beetje laat of nietquote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat Idols nou nog niet afgelopen? Hey, die Afro-gast is er uit!
Joh!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat Idols nou nog niet afgelopen? Hey, die Afro-gast is er uit!
Iedereen toch, maar misschien niet de jouwe.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaëla:
Publiek: Pussycat Dolls - Don'tcha.
Jury: De Poema's - Mijn Houten Hart![]()
.
Eigen: Aretha Franklin - Think![]()
.
Ellen die These Words zingt wordt anders het grootste drama van de hele avond, kan ik je nu al voorspellen. Ze heeft een veel te luie stem (kan ook een plus zijn, maar niet bij zo'n nummer) voor dat nummer.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla is wel genaaid zeg met haar nummers.
Volgens mij gaat ze vooral "Houten hart" heel goed doen, ik vond haar heel erg goed met de Nederlandse nummers. Eigenlijk verbazingwekkend goed omdat ik vond dat ze nou niet bepaald goed uit dr woorden komt met een gewoon gesprek.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla is wel genaaid zeg met haar nummers.
In Australian Idol heeft de wildcard winnaar 2 jaar terug de finale gehaald en vorig jaar gewonnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan te bedenken dat Ellen met een wildcard van de jury in de finale is gekomen. En dan nu in de top 3, dat is nog nooit vertoond..
Way to go, girl!.
Het Idolspubliek?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef superhero87 het volgende:
Dont cha gaat ze helemaal verknallen! Wie kiest er nou zo''n inhoudloos nummer uit![]()
Mwah.. het is meer de arrogantie van der moeder die Floortje arrogant laat overkomen denk ikquote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ellen moet nu gewoon naar de finale... Floortje moet er volgende week maar uit, die is zo tenenkrommend arrogant, zo eager om het te winnen. Die zit het winnen als een heilig doel, alsof je een carriere na Idols alleen maar kunt opbouwen als je het wint...
In elk gesprek met Floortje laat ze wel de woorden "platencontract" en "winst" vallen, en dan laat ze daarna zo'n schaapachtige lach horen om het wat proberen te ontkrachten maar ze is gewoon zo met het wedstrijd-element bezigquote:Op zondag 26 februari 2006 11:33 schreef Natalie het volgende:
Floortje arrogant en eager om te winnen?
Ik vind d'r eerder onschuldig en lief overkomen. Nergens zie ik ook maar een hint van arrogantie. De enige die in mijn ogen een arrogant overkomt en daarnaast een 'zie mijn zielig zijn' spelletje speelt is Raffa.
Raffaëla is de minst arrogante van het hele stel.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:33 schreef Natalie het volgende:
Floortje arrogant en eager om te winnen?
Ik vind d'r eerder onschuldig en lief overkomen. Nergens zie ik ook maar een hint van arrogantie. De enige die in mijn ogen een arrogant overkomt en daarnaast een 'zie mijn zielig zijn' spelletje speelt is Raffa.
Raffa speelt tenminste geen spelletje. Ze speelt openkaart! In tegen stelling tot Floortje..quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffaëla is de minst arrogante van het hele stel.
Bij Floortje druipt het ervan af.
precies, ze is zo fake... het glazuur springt van mijn tanden als ik haar zie en hoor pratenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef BVO het volgende:
Floortje is veel te veel bezig met 'hoe kom ik over, vinden ze me niet te arrogant, blablabla'.
En hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Neem een voorbeeld aan Ellen, die geniet er echt van en voor haar is elke uitzending een feestje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |