Het werkt niet allemaal meer zoals vroeger bij D. (daarom dat ik het ook probleempJE noemdequote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pfff moet ik bijlezen?
Of is het in een samenvatting uit te leggen?
Issie impotent geworden???quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het werkt niet allemaal meer zoals vroeger bij D. (daarom dat ik het ook probleempJE noemde)
Maar nogmaals: hallo Fles
probleemmmm, niet pjequote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef leonieke het volgende:
Flesje![]()
pssstt, D. is er ook en hij heeft het al zo moeilijk met zijn probleempje
nee, op die hoogte functioneer ik nogquote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie impotent geworden???
Of heeft zijn Corvette gewoon een volle asbak?
quote:
ok, dank jequote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef leonieke het volgende:
D. Het is toch via die site dat je de streams kunt volgen
vanaf morgen![]()
24/24
ja hoor, 7-9 april geloof ik, misschien 18-19 maart ook alquote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef leonieke het volgende:
En hoe gaat het Fles?
Nog altijd van plan om binnenkort naar Vlaanderen te komen?
Mag je weer komen genieten van ons prachtig uitzicht... Gelukzakquote:Op maandag 27 februari 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, 7-9 april geloof ik, misschien 18-19 maart ook al
uhhh, ja nou, we zullen zienquote:Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus vanaf nu hou jij mij op de hoogte van de gebeurtenissen in BB. Thx!![]()
Vergeet niet dat je bij mij mocht logeren om alles te volgen moest ik de plaats gehad hebben ehquote:
Ik zal aan je denken, goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag je weer komen genieten van ons prachtig uitzicht... Gelukzak
owja, nu ben ik je wel iets verschuldigd nuquote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij mij mocht logeren om alles te volgen moest ik de plaats gehad hebben eh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |