ik hou niet zo van handschoenen/sjaal/mutsquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kou vind ik niet zo erg. Als het vriest, dan weet je tenminste wel zeker dat het mooi weer is. En als je handschoenen aan doet, is het best goed te doen.
Maar als er wat naar beneden valt, regen/sneeuw/hagel, dan is 't niet meer zo leuk.
Ja, uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eens, lente mag ook welMaar dan moet het wel lekker weer zijn
Ik 20 min naar schoolquote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel 12 minuten fietsen naar het station
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditiequote:
Vorig jaar naar Turkije geweest in de meivakantie. Kwam ik weer stond ik te koukleumen enzoquote:
Is HapHap misschien ook een leuke naamspeling?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kut-kloons ? Waarom ?
Als kut-kloon defineer ik toch meer accounts die lopen te kutten, baggeren, bashen en verzieken. Dat is een kut-kloon.
Ik zie mijn klonen meer als een grappig naamspeling. Ik weet niet waarom je dan meteen kut-kloon moet zeggen?
Ik heb geen OV, mja, met OV kom ik ook niet op schoolquote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditie.
Maarja als ik een OV heb ga ik denk ik nog steeds fietsen, of het moet regenen of heel koud zijn.
okquote:Op zondag 26 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das best leukAls je zegt wanneer je gaat, kom ik misschien ook nog wel ff
Ik fiets ook graag, maar om nou elke dag de 60km naar Enschede te fietsen gaat me iets te verquote:
Hehequote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Turkije geweest in de meivakantie. Kwam ik weer stond ik te koukleumen enzoVriendinnen gingen zonder jas naar buiten in de pauze en ik liep nog in mn winterjas rond
Mja, wat wil, in Turkije alleen maar in mn bikini rondgelopen
Ligt eraan hoe ver je moet fietsen hè.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditie.
Maarja als ik een OV heb ga ik denk ik nog steeds fietsen, of het moet regenen of heel koud zijn.
Toch wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik fiets ook graag, maar om nou elke dag de 60km naar Enschede te fietsen gaat me iets te ver
Ja okequote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je moet fietsen hè.
Voor mij is het 1,5 uur fietsen naar de universiteit. Dat vind ik te ver als ik het met 15 minuten fietsen + 15 minuten trein + 15 minuten bus = 45 minuten afkan.
Ik doe er 40 minuten over, met de bus kan het in 20, maar op de bus moet ik wel 10 minuten wachtenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Voor mij is het 1,5 uur fietsen naar de universiteit. Dat vind ik te ver als ik het met 15 minuten fietsen + 15 minuten trein + 15 minuten bus = 45 minuten afkan.
was echt niet leukquote:
Klopt. Ik ben met de fiets sneller dan met de treinquote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je HapHap bedoeld, is het wel handig dat je sarcasme aanduid middels een PI of smilies.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is HapHap misschien ook een leuke naamspeling?
Ahhhquote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was echt niet leukStond ik daar in mn t-shirtje op schiphol in de zeikende regen
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was echt niet leukStond ik daar in mn t-shirtje op schiphol in de zeikende regen
Daar heb je een heel goed punt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben met de fiets sneller dan met de trein. Plus dat je afhankelijk bent van de NS, dat is ook niet alles
.
zo, das ongeveer 25km fietsenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Jongen die ik ken (zat bij mn broertje in de klas) fietst iedere dag naar Borculo
kon hij het geld wat ie voor de trein/bus kreeg sparen
quote:
Uh, Belec ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Waar ben je geweest in Turkije?
Klopt, vriendin van me woont ook in Enschede, en als je dan met de auto gaat, ben je er in kleine 40 minquote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zo, das ongeveer 25km fietsenMaar als je met het OV er naar toe gaat doe je er ook lang over hoor vanuit Winterswijk
Zeker een uur
De syntus doet het nog beter, die hebben minimaal 4 keer per week 5 minuten vertraging op het stukje van 10 minuten wat ik met de trein moet, en minimaal 1x per 2 weken een vertraging van een kwartier of langerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt.
De NS presteerd het regelmatig om op een stukje van 11 minuten 10 minuten vertraging te hebben.
Je bedoeld Belekquote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uh, Belec ofzoStond nergens in de atlas
precies, en nu moet je eerst 4 weken wennen aan koud weerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef Casparovvv het volgende:
Had ik ook donderdagnacht.
Kom ik vrolijk uit het vliegtuig stappen, ineens een temperatuurverschil van 20 gradenIk daar in mijn vestje over die grote parkeerplaats lopen naar de auto die achterin stond
Jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Klopt, vriendin van me woont ook in Enschede, en als je dan met de auto gaat, ben je er in kleine 40 min
dat jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bedoeld BelekVlak bij Antalya.
Is op zich redelijk bekend, maar wel een klein plaatsje dacht ik. Je had zeker een all-inclusive hotel? Want in Belek zelf valt volgens mij weinig te beleven?
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr vandoorBen dr vnaaft wel weer x
![]()
Dat is vertraging heb is bijna een zekerheidje geworden. Soms een maar paar minuten, gelukkig.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De syntus doet het nog beter, die hebben minimaal 4 keer per week 5 minuten vertraging op het stukje van 10 minuten wat ik met de trein moet, en minimaal 1x per 2 weken een vertraging van een kwartier of langer![]()
Doeiquote:Op zondag 26 februari 2006 17:17 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr vandoorBen dr vnaaft wel weer x
![]()
Meer dan 5 minuten vertraging en ik mis mijn andere trein die me naar de bus brengtquote:Op zondag 26 februari 2006 17:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is vertraging heb is bijna een zekerheidje geworden. Soms een maar paar minuten, gelukkig.
En nu met de vakantie gooien ze het hele rooster op de schop voor een weekje, omdat ze dan werkzaamheden kunnen doen.
Als ik vertraging heb met de trein maakt dat niet zoveel uit. De bus in Utrecht rijd elke 2 á 3 minuten.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Meer dan 5 minuten vertraging en ik mis mijn andere trein die me naar de bus brengt![]()
Hier hebben zijn elke 3e donderdag van de maand werkzaamheden en op het andere stukje spoor waar ik ook reis iedere 1e dinsdag van de maand. Dan zetten ze bussen in die totaal niet volgens de dienstregeling rijden enzo![]()
Das wel mooi jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als ik vertraging heb met de trein maakt dat niet zoveel uit. De bus in Utrecht rijd elke 2 á 3 minuten.
Ligt aan je PCquote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef Renesite het volgende:
Govverdepielekus![]()
Klapt voor de 2e keer city tycoon dr uit![]()
IK WAS ZO VER
![]()
Jaquote:
Wat is dat nu weer voor een ongein van XS4all?quote:Ingevulde wachtwoord is te lang, ga terug en probeer opnieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |