inderdaad, best gezellig toch?quote:
zit wat in jaquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
rustig aan ik ben pas net weer bijgekomen van gister![]()
Heequote:
Njah, ik was om 10 uur wel wakker, maar mijn bed zag er aantrekkelijker uit dan de douchequote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- werpt blik op de klok
Das niet helemaal gelukt zo te zien
Ik heb deze nacht maar een half uur geslapenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Njah, ik was om 10 uur wel wakker, maar mijn bed zag er aantrekkelijker uit dan de douche.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:16 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb deze nacht maar een half uur geslapen![]()
Waarom zit jij altijd in PUB opeensquote:Op zondag 26 februari 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Juistem.
Vanwege snopprinses.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijd in PUB opeens![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Meer blauw in de SCquote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Iedereen zat te rellen in FBquote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat was het hier gister nacht trouwens rustig zeg!
Ik niet?quote:
Ja, true!quote:
volgens je profiel al zo'n 895 jaar oudquote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik niet?
Nou ja, toegegeven: geestelijk ben ik natuurlijk al lang het puberstadium ontgroeid!
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, true!
Ik kwam hier voor vragen rond Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.![]()
Oh ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
volgens je profiel al zo'n 895 jaar oud![]()
quote:
quote:Puber & Tienertalk
Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan kan jij mij gaan voorilchten![]()
!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |