Ehh, klik eens op die link ei.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Locatie onbekend? Ik heb het gekke idee dat je niet overal kunt bungee-jumpen en wel eventjes bij de pier moet gaan springen.
Nee klopt. Ik zit in een sociaal isolement, nou goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
Heb je zelf geen vrienden? Dat je op internet mensen gaat zoeken om met je mee te gaan
Moet ik je over je bolletje aaien?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik zit in een sociaal isolement, nou goed..
ey wie zegt dat er hier geen vrienden van hem zitten?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
Heb je zelf geen vrienden? Dat je op internet mensen gaat zoeken om met je mee te gaan
Ga je ook springen.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oke jij gaat mee.
Ik ook.![]()
Zie ik jou ook weer.
Als ik kan ben ik erbijquote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus je gaat mee? Of wou je alleen even je mannelijkheid tonen?.
zijn eigen kleine elastiekjequote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus je gaat mee? Of wou je alleen even je mannelijkheid tonen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |