Damn, wat kun jij snel slotjes zettenquote:
helaas, angelique..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
ook 29 voor Ellen..........let op
zo geweldig zijn t.o.v. de juryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
ook 29 voor Ellen..........let op
Het zit in de vingers.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat kun jij snel slotjes zetten!
Nee raffa!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef Yeahinho het volgende:
TT had beter kunnen zijn: "Waar Ellen eruit vliegt".
ik ben voor Angelique, maar Ellen zou verrassender zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef -Hans- het volgende:
helaas, angelique..
Ik hoop het zo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ellen een keer niet in de gevarenzone...zou het een keer?
We gaan hoe dan ook los!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
ALS ANGELIQUE ERUIT GAAT DAN GAAN WE HIER LOS OKAY?????????
nee want ik ben voor angeliquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ik hou van je.quote:
Maar ik denk Raffa...quote:
JA!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Nay.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Mijn droomquote:
JOUW nr1 en 2 jaquote:
Mijn prono is juist perfectquote:
Eensch isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Weg met die Angelique !
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
![]()
Mijn tweede keus.
Maar Raffa live zien zingen.![]()
Ben je gekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer voor haar, maar wel terecht. Raffa hoort er echt nog even langer in!
Maar wel Beast of Burdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geen No More Drama volgende week..
Geen Midnight Train To Georgia volgende week..
Gefeli!!!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geen No More Drama volgende week..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Lippie85 het volgende:
No more drama, want Angelique ligt eruit!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat hoop ik nu ook, maar ik denk dat het Floortje Ellen wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Finale: Ellen - Raffaela!
hoop ik
Dank u!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
En jezus wat is die floortje nep met d'r gespeelde medelijdende gezichtje.
kutkindquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ondanks dat er al gelekt is dat Floortje het gaat winnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Finale: Ellen - Raffaela!
hoop ik
Over mijn lijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef Cee het volgende:
Nou, jongens, alle Angelique-stemmen regelrecht doorsturen naar Raf please.
Yup.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
Omg, nu zie ik Ellen ook nog wel in de finale komen eigenlijk
Nee, alle hits van Anita Meijer op een rij, dat is spannend...quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
Omg, nu zie ik Ellen ook nog wel in de finale komen eigenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Over mijn lijk
Nooit en te nimmer
Iedereen behalve raffa
er was ook gelekt dat de finale: Angelique en Floortje zou worden.... en dat is niet uitgekomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ondanks dat er al gelekt is dat Floortje het gaat winnen?
Ja wat een stoepsnol zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik heb wel de nieuwe single van Jim voor je...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
Mijn leven... heeft iemand een scheermes voor me?![]()
Nee, daarom mag Floortje er ook wel uit van mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nee, alle hits van Anita Meijer op een rij, dat is spannend...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Over mijn lijk
Nooit en te nimmer
Iedereen behalve raffa
Haha, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er was ook gelekt dat de finale: Angelique en Floortje zou worden.... en dat is niet uitgekomen![]()
Oeh.. nog pijnlijker... doe maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel de nieuwe single van Jim voor je...
Weet niet wat erger is.
Fuck toch op wat doet Floor dan elke week? De gulden middenweg kiezen nooit eens wat anders altijd maar die klote liefdes hoerige slijm liedjes....quote:
Herman!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef Cee het volgende:
Prijs de Heer!
7,50
12,30
18,40
ja we prijzen hem steeds meer!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef Cee het volgende:
Prijs de Heer!
7,50
12,30
18,40
ja we prijzen hem steeds meer!
Ja ja , sorrie .. maar ze is zo gemaakt , net een barbie popquote:
Marry mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Fuck toch op wat doet Floor dan elke week? De gulden middenweg kiezen nooit eens wat anders altijd maar die klote liefdes hoerige slijm liedjes....![]()
Als het goed gezongen wordt beter dat als een goed nummer weer 's compleet verkracht wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nee, alle hits van Anita Meijer op een rij, dat is spannend...
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Angelique wel ontzettend stijlvol afscheid nemen!![]()
![]()
we kunnen ons ook in een woeste vrijpartij storten.... dan zijn we die kutuitslag zo vergetenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel de nieuwe single van Jim voor je...
Weet niet wat erger is.
Juistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef WithMe het volgende:
Wat een mooie avond met een terechte uitslag!![]()
echt klasse he!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Angelique wel ontzettend stijlvol afscheid nemen!![]()
![]()
Ik ook wel, over geheel gezien zijn zij wel de twee bestenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik hoopte op een finale met Floortje en Angelique..
Er stond wat anders!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist. Volgende week Floortje of Raffa
!
Herman heeft een odolquote:
Floortje is gewoon de beste.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom is Floortje nep volgens zovelen?
Je kunt ook overdrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje is de reden dat Angelique naar huis moet. Floorjte is de reincarnatie van de duivel ofzo, of zijn rechterhand. Dat verklaart ook waarom Lynx666 er voor gaat. 666.
Nee nu gaat Ellen naar de finale ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, nu maar hopen dat ik volgende week Ellen live kan uitzwaaien![]()
Moet je je oogkleppen eens afdoenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom is Floortje nep volgens zovelen?
Ja, ik ben een beetje emo, laat mequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Das dan weer positief, volgende week feest!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Nee... die KUT Floortje is lekker... echt die Floortje is niet meer dan een GEIT die alleen maar kan bleren op 1 manier. Eigenlijk zou je haar moeten afslachten en shoarma van makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef WithMe het volgende:
Wat een mooie avond met een terechte uitslag!![]()
Vergeet m'n nickname niet, Danzig staat bekijkt om z'n duivelsaanbidderij!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje is de reden dat Angelique naar huis moet. Floorjte is de reincarnatie van de duivel ofzo, of zijn rechterhand. Dat verklaart ook waarom Lynx666 er voor gaat. 666.
Zou het niet zomaar kunnen dat ik gewoon smaak heb?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
jeetje wat een haatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou het niet zomaar kunnen dat ik gewoon smaak heb?
Ja, dat was een foutjequote:
Of je geeft gewoon antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Moet je je oogkleppen eens afdoen![]()
je negeert mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
Nee... die KUT Floortje is lekker... echt die Floortje is niet meer dan een GEIT die alleen maar kan bleren op 1 manier. Eigenlijk zou je haar moeten afslachten en shoarma van makenVies wijf met een vies moeder
![]()
![]()
Zoals jij dat doet bij Angelique, doe ik dat bij Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
Ga je frustraties op een andere manier uiten Dizer.
Dat maakt het Idolsforum zo leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een haat en nijd hier. Om een tv-programma
Gaat weer hard idd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Lippie85 het volgende:
Zo man alweer bijna vol, straks weer 3 nieuwe
Je loopt wel iets te hard van stapel met al je doodsverwensingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals jij dat doet bij Angelique, doe ik dat bij Floortje
smaak heeft iedereen...... sommige een goede en in sommige gevallen zeer twijfelachtig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou het niet zomaar kunnen dat ik gewoon smaak heb?
Nou nou nou, dat is toch niet nodig....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... die KUT Floortje is lekker... echt die Floortje is niet meer dan een GEIT die alleen maar kan bleren op 1 manier. Eigenlijk zou je haar moeten afslachten en shoarma van makenVies wijf met een vies moeder
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat maakt het Idolsforum zo leuk..
Geile slet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
we kunnen ons ook in een woeste vrijpartij storten.... dan zijn we die kutuitslag zo vergeten![]()
Ik strooi niet met verwensingen tegen Angelique.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals jij dat doet bij Angelique, doe ik dat bij Floortje
Ik zat echt zeven kleuren stront te schijten. Ik vreesde echt voor Raf. En nu is mijn tweede keus er uit. En mijn laatste keus zit er in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij bent echt heel pissed nu he?.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Croupouque het volgende:
Nou ja. Na de verkiezing van Pim Fortuyn als Grootste Nederlander Aller Tijden en de Televizierring voor Jantje Smit is het doorgaan van Ellen eigenlijk ook niet zo'n grote verrassing.
Waar heb jij naar gekeken vanavond?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Croupouque het volgende:
Nou ja. Na de verkiezing van Pim Fortuyn als Grootste Nederlander Aller Tijden en de Televizierring voor Jantje Smit is het doorgaan van Ellen eigenlijk ook niet zo'n grote verrassing.
Maar ik wel tegen Floortje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik strooi niet met verwensingen tegen Angelique.
Goh of je leest de vorige topics even door....wordt toch vaak genoeg aangegeven waarom ze er zo nep uitziet/doetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon antwoord op de vraag?
Psies!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef WithMe het volgende:
Maar wat geweldig dat Ellen door is, ik had het eerlijk gezegd echt niet meer verwacht.
Juist wel. Het is gewoon een saaie doos. Punt! En lelijk. En ze lijkt op Celine Dion. Erger kan gewoon nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is toch niet nodig....![]()
En weer door, dat doet ze goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef --Globe-- het volgende:
Ellen was gewoon de beste van de avond dus ze verdient het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |