Ik vond het tot nu toe nogal tegenvallen...kun je het niet een beetje opleuken ? Je vorige invalshoeken gingen een beetje de mist in omdat je krampachtig bleef vasthouden aan het incest gedeelte van de beschuldigingen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben nog niet eens klaar met mijn overwegingen...
Agree, goed dat er daarom een deeltje 10 geopend is.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
refererend aan een 30 jaar oud artikel, alles wat nu vanavond gepost is als "bewijs"heeft de boel er niet duidelijker op gemaakt
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het doet me steeds meer denken aan een georganiseerde poging van een labiele rasleugenaar om weer in de publiciteit te komen.![]()
Punt is idd dat, zoals Stali opmerkte, we, bij gebrek aan een novum, dwz dus idd niet nav 1 of ander artikel uit 1977, de bodem wegvalt uit iedere aantijging aan het adres van Gert Timmerman. En dus volgt hieruit dat ofwel deze topic geopend blijft ofwel deze dicht gaat en in de TT van de andere het woord "eerherstel" wordt opgenomen, imho.quote:
Ah poep... nou kan ik niet gaan slapen natuuk...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
Het artikel waar feiten het vanmiddag over had:
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=Deel_1.JPG
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=deel_2.JPG
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=deel_3.JPG
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=deel_4.JPG
We hebben een neutrale TT hier, dus beide partijen mogen hier posten lijkt me...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Punt is idd dat, zoals Stali opmerkte, we, bij gebrek aan een novum, dus idd niet 1 of ander artikel uit 1977, de bodem wegvalt uit iedere aantijging aan het adres van Gert Timmerman. En dus volgt hieruit dat ofwel deze topic geopend blijft ofwel deze dicht gaat en in de TT van de andere het woord "eerherstel" wordt opgenomen, imho..
Het kan natuurlijk ook nog een groot complot zijn en dan is eerherstel weer niet zo op zijn plaats.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Punt is idd dat, zoals Stali opmerkte, we, bij gebrek aan een novum, dwz dus idd niet nav 1 of ander artikel uit 1977, de bodem wegvalt uit iedere aantijging aan het adres van Gert Timmerman. En dus volgt hieruit dat ofwel deze topic geopend blijft ofwel deze dicht gaat en in de TT van de andere het woord "eerherstel" wordt opgenomen, imho..
Ja eensch is. Ben geen partij maar heb wel vol verbazing gelezen hoe GT mensen weet in te palmen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben een neutrale TT hier, dus beide partijen mogen hier posten lijkt me...
Gelezen, en nuquote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
Het artikel waar feiten het vanmiddag over had:
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Maar dan zit FC ook in het complot, en feiten en de dochter en is het allemaal één publicitetitsstuntquote:Op zondag 26 februari 2006 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook nog een groot complot zijn en dan is eerherstel weer niet zo op zijn plaats.![]()
Weet ik veel, ik heb Francis en feiten beloofd dat ik het erop zou zetten, dus dan doe ik het ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelezen, en nu
Ja, ze waren geloofsgestoord, dat weet iedereen, en verder
Ga maar slapen FL...het artikel vertelt helemaal nada noppes niets....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ah poep... nou kan ik niet gaan slapen natuuk...
Een soort van laatste strohalm voor 't voorgoed de vergetelheid in raakt?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dan zit FC ook in het complot, en feiten en de dochter en is het allemaal één publicitetitsstunt
Told youquote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga maar slapen FL...het artikel vertelt helemaal nada noppes niets....![]()
Wanneer je iets niet duidelijk krijgt, vanuit welke hoek je het ook bekijkt, is in ieder geval de grootte van chaos een feit ...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Agree, goed dat er daarom een deeltje 10 geopend is.![]()
Dat kun je wel stellen ja - maar enig idee waar dergelijke geloofsstoornissen naartoe kunnen leiden? En ook in dit artikel wordt weer over Gerts voorkeur voor jonge meisjes gegrapt ...... Gert wordt er steeds mee in verband gebracht - jaar in jaar uit - dat zegt veel - het artikel bewijst niets, maar wel dat de manier van denken en doen te denken geeft -quote:Op zondag 26 februari 2006 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelezen, en nu
Ja, ze waren geloofsgestoord, dat weet iedereen, en verder
Ok die chaos is ook ineens ontstaan na optreden van hoofdpersoon in deze kwestie.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wanneer je iets niet duidelijk krijgt, vanuit welke hoek je het ook bekijkt, is in ieder geval de grootte van chaos een feit ...
Beste FC, ik doe een kleine, weliswaar verspilde moeite, er was eens een mevrouw, en die heette Yvonne, en die mevrouw post al 6 jaar op een forum, ze is er zelfs admin.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja - maar enig idee waar dergelijke geloofsstoornissen naartoe kunnen leiden? En ook in dit artikel wordt weer over Gerts voorkeur voor jonge meisjes gegrapt ...... Gert wordt er steeds mee in verband gebracht - jaar in jaar uit - dat zegt veel - het artikel bewijst niets, maar wel dat de manier van denken en doen te denken geeft -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |