bedoel je die hoge bult die ergens tussen aalten en winterswijk ligt?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
Joah, kon wel mee met mn ouders. Mn broertje en zn vriendje gingen karten, en naar ook nog naar de vuilnisbelt. Maar aangezien kou niet zo goed is, en ik toch niet kon karten ben ik maar niet meegegaan
Ja die ja, achter Obelinkquote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
bedoel je die hoge bult die ergens tussen aalten en winterswijk ligt?
Ik moet eigenlijk ook leren voor de toetsweek na de vakantie, maar heb ook geen zinquote:Op zondag 26 februari 2006 16:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, rustig, moet eigenlijk geschiedenis leren, maar daar heb ik geen zin an.
Luiaardquote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook leren voor de toetsweek na de vakantie, maar heb ook geen zin
uhu, maar ik kan nog een week leren en jij waarschijnlijk nietquote:
Jawel, ik heb in jouw toetsweek pas woensdag m'n eerste toets, en in die komende dagen ook slechts 3quote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
uhu, maar ik kan nog een week leren en jij waarschijnlijk niet
Heb je daar nog een beetje mooi uitzicht bovenop?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jawel, ik heb in jouw toetsweek pas woensdag m'n eerste toets, en in die komende dagen ook slechts 3.
Jwel, ben er paar jaar geleden x geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je daar nog een beetje mooi uitzicht bovenop?![]()
binnenkort dan maar eens naar toe fietsen om een paar foto's te makenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jwel, ben er paar jaar geleden x geweestIs wel leuk om daar x heen te gaan
Ik heb een week vrij gehad.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]maar ik heb aankomende week vrij
![]()
Kut-kloons ? Waarom ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef Casparovvv het volgende:
helleuw
Ik heb mijn toetsen vanaf donderdag
En wat een kutkloons van huhu.
Das best leukquote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
binnenkort dan maar eens naar toe fietsen om een paar foto's te maken
Niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij gehad.
ach, als er maar mooi weer blijft zoals nu vind ik het niet zo erg om naar school te gaan etc.
Geen regen tijdens fietsen is het belangrijkstequote:Op zondag 26 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet?
Oke, je kunt wel naar buiten enzoDas nog wel lekker
Maar school blijft kutOok met mooi weer
Geen regen, kou, sneeuw, wind tijdens het fietsen is het belangrijkstequote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen regen tijdens fietsen is het belangrijkste.
OV-kaartquote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen regen tijdens fietsen is het belangrijkste.
Dus eigenlijk maar zo snel mogelijk zomerquote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Geen regen, kou, sneeuw, wind tijdens het fietsen is het belangrijkste
Eens, lente mag ook welquote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar zo snel mogelijk zomer.
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
OV-kaart
Lekker met de bus en de trein.
Kou vind ik niet zo erg. Als het vriest, dan weet je tenminste wel zeker dat het mooi weer is. En als je handschoenen aan doet, is het best goed te doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Geen regen, kou, sneeuw, wind tijdens het fietsen is het belangrijkste
ik hou niet zo van handschoenen/sjaal/mutsquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kou vind ik niet zo erg. Als het vriest, dan weet je tenminste wel zeker dat het mooi weer is. En als je handschoenen aan doet, is het best goed te doen.
Maar als er wat naar beneden valt, regen/sneeuw/hagel, dan is 't niet meer zo leuk.
Ja, uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eens, lente mag ook welMaar dan moet het wel lekker weer zijn
Ik 20 min naar schoolquote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel 12 minuten fietsen naar het station
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditiequote:
Vorig jaar naar Turkije geweest in de meivakantie. Kwam ik weer stond ik te koukleumen enzoquote:
Is HapHap misschien ook een leuke naamspeling?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kut-kloons ? Waarom ?
Als kut-kloon defineer ik toch meer accounts die lopen te kutten, baggeren, bashen en verzieken. Dat is een kut-kloon.
Ik zie mijn klonen meer als een grappig naamspeling. Ik weet niet waarom je dan meteen kut-kloon moet zeggen?
Ik heb geen OV, mja, met OV kom ik ook niet op schoolquote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb nog geen OV en fiets ook elke dag zo'n 15 KM, is wel goed te doen en je houdt een beetje conditie.
Maarja als ik een OV heb ga ik denk ik nog steeds fietsen, of het moet regenen of heel koud zijn.
okquote:Op zondag 26 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das best leukAls je zegt wanneer je gaat, kom ik misschien ook nog wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |