Paris.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef dolfg het volgende:
1 relativerende opmerking: met een Paris Bennett of Katharine McPhee of Lisa Tucker had iedere Idols finalist van de afgelopen drie jaar gelijk kunnen inpakken.
Het is hier natuurlijk wel de Idols van de marges.
Er zit werkelijk geen enkel idool in volgens de letter van de wet van Simon Cowell:
"It's about likeability, it's not about being good, it's about being great."
"Great" heb ik in al die jaren Idols nog nooit iemand horen zingen.
Ik hoop het echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 2 finalisten staan al naast elkaar
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 2 finalisten staan al naast elkaar
voor volk, vaderland en.... Angeliquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
Your place... ik heb ouders... en ik wil er hard tegenaan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Raf en Flo, go go go!!!
Raf laten winnen en dan de nageboorte van haar kind op de stoep van Henkjan deponeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef superhero87 het volgende:
Wie moet ik nu volgende week steunenThis sucks bigtime!
Had je liever Raf eruit gewild dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er morgen sprake is van een moordpartij weten we wie de schuldige is.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef Funkytrip het volgende:
Pff, heb net alles op internet effe terug gezien, maar waarom is Raphaella er niet uit? Die komt echt zwaar zangtalent te kort
En nu mijn favo eruit
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Had je liever Raf eruit gewild dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
Volgende week dus: http://soulsynergy.de/mp3/beastofburden.mp3
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Eerlijk is eerlijk... Floortje had eruit gemoeten. Ze was echt slecht. In het begin van Idols was ze gewoon goed. Maar steeds meer ging ze vervelen en zong ze slechter en slechter. Bovendien kan ze niet zo goed meer uithalen en haar nummers zijn echt saai. Haar stem is erg eentonig en verandering heeft ze nooit van gehoord
Hetzelfde kan je van Angelique zeggen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Eerlijk is eerlijk... Floortje had eruit gemoeten. Ze was echt slecht. In het begin van Idols was ze gewoon goed. Maar steeds meer ging ze vervelen en zong ze slechter en slechter. Bovendien kan ze niet zo goed meer uithalen en haar nummers zijn echt saai. Haar stem is erg eentonig en verandering heeft ze nooit van gehoord
Helemaal mee eens. Ook haar vrije keuze van volgende week, It's Raining Man, doet al vermoeden dat er geen verandering in zal komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet wat het is. Ik ben het niet met je eens, maar ze spettert niet meer zo van het scherm af als bijvoorbeeld bij Fame...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Die discussie is al zo vaak gevoerd. Wen er maar aan dat er gefraudeerd wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
29% Floortje.
29% Ellen.
23% Raffa.
Zou heel spannend kunnen worden, maar toch denk ik dat
* Dit niet klopt.
* Áls het klopt, het vooral komt doordat Ellen meer stemmen nodig leek te hebben dan Flora.
Ik vind juist dat Angelique ontzettend is gegroeid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je van Angelique zeggen....![]()
so truequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
Moet je eens op Raffaëla letten. Die gaat pas groeien. Maar of HJ daar zo blij me isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Angelique ontzettend is gegroeid.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
Door de boosheid vergeet ik dat ik bijna jarig ben![]()
Wees maar blij, want nu betekent het dat Raffaëla meer stemmen nodig zal hebben volgende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
29% Floortje.
29% Ellen.
23% Raffa.
Zou heel spannend kunnen worden, maar toch denk ik dat
* Dit niet klopt.
* Áls het klopt, het vooral komt doordat Ellen meer stemmen nodig leek te hebben dan Flora.
Gefeli!!! Alleen jammer, hier ben je al niet jarig meer. Kzit in Helsinki en het is hier 0.24quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Moet je eens op Raffaëla letten. Die gaat pas groeien. Maar of HJ daar zo blij me is![]()
Raffaela is qua uitvoering en zingen ook enorm gegroeid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Moet je eens op Raffaëla letten. Die gaat pas groeien. Maar of HJ daar zo blij me is![]()
Ik zei BIJNA, dus nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Gefeli!!! Alleen jammer, hier ben je al niet jarig meer. Kzit in Helsinki en het is hier 0.24![]()
Dan is ie toch juist al wel jarig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Gefeli!!! Alleen jammer, hier ben je al niet jarig meer. Kzit in Helsinki en het is hier 0.24![]()
Ja want Angelique kan niet uithalen... Angelique is eentonig.. Angelique is slecht...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je van Angelique zeggen....![]()
Die gaat pas groeien? Allemachtig, daar noem je ook iemand zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Khad m'n reactie al ge-editquote:
Ellen is goed, zeker deze week. Veel beter dan Angelique. Het begin van "Dream a little dream" zong ze zo aanstellerig zeikerig, ik moest er gewoon van po-epen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef superhero87 het volgende:
Dat Ellen door is, pfff![]()
Ze krijgt opeens alle aandacht van de wereld
Ga je frustraties op iemand anders afreagerenquote:
Whehe ik doel ook op die buik van haar die gaat groeienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Die gaat pas groeien? Allemachtig, daar noem je ook iemand zegVanaf het moment dat ze heeft gezegd dat ze zwanger was heeft ze alle schroom laten varen.. Ze was ook echt goed vanavond
En wat HJ ervan vindt kan me niet boeien. Schijnheilige klootzak. Eerst Charissa erin houden omdat hij wil meemaken hoe het kindje in haar groeit, vervolgens twijfelen aan de echtheid van Raffaëla en nu door laten schemeren dat ze er ook zonder Idols wel zou kunnen komen...Wat wilt die kerel nou
Feliciteer hier superhero87 *O* (nog een half uurtje)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
True, voor Raf is dit ideaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wees maar blij, want nu betekent het dat Raffaëla meer stemmen nodig zal hebben volgende week.
Wat gekquote:
Mijn eigen verjaardag topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Feliciteer hier superhero87 *O* (nog een half uurtje)
"De verkeerde"? Wat, neger?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de verkeerde grijs gemaakt!!1!!
!!
!!
.
Geboortedatum: 1988-04-04quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga je frustraties op iemand anders afreageren![]()
Nog nooit, Idols bestaat ook al jaaaaaaaaaaarenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan te bedenken dat Ellen met een wildcard van de jury in de finale is gekomen. En dan nu in de top 3, dat is nog nooit vertoond..
Way to go, girl!.
Ik ook. Maar dan heb ik, tandenknarsend, toch liever Raffaëla hoewel haar opmerkingen vandaag echt niet door de beugel konden. Angelique in haar voorprogramma, pff. Ze mag blij zijn als ze haar kont mag kussenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef janimie het volgende:
mocht het tussen Ellen & Floor gaan, dan hoop ik op Ellen
Halloquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1988-04-04
Verklaart een hoop. Geen muzieksmaak...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat Angelique lachend in de hitparade naar beneden mag zwaaien naar de flops van Raffaëla en Floortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |