Lullo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de verkeerde grijs gemaakt!!1!!
!!
!!
.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef Cee het volgende:
Zo, m'n bloeddruk en hartslag is weer normaal.....
AAAAAAARGGGH!
Oké, nu is 't beter...
Floortje !quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef superhero87 het volgende:
Wie moet ik nu volgende week steunenThis sucks bigtime!
Dr wordt alleen aangegeven dat ze nep is of doet. Argumentatie heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Goh of je leest de vorige topics even door....wordt toch vaak genoeg aangegeven waarom ze er zo nep uitziet/doet![]()
Cool!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
!!
!!
.
quote:
Doen we... kut Idols... ik ga al mijn frustraties in sex overbrengenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
we kunnen ons ook in een woeste vrijpartij storten.... dan zijn we die kutuitslag zo vergeten![]()
ellenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef superhero87 het volgende:
Ik denk dat ik maar Raffaela ga steunen, hoewel ze Don't Cha volledig vals zal gaan zingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg mensen die d'r steunen.
Als er morgen sprake is van een moordpartij weten we wie de schuldige isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doen we... kut Idols... ik ga al mijn frustraties in sex overbrengen
En bijna geen usersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
als dit al rellen oplevert, wordt het volgende week helemaal herrie hier....
en dan zijn er geen modjes in huis![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar Raffaela ga steunen, hoewel ze Don't Cha volledig vals zal gaan zingen![]()
Ik kan niet anders.quote:
Kun je nagaan hoe dat bij de meeters gaat. Dat wordt vechtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
New York City zal spoedig in de maak zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
Doen we... kut Idols... ik ga al mijn frustraties in sex overbrengen
spijt me tom, dat worden er dus zeker 29, denk nog wel minderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week met z'n dertigen allemaal voor. Ellen.
. sms'en.
En ook geen users.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
quote:
quote:
Hulptroepen zijn zo geregeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet wat jij gewend bent, maar wij doen niet aan wurgsex....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er morgen sprake is van een moordpartij weten we wie de schuldige is.
Your place... ik heb ouders... en ik wil er hard tegenaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
New York City zal spoedig in de maak zijn
your place or mine
Als dat toch eens zou gebeuren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Fannetje het volgende:
Goed zo Ellen!
En jammer van Angelique, maar het was natuurlijk wel een beetje te verwachten..
Volgende week Raffaela eruit, finale tussen Ellen en Floortje!
quote:
Goed punt. Alle topposters zitten óf bij Idols, óf kunnen helaas niet mee vanwege andere bezighedenquote:
Hij zei dat hij z'n frustraties van Idols in een nachtelijk avontuur zou richten ofzo, en hij ad het over doodverwensingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gewend bent, maar wij doen niet aan wurgsex....
Paris.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef dolfg het volgende:
1 relativerende opmerking: met een Paris Bennett of Katharine McPhee of Lisa Tucker had iedere Idols finalist van de afgelopen drie jaar gelijk kunnen inpakken.
Het is hier natuurlijk wel de Idols van de marges.
Er zit werkelijk geen enkel idool in volgens de letter van de wet van Simon Cowell:
"It's about likeability, it's not about being good, it's about being great."
"Great" heb ik in al die jaren Idols nog nooit iemand horen zingen.
Ik hoop het echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 2 finalisten staan al naast elkaar
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 2 finalisten staan al naast elkaar
voor volk, vaderland en.... Angeliquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
Your place... ik heb ouders... en ik wil er hard tegenaan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Raf en Flo, go go go!!!
Raf laten winnen en dan de nageboorte van haar kind op de stoep van Henkjan deponeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef superhero87 het volgende:
Had je liever Raf eruit gewild dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er morgen sprake is van een moordpartij weten we wie de schuldige is.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef Funkytrip het volgende:
Pff, heb net alles op internet effe terug gezien, maar waarom is Raphaella er niet uit? Die komt echt zwaar zangtalent te kort
En nu mijn favo eruit
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Had je liever Raf eruit gewild dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
Volgende week dus: http://soulsynergy.de/mp3/beastofburden.mp3
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Eerlijk is eerlijk... Floortje had eruit gemoeten. Ze was echt slecht. In het begin van Idols was ze gewoon goed. Maar steeds meer ging ze vervelen en zong ze slechter en slechter. Bovendien kan ze niet zo goed meer uithalen en haar nummers zijn echt saai. Haar stem is erg eentonig en verandering heeft ze nooit van gehoord
Hetzelfde kan je van Angelique zeggen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Eerlijk is eerlijk... Floortje had eruit gemoeten. Ze was echt slecht. In het begin van Idols was ze gewoon goed. Maar steeds meer ging ze vervelen en zong ze slechter en slechter. Bovendien kan ze niet zo goed meer uithalen en haar nummers zijn echt saai. Haar stem is erg eentonig en verandering heeft ze nooit van gehoord
Helemaal mee eens. Ook haar vrije keuze van volgende week, It's Raining Man, doet al vermoeden dat er geen verandering in zal komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet wat het is. Ik ben het niet met je eens, maar ze spettert niet meer zo van het scherm af als bijvoorbeeld bij Fame...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Die discussie is al zo vaak gevoerd. Wen er maar aan dat er gefraudeerd wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
29% Floortje.
29% Ellen.
23% Raffa.
Zou heel spannend kunnen worden, maar toch denk ik dat
* Dit niet klopt.
* Áls het klopt, het vooral komt doordat Ellen meer stemmen nodig leek te hebben dan Flora.
Ik vind juist dat Angelique ontzettend is gegroeid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je van Angelique zeggen....![]()
so truequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Moet je eens op Raffaëla letten. Die gaat pas groeien. Maar of HJ daar zo blij me isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Angelique ontzettend is gegroeid.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
Door de boosheid vergeet ik dat ik bijna jarig ben![]()
Wees maar blij, want nu betekent het dat Raffaëla meer stemmen nodig zal hebben volgende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
29% Floortje.
29% Ellen.
23% Raffa.
Zou heel spannend kunnen worden, maar toch denk ik dat
* Dit niet klopt.
* Áls het klopt, het vooral komt doordat Ellen meer stemmen nodig leek te hebben dan Flora.
Gefeli!!! Alleen jammer, hier ben je al niet jarig meer. Kzit in Helsinki en het is hier 0.24quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Moet je eens op Raffaëla letten. Die gaat pas groeien. Maar of HJ daar zo blij me is![]()
Raffaela is qua uitvoering en zingen ook enorm gegroeid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Moet je eens op Raffaëla letten. Die gaat pas groeien. Maar of HJ daar zo blij me is![]()
Ik zei BIJNA, dus nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Gefeli!!! Alleen jammer, hier ben je al niet jarig meer. Kzit in Helsinki en het is hier 0.24![]()
Dan is ie toch juist al wel jarig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Gefeli!!! Alleen jammer, hier ben je al niet jarig meer. Kzit in Helsinki en het is hier 0.24![]()
Ja want Angelique kan niet uithalen... Angelique is eentonig.. Angelique is slecht...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je van Angelique zeggen....![]()
Die gaat pas groeien? Allemachtig, daar noem je ook iemand zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Khad m'n reactie al ge-editquote:
Ellen is goed, zeker deze week. Veel beter dan Angelique. Het begin van "Dream a little dream" zong ze zo aanstellerig zeikerig, ik moest er gewoon van po-epen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef superhero87 het volgende:
Dat Ellen door is, pfff![]()
Ze krijgt opeens alle aandacht van de wereld
Ga je frustraties op iemand anders afreagerenquote:
Whehe ik doel ook op die buik van haar die gaat groeienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Die gaat pas groeien? Allemachtig, daar noem je ook iemand zegVanaf het moment dat ze heeft gezegd dat ze zwanger was heeft ze alle schroom laten varen.. Ze was ook echt goed vanavond
En wat HJ ervan vindt kan me niet boeien. Schijnheilige klootzak. Eerst Charissa erin houden omdat hij wil meemaken hoe het kindje in haar groeit, vervolgens twijfelen aan de echtheid van Raffaëla en nu door laten schemeren dat ze er ook zonder Idols wel zou kunnen komen...Wat wilt die kerel nou
Feliciteer hier superhero87 *O* (nog een half uurtje)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
True, voor Raf is dit ideaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wees maar blij, want nu betekent het dat Raffaëla meer stemmen nodig zal hebben volgende week.
Wat gekquote:
Mijn eigen verjaardag topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Feliciteer hier superhero87 *O* (nog een half uurtje)
"De verkeerde"? Wat, neger?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
!!
!!
.
Geboortedatum: 1988-04-04quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga je frustraties op iemand anders afreageren![]()
Nog nooit, Idols bestaat ook al jaaaaaaaaaaarenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan te bedenken dat Ellen met een wildcard van de jury in de finale is gekomen. En dan nu in de top 3, dat is nog nooit vertoond..
Way to go, girl!.
Ik ook. Maar dan heb ik, tandenknarsend, toch liever Raffaëla hoewel haar opmerkingen vandaag echt niet door de beugel konden. Angelique in haar voorprogramma, pff. Ze mag blij zijn als ze haar kont mag kussenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef janimie het volgende:
mocht het tussen Ellen & Floor gaan, dan hoop ik op Ellen
Halloquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1988-04-04
Verklaart een hoop. Geen muzieksmaak...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat Angelique lachend in de hitparade naar beneden mag zwaaien naar de flops van Raffaëla en Floortje
Ja maar jij hebt wel smaakquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hallo. Ik kom uit 1989 en vind Floortje dus ook niks.
Whehehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Whehe ik doel ook op die buik van haar die gaat groeien![]()
Zegt iemand die van 87 isquote:
Ik hou inderdaad niet van oubollige ouwe-wijven muziek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verklaart een hoop. Geen muzieksmaak...
Dat is alleen maar een voordeel.quote:
Dan hoop ik voor je dat Floortje in de finale 50 Cent mag gaan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad niet van oubollige ouwe-wijven muziek.![]()
50 Centquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat Floortje in de finale 50 Cent mag gaan doen
Whaha, welk nummer?? CAndyshop, in the club, welke???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat Floortje in de finale 50 Cent mag gaan doen
Ik weet zeker dat ze heel blij is met je stemquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Ooit op mijn favoriet gestemd... en kijk wat er gebeurt... ze ligt eruit.
Volgens mij moest ik gewoon niet stemmen![]()
Noem er eens een? Britney Spears? I love Rock and Roll?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
50 Cent
Geef mij maar gewoon een goed rock-nummer
Candyshop natuurlijk want die gaat over lollies likkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Whaha, welk nummer?? CAndyshop, in the club, welke???
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Candyshop natuurlijk want die gaat over lollies likken![]()
![]()
Volgens mij heb jij een nogal bevooroordeeld beeld van mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem er eens een? Britney Spears? I love Rock and Roll?
Heeft me voor niks geld gekostquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze heel blij is met je stem.
Ik heb drie keer gestemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Ooit op mijn favoriet gestemd... en kijk wat er gebeurt... ze ligt eruit.
Volgens mij moest ik gewoon niet stemmen![]()
Je filmsmaak is zo te zien iig wel goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal bevooroordeeld beeld van mij
Noem eens een Rock nummer dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal bevooroordeeld beeld van mij
Er waren er toch maar 8? Of ook van eerdere shows...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is echt de eerste liveshow dat ik meteen na de show heel veel optredens ga terugluisteren..
Nee, ik bedoel meer dat ik het eerste optreden van Ellen al 5x heb geluisterd enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef Lippie85 het volgende:
Er waren er toch maar 8? Of ook van eerdere shows...
Stel je 'ns niet zo aan zegquote:
Paranoid.quote:
Ow zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat ik het eerste optreden van Ellen al 5x heb geluisterd enzo..
Er zat een operachick in American Idol. Dat was geen succes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Black_Tulip het volgende:
Ach, wat mijn muzieksmaak betreft.. Ik weet niet of jullie zin hebben in een Idols gevuld met operazangeressen, musicalsterren en grunters
Jij zegt dat ik een slecht muzieksmaak als beeld van je heb. Hoe kan ik het weten als je niet zegt welke Rock nummer het is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Paranoid.
Maar waarom moet ik me voor jou verantwoorden?![]()
Zeker de voorronde niet gehaald?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er zat een operachick in American Idol. Dat was geen succes..
Toen Hind eruit lag....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Stel je 'ns niet zo aan zeg.
Ga die frustraties van je nou maar in die seks afreageren waar je het net over had, veel leuker.
Dat zou vast een ideaal nummer zijn geweest voor Harm.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Paranoid.
Maar waarom moet ik me voor jou verantwoorden?![]()
Dank je voor je interesse in mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een slecht muzieksmaak als beeld van je heb. Hoe kan ik het weten als je niet zegt welke Rock nummer het is?
Haar idee van opera was Josh Groban. Domme doos.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er zat een operachick in American Idol. Dat was geen succes..
Ga je weg, jammer! En dat terwijl ik je nog niet aan het huilen heb gekregenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank je voor je interesse in mij.![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Haar idee van opera was Josh Groban. Domme doos.
Ik ben nog niet weg hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je weg, jammer! En dat terwijl ik je nog niet aan het huilen heb gekregen!
![]()
Ik probeer kindertjes aan het janken te krijgen... doe je mee?quote:
Altijd gezellig, ik lees ff terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik probeer kindertjes aan het janken te krijgen... doe je mee?
Waarom praat je dan tegen mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik probeer kindertjes aan het janken te krijgen...
Geboortedatum: 1988-04-04quote:
Ik begin lichtelijk geïrriteerd te rakenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Opleiding: 6 VWO
= KIND... sorry jochie.. maar je hebt nog niet al je groente op om je volwassen te noemen
Hou eens op met op de persoon te spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
= KIND... sorry jochie.. maar je hebt nog niet al je groente op om je volwassen te noemen
Ik lach me dood eigenlijkquote:
Dát zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja, pech. volgende week gaan we gewoon een leuke dag hebben![]()
Zeker, en misschien zit Angelique wel een rij voor jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja, pech. volgende week gaan we gewoon een leuke dag hebben![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker, en misschien zit Angelique wel een rij voor je.
Of gewoon náást jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg, Dizer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
Op de fotoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou BOEHOE Zeg... spelbrekerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg, Dizer.
Met aardig vragen kom je een heel eindquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de foto![]()
ik wilde haar zo graag zien zingen![]()
Tjah, zo erg vind ik het niet. Het blijft Idols. Alleen jammer dat mensen gelijk gaan jammeren en janken als er een beetje gereld wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Black_Tulip het volgende:
Angelique is eruit
Ik zeg het gewoon nog maar een keer, misschien kan ik er zo beter tegen.. *veegt traantje weg*
[/huilie]
Dat zag je tenminste nog aankomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik voelde me ook al zo shitterig toen Marescha eruit ging, maar dat was minder erg...
ze zingt op 6 maart toch nog een keerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de foto![]()
ik wilde haar zo graag zien zingen![]()
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zo erg vind ik het niet. Het blijft Idols. Alleen jammer dat mensen gelijk gaan jammeren en janken als er een beetje gereld wordt
Marescha eruit, Angelique eruit... Nederland bewijst weer dat ze niet kunnen stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik voelde me ook al zo shitterig toen Marescha eruit ging, maar dat was minder erg...
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagquote:
Jaa, maar 1 nummer waarschijnlijk... en dan hoort ze bij 'de losers'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ze zingt op 6 maart toch nog een keer
Als je A zegt moet je ook B kunnen zeggen, dus als jji graag relt, dan moet je er ook tegen kunnen als er mensen zijn die daar niet zo op gesteld zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagNiks persoonlijks hoor
Loser zijn heeft niets te maken met of je afvalt of niet, maar meer met hoe je als persoon bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaa, maar 1 nummer waarschijnlijk... en dan hoort ze bij 'de losers'![]()
Ach, gelukkig ben ik iemand die daar niet zo moeilijk over doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagNiks persoonlijks hoor
Ja dus? And your point is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook B kunnen zeggen, dus als jji graag relt, dan moet je er ook tegen kunnen als er mensen zijn die daar niet zo op gesteld zijn.
Niet mauwen over het feit dat mensen mauwenquote:
Ja maar anderen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, gelukkig ben ik iemand die daar niet zo moeilijk over doet.
Ja, but you get what i meanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loser zijn heeft niets te maken met of je afvalt of niet, maar meer met hoe je als persoon bent.
Nou overdrijf ik het wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik zat echt hardop te roepen (samen met de rest hiero) RAFFAEALa, RAFFAELA! 'Angelique'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nou overdrijf ik het wel een beetje hoor
Maar ik zat flink te vloeken voor de tv
van Irma, Yuli, Zosja en Ron heb ik nooit meer wat van gehoort. je vergeet wel roger(intwine) in het lijstje te noemen. Samen met Hind zijn zij eigelijk de enigen waar je echt op lange termijn nog wat van hoort, als hetgaat om de afvallers.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk verdient Floortje wel die eerste plaats. Dat bevestigd alleen maar het feit dat de kandidaten die Idols winnen slecht zijn. En de kandidaten die Idols niet de finale halen, juist super goed zijn. Lees hier dus: Hind, Irma, Angelique, Yuli, Zosja en Ron. En dat zijn pas echte zangers/zangeressen. Met nog in de race maar zeker aan toe te voegen, Ellen!
Ja maar ik mauw nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mauwen over het feit dat mensen mauwen.
Tsja... Ik begon al met vloeken toen Ellen terug naar de bank mochtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zat echt hardop te roepen (samen met de rest hiero) RAFFAEALa, RAFFAELA! 'Angelique'![]()
Doodsstil was het ineens
Je vergeet nu toch wel een paar hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef janimie het volgende:
[..]
van Irma, Yuli, Zosja en Ron heb ik nooit meer wat van gehoort. je vergeet wel roger(intwine) in het lijstje te noemen. Samen met Hind zijn zij eigelijk de enigen waar je echt op lange termijn nog wat van hoort, als hetgaat om de afvallers.
Toch niet Jim, Jamai, Maud en Boris? Hoewel Boris nog best een goede stem heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je vergeet nu toch wel een paar hoor.
Ze groeit hard. Ze begint sinds een aantal liveshows mijn nieuwe 2e favoriet te wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef WithMe het volgende:
Wat verrassend dat Ellen opeens zó populair is geworden, nadat ze slechts 4e in de workshop was.
Naja omdat je het zo'n kutuitslag vind.. en de enige andere op de kruk ... Raf is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan je dat denken bij mij!
op zang gebied hoor ik idd niet veel van jim en jamaiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toch niet Jim, Jamai, Maud en Boris? Hoewel Boris nog best een goede stem heeft
Jamai is heel veel met Theater bezig hequote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef janimie het volgende:
[..]
op zang gebied hoor ik idd niet veel van jim en jamai
maud: eurovisie song festival - maarja, wat je daarna van haar zal gaan horen ... ?
boris - is ook een hele tijd stil geweest.
Is het nou zo moeilijk...quote:
Al 3 weken ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat Idols nou nog niet afgelopen? Hey, die Afro-gast is er uit!
beetje laat of nietquote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Joh!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Iedereen toch, maar misschien niet de jouwe.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaëla:
Publiek: Pussycat Dolls - Don'tcha.
Jury: De Poema's - Mijn Houten Hart![]()
.
Eigen: Aretha Franklin - Think![]()
.
Ellen die These Words zingt wordt anders het grootste drama van de hele avond, kan ik je nu al voorspellen. Ze heeft een veel te luie stem (kan ook een plus zijn, maar niet bij zo'n nummer) voor dat nummer.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla is wel genaaid zeg met haar nummers.
Volgens mij gaat ze vooral "Houten hart" heel goed doen, ik vond haar heel erg goed met de Nederlandse nummers. Eigenlijk verbazingwekkend goed omdat ik vond dat ze nou niet bepaald goed uit dr woorden komt met een gewoon gesprek.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla is wel genaaid zeg met haar nummers.
In Australian Idol heeft de wildcard winnaar 2 jaar terug de finale gehaald en vorig jaar gewonnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan te bedenken dat Ellen met een wildcard van de jury in de finale is gekomen. En dan nu in de top 3, dat is nog nooit vertoond..
Way to go, girl!.
Het Idolspubliek?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef superhero87 het volgende:
Dont cha gaat ze helemaal verknallen! Wie kiest er nou zo''n inhoudloos nummer uit![]()
Mwah.. het is meer de arrogantie van der moeder die Floortje arrogant laat overkomen denk ikquote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ellen moet nu gewoon naar de finale... Floortje moet er volgende week maar uit, die is zo tenenkrommend arrogant, zo eager om het te winnen. Die zit het winnen als een heilig doel, alsof je een carriere na Idols alleen maar kunt opbouwen als je het wint...
In elk gesprek met Floortje laat ze wel de woorden "platencontract" en "winst" vallen, en dan laat ze daarna zo'n schaapachtige lach horen om het wat proberen te ontkrachten maar ze is gewoon zo met het wedstrijd-element bezigquote:Op zondag 26 februari 2006 11:33 schreef Natalie het volgende:
Floortje arrogant en eager om te winnen?
Ik vind d'r eerder onschuldig en lief overkomen. Nergens zie ik ook maar een hint van arrogantie. De enige die in mijn ogen een arrogant overkomt en daarnaast een 'zie mijn zielig zijn' spelletje speelt is Raffa.
Raffaëla is de minst arrogante van het hele stel.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:33 schreef Natalie het volgende:
Floortje arrogant en eager om te winnen?
Ik vind d'r eerder onschuldig en lief overkomen. Nergens zie ik ook maar een hint van arrogantie. De enige die in mijn ogen een arrogant overkomt en daarnaast een 'zie mijn zielig zijn' spelletje speelt is Raffa.
Raffa speelt tenminste geen spelletje. Ze speelt openkaart! In tegen stelling tot Floortje..quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffaëla is de minst arrogante van het hele stel.
Bij Floortje druipt het ervan af.
precies, ze is zo fake... het glazuur springt van mijn tanden als ik haar zie en hoor pratenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef BVO het volgende:
Floortje is veel te veel bezig met 'hoe kom ik over, vinden ze me niet te arrogant, blablabla'.
En hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Neem een voorbeeld aan Ellen, die geniet er echt van en voor haar is elke uitzending een feestje...
Ik ben het deels met je eens, maar qua stemgeluid vind ik Angelique en Raffaëla gewoon prettigerquote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
Ellen is gewoon de beste! Zij is de enige eigenlijk die vanaf het begin (samen met Angelique) gewoon hunzelf zijn gebleven! Ellen is gewoon echt, ze staat daar gewoon eerlijk en oprecht. Ze durft met echte nummers aan te komen waar niemand van gehoord heeft en toch maakt ze er iets moois van! Ja, Ellen.. jij verdient het om te winnen!
Amenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
Ellen is gewoon de beste! Zij is de enige eigenlijk die vanaf het begin (samen met Angelique) gewoon hunzelf zijn gebleven! Ellen is gewoon echt, ze staat daar gewoon eerlijk en oprecht. Ze durft met echte nummers aan te komen waar niemand van gehoord heeft en toch maakt ze er iets moois van! Ja, Ellen.. jij verdient het om te winnen!
Kwa stemgeluid had ik altijd een twijfel tussen Ellen en Angelique. Waarom Angelique mijn favoriet was, is gewoon omdat ze zo leuk en open was en dat ze de oudste van de rest was. Ellen heeft IMO ook de beste stem. Zij heeft gewoon dat rock/jazz stem, en zo is dus ook mijn muzieksmaakquote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens, maar qua stemgeluid vind ik Angelique en Raffaëla gewoon prettiger
Angelique had moeten winnen
Heb een feestje aanstaande zaterdag dus ik moest helaas verstek laten gaan...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar de halve finale?
Heb ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb een feestje aanstaande zaterdag dus ik moest helaas verstek laten gaan...
baal ontzettend want het wordt een historische avond.. Ellen naar de finale![]()
Het is toch ook een wedstrijd?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In elk gesprek met Floortje laat ze wel de woorden "platencontract" en "winst" vallen, en dan laat ze daarna zo'n schaapachtige lach horen om het wat proberen te ontkrachten maar ze is gewoon zo met het wedstrijd-element bezig
Maar ik snap de jury ook niet meer, 'je hebt het helemaal'. Surequote:Op zondag 26 februari 2006 12:26 schreef Natalie het volgende:
En dan vergeet ik nog helemaal: traantjes laten vloeien als mensen je aanspreken op je zwangerschap en de mogelijke consequenties voor je zangcarrière.
klopt, maar als je denkt dat je toekomst van het winnen van zo'n wedstrijd afhangt heb je niet veel zelfvertrouwen... Kennelijk denkt Floortje dat ze er zonder het winnen van Idols niet komt... De rest, met name Ellen, geniet er gewoon van en weet dat als je talent hebt er altijd wel iets op je pad komt. Ik zie Floortje ook helemaal niet genieten, alles wat ze zegt, alles wat ze doet is plastic (van wie zou ze dat hebbenquote:
Van d'r omgebouwde vader?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Floortje ook helemaal niet genieten, alles wat ze zegt, alles wat ze doet is plastic (van wie zou ze dat hebben)
Is het ook niet!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Ivatje het volgende:
Ellen is misschien een aardige meid, maar wel te saai en te gewoon voor een idol!
Ik zie helemaal niets in haar en haar stem vind ik niet prettig...![]()
Het is volgens mij niet terecht dat zij er nog is!![]()
Ik vond het wel 'apart' dat ze erbij vermeldden dat 'ze er ook wel zou komen zonder Idols te winnen'. Had iets van: is dit een stille hint naar de kijkers toe?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik snap de jury ook niet meer, 'je hebt het helemaal'. Sure
Nee hoor. Slechts praktijkervaring. Roger is ver gekomen zonder Idols te winnen (eigen keus), Hind is ver gekomen zonder de winst, Bas&Joel, Jimquote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vond het wel 'apart' dat ze erbij vermeldden dat 'ze er ook wel zou komen zonder Idols te winnen'. Had iets van: is dit een stille hint naar de kijkers toe?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts praktijkervaring. Roger is ver gekomen zonder Idols te winnen (eigen keus), Hind is ver gekomen zonder de winst, Bas&Joel, Jim
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een mislukt songfestival avontuur noem ik niet "best ver gekomen"
Ik zag ze vorige maand nog op tv optreden bij een kinderprogramma, en was al bang dat we nog niet van ze af waren. Bleek het gelukkig een twee jaar oude herhaling te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Idd, van Bas en Joel heb ik nauwelijks wat gehoord na Idols.
Ja, als iemand een lekkere stem had was zij het wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
Ik vind het jammer dat we niks meer van Irma hebben gehoord.
daar ben ik het helemaal mee eens... haar God is a DJ van Pink staat voor altijd in mijn geheugen gegriftquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
GIng ze niet haar opleiding afmaken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef WithMe het volgende:
vertel?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was trouwens vette paniek op de vloer gister
ja ze zit op de Rockacademie nu dacht ik... dus hopelijk zijn we nog niet van haar af... haar duet met Direct tijdens de workshops was trouwens ook briljantquote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
GIng ze niet haar opleiding afmaken?
Van Angelique zou ik dat ook alleen maar terecht vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts praktijkervaring. Roger is ver gekomen zonder Idols te winnen (eigen keus), Hind is ver gekomen zonder de winst, Bas&Joel, Jim
Angelique is een prima zangeres...in d'r eigen genres. En ik denk dat er genoeg mensen zijn die haar een platencontract willen aanbieden zodra Idols voorbij is.
Vertel!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was trouwens vette paniek op de vloer gister
Er werd na de liveshow op RTL5 een reclameblok ingestart ipv gelijk backstage.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er werd na de liveshow op RTL5 een reclameblok ingestart ipv gelijk backstage.
En dat hoorde Martijn, Chantal en de hele ploeg pas na 1.5 minuut ofzo![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Ivatje het volgende:
Ellen Floortje is misschien een aardige meid, maar wel te saai en te gewoon voor een idol!
Tsja en toch gaat Floortje Idols winnen, ze steekt met kop en schouders boven de andere kandidaten uit.quote:
Ik keek ook wel even raar op vanachter m'n TV dat er een reclameblok werd gestart i.p.v. dat ze meteen door gingen met de backstage, zoals ze normaliter deden. Nu ik hoor dat ze dit op de vloer ook niet wisten kan ik me wel voorstellen dat dit inderdaad een chaos kan hebben opgeleverd.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er werd na de liveshow op RTL5 een reclameblok ingestart ipv gelijk backstage.
En dat hoorde Martijn, Chantal en de hele ploeg pas na 1.5 minuut ofzo![]()
Ik begreep dat de communicatie vanuit Luxemburg wat kut verliep..quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik keek ook wel even raar op vanachter m'n TV dat er een reclameblok werd gestart i.p.v. dat ze meteen door gingen met de backstage, zoals ze normaliter deden. Nu ik hoor dat ze dit op de vloer ook niet wisten kan ik me wel voorstellen dat dit inderdaad een chaos kan hebben opgeleverd.
Ik vraag me alleen af of er dan geen TV-signaalcontrole zit in de regiekamer die bij zulke dingen meteen via de oortjes dit aan iedereen doorgeeft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |