* MutZ geeft een rondje in de loungequote:
En wordt er gefeest?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
verder gaat het wel goed, heb 3 maanden vandaag
* qu63 geeft een vierkantje terugquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ geeft een rondje in de lounge
yeah, ik ben dol op rondjesquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ geeft een rondje in de lounge
we zijn niet samen iig... hij zit aan de andere kant van het land en ik kan nu niet naar hem toe met zo'n rug...quote:
dank jequote:
je dacht hetzelfde als ququote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yeah, ik ben dol op rondjes
alle figuurtjes trouwens
Hadden wij ook hoor toen we zo lang samen waren.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
we zijn niet samen iig... hij zit aan de andere kant van het land en ik kan nu niet naar hem toe met zo'n rug...
daaromquote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hadden wij ook hoor toen we zo lang samen waren.
Zo'n dingen kun je best 'vieren' op andere momenten ook
en waarom doe je dat niet dan?quote:
doe dat danquote:
jij bent traagquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee andersom
hij reageerde alleen eerder
je bent dus gewoon langzaamquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee andersom
hij reageerde alleen eerder
Omdat het vakantie is en ik dus totaaaal geen zin heb. Maar als ik nu niet genoeg werk, ga ik het me zo kwalijk nemen tijdens de komende wekenquote:
kloptquote:
quote:
je bent aan het aftakelenquote:
moeten we al een rollator voor je bestellen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |