inderdaad, best gezellig toch?quote:
zit wat in jaquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
rustig aan ik ben pas net weer bijgekomen van gister![]()
Heequote:
Njah, ik was om 10 uur wel wakker, maar mijn bed zag er aantrekkelijker uit dan de douchequote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- werpt blik op de klok
Das niet helemaal gelukt zo te zien
Ik heb deze nacht maar een half uur geslapenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Njah, ik was om 10 uur wel wakker, maar mijn bed zag er aantrekkelijker uit dan de douche.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:16 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb deze nacht maar een half uur geslapen![]()
Waarom zit jij altijd in PUB opeensquote:Op zondag 26 februari 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Juistem.
Vanwege snopprinses.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijd in PUB opeens![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Meer blauw in de SCquote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Iedereen zat te rellen in FBquote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat was het hier gister nacht trouwens rustig zeg!
Ik niet?quote:
Ja, true!quote:
volgens je profiel al zo'n 895 jaar oudquote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik niet?
Nou ja, toegegeven: geestelijk ben ik natuurlijk al lang het puberstadium ontgroeid!
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, true!
Ik kwam hier voor vragen rond Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.![]()
Oh ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
volgens je profiel al zo'n 895 jaar oud![]()
quote:
quote:Puber & Tienertalk
Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan kan jij mij gaan voorilchten![]()
!!
Het is al mis gegaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
leer pubers spellen voor het misgaat![]()
Psst, kijk is op CU2.nlquote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
leer pubers spellen voor het misgaat![]()
Ik denk niet dat het wenselijk is dat iedereen hier alles wat hij zegt in het fonetisch schrift gaat opstellen. Want dát is tenslotte exact hoe je het uitspreekt, spreektaal dus.quote:
Snap je je eigen zin ook maar half of hoe zit dat?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het wenselijk is dat iedereen hier alles wat hij zegt in het fonetisch schrift gaat opstellen. Want dát is tenslotte exact hoe je het uitspreekt, spreektaal dus.
Het is een lange zin, ik weet het, maar hij is wel goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Snap je je eigen zin ook maar half of hoe zit dat?
Ik maak mijn zinnen altijd zo dat het wel te begrijpen is, ongeacht de spelfouten.
Doe ik soms ook wel. Liev met een V enzoquote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Snap je je eigen zin ook maar half of hoe zit dat?
Ik maak mijn zinnen altijd zo dat het wel te begrijpen is, ongeacht de spelfouten.
Mag ook bestquote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel. Liev met een V enzo.
Maar dat is logisch.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel. Liev met een V enzo.
'f' klinkt toffer (toffer) dan 'v'.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar dat is logisch.
Sommige meisjes zijn zo zacht en lief, dat lief met een f te hard klinkt. Liev is dan beter.
'v' Klinkt liever (liever) dan 'f'.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'f' klinkt toffer (toffer) dan 'v'.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'f' klinkt toffer (toffer) dan 'v'.
quote:
Ik ook, ik ookquote:
Zit ik nog steedsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef HuHu het volgende:
Hoi Marly.
Heb je op turnen gezeten, zie ik op je weblog?
Ik heb er 6 jaar op gezeten. Is al weer even geleden, maar was wel erg leuk.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb er 6 jaar op gezeten. Is al weer even geleden, maar was wel erg leuk.
Ik ben er mee gestopt omdat ik de enigste jongen was.
Dat meen je nietquote:
Wij hadden geen selectie.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mn 2 neefjes turnen ook. Bij de selectie
Oke danquote:
Mn neefje zit dan bij de jongensselectie. Hij is 2voudig NKquote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wij hadden geen selectie.
Ik heb wel een aantal medailles verdient en een beker, maar daar bleef het bij.
Zo... dat is niet niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mn neefje zit dan bij de jongensselectie. Hij is 2voudig NKEn die andere heeft laatst voor het eerst wedstrijden gehad
Nou nee niet echt aangezien hij geadopteerd isquote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zo... dat is niet niks.
Het zit in de familie zeker ?
bedoel je die hoge bult die ergens tussen aalten en winterswijk ligt?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
Joah, kon wel mee met mn ouders. Mn broertje en zn vriendje gingen karten, en naar ook nog naar de vuilnisbelt. Maar aangezien kou niet zo goed is, en ik toch niet kon karten ben ik maar niet meegegaan
Ja die ja, achter Obelinkquote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
bedoel je die hoge bult die ergens tussen aalten en winterswijk ligt?
Ik moet eigenlijk ook leren voor de toetsweek na de vakantie, maar heb ook geen zinquote:Op zondag 26 februari 2006 16:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, rustig, moet eigenlijk geschiedenis leren, maar daar heb ik geen zin an.
Luiaardquote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook leren voor de toetsweek na de vakantie, maar heb ook geen zin
uhu, maar ik kan nog een week leren en jij waarschijnlijk nietquote:
Jawel, ik heb in jouw toetsweek pas woensdag m'n eerste toets, en in die komende dagen ook slechts 3quote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
uhu, maar ik kan nog een week leren en jij waarschijnlijk niet
Heb je daar nog een beetje mooi uitzicht bovenop?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jawel, ik heb in jouw toetsweek pas woensdag m'n eerste toets, en in die komende dagen ook slechts 3.
Jwel, ben er paar jaar geleden x geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je daar nog een beetje mooi uitzicht bovenop?![]()
binnenkort dan maar eens naar toe fietsen om een paar foto's te makenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jwel, ben er paar jaar geleden x geweestIs wel leuk om daar x heen te gaan
Ik heb een week vrij gehad.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]maar ik heb aankomende week vrij
![]()
Kut-kloons ? Waarom ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef Casparovvv het volgende:
helleuw
Ik heb mijn toetsen vanaf donderdag
En wat een kutkloons van huhu.
Das best leukquote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
binnenkort dan maar eens naar toe fietsen om een paar foto's te maken
Niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij gehad.
ach, als er maar mooi weer blijft zoals nu vind ik het niet zo erg om naar school te gaan etc.
Geen regen tijdens fietsen is het belangrijkstequote:Op zondag 26 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet?
Oke, je kunt wel naar buiten enzoDas nog wel lekker
Maar school blijft kutOok met mooi weer
Geen regen, kou, sneeuw, wind tijdens het fietsen is het belangrijkstequote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen regen tijdens fietsen is het belangrijkste.
OV-kaartquote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen regen tijdens fietsen is het belangrijkste.
Dus eigenlijk maar zo snel mogelijk zomerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Geen regen, kou, sneeuw, wind tijdens het fietsen is het belangrijkste
Eens, lente mag ook welquote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar zo snel mogelijk zomer.
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
OV-kaart
Lekker met de bus en de trein.
Kou vind ik niet zo erg. Als het vriest, dan weet je tenminste wel zeker dat het mooi weer is. En als je handschoenen aan doet, is het best goed te doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Geen regen, kou, sneeuw, wind tijdens het fietsen is het belangrijkste
ik hou niet zo van handschoenen/sjaal/mutsquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kou vind ik niet zo erg. Als het vriest, dan weet je tenminste wel zeker dat het mooi weer is. En als je handschoenen aan doet, is het best goed te doen.
Maar als er wat naar beneden valt, regen/sneeuw/hagel, dan is 't niet meer zo leuk.
Ja, uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eens, lente mag ook welMaar dan moet het wel lekker weer zijn
Ik 20 min naar schoolquote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel 12 minuten fietsen naar het station
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditiequote:
Vorig jaar naar Turkije geweest in de meivakantie. Kwam ik weer stond ik te koukleumen enzoquote:
Is HapHap misschien ook een leuke naamspeling?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kut-kloons ? Waarom ?
Als kut-kloon defineer ik toch meer accounts die lopen te kutten, baggeren, bashen en verzieken. Dat is een kut-kloon.
Ik zie mijn klonen meer als een grappig naamspeling. Ik weet niet waarom je dan meteen kut-kloon moet zeggen?
Ik heb geen OV, mja, met OV kom ik ook niet op schoolquote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditie.
Maarja als ik een OV heb ga ik denk ik nog steeds fietsen, of het moet regenen of heel koud zijn.
okquote:Op zondag 26 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das best leukAls je zegt wanneer je gaat, kom ik misschien ook nog wel ff
Ik fiets ook graag, maar om nou elke dag de 60km naar Enschede te fietsen gaat me iets te verquote:
Hehequote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Turkije geweest in de meivakantie. Kwam ik weer stond ik te koukleumen enzoVriendinnen gingen zonder jas naar buiten in de pauze en ik liep nog in mn winterjas rond
Mja, wat wil, in Turkije alleen maar in mn bikini rondgelopen
Ligt eraan hoe ver je moet fietsen hè.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditie.
Maarja als ik een OV heb ga ik denk ik nog steeds fietsen, of het moet regenen of heel koud zijn.
Toch wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik fiets ook graag, maar om nou elke dag de 60km naar Enschede te fietsen gaat me iets te ver
Ja okequote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je moet fietsen hè.
Voor mij is het 1,5 uur fietsen naar de universiteit. Dat vind ik te ver als ik het met 15 minuten fietsen + 15 minuten trein + 15 minuten bus = 45 minuten afkan.
Ik doe er 40 minuten over, met de bus kan het in 20, maar op de bus moet ik wel 10 minuten wachtenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Voor mij is het 1,5 uur fietsen naar de universiteit. Dat vind ik te ver als ik het met 15 minuten fietsen + 15 minuten trein + 15 minuten bus = 45 minuten afkan.
was echt niet leukquote:
Klopt. Ik ben met de fiets sneller dan met de treinquote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je HapHap bedoeld, is het wel handig dat je sarcasme aanduid middels een PI of smilies.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is HapHap misschien ook een leuke naamspeling?
Ahhhquote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was echt niet leukStond ik daar in mn t-shirtje op schiphol in de zeikende regen
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was echt niet leukStond ik daar in mn t-shirtje op schiphol in de zeikende regen
Daar heb je een heel goed punt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben met de fiets sneller dan met de trein. Plus dat je afhankelijk bent van de NS, dat is ook niet alles
.
zo, das ongeveer 25km fietsenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Jongen die ik ken (zat bij mn broertje in de klas) fietst iedere dag naar Borculo
kon hij het geld wat ie voor de trein/bus kreeg sparen
quote:
Uh, Belec ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Waar ben je geweest in Turkije?
Klopt, vriendin van me woont ook in Enschede, en als je dan met de auto gaat, ben je er in kleine 40 minquote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zo, das ongeveer 25km fietsenMaar als je met het OV er naar toe gaat doe je er ook lang over hoor vanuit Winterswijk
Zeker een uur
De syntus doet het nog beter, die hebben minimaal 4 keer per week 5 minuten vertraging op het stukje van 10 minuten wat ik met de trein moet, en minimaal 1x per 2 weken een vertraging van een kwartier of langerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt.
De NS presteerd het regelmatig om op een stukje van 11 minuten 10 minuten vertraging te hebben.
Je bedoeld Belekquote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uh, Belec ofzoStond nergens in de atlas
precies, en nu moet je eerst 4 weken wennen aan koud weerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef Casparovvv het volgende:
Had ik ook donderdagnacht.
Kom ik vrolijk uit het vliegtuig stappen, ineens een temperatuurverschil van 20 gradenIk daar in mijn vestje over die grote parkeerplaats lopen naar de auto die achterin stond
Jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Klopt, vriendin van me woont ook in Enschede, en als je dan met de auto gaat, ben je er in kleine 40 min
dat jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bedoeld BelekVlak bij Antalya.
Is op zich redelijk bekend, maar wel een klein plaatsje dacht ik. Je had zeker een all-inclusive hotel? Want in Belek zelf valt volgens mij weinig te beleven?
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr vandoorBen dr vnaaft wel weer x
![]()
Dat is vertraging heb is bijna een zekerheidje geworden. Soms een maar paar minuten, gelukkig.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De syntus doet het nog beter, die hebben minimaal 4 keer per week 5 minuten vertraging op het stukje van 10 minuten wat ik met de trein moet, en minimaal 1x per 2 weken een vertraging van een kwartier of langer![]()
Doeiquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr vandoorBen dr vnaaft wel weer x
![]()
Meer dan 5 minuten vertraging en ik mis mijn andere trein die me naar de bus brengtquote:Op zondag 26 februari 2006 17:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is vertraging heb is bijna een zekerheidje geworden. Soms een maar paar minuten, gelukkig.
En nu met de vakantie gooien ze het hele rooster op de schop voor een weekje, omdat ze dan werkzaamheden kunnen doen.
Als ik vertraging heb met de trein maakt dat niet zoveel uit. De bus in Utrecht rijd elke 2 á 3 minuten.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Meer dan 5 minuten vertraging en ik mis mijn andere trein die me naar de bus brengt![]()
Hier hebben zijn elke 3e donderdag van de maand werkzaamheden en op het andere stukje spoor waar ik ook reis iedere 1e dinsdag van de maand. Dan zetten ze bussen in die totaal niet volgens de dienstregeling rijden enzo![]()
Das wel mooi jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als ik vertraging heb met de trein maakt dat niet zoveel uit. De bus in Utrecht rijd elke 2 á 3 minuten.
Ligt aan je PCquote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef Renesite het volgende:
Govverdepielekus![]()
Klapt voor de 2e keer city tycoon dr uit![]()
IK WAS ZO VER
![]()
Jaquote:
Wat is dat nu weer voor een ongein van XS4all?quote:Ingevulde wachtwoord is te lang, ga terug en probeer opnieuw.
Gaaf hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv pimpt even met zijn nieuwe kleding en zo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk is dat jaquote:Op zondag 26 februari 2006 18:19 schreef Casparovvv het volgende:
Het blijft steeds langer licht. Sinds dat ik terug ben uit Spanje viel het me voor het eerst op dat het al licht is als ik sochtends om 7 uur opsta.
Niet helemaal, maar al wel blauw aan de horizon
Is dat zo?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En dan heb je 4000 posts, knap heur.
Nee dat bedoelde je niet, of je kan niet rekenenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik bedoelde namelijk dat het topis dan vol was
Boelsjietquote:Op zondag 26 februari 2006 18:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik bedoelde namelijk dat het topis dan vol was
neeeehquote:Op zondag 26 februari 2006 18:34 schreef Casparovvv het volgende:
bungeejump meet.
* Casparovvv is van de partij
Op die site daarvan:quote:Op zondag 26 februari 2006 18:34 schreef Casparovvv het volgende:
bungeejump meet.
quote:Jongens en meisjes onder de achttien moeten schriftelijk toestemming hebben van de ouders of voogd om te springen. Neem dit mee. Ben je net achttien, maar lijk je nog een beetje zeventien, neem dan voor de zekerheid een geldig legitimatiebewijs mee. Dan kan je zeker springen. Het overmatige gebruik van alcohol of drugs kan een veilige sprong in de weg staan en is dus een reden om iemand niet te laten springen.
die site is echt geweldig geschreven, ik heb 'm helemaal (!) gelezenquote:
Ik kom denk ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 18:34 schreef Casparovvv het volgende:
bungeejump meet.
Ja man, beter dan die redelijk wazige avatar die je nu hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
( [afbeelding] )
ook wel grapzig voor avatar
Done thatquote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja man, beter dan die redelijk wazige avatar die je nu hebt.
Leg eens uit?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:13 schreef MaddoxX het volgende:
Zo om 19:00 ben ik de stad
[afbeelding]
Dikke kwaliteit, je kunt gewoon zien wie er op dat binnenplaatsje zitten.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef DjDev het volgende:
http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm
Stoere Panorama foto
Ik ken hem die foto. Die is extreem stoer jah.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef DjDev het volgende:
Stoere Panorama foto
Je kan de kentekenplaten van die auto's lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Dikke kwaliteit, je kunt gewoon zien wie er op dat binnenplaatsje zitten.![]()
haha ja wel tofquote:Op zondag 26 februari 2006 19:04 schreef HuHu het volgende:
Je kan gewoon door de ramen naar binnen kijken.
Damn, wat een goede kwaliteit, echt mooiquote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef DjDev het volgende:
Stoere Panorama foto
Ik had me verkeken op de getalletjesquote:Op zondag 26 februari 2006 18:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde je niet, of je kan niet rekenen
Details waar je dan zo achter komtquote:Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ook wel grappig dat het op de ene kerklok 10 over 3 is en de andere 10 over 4![]()
Zieke shitquote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef DjDev het volgende:
Stoere Panorama foto
Het heeft ook een paar uur geduurd voordat de gehele foto is genomen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ook wel grappig dat het op de ene kerklok 10 over 3 is en de andere 10 over 4![]()
Daar zullen ze best wel veel werk mee gehad hebben jaquote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het heeft ook een paar uur geduurd voordat de gehele foto is genomen.
Dan zou die bus er wel eerst hebben gestaan en later die auto of andersom.quote:
quote:Een overzicht van de technische feiten van de gigapixel-foto:
* Beeldafmetingen: 78.797 bij 31.565 pixels
* Totaal aantal pixels in het beeld: 2.487.227.305 (2.5 gigapixels)
* Uiteindelijk beeldformaat: 24 bits kleuren bitmap
* Uiteindelijke bestandsgrootte: 7.5 GBytes
* Totaal aantal deelfoto's: 600
* Aantal pixels in de deelfoto's: 3.537.408.000 (600 foto's x 3008 x 1960)
* Lensafmetingen: 400mm (equivalent met 600mm bij een 35mm camera)
* Apertuur: F22, Sluitertijd: 1/100, ISO: 125
* Horizontale openingshoek: 93 graden
* Tijd nodig voor opname deelbeelden: 1 uur en 20 minuten
* Tijd nodig om overlappende foto's op elkaar te passen: 20 uur
* Tijd nodig voor optimalisatie: 4 uur
* Tijd nodig voor het maken van het compositiebeeld: 3 volle dagen op 5 high-end pc's
* Tijd nodig om randen weg te werken en slechte paspunten te verbeteren: 2 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |