Ehh, klik eens op die link ei.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Locatie onbekend? Ik heb het gekke idee dat je niet overal kunt bungee-jumpen en wel eventjes bij de pier moet gaan springen.
Nee klopt. Ik zit in een sociaal isolement, nou goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
Heb je zelf geen vrienden? Dat je op internet mensen gaat zoeken om met je mee te gaan
Moet ik je over je bolletje aaien?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik zit in een sociaal isolement, nou goed..
ey wie zegt dat er hier geen vrienden van hem zitten?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
Heb je zelf geen vrienden? Dat je op internet mensen gaat zoeken om met je mee te gaan
Ga je ook springen.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oke jij gaat mee.
Ik ook.![]()
Zie ik jou ook weer.
Als ik kan ben ik erbijquote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus je gaat mee? Of wou je alleen even je mannelijkheid tonen?.
zijn eigen kleine elastiekjequote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus je gaat mee? Of wou je alleen even je mannelijkheid tonen?.
Mooi. Je gaat mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Piro het volgende:
Ik moet hier reageren van bbd
Doen wij de foto's en de video-footage?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef stinkie het volgende:
Ik denk dat mijn hoogtevrees mij tegenhoud van meer doen dan alleen kijken
Haha, dat valt heus wel te regelen lijkt me.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
Hm, ben te jong, moet schriftelijke toestemming van mn ouders hebben. Lama zitten van mn moeder mag ik dus al nietHad anders best gewild
Je moeder is wel een verstandige vrouw.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
Hm, ben te jong, moet schriftelijke toestemming van mn ouders hebben. Lama zitten van mn moeder mag ik dus al nietHad anders best gewild
gezien je verstijfde houding achterop een motor denk ik niet dat het jumpen word voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil wel op de reservelijst, kijken of mijn broek bruin kleurt als ik in de buurt van dat ding ben of niet.
if broek.kleur = bruin then end
else goto bungee
Mijn arm is altijd nog in staat om mensen uit te lachen als ze vallen en glaasjes bier omhoog te tillen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
gezien je verstijfde houding achterop een motor denk ik niet dat het jumpen word voor je
Als wij nou samen springen?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef Sanne het volgende:
Oh, dat lijkt me helemaal te gek, maar ik weet niet of ik durf.
Dat lijkt me geweldig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |