tot weer weerquote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier afsluiten. Phille heeft zijn pc afgesloten dus ik ga eens zien of we een verdiep hoger kunnen gaan![]()
Doei
Ja, en het gaat maar doorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:01 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Fles, zet die sneeuw eens uit in je avatar, ze hebben die ongein van je overgenomen buiten
Het sneeuwt hier lichtjes...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:08 schreef leonieke het volgende:
Hier hadden ze ons sneeuw beloofd vannacht... Niets, nu zo een beetje regen/sneeuw. Eens zien wat de rest van de dag zal brengen.
Goeiemorgen trouwens
hier welquote:
das wel heel veel sneeuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:56 schreef es70 het volgende:
Het is gestopt met sneeuwen en het dooit lekker hard.
Vorig jaar, 5 maart (met dank aan Fles):
[afbeelding]
Beter?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier wel
zie je nou dat Nederland beter is
jammerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beter?![]()
Ik moet nog buiten hoor vandaag, dat is helemaal niet beter![]()
de straat zelf is hier ook niet meer wit, de rest nog welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:03 schreef MutZ het volgende:
hier is het ook een beetje wit... straat is al weggedooid, daken enzo nog niet...
niet doen dan hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:04 schreef leonieke het volgende:
Hoi MutZ![]()
En argh, als ik ook maar lurk in het K&W-forum krijg ik al kriebels.. Ik wil dat ooooookkkk
Ja dat is hetzelfde als dat ik moet stoppen met kijken op Immoweb, maar ik kan het niet laten. Stel je maar eens voor dat er die dag net iets geschikt op komt en ik het gemist heb en dat zo de kans verkeken is.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
zoveel beter was het in Nederland he?![]()
en je schoolwerkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:35 schreef leonieke het volgende:
Zo, het huis beneden is opgeruimd.
Straks is het weer gedaan met alleen zitten.
Nu in bad en boven opruimen![]()
Ssjjjttt, daar ging ik nu ongeveer aan beginnenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ssjjjttt, daar ging ik nu ongeveer aan beginnen![]()
Maar eerst nog ff tot rust komen want ik heb weer tegen mezelf zitten praten en ben ik helemaal opgejut![]()
quote:
Ik voer nooit gesprekken met mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef leonieke het volgende:
Doen jullie dat ook soms? Jezelf zo opjagen omdat je een heel gesprek in je eigen aan het voeren bent? Of ben ik nou de enige die er last van heeft?
wil je erover praten? of doe je dat al met jezelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef leonieke het volgende:
[..]thx
Doen jullie dat ook soms? Jezelf zo opjagen omdat je een heel gesprek in jezelf aan het voeren bent? Of ben ik nou de enige die er last van heeft?
En wat is daar erg aan? Gaat dat dan over de muziek of over dingen die gewoon gebeuren rondom jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik voer nooit gesprekken met mezelf
Ik praat wel in mezelf intro's van platen vol![]()
Ik heb het hier toch nog maar even verteld jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
wil je erover praten? of doe je dat al met jezelf?
Over de muziek dus....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
En wat is daar erg aan? Gaat dat dan over de muziek of over dingen die gewoon gebeuren rondom jou?
ik voer zulk soort gesprekken nooit in m'n hoofd... wel als ik bijvoorbeeld naar iets toe moet of als ik ergens iets moet gaan vertellen... dan voer ik dat gesprek als een soort van voorbereiding in m'n hoofd...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan? Gaat dat dan over de muziek of over dingen die gewoon gebeuren rondom jou?
Laatste was nu dat mijn schoonzus hier zaterdag had verkondigd dat ze nu al een oppas heeft voor haar kind (ze is nog niet zwanger) en in zoiets kan ik me dus zo kwaad maken omdat ze mijn situatie maar al te goed kent.
Of dat ze zegt dat ze weet wat het is om tegen de limiet te moeten leven (als je huis hebt gekocht of zelf bouwt) terwijl ze wel net een tuinarchitect heeft ingehuurd om de volledige tuin aan te leggen...
Zo'n zaken. Kan ik me zo kwaad in maken en dan voer ik gewoon heel dat gesprek in mijn hoofd
het is een soort van afreageren... ik kan me er wel wat bij voorstellen, iedereen heeft z'n eigen manier van afreageren... maar je wilt je op zo'n moment niet laten kennen op je werk, maar voor jezelf moet je het wel verwerken...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het hier toch nog maar even verteld ja![]()
Het is gewoon zo erg dat ik dan kan wenen. Ik voer dat gesprek dan met een persoon die echt bestaat.
Zoals vorige week, toen er weer drie zwangere collega's zijn. Dan hou ik me zo sterk op het werk, maar in de auto deed ik dan alsof een andere collega bij me zat die erover bezig was en deed ik een hele uiteenzetting.
Zo raar eigenlijk![]()
Dat heb ik dan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik voer zulk soort gesprekken nooit in m'n hoofd... wel als ik bijvoorbeeld naar iets toe moet of als ik ergens iets moet gaan vertellen... dan voer ik dat gesprek als een soort van voorbereiding in m'n hoofd...
Dit klinkt inderdaad wel bekendquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef MutZ het volgende:
ik voer zulk soort gesprekken nooit in m'n hoofd... wel als ik bijvoorbeeld naar iets toe moet of als ik ergens iets moet gaan vertellen... dan voer ik dat gesprek als een soort van voorbereiding in m'n hoofd...
Yups, zoiets. En dat moet idd afgereageerd zijn tegen dat ik thuiskom want ik heb liever niet dat mijn schoonouders het bv zouden merken dat ik me slecht voel (tegen phille vertel ik dat dan wel hoor 's avonds, maar schoonouders moeten niet alles weten ehquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is een soort van afreageren... ik kan me er wel wat bij voorstellen, iedereen heeft z'n eigen manier van afreageren... maar je wilt je op zo'n moment niet laten kennen op je werk, maar voor jezelf moet je het wel verwerken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |