Toen Hind eruit lag....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Stel je 'ns niet zo aan zeg.
Ga die frustraties van je nou maar in die seks afreageren waar je het net over had, veel leuker.
Dat zou vast een ideaal nummer zijn geweest voor Harm.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Paranoid.
Maar waarom moet ik me voor jou verantwoorden?![]()
Dank je voor je interesse in mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een slecht muzieksmaak als beeld van je heb. Hoe kan ik het weten als je niet zegt welke Rock nummer het is?
Haar idee van opera was Josh Groban. Domme doos.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er zat een operachick in American Idol. Dat was geen succes..
Ga je weg, jammer! En dat terwijl ik je nog niet aan het huilen heb gekregenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank je voor je interesse in mij.![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Haar idee van opera was Josh Groban. Domme doos.
Ik ben nog niet weg hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je weg, jammer! En dat terwijl ik je nog niet aan het huilen heb gekregen!
![]()
Ik probeer kindertjes aan het janken te krijgen... doe je mee?quote:
Altijd gezellig, ik lees ff terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik probeer kindertjes aan het janken te krijgen... doe je mee?
Waarom praat je dan tegen mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik probeer kindertjes aan het janken te krijgen...
Geboortedatum: 1988-04-04quote:
Ik begin lichtelijk geïrriteerd te rakenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1988-04-04
Opleiding: 6 VWO
= KIND... sorry jochie.. maar je hebt nog niet al je groente op om je volwassen te noemen
Hou eens op met op de persoon te spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
= KIND... sorry jochie.. maar je hebt nog niet al je groente op om je volwassen te noemen
Ik lach me dood eigenlijkquote:
Dát zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja, pech. volgende week gaan we gewoon een leuke dag hebben![]()
Zeker, en misschien zit Angelique wel een rij voor jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja, pech. volgende week gaan we gewoon een leuke dag hebben![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker, en misschien zit Angelique wel een rij voor je.
Of gewoon náást jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg, Dizer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
Op de fotoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou BOEHOE Zeg... spelbrekerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg, Dizer.
Met aardig vragen kom je een heel eindquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de foto![]()
ik wilde haar zo graag zien zingen![]()
Tjah, zo erg vind ik het niet. Het blijft Idols. Alleen jammer dat mensen gelijk gaan jammeren en janken als er een beetje gereld wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Black_Tulip het volgende:
Angelique is eruit
Ik zeg het gewoon nog maar een keer, misschien kan ik er zo beter tegen.. *veegt traantje weg*
[/huilie]
Dat zag je tenminste nog aankomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik voelde me ook al zo shitterig toen Marescha eruit ging, maar dat was minder erg...
ze zingt op 6 maart toch nog een keerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Op de foto![]()
ik wilde haar zo graag zien zingen![]()
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zo erg vind ik het niet. Het blijft Idols. Alleen jammer dat mensen gelijk gaan jammeren en janken als er een beetje gereld wordt
Marescha eruit, Angelique eruit... Nederland bewijst weer dat ze niet kunnen stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik voelde me ook al zo shitterig toen Marescha eruit ging, maar dat was minder erg...
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagquote:
Jaa, maar 1 nummer waarschijnlijk... en dan hoort ze bij 'de losers'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ze zingt op 6 maart toch nog een keer
Als je A zegt moet je ook B kunnen zeggen, dus als jji graag relt, dan moet je er ook tegen kunnen als er mensen zijn die daar niet zo op gesteld zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagNiks persoonlijks hoor
Loser zijn heeft niets te maken met of je afvalt of niet, maar meer met hoe je als persoon bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaa, maar 1 nummer waarschijnlijk... en dan hoort ze bij 'de losers'![]()
Ach, gelukkig ben ik iemand die daar niet zo moeilijk over doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je me alleen kent binnen IDO. Ik rel graagNiks persoonlijks hoor
Ja dus? And your point is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook B kunnen zeggen, dus als jji graag relt, dan moet je er ook tegen kunnen als er mensen zijn die daar niet zo op gesteld zijn.
Niet mauwen over het feit dat mensen mauwenquote:
Ja maar anderen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, gelukkig ben ik iemand die daar niet zo moeilijk over doet.
Ja, but you get what i meanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loser zijn heeft niets te maken met of je afvalt of niet, maar meer met hoe je als persoon bent.
Nou overdrijf ik het wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |