant op mijn kamer leefde en er dus minder last van had ofzo![]()
Niet dat ik altijd even graag thuis was, maar toen waren er nog te veel voordelen aan verbonden
Kon niet koken (geen kookplaatquote:
En hoe ben je dan aan die koffie geraakt? (geen water...)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Kon niet koken (geen kookplaat) en de vaatwasser kan niet aan (geen water
).
Wel koffie gehad. Kwestie van prioriteiten
.
ongelukje gehad ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Kon niet koken (geen kookplaat) en de vaatwasser kan niet aan (geen water
).
Wel koffie gehad. Kwestie van prioriteiten
.
Bij de buren water voor de koffie gehaald en tandenpoetswater voor de kinderen. Wel vervelend dat de wc ook niet meer doorgetrokken kanquote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe ben je dan aan die koffie geraakt? (geen water...)
En wat ga je dan eten?
quote:
toch wel in overleg hequote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is 'ineens' besloten (gisteravond) dat de keuken er vandaag uit ging...
Die stond al weken in mijn schuurtjequote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
Een nieuwe keuken aan het plaatsen?![]()
Ja dus
En wanneer komt de nieuwe?
Min of meerquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Min of meer. "Jij wilt toch weer ruimte in je schuur? Morgen gaan we aan de gang".
Ik hoop hetquote:Op maandag 27 februari 2006 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat het maar snel voorbij mag zijn dan
en dan heb je net de zolder gedaan, mag je eind van de week de keuken weer gaan opruimenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik geloof dat ik allergisch ben voor troep
. En weer gewoon water kunnen pakken en naar de wc gaan zou ook best weer fijn zijn
.
En geen klusjes tussendoor... Hoewel dat antieke bed dat Pat gehaald heeft wél heel tof is. En die voorraadkast is ook mooi
. Hmzzz, hangt er dan toch een beetje vanaf wat er tussendoor komt
.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
als dat bed maar steviger is als dat van Nieke
Ik hoop dat dat eerder wordt dan het eind van de week...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan heb je net de zolder gedaan, mag je eind van de week de keuken weer gaan opruimen
als dat bed maar steviger is als dat van Nieke
Gestemdquote:
Je hebt er al een Belg bij... Is dat nou echt niet genoeg?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
dank jullie
nou de rest van Fok nog om een beter beeld te krijgen
Ik ben nog niet getrouwdquote:Op maandag 27 februari 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
dank jullie
nou de rest van Fok nog om een beter beeld te krijgen
gij zijt wellekomequote:
stonk jezus zo erg dan?quote:
nee, mijn zus stinkt nietquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
stonk jezus zo erg dan? [afbeelding]
maar stonk welquote:
qu!quote:
Roosjequote:
wifi heeft er vandaag nog niet uitgelegenquote:
wow, feest, feliquote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
wifi heeft er vandaag nog niet uitgelegen
verder had ik het vandaag dus echt voor elkaar dat ik zat en niet meer kon opstaan vanwege m'n rugverder gaat het wel goed, heb 3 maanden vandaag
* MutZ geeft een rondje in de loungequote:
En wordt er gefeest?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
verder gaat het wel goed, heb 3 maanden vandaag
* qu63 geeft een vierkantje terugquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ geeft een rondje in de lounge
yeah, ik ben dol op rondjesquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ geeft een rondje in de lounge
we zijn niet samen iig... hij zit aan de andere kant van het land en ik kan nu niet naar hem toe met zo'n rug...quote:
dank jequote:
je dacht hetzelfde als ququote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yeah, ik ben dol op rondjes
alle figuurtjes trouwens
Hadden wij ook hoor toen we zo lang samen waren.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
we zijn niet samen iig... hij zit aan de andere kant van het land en ik kan nu niet naar hem toe met zo'n rug...
daaromquote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hadden wij ook hoor toen we zo lang samen waren.
Zo'n dingen kun je best 'vieren' op andere momenten ook
en waarom doe je dat niet dan?quote:
doe dat danquote:
jij bent traagquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee andersom
hij reageerde alleen eerder
je bent dus gewoon langzaamquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee andersom
hij reageerde alleen eerder
Omdat het vakantie is en ik dus totaaaal geen zin heb. Maar als ik nu niet genoeg werk, ga ik het me zo kwalijk nemen tijdens de komende wekenquote:
kloptquote:
quote:
je bent aan het aftakelenquote:
moeten we al een rollator voor je bestellen?quote:
nee bedankt, mijn benen is het enige wat nog wel enigzins werktquote:Op maandag 27 februari 2006 21:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
moeten we al een rollator voor je bestellen?
wat werkt er niet meer dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee bedankt, mijn benen is het enige wat nog wel enigzins werkt
Ik vind het niet lief dat je hem zo confronteert met zijn probleempje.quote:
krijg jij daar dan geen aanbiedingen voor in je mailbox?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alles werkt nog, alleen niet meer zo als vroegâh
Geen flauw idee... Maar het feit dat er al 2 vrouwen binnen zijn gegaan die hun kind in de steek hebben gelaten.. Tjah, dat wringt een beetje bij mijquote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is het al begonnen?
is het ook live te volgen op internet dat je weet?
Streams moeten er wel zijn, maar kan ze nog niet vindenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Maar het feit dat er al 2 vrouwen binnen zijn gegaan die hun kind in de steek hebben gelaten.. Tjah, dat wringt een beetje bij mij![]()
wil je ze dan wel vinden?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Streams moeten er wel zijn, maar kan ze nog niet vinden
http://bb2006.skynet.be/splash.phpquote:Op maandag 27 februari 2006 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Streams moeten er wel zijn, maar kan ze nog niet vinden
dank je, maar die site had ik al gevonden, maar daar vond ik geen streamsquote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://bb2006.skynet.be/splash.php
Dit is de site van BB. Misschien vind je daar iets meer?
Moesten we het huis al hebben, mocht je op de derde verdieping jouw tv installeren en bij ons komen kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je, maar die site had ik al gevonden, maar daar vond ik geen streams
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moesten we het huis al hebben, mocht je op de derde verdieping jouw tv installeren en bij ons komen kijken![]()
pfff moet ik bijlezen?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef leonieke het volgende:
Flesje![]()
pssstt, D. is er ook en hij heeft het al zo moeilijk met zijn probleempje
Het werkt niet allemaal meer zoals vroeger bij D. (daarom dat ik het ook probleempJE noemdequote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pfff moet ik bijlezen?
Of is het in een samenvatting uit te leggen?
Issie impotent geworden???quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het werkt niet allemaal meer zoals vroeger bij D. (daarom dat ik het ook probleempJE noemde)
Maar nogmaals: hallo Fles
probleemmmm, niet pjequote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef leonieke het volgende:
Flesje![]()
pssstt, D. is er ook en hij heeft het al zo moeilijk met zijn probleempje
nee, op die hoogte functioneer ik nogquote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie impotent geworden???
Of heeft zijn Corvette gewoon een volle asbak?
quote:
ok, dank jequote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef leonieke het volgende:
D. Het is toch via die site dat je de streams kunt volgen
vanaf morgen![]()
24/24
ja hoor, 7-9 april geloof ik, misschien 18-19 maart ook alquote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef leonieke het volgende:
En hoe gaat het Fles?
Nog altijd van plan om binnenkort naar Vlaanderen te komen?
Mag je weer komen genieten van ons prachtig uitzicht... Gelukzakquote:Op maandag 27 februari 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, 7-9 april geloof ik, misschien 18-19 maart ook al
uhhh, ja nou, we zullen zienquote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus vanaf nu hou jij mij op de hoogte van de gebeurtenissen in BB. Thx!![]()
Vergeet niet dat je bij mij mocht logeren om alles te volgen moest ik de plaats gehad hebben ehquote:
Ik zal aan je denken, goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag je weer komen genieten van ons prachtig uitzicht... Gelukzak
owja, nu ben ik je wel iets verschuldigd nuquote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij mij mocht logeren om alles te volgen moest ik de plaats gehad hebben eh![]()
tot weer weerquote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier afsluiten. Phille heeft zijn pc afgesloten dus ik ga eens zien of we een verdiep hoger kunnen gaan![]()
Doei
Ja, en het gaat maar doorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:01 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Fles, zet die sneeuw eens uit in je avatar, ze hebben die ongein van je overgenomen buiten
Het sneeuwt hier lichtjes...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:08 schreef leonieke het volgende:
Hier hadden ze ons sneeuw beloofd vannacht... Niets, nu zo een beetje regen/sneeuw. Eens zien wat de rest van de dag zal brengen.
Goeiemorgen trouwens
hier welquote:
das wel heel veel sneeuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:56 schreef es70 het volgende:
Het is gestopt met sneeuwen en het dooit lekker hard.
Vorig jaar, 5 maart (met dank aan Fles):
[afbeelding]
Beter?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier wel
zie je nou dat Nederland beter is
jammerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beter?![]()
Ik moet nog buiten hoor vandaag, dat is helemaal niet beter![]()
de straat zelf is hier ook niet meer wit, de rest nog welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef MutZ het volgende:
hier is het ook een beetje wit... straat is al weggedooid, daken enzo nog niet...
niet doen dan hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef leonieke het volgende:
Hoi MutZ![]()
En argh, als ik ook maar lurk in het K&W-forum krijg ik al kriebels.. Ik wil dat ooooookkkk
Ja dat is hetzelfde als dat ik moet stoppen met kijken op Immoweb, maar ik kan het niet laten. Stel je maar eens voor dat er die dag net iets geschikt op komt en ik het gemist heb en dat zo de kans verkeken is.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
zoveel beter was het in Nederland he?![]()
en je schoolwerkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:35 schreef leonieke het volgende:
Zo, het huis beneden is opgeruimd.
Straks is het weer gedaan met alleen zitten.
Nu in bad en boven opruimen![]()
Ssjjjttt, daar ging ik nu ongeveer aan beginnenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ssjjjttt, daar ging ik nu ongeveer aan beginnen![]()
Maar eerst nog ff tot rust komen want ik heb weer tegen mezelf zitten praten en ben ik helemaal opgejut![]()
quote:
Ik voer nooit gesprekken met mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef leonieke het volgende:
Doen jullie dat ook soms? Jezelf zo opjagen omdat je een heel gesprek in je eigen aan het voeren bent? Of ben ik nou de enige die er last van heeft?
wil je erover praten? of doe je dat al met jezelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef leonieke het volgende:
[..]thx
Doen jullie dat ook soms? Jezelf zo opjagen omdat je een heel gesprek in jezelf aan het voeren bent? Of ben ik nou de enige die er last van heeft?
En wat is daar erg aan? Gaat dat dan over de muziek of over dingen die gewoon gebeuren rondom jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik voer nooit gesprekken met mezelf
Ik praat wel in mezelf intro's van platen vol![]()
Ik heb het hier toch nog maar even verteld jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
wil je erover praten? of doe je dat al met jezelf?
Over de muziek dus....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
En wat is daar erg aan? Gaat dat dan over de muziek of over dingen die gewoon gebeuren rondom jou?
ik voer zulk soort gesprekken nooit in m'n hoofd... wel als ik bijvoorbeeld naar iets toe moet of als ik ergens iets moet gaan vertellen... dan voer ik dat gesprek als een soort van voorbereiding in m'n hoofd...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan? Gaat dat dan over de muziek of over dingen die gewoon gebeuren rondom jou?
Laatste was nu dat mijn schoonzus hier zaterdag had verkondigd dat ze nu al een oppas heeft voor haar kind (ze is nog niet zwanger) en in zoiets kan ik me dus zo kwaad maken omdat ze mijn situatie maar al te goed kent.
Of dat ze zegt dat ze weet wat het is om tegen de limiet te moeten leven (als je huis hebt gekocht of zelf bouwt) terwijl ze wel net een tuinarchitect heeft ingehuurd om de volledige tuin aan te leggen...
Zo'n zaken. Kan ik me zo kwaad in maken en dan voer ik gewoon heel dat gesprek in mijn hoofd
het is een soort van afreageren... ik kan me er wel wat bij voorstellen, iedereen heeft z'n eigen manier van afreageren... maar je wilt je op zo'n moment niet laten kennen op je werk, maar voor jezelf moet je het wel verwerken...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het hier toch nog maar even verteld ja![]()
Het is gewoon zo erg dat ik dan kan wenen. Ik voer dat gesprek dan met een persoon die echt bestaat.
Zoals vorige week, toen er weer drie zwangere collega's zijn. Dan hou ik me zo sterk op het werk, maar in de auto deed ik dan alsof een andere collega bij me zat die erover bezig was en deed ik een hele uiteenzetting.
Zo raar eigenlijk![]()
Dat heb ik dan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik voer zulk soort gesprekken nooit in m'n hoofd... wel als ik bijvoorbeeld naar iets toe moet of als ik ergens iets moet gaan vertellen... dan voer ik dat gesprek als een soort van voorbereiding in m'n hoofd...
Dit klinkt inderdaad wel bekendquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef MutZ het volgende:
ik voer zulk soort gesprekken nooit in m'n hoofd... wel als ik bijvoorbeeld naar iets toe moet of als ik ergens iets moet gaan vertellen... dan voer ik dat gesprek als een soort van voorbereiding in m'n hoofd...
Yups, zoiets. En dat moet idd afgereageerd zijn tegen dat ik thuiskom want ik heb liever niet dat mijn schoonouders het bv zouden merken dat ik me slecht voel (tegen phille vertel ik dat dan wel hoor 's avonds, maar schoonouders moeten niet alles weten ehquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is een soort van afreageren... ik kan me er wel wat bij voorstellen, iedereen heeft z'n eigen manier van afreageren... maar je wilt je op zo'n moment niet laten kennen op je werk, maar voor jezelf moet je het wel verwerken...
ik denk dat het bij mij ook aan de voorbereiding ligt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik dan natuurlijk ook![]()
Begin september, de eerste les, nog even in mijn gedachten oefenen op weg naar school in de auto.
Misschien zou het helpen als ik mijn les wat grondiger voorbereid 's avonds, zou ik dat al niet meer moeten doen (en heb ik weer tijd om andere gesprekken te voeren tijdens de rit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |