nee bedankt, mijn benen is het enige wat nog wel enigzins werktquote:Op maandag 27 februari 2006 21:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
moeten we al een rollator voor je bestellen?
wat werkt er niet meer dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee bedankt, mijn benen is het enige wat nog wel enigzins werkt
Ik vind het niet lief dat je hem zo confronteert met zijn probleempje.quote:
krijg jij daar dan geen aanbiedingen voor in je mailbox?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alles werkt nog, alleen niet meer zo als vroegâh
Geen flauw idee... Maar het feit dat er al 2 vrouwen binnen zijn gegaan die hun kind in de steek hebben gelaten.. Tjah, dat wringt een beetje bij mijquote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is het al begonnen?
is het ook live te volgen op internet dat je weet?
Streams moeten er wel zijn, maar kan ze nog niet vindenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Maar het feit dat er al 2 vrouwen binnen zijn gegaan die hun kind in de steek hebben gelaten.. Tjah, dat wringt een beetje bij mij![]()
wil je ze dan wel vinden?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Streams moeten er wel zijn, maar kan ze nog niet vinden
http://bb2006.skynet.be/splash.phpquote:Op maandag 27 februari 2006 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Streams moeten er wel zijn, maar kan ze nog niet vinden
dank je, maar die site had ik al gevonden, maar daar vond ik geen streamsquote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://bb2006.skynet.be/splash.php
Dit is de site van BB. Misschien vind je daar iets meer?
Moesten we het huis al hebben, mocht je op de derde verdieping jouw tv installeren en bij ons komen kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je, maar die site had ik al gevonden, maar daar vond ik geen streams
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moesten we het huis al hebben, mocht je op de derde verdieping jouw tv installeren en bij ons komen kijken![]()
pfff moet ik bijlezen?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef leonieke het volgende:
Flesje![]()
pssstt, D. is er ook en hij heeft het al zo moeilijk met zijn probleempje
Het werkt niet allemaal meer zoals vroeger bij D. (daarom dat ik het ook probleempJE noemdequote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pfff moet ik bijlezen?
Of is het in een samenvatting uit te leggen?
Issie impotent geworden???quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het werkt niet allemaal meer zoals vroeger bij D. (daarom dat ik het ook probleempJE noemde)
Maar nogmaals: hallo Fles
probleemmmm, niet pjequote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef leonieke het volgende:
Flesje![]()
pssstt, D. is er ook en hij heeft het al zo moeilijk met zijn probleempje
nee, op die hoogte functioneer ik nogquote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie impotent geworden???
Of heeft zijn Corvette gewoon een volle asbak?
quote:
ok, dank jequote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef leonieke het volgende:
D. Het is toch via die site dat je de streams kunt volgen
vanaf morgen![]()
24/24
ja hoor, 7-9 april geloof ik, misschien 18-19 maart ook alquote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef leonieke het volgende:
En hoe gaat het Fles?
Nog altijd van plan om binnenkort naar Vlaanderen te komen?
Mag je weer komen genieten van ons prachtig uitzicht... Gelukzakquote:Op maandag 27 februari 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, 7-9 april geloof ik, misschien 18-19 maart ook al
uhhh, ja nou, we zullen zienquote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus vanaf nu hou jij mij op de hoogte van de gebeurtenissen in BB. Thx!![]()
Vergeet niet dat je bij mij mocht logeren om alles te volgen moest ik de plaats gehad hebben ehquote:
Ik zal aan je denken, goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag je weer komen genieten van ons prachtig uitzicht... Gelukzak
owja, nu ben ik je wel iets verschuldigd nuquote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij mij mocht logeren om alles te volgen moest ik de plaats gehad hebben eh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |