Tjah, zo erg vind ik het niet. Het blijft Idols. Alleen jammer dat mensen gelijk gaan jammeren en janken als er een beetje gereld wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Black_Tulip het volgende:
Angelique is eruit
Ik zeg het gewoon nog maar een keer, misschien kan ik er zo beter tegen.. *veegt traantje weg*
[/huilie]
Dat zag je tenminste nog aankomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik voelde me ook al zo shitterig toen Marescha eruit ging, maar dat was minder erg...
ze zingt op 6 maart toch nog een keerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de foto![]()
ik wilde haar zo graag zien zingen![]()
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zo erg vind ik het niet. Het blijft Idols. Alleen jammer dat mensen gelijk gaan jammeren en janken als er een beetje gereld wordt
Marescha eruit, Angelique eruit... Nederland bewijst weer dat ze niet kunnen stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik voelde me ook al zo shitterig toen Marescha eruit ging, maar dat was minder erg...
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagquote:
Jaa, maar 1 nummer waarschijnlijk... en dan hoort ze bij 'de losers'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ze zingt op 6 maart toch nog een keer
Als je A zegt moet je ook B kunnen zeggen, dus als jji graag relt, dan moet je er ook tegen kunnen als er mensen zijn die daar niet zo op gesteld zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagNiks persoonlijks hoor
Loser zijn heeft niets te maken met of je afvalt of niet, maar meer met hoe je als persoon bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaa, maar 1 nummer waarschijnlijk... en dan hoort ze bij 'de losers'![]()
Ach, gelukkig ben ik iemand die daar niet zo moeilijk over doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagNiks persoonlijks hoor
Ja dus? And your point is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook B kunnen zeggen, dus als jji graag relt, dan moet je er ook tegen kunnen als er mensen zijn die daar niet zo op gesteld zijn.
Niet mauwen over het feit dat mensen mauwenquote:
Ja maar anderen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, gelukkig ben ik iemand die daar niet zo moeilijk over doet.
Ja, but you get what i meanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loser zijn heeft niets te maken met of je afvalt of niet, maar meer met hoe je als persoon bent.
Nou overdrijf ik het wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik zat echt hardop te roepen (samen met de rest hiero) RAFFAEALa, RAFFAELA! 'Angelique'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nou overdrijf ik het wel een beetje hoor
Maar ik zat flink te vloeken voor de tv
van Irma, Yuli, Zosja en Ron heb ik nooit meer wat van gehoort. je vergeet wel roger(intwine) in het lijstje te noemen. Samen met Hind zijn zij eigelijk de enigen waar je echt op lange termijn nog wat van hoort, als hetgaat om de afvallers.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk verdient Floortje wel die eerste plaats. Dat bevestigd alleen maar het feit dat de kandidaten die Idols winnen slecht zijn. En de kandidaten die Idols niet de finale halen, juist super goed zijn. Lees hier dus: Hind, Irma, Angelique, Yuli, Zosja en Ron. En dat zijn pas echte zangers/zangeressen. Met nog in de race maar zeker aan toe te voegen, Ellen!
Ja maar ik mauw nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mauwen over het feit dat mensen mauwen.
Tsja... Ik begon al met vloeken toen Ellen terug naar de bank mochtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zat echt hardop te roepen (samen met de rest hiero) RAFFAEALa, RAFFAELA! 'Angelique'![]()
Doodsstil was het ineens
Je vergeet nu toch wel een paar hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef janimie het volgende:
[..]
van Irma, Yuli, Zosja en Ron heb ik nooit meer wat van gehoort. je vergeet wel roger(intwine) in het lijstje te noemen. Samen met Hind zijn zij eigelijk de enigen waar je echt op lange termijn nog wat van hoort, als hetgaat om de afvallers.
Toch niet Jim, Jamai, Maud en Boris? Hoewel Boris nog best een goede stem heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je vergeet nu toch wel een paar hoor.
Ze groeit hard. Ze begint sinds een aantal liveshows mijn nieuwe 2e favoriet te wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef WithMe het volgende:
Wat verrassend dat Ellen opeens zó populair is geworden, nadat ze slechts 4e in de workshop was.
Naja omdat je het zo'n kutuitslag vind.. en de enige andere op de kruk ... Raf is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan je dat denken bij mij!
op zang gebied hoor ik idd niet veel van jim en jamaiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toch niet Jim, Jamai, Maud en Boris? Hoewel Boris nog best een goede stem heeft
Jamai is heel veel met Theater bezig hequote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef janimie het volgende:
[..]
op zang gebied hoor ik idd niet veel van jim en jamai
maud: eurovisie song festival - maarja, wat je daarna van haar zal gaan horen ... ?
boris - is ook een hele tijd stil geweest.
Is het nou zo moeilijk...quote:
Al 3 weken ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat Idols nou nog niet afgelopen? Hey, die Afro-gast is er uit!
beetje laat of nietquote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Joh!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Iedereen toch, maar misschien niet de jouwe.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaëla:
Publiek: Pussycat Dolls - Don'tcha.
Jury: De Poema's - Mijn Houten Hart![]()
.
Eigen: Aretha Franklin - Think![]()
.
Ellen die These Words zingt wordt anders het grootste drama van de hele avond, kan ik je nu al voorspellen. Ze heeft een veel te luie stem (kan ook een plus zijn, maar niet bij zo'n nummer) voor dat nummer.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla is wel genaaid zeg met haar nummers.
Volgens mij gaat ze vooral "Houten hart" heel goed doen, ik vond haar heel erg goed met de Nederlandse nummers. Eigenlijk verbazingwekkend goed omdat ik vond dat ze nou niet bepaald goed uit dr woorden komt met een gewoon gesprek.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla is wel genaaid zeg met haar nummers.
In Australian Idol heeft de wildcard winnaar 2 jaar terug de finale gehaald en vorig jaar gewonnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan te bedenken dat Ellen met een wildcard van de jury in de finale is gekomen. En dan nu in de top 3, dat is nog nooit vertoond..
Way to go, girl!.
Het Idolspubliek?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef superhero87 het volgende:
Dont cha gaat ze helemaal verknallen! Wie kiest er nou zo''n inhoudloos nummer uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |